De vorigequote:Op donderdag 28 juni 2007 19:30 schreef EnGCatjuh het volgende:
Waarom wilde nou niemand de vorige openen?
Klopt ja. Maar goed, nu begrijpen 'm iigquote:Op donderdag 28 juni 2007 19:35 schreef borisz het volgende:
nog steeds een kromme zin.
Een nieuwe hools openen in het vorige topic ?quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:36 schreef EnGCatjuh het volgende:
*zucht*
Waarom wilde nou niemand in het vorige topic de nieuwe Hools openen?
Zo beter?
Tsss...quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een nieuwe hools openen in het vorige topic ?
Das te makkelijkquote:Op donderdag 28 juni 2007 19:39 schreef borisz het volgende:
bijna goed.
gewoon er van maken
Waarom opent niemand de nieuwe HOOLS ?
quote:
Je weet.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:57 schreef Grulez het volgende:
Bagger?
En je vingers?quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:01 schreef tong80 het volgende:
GVD die Spare Ribs waren om je vingers bij af te likken. Heel m'n gezicht zat onder
Als VBL je leven is wel, jaquote:
Om af te kluivenquote:
Gelukkig is dat voor mij niet zo..quote:
Zeker genietenquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:23 schreef Bluezz het volgende:
Het kluiven is me vergaan nu ik jandesboefrie op tv zie
Zometeen de RHCP gefilmd door v. Splunteren
quote:Een 58-jarige boer uit Servië heeft een stunt uitgehaald met de grafsteen van zijn overleden vrouw. Zivomer Nesic verwijderde de naam van de vrouw, en zette er een foto van zijn lievelingskoe voor in de plaats.
Het was altijd haat en nijd tussen de boer en zijn vrouw. En in plaats van uit elkaar te gaan, beschouwt de boer de koefoto als een postume wraakactie. "Ik heb altijd gezegd dat mijn vrouw een koe was. Als er dan toch een koe op mijn latere grafzerk moet staan, heb ik liever een exemplaar waar ik van hield", aldus de ontevreden boer.
quote:
Scheelt weer.quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:19 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Gelukkig is dat voor mij niet zo..
Bosquote:
De nieuwe shirt, je weet.quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:34 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Bos
heb de nieuwe uitshirt van PSV gekocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |