quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:28 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:21 schreef SimtekF1 het volgende:
Tijd voor wat Ralf Schumacher pics.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ralf is vooral bekend van de hier getoonde crashesquote:Op donderdag 12 juli 2007 14:21 schreef SimtekF1 het volgende:
Tijd voor wat Ralf Schumacher pics.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En van z'n mindere broertjequote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:47 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ralf is vooral bekend van de hier getoonde crashes![]()
Ben je automatisch lid als je hier post?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:22 schreef ElmarO het volgende:
Mooie posts HPoi
De Ralf-fanclub wordt steeds groter.
Ik hoop zoals in de pics van SimtekF1quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:09 schreef vingerplant het volgende:
[..]
![]()
Ralf gaat schitteren komend weekend![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:18 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ben je automatisch lid als je hier post?
Inderdaad, zelfs op voor hem mindere momenten laat hij ons nog genieten van de sportquote:Op woensdag 18 juli 2007 15:54 schreef CloseToTheEdge het volgende:
Die laatste 7 foto's zijn typerend voor de carriere van Ralf.
quote:Ralf Schumacher: "Ik blijf in de Formule 1"
20 juli 2007
Ralf Schumacher denkt ook volgend jaar nog in de Formule 1 actief te zullen zijn, ondanks dat hij een moeilijk seizoen beleeft bij Toyota. De 32-jarige Duitser heeft dit jaar nog maar twee punten gescoord, door twee keer achtste te worden.
"Ik kan jullie beloven dat ik ook volgend jaar in de Formule 1 zal rijden", zei Ralf Schumacher, die bezig is aan zijn elfde Formule 1-seizoen. "Als de tijd rijp is, zal ik bekendmaken voor welk team ik zal rijden. Op dit moment ligt er nog niets vast."
In 1997 maakte Ralf Schumacher zijn debuut bij het team van Eddie Jordan. In zijn derde race wist hij al een podiumplaats te scoren. Na twee seizoenen voor Jordan te hebben gereden, stapte hij over naar Williams. Bij dat team won hij zes races. Sinds 2005 rijdt Ralf voor Toyota. De afgelopen twee jaar gaat het steeds minder bij de Duitser. Vorig jaar werd hij tiende in het klassement, met twintig punten.
Werd er niet gezocht naar een nieuwe coureur voor de safetycar?quote:"Ik kan jullie beloven dat ik ook volgend jaar in de Formule 1 zal rijden"
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:37 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Werd er niet gezocht naar een nieuwe coureur voor de safetycar?
Hij weet al hoe DIE er van binnen uitziet!quote:
Sorry...quote:
Nog niet, maar wat niet is kan nog komen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:17 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Is hier ook Ralf merchandise te verkrijgen?
De Toyota-stand was sowieso niet echt bijzonder. Al gold dat grotendeels ook voor de rest met uitzondering van BMW Sauber. Ralf kwam wel op zaterdag langs bij de Toyota-stand. Heb het helaas gemist.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:35 schreef TJDoornbos het volgende:
Wat een lelijke zooi verkopen ze van hem daar in die Toyota stand............heb uiteraard niks gekocht alleen gekeken.
No thanksquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:07 schreef ColtZ40 het volgende:
Bij V&A staat nog een mooie schumi litho te koop.
Norbert Haug!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:22 schreef HPoi het volgende:
Heinz-Harald Frentzen!
Rijdt rond in de DTM en is getrouwd met een vrouw en heeft zelfs een kind.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 09:00 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Wat doet onze Ralf tegenwoordig?
Heeft ie nog een vriendin of is ie al uit de kast komen rollen? (die geruchten waren er toch ooit?)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |