Heequote:Op donderdag 28 juni 2007 02:40 schreef Ian_Nick het volgende:
ÑAAMTOPIXX!
*doet tegen beeldscherm rijden
quote:Op donderdag 28 juni 2007 02:40 schreef Ian_Nick het volgende:
ÑAAMTOPIXX!
*doet tegen beeldscherm rijden
*stopt snel met kwijlen...quote:Op donderdag 28 juni 2007 02:41 schreef Veulen het volgende:
[..]
![]()
Zeg een afspraak met de dierenarts is zo gemaakt hoor![]()
De zijn zoooo vergankelijkquote:Op donderdag 28 juni 2007 02:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan zorg je dat er een geweldige Lobasca COS TT komt
Disana is er ook nog begrijp ik?quote:Op donderdag 28 juni 2007 02:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
True...
En je hebt zo een FB rel te pakken...
Fuck dat meen je niet?! Heb jij ook een enigma?? Ik had die anderequote:Op donderdag 28 juni 2007 02:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Boeien, ik moet toch een nieuwe halen...
Op deze heeft Herman Goering zijn mail nog gecheckt.![]()
En dan als OP:quote:Op donderdag 28 juni 2007 02:44 schreef Leandra het volgende:
Deze kun je zo copy & paste doen als het tijd is voor een nieuwe COS... doe je best zou ik zeggen
[COS # 1843] Amanda pwnd by Lobasca
Zit jij de hele tijd Navajo berichten te sturen!?quote:Op donderdag 28 juni 2007 02:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Fuck dat meen je niet?! Heb jij ook een enigma?? Ik had die andere![]()
Braafquote:Op donderdag 28 juni 2007 02:43 schreef Ian_Nick het volgende:
*stopt snel met kwijlen...
*gaat in hoekje liggen janken met staart tussen benen
Gaat dat niet een beetje offtopic worden?quote:Op donderdag 28 juni 2007 02:44 schreef Leandra het volgende:
Deze kun je zo copy & paste doen als het tijd is voor een nieuwe COS... doe je best zou ik zeggen
[COS # 1843] Amanda pwnd by Lobasca
Echt niet... die Enigma is hier al zeker een half jaar niet meer onlinequote:Op donderdag 28 juni 2007 02:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zit jij de hele tijd Navajo berichten te sturen!?![]()
*belt de dierenarts*quote:Op donderdag 28 juni 2007 02:47 schreef Ian_Nick het volgende:
*begint op koekje te rijden
Dan maar een keer een off-topic COS TT..... LBquote:Op donderdag 28 juni 2007 02:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Gaat dat niet een beetje offtopic worden?
Of gaan we deze snel volbaggeren
WAT!?quote:Op donderdag 28 juni 2007 02:50 schreef Veulen het volgende:
[..]
*belt de dierenarts*
Ja, morgen z'n balletjes er af![]()
Ik verheug me er nu al op.quote:Op donderdag 28 juni 2007 02:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan maar een keer een off-topic COS TT..... LB![]()
Ben je afgekoeld?quote:Op donderdag 28 juni 2007 02:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan maar een keer een off-topic COS TT..... LB![]()
Hou je dan op met dat gerijquote:Op donderdag 28 juni 2007 02:50 schreef Ian_Nick het volgende:
WAT!?
Ik was de hele avond al rustig.... en eigenlijk was m'n timing wel goed, denk je eens in hoeveelquote:
Ben je eeuwig dankbaar! Hoe kan ik je belonen...quote:Op donderdag 28 juni 2007 02:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik was de hele avond al rustig.... en eigenlijk was m'n timing wel goed, denk je eens in hoeveel
"Prinsesje![]()
![]()
" posts er anders waren gekomen tijdens die radio-uitzending
Ach... daar hebben we het nog wel eens overquote:Op donderdag 28 juni 2007 02:56 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ben je eeuwig dankbaar! Hoe kan ik je belonen...![]()
Lafaardquote:Op donderdag 28 juni 2007 02:56 schreef Ian_Nick het volgende:
Euh, ik tief 'm...
Zo, ook mijn dank is groot. Irritant figuur.quote:Op donderdag 28 juni 2007 02:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik was de hele avond al rustig.... en eigenlijk was m'n timing wel goed, denk je eens in hoeveel
"Prinsesje![]()
![]()
" posts er anders waren gekomen tijdens die radio-uitzending
YW, maarre... ik had het toch netjes en beleefd gehouden?quote:Op donderdag 28 juni 2007 03:03 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zo, ook mijn dank is groot. Irritant figuur.
Zeer zeker, moeder!quote:Op donderdag 28 juni 2007 03:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
YW, maarre... ik had het toch netjes en beleefd gehouden?
Waar hebben jullie het over?quote:Op donderdag 28 juni 2007 03:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
YW, maarre... ik had het toch netjes en beleefd gehouden?
Ik ong 01.10 uur, ik noem mijzelf ook Lobasca.quote:Op donderdag 28 juni 2007 03:10 schreef avonne het volgende:
Lobasca en Leandra allebei in de uitzending?
Hoelaat ongeveer?
Dan ga ik even teruglezen
Gaat vast over de terechtwijzing van de prinses-der-sloeries-aanbidder.quote:Op donderdag 28 juni 2007 03:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Waar hebben jullie het over?
Heb jij ook gebeld
Ikke niet....quote:Op donderdag 28 juni 2007 03:10 schreef avonne het volgende:
Hoelaat ongeveer?
quote:Op donderdag 28 juni 2007 03:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Gaat vast over de terechtwijzing van de prinses-der-sloeries-aanbidder.
Als ik het goed heb staat het filmpje in het eerste berichtje van de vorige cos.quote:Op donderdag 28 juni 2007 03:10 schreef avonne het volgende:
Hoelaat ongeveer?
Was wel raar..... ik was er vandaag helemaal klaar mee, ik zat op te wachten van een post van hem om eens even te vertellen wat ik er van vond.......quote:
Waar?quote:Op donderdag 28 juni 2007 03:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Hier: [COS#1839] Amsterdam huilt, waar het eens heeft gelachenquote:
Wat heb ik nou weer gedaan?quote:Op donderdag 28 juni 2007 03:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Begrijp ik nou goed dat er een complot tegen een user is omdat hij voor amanda isquote:Op donderdag 28 juni 2007 03:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hier: [COS#1839] Amsterdam huilt, waar het eens heeft gelachen
Met daar onder nog een keer een reactie van hem en een reactie van mij terug... that's it.
Nou ja euh ach ehm.... zag je die PI nietquote:Op donderdag 28 juni 2007 03:19 schreef mootie het volgende:
[..]
En wie is dan in de SC de prinses der sloeries?
quote:Op donderdag 28 juni 2007 03:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hier: [COS#1839] Amsterdam huilt, waar het eens heeft gelachen
Met daar onder nog een keer een reactie van hem en een reactie van mij terug... that's it.
Hij moet lekker zijn voor wie hij wil. Maar dat jong is gewoon bloedirritant. En ik vind het knap op zich dat hij dit toneelstukje al zo lang volhoudt..... maar elke 10 posts "Amanda is een prinsesje, wat een engeltje, Amanda ziet er mooi uit vandaag" is toch een beetje teveel van het goede.quote:Op donderdag 28 juni 2007 03:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Begrijp ik nou goed dat er een complot tegen een user is omdat hij voor amanda is![]()
![]()
Nee dat begrijp je niet goed, ik heb helemaal niets tegen die user, ik word alleen kotsmisselijk van zijn onaflatende stroom aan COS vervuiling door "Prinsesjequote:Op donderdag 28 juni 2007 03:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Begrijp ik nou goed dat er een complot tegen een user is omdat hij voor amanda is![]()
![]()
Elke Cos weer?quote:Op donderdag 28 juni 2007 03:24 schreef avonne het volgende:
Ik vind de aanbidding van robert2006 aandoenlijk en poëtisch
Zoals ik in de post die daarop volgde al zei: het is niets persoonlijks... ik heb weinig tegen Robert2006, maar wel tegen die zeikerige "Prinsesjequote:
Hij heeft een prinsesje thuiszitten, laat hij haar maar gaan vervelen met fake Amanda-adoratie.quote:
Echt? Gewoon irritant eigenlijk. Zelfs voor iemand als ik... En ik irriteer me niet zo heel snel.quote:Op donderdag 28 juni 2007 03:24 schreef avonne het volgende:
Hij heeft het ook niet makkelijkquote:Op donderdag 28 juni 2007 03:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij moet lekker zijn voor wie hij wil. Maar dat jong is gewoon bloedirritant. En ik vind het knap op zich dat hij dit toneelstukje al zo lang volhoudt..... maar elke 10 posts "Amanda is een prinsesje, wat een engeltje, Amanda ziet er mooi uit vandaag" is toch een beetje teveel van het goede.![]()
Ik geloof er geen ruk van overigens.quote:Op donderdag 28 juni 2007 03:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij heeft het ook niet makkelijk![]()
En doet gewoon wat ik veel mensen hier zie doen, iemand verheerlijken, alleen hij doet het bij iemand anders en vaak nog wel grappig ook
Ik kan het hem aanbevelenquote:Op donderdag 28 juni 2007 03:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb ook geen problemen met hem: ik sla zijn posts over![]()
quote:Op donderdag 28 juni 2007 03:24 schreef avonne het volgende:
Dat vind ik een stuk gezonder dan die huub groupies, ik ben bang dat die het allemaal wel menenquote:Op donderdag 28 juni 2007 03:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik geloof er geen ruk van overigens.
Ik ook niet, maar het is zo eentonig en zonder humor...quote:Op donderdag 28 juni 2007 03:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik kan me zo niemand voor de geest halen die zo drammerig doorgaat een andere bewoner heilig te verklaren.quote:Op donderdag 28 juni 2007 03:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij heeft het ook niet makkelijk![]()
En doet gewoon wat ik veel mensen hier zie doen, iemand verheerlijken, alleen hij doet het bij iemand anders en vaak nog wel grappig ook
Jij vindt maandenlang een Amandaobessie faken gezond?quote:Op donderdag 28 juni 2007 03:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat vind ik een stuk gezonder dan die huub groupies, ik ben bang dat die het allemaal wel menen![]()
Ik ook niet, volgens mij probeert ie gewoon te klieren.quote:Op donderdag 28 juni 2007 03:28 schreef mootie het volgende:
EEh... Peterquote:Op donderdag 28 juni 2007 03:31 schreef Leandra het volgende:
Ik kan me zo niemand voor de geest halen die zo drammerig doorgaat een andere bewoner heilig te verklaren.
Ik welquote:Op donderdag 28 juni 2007 03:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik kan me zo niemand voor de geest halen die zo drammerig doorgaat een andere bewoner heilig te verklaren.
En wanneer iemand iets erover zegt:quote:Op donderdag 28 juni 2007 03:30 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar het is zo eentonig en zonder humor...![]()
Peter is gewoon dwars, die heeft altijd de niet-favoriet als favoriet, dat is nou eenmaal Peter.quote:
Misschien probeert hij die andere groupies wel te helpen door ze een spiegel voor te houdenquote:Op donderdag 28 juni 2007 03:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Jij vindt maandenlang een Amandaobessie faken gezond?![]()
Ik verdenk dat jong er ook van om gewoon dwars en irritant te zijn.quote:Op donderdag 28 juni 2007 03:33 schreef Leandra het volgende:
Peter is gewoon dwars, die heeft altijd de niet-favoriet als favoriet, dat is nou eenmaal Peter.
Als ie het faked is het bloedje irritant, als ie het meent is ie zwaar geobsedeerd en moet hij zn bolletje eens laten checken.quote:Op donderdag 28 juni 2007 03:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Misschien probeert hij die andere groupies wel te helpen door ze een spiegel voor te houden![]()
Maar misschien hebben die andere groupies hem ook wel uit zijn tent gelokt en denkt hij dat dit juist de manier is om hier te posten![]()
Ik denk het niet.... ik denk dat hij echt helemaal weg van haar is.quote:Op donderdag 28 juni 2007 03:36 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik verdenk dat jong er ook van om gewoon dwars en irritant te zijn.
Naja wat het ook is: hij moet het gewoon lekker niet in de COS doen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 03:38 schreef Leandra het volgende:
Ik denk het niet.... ik denk dat hij echt helemaal weg van haar is.
Nou moet hij dat zelf weten, voor mijn part gaat iemand een boom adoreren, maar het was in de COS gewoon niet grappig meer.
Die laatste groep is gewoon te stom voor woorden, 'afzeiken' daarvan heeft echt geen zin.quote:Op donderdag 28 juni 2007 03:40 schreef avonne het volgende:
Ik zie wel vaker dat de onschuldige opmerkingen van Robert2006 worden afgezeken.
Of hij het nou meent (dat vind ik aandoenlijk en tovert een glimlach op mijn gezicht) of dat hij faket (dat vind ik hilarisch), ik vind zijn posts leuk.
Kleinzusje doet hetzelfde bij users. Zoenen, adoreren. En dat is dan off topic, ook nog. Wordt Kleinzusje elke dag aangevallen? Nee, he?
Zowiezo moeten users elkaar onderling niet afzeiken, maar als men dat toch graag wil doen, kies dan die Cossers die telkens de grens van racisme opzoeken. Of voortdurend andere users aanvallen. Persoonlijk ergert mij dat meer. Daar ligt een negatieve intentie in, die de sfeer meer verpest.
Voor de duidelijkheid: ik heb die post niet geplaatst om te rellen of af te zeiken (als ik had willen rellen of afzeiken had ik dat wel anders gedaan) ik heb die post alleen maar geplaatst omdat ik dat eeuwige gezeur over Amanda helemaal zat was.quote:Op donderdag 28 juni 2007 03:40 schreef avonne het volgende:
Ik zie wel vaker dat de onschuldige opmerkingen van Robert2006 worden afgezeken.
Of hij het nou meent (dat vind ik aandoenlijk en tovert een glimlach op mijn gezicht) of dat hij faket (dat vind ik hilarisch), ik vind zijn posts leuk.
Kleinzusje doet hetzelfde bij users. Zoenen, adoreren. En dat is dan off topic, ook nog. Wordt Kleinzusje elke dag aangevallen? Nee, he?
Zowiezo moeten users elkaar onderling niet afzeiken, maar als men dat toch graag wil doen, kies dan die Cossers die telkens de grens van racisme opzoeken. Of voortdurend andere users aanvallen. Persoonlijk ergert mij dat meer. Daar ligt een negatieve intentie in, die de sfeer meer verpest.
Veel ot gaan ergert mij in een cos mateloos, zeker omdat de 1 er meteen op wordt aangesproken en de ander oeverloos door mag gaan.quote:Op donderdag 28 juni 2007 03:40 schreef avonne het volgende:
Als iemand de hele tijd iemand op de streams addoreert, kun je dat irritant vinden, offtopic is het niet...quote:Op donderdag 28 juni 2007 03:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Veel ot gaan ergert mij in een cos mateloos, zeker omdat de 1 er meteen op wordt aangesproken en de ander oeverloos door mag gaan.
hm... ik voel me aangesproken, maar weet niet wie ik nu weer de hand boven het hoofd heb gehouden.quote:Op donderdag 28 juni 2007 03:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Veel ot gaan ergert mij in een cos mateloos, zeker omdat de 1 er meteen op wordt aangesproken en de ander oeverloos door mag gaan.
True. Neuken?quote:Op donderdag 28 juni 2007 03:40 schreef avonne het volgende:
Wel als het constant over Amanda gaat, en ze is niet eens in beeld, of puur op uiterlijk.quote:Op donderdag 28 juni 2007 03:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als iemand de hele tijd iemand op de streams addoreert, kun je dat irritant vinden, offtopic is het niet...
Af en toe moet gewoon kunnen, zeker voor de mensen die veel of leuk of positief bijdragen aan de COS. Maar die/wij weten dat zelf ook wel, hoeveel een COS kan hebben.quote:Op donderdag 28 juni 2007 03:53 schreef Lobasca het volgende:
Wat is veel OT gaan?
Alhoewel ik er wel een paar weet die dat regelmatig doen, betrap ik mijzelf er ook wel op.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 03:52 schreef avonne het volgende:
[..]
hm... ik voel me aangesproken, maar weet niet wie ik nu weer de hand boven het hoofd heb gehouden.
Aniways, wees lief voor elkaar.
Welterusten.
Goeie vraag, daar kan je 2 kanten mee uitquote:Op donderdag 28 juni 2007 03:53 schreef Lobasca het volgende:
Wat is veel OT gaan?
Alhoewel ik er wel een paar weet die dat regelmatig doen, betrap ik mijzelf er ook wel op.
Volgens mij wel dus.... ik dacht dat de COS was om Commentaar Op Streams te geven, niet als persoonlijke mening over een bewoner adoratie topic.quote:Op donderdag 28 juni 2007 03:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als iemand de hele tijd iemand op de streams addoreert, kun je dat irritant vinden, offtopic is het niet...
= veel regelmatig?quote:Op donderdag 28 juni 2007 03:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Goeie vraag, daar kan je 2 kanten mee uit
Maar je weet niet wat het is maar betrapt er wel mensen en jezelf op?
Truste avonne![]()
Trustequote:Op donderdag 28 juni 2007 03:52 schreef avonne het volgende:
[..]
hm... ik voel me aangesproken, maar weet niet wie ik nu weer de hand boven het hoofd heb gehouden.
Aniways, wees lief voor elkaar.
Welterusten.
Of je veel of positief bijdraagt zou niet veel mogen uitmaken m.i. (als het niet uit de hand loopt), iedereen heeft gelijke rechtenquote:Op donderdag 28 juni 2007 03:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Af en toe moet gewoon kunnen, zeker voor de mensen die veel of leuk of positief bijdragen aan de COS. Maar die/wij weten dat zelf ook wel, hoeveel een COS kan hebben.
Alleen als ze niet in beeld is misschien, voor de rest zie ik geen probleemquote:Op donderdag 28 juni 2007 03:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Wel als het constant over Amanda gaat, en ze is niet eens in beeld, of puur op uiterlijk.
Amanda scheldt Lieke verrot: Amanda is echt een engeltje![]()
![]()
![]()
Amanda loopt met Fries rond: Amanda ziet er weer goed uit vandaag.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 juni 2007 03:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Of je veel of positief bijdraagt zou niet veel mogen uitmaken m.i. (als het niet uit de hand loopt), iedereen heeft gelijke rechten
En dat laatste durf ik ook wel te betwijfelen![]()
Ik heb van jou nog geen last gehad hoor, als je dat wilt horenquote:
oja, jij...quote:
Ik van jou ook nietquote:Op donderdag 28 juni 2007 04:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb van jou nog geen last gehad hoor, als je dat wilt horen![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 juni 2007 04:05 schreef Veulen het volgende:
Zeg dames en heren, ik ga me bed eens opzoeken.
Ik wens u allen een heel fijne nacht![]()
![]()
Trustenquote:Op donderdag 28 juni 2007 04:05 schreef Veulen het volgende:
![]()
Truste Veulenquote:Op donderdag 28 juni 2007 04:05 schreef Veulen het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 28 juni 2007 04:06 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik van jou ook niet. Maar... lees wel eens opgefokte luitjes die niet zo goed tegen jouw posts kunnen.
![]()
Maar... dat zullen dan wel mannen zijn.![]()
Ik krijg trouwens wel eens woorden in de cos met een lieftallige SCster en als ik jou zo in de uitzending hoorde verbaast het me dat dit nog nooit met jou geweest isquote:Op donderdag 28 juni 2007 04:06 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik van jou ook niet. Maar... lees wel eens opgefokte luitjes die niet zo goed tegen jouw posts kunnen.
![]()
Maar... dat zullen dan wel mannen zijn.![]()
WAT ???!!!!quote:Op donderdag 28 juni 2007 04:14 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik krijg trouwens wel eens woorden in de cos met een lieftallige SCster en als ik jou zo in de uitzending hoorde verbaast het me dat dit nog nooit met jou geweest is
Maar dat doe ik natuurlijk alleen maar omdat ik dan hoop op een potje goedmaakseks in de SC![]()
quote:Op donderdag 28 juni 2007 04:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Je moet voor die mensen ook dansende avapompoms gaan maken![]()
Waarom zou ik met iemand woorden moeten krijgen?quote:Op donderdag 28 juni 2007 04:14 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik krijg trouwens wel eens woorden in de cos met een lieftallige SCster en als ik jou zo in de uitzending hoorde verbaast het me dat dit nog nooit met jou geweest is
Maar dat doe ik natuurlijk alleen maar omdat ik dan hoop op een potje goedmaakseks in de SC![]()
Heb ik eindelijk beetquote:
Dat ligt aan die kinderen en die vrienden...quote:Op donderdag 28 juni 2007 04:17 schreef mootie het volgende:
Hoever kan je eigenlijk gaan, qua gezag laten gelden, bij kinderen van vrienden die op bezoek zijn?
In mijn huis gelden mijn regels.. Maar men vindt mij vaak te soft.quote:Op donderdag 28 juni 2007 04:17 schreef mootie het volgende:
Hoever kan je eigenlijk gaan, qua gezag laten gelden, bij kinderen van vrienden die op bezoek zijn?
Daar links... oh shit... dat is de rij niet...... sorry eendquote:Op donderdag 28 juni 2007 04:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heb ik eindelijk beet![]()
![]()
![]()
![]()
Waar staat ze?![]()
Opsluiten in de kelder is het minste wat je kunt doenquote:Op donderdag 28 juni 2007 04:17 schreef mootie het volgende:
Nou omdat je je druk maakt om het seksleven van mensen op de streams DOOS!!!!quote:Op donderdag 28 juni 2007 04:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Waarom zou ik met iemand woorden moeten krijgen?
Lees mijn ondertitel.
Vandaag: 6 jaar oud, in de tuin....... staat bladeren van een plant te trekken...... (net als vorige keer overigens) Na 2 waarschuwing van mij doet ze het nog, dan zegt mama het en ze nokt ermee.quote:Op donderdag 28 juni 2007 04:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat ligt aan die kinderen en die vrienden...
Zijn de kinderen met of zonder ouders op visite, en zeggen die ouders er niets van als ze erbij zijn?
Heb je een probleem dat een 5-jarige met open mond eet of dat de chocolade over je witte bank gesmeerd wordt?
Probeer een kind van een ander op een educatieve manier aan te pakken, of zeg gewoon dat in jouw huis jouw regels gelden, en dat ze thuis misschien wel met schoenen aan op de bank mogen maar bij jou niet....
Trustequote:Op donderdag 28 juni 2007 04:24 schreef Lobasca het volgende:
Ik ga slapen.. Om negen uur eindelijk mijn nieuwe laptop ophalen. Kan ik jullie een beetje bijhouden in de COS. Truste![]()
Dat is de ian rijquote:Op donderdag 28 juni 2007 04:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar links... oh shit... dat is de rij niet...... sorry eend
Maak ik me niet druk om, vind het smerig!quote:Op donderdag 28 juni 2007 04:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nou omdat je je druk maakt om het seksleven van mensen op de streams DOOS!!!!![]()
Kut bad timingquote:Op donderdag 28 juni 2007 04:24 schreef Lobasca het volgende:
Ik ga slapen.. Om negen uur eindelijk mijn nieuwe laptop ophalen. Kan ik jullie een beetje bijhouden in de COS. Truste![]()
Lastige situatie, zeker als de ouders zelf niet ingrijpenquote:Op donderdag 28 juni 2007 04:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Vandaag: 6 jaar oud, in de tuin....... staat bladeren van een plant te trekken...... (net als vorige keer overigens) Na 2 waarschuwing van mij doet ze het nog, dan zegt mama het en ze nokt ermee.
6 jaar oud, handen vol paprikachips. Smeert ze eerst af aan het raam van de schuifpui. Ik zeg: Niet aan de ramen met je handen, pakt ie de cremekleurige gordijnen en gaat daar handen aan afvegen. Ik ontplof bijna......... NIET JE HANDEN AAN DE GORDIJNEN AFVEGEN! Loopt vervolgens naar de cremekleurige bank, pakt een kussen....... en gaat zn handen afvegen........ NIET AAN DE BANK! GA EENS SNEL EEN HANDDOEK PAKKEN vanaf hier begin ik te mompelen van : pak een handdoek of ga het anders lekker aan de muren afvegen.....
Vader: ga je je handen even wassen nu?
Ik wist echt niet meer waar ik het zoeken moest....
Ja stom dat ik dat niet ziequote:Op donderdag 28 juni 2007 04:27 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Maak ik me niet druk om, vind het smerig!
Ik zat dus eigenlijk te wachten tot pa iets ging doen.......quote:Op donderdag 28 juni 2007 04:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lastige situatie, zeker als de oudes zelf niet ingrijpen![]()
In het laatste geval had ik het kind overigens al bij de handen op de ramen meegenomen om de handen te wassen... "zo, nu gaan we je handjes even wassen, voor mijn hele huis een paprikachipje is"
Ga er niet vanuit dat ouders doorhebben dat jij kookt van woede omdat hun "engeltje" zich misdraagt...quote:Op donderdag 28 juni 2007 04:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zat dus eigenlijk te wachten tot pa iets ging doen.......Ik weet dat mn hakken al in het zand gaan als zij komen, want het is altijd een puinhoop, ze kennen geen nee.
En ik wil ook geen zeikerige bitch zijn, maar dat ik nou mn gordijnen en bankkussens moet gaan wassen na een bezoekje......
En ik baal er dan ook van dat ie er gewoon mee wegkomt, terwijl ze best zien dat ik zit te koken.
En ik heb heul geen wasmachine nouquote:Op donderdag 28 juni 2007 04:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ga er niet vanuit dat ouders doorhebben dat jij kookt van woede omdat hun "engeltje" zich misdraagt...
Thuis mag hij waarschijnlijk net zo'n bende maken, dus ze zien het niet als misdragen.
Maar het is een moeilijke situatie, ze hebben kennelijk zelf amper grenzen dus dan wordt het lastig om het wonderkind duidelijk te maken dat bepaalde zaken bij jou thuis niet kunnen, hoewel kinderen er uitstekend mee om kunnen gaan dat iets ergens anders wel of niet mag.
Ik zou de volgende keer het schatje gewoon even vertellen dat hij/zij wel chips mag en dat daarna gelijk de handen gewassen worden, en het kind desnoods gelijk daarna meenemen naar de keuken om de handen te wassen.
Truste dan.quote:Op donderdag 28 juni 2007 04:24 schreef Lobasca het volgende:
Je wil die stapel was niet zien bij mijquote:Op donderdag 28 juni 2007 04:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh... dan hadden ze aan mij een goeie... "kan ik bij jou de gordijnen even wassen?"![]()
Hang jij de vuile was even buitenquote:Op donderdag 28 juni 2007 04:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Je wil die stapel was niet zien bij mij![]()
gatver!quote:
quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
gatver!![]()
wat is dat toch een goor gezicht, bekkende mensen...![]()
verders weer een puik filmpje KZ!![]()
quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:42 schreef LoveProfusion het volgende:
Lobasca was echt geweldig in de radio-uitzending...ik was heel nerveus voor haar.
Verder vond ik ene Stephan ook heel goed :"Amanda jij vroeg in de escape aan mij of ik in je mond kon klaarkomen omdat je meer hersencellen naar binnen wilde werken" of iets dergelijks.
Ik ging echt te laat slapen en viel niet snel in slaap dus maar 3 uur geslapen..mijn gezicht is gekreukeld.
Dit weekend ga ik zaterdag naar bergen op zoom met een drama-vriendin. Altijd als ik down ben dan hoor ik haar verhalen aan en voel ik me beter over mezelf.Volgende week als het goed is een sollicitatie op een school en verder lekker Wimbledon en DGK kijken..jullie nog plannen?
Heb je me godverdomme niet gemist!?quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:24 schreef Liess het volgende:
Ian was weg?
Het is een spel, een wedstrijd...quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:25 schreef Jerruh het volgende:
ik zal vast wel een knuppel in het honederhok gooien, maar ik verbaas me soms wel eens over de reacties richting amanda of brain. kijk, niet mijn twee favo's en ze komen nogal stupide over, maar er hoeft maar een foto geplaatst te worden van amandel op de bank en hopla, ze is weer de slet aan het uithangen of de goorste soatrut van het huis. als ik telkens lieke zie, in dr megakorte rokjes en dr huiliegedrag, hoor ik daar weinig over. waarom wel bij amandel dan? zelfde met brian: een foto van een nochalante houding met kraagje open en waarig haar en hopla, hij is een zwerver, een luie agressieve antilliaan, de rat. als huub er zo bijloopt, hoor je daar niks over. daarbij vind ik amandel en brain eigenlijk al lang niet meer de ranzigste, achterbakste of smerigsten bewoners van het hele huis (op de para actie van aan paar dagen geleden na dan), terwijl jaap, huub en lieke juist tergend, achterbaks of stiekem bezig zijn (bijv. horlogeactie van eric enzo).
hoe komt het dat brain telkens op die dingen wordt aangevallen en huub niet? amandel wel en lieke niet?
niet om een kant te kiezen, maar gewoon...ben benieuwd.
Zondag naar de dierentuin!quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:42 schreef LoveProfusion het volgende:
Lobasca was echt geweldig in de radio-uitzending...ik was heel nerveus voor haar.
Verder vond ik ene Stephan ook heel goed :"Amanda jij vroeg in de escape aan mij of ik in je mond kon klaarkomen omdat je meer hersencellen naar binnen wilde werken" of iets dergelijks.
Ik ging echt te laat slapen en viel niet snel in slaap dus maar 3 uur geslapen..mijn gezicht is gekreukeld.
Dit weekend ga ik zaterdag naar bergen op zoom met een drama-vriendin. Altijd als ik down ben dan hoor ik haar verhalen aan en voel ik me beter over mezelf.
Volgende week als het goed is een sollicitatie op een school en verder lekker Wimbledon en DGK kijken..jullie nog plannen?
ja dat denk ik ook! ook hier heb je de BAN en JLH-clansquote:Op donderdag 28 juni 2007 15:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het is een spel, een wedstrijd...
Mensen hebben favorieten en die kunnen alles maken.
De "vijand" of "tegenstanders" worden op alles gepakt waar maar kan.
Niet dat die vunzige huubgroupies niet misselijkmakend zijn in hun verering, maar het is wel vrij normaal bij een programma als deze denk ik.
Gwoon een kadootje, maar bedanktquote:
Schat ik hou van je enzo... Maar wil je dit soort kleffe dingen niet te veel aanmoedigen?quote:
Het duurt altijd even voordat mensen hun idolen opgeven.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:25 schreef Jerruh het volgende:
ik zal vast wel een knuppel in het honederhok gooien, maar ik verbaas me soms wel eens over de reacties richting amanda of brain. kijk, niet mijn twee favo's en ze komen nogal stupide over, maar er hoeft maar een foto geplaatst te worden van amandel op de bank en hopla, ze is weer de slet aan het uithangen of de goorste soatrut van het huis. als ik telkens lieke zie, in dr megakorte rokjes en dr huiliegedrag, hoor ik daar weinig over. waarom wel bij amandel dan? zelfde met brian: een foto van een nochalante houding met kraagje open en waarig haar en hopla, hij is een zwerver, een luie agressieve antilliaan, de rat. als huub er zo bijloopt, hoor je daar niks over. daarbij vind ik amandel en brain eigenlijk al lang niet meer de ranzigste, achterbakste of smerigsten bewoners van het hele huis (op de para actie van aan paar dagen geleden na dan), terwijl jaap, huub en lieke juist tergend, achterbaks of stiekem bezig zijn (bijv. horlogeactie van eric enzo).
hoe komt het dat brain telkens op die dingen wordt aangevallen en huub niet? amandel wel en lieke niet?
niet om een kant te kiezen, maar gewoon...ben benieuwd.
Ik zal erop proberen te letten...quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:27 schreef Veulen het volgende:
[..]
Schat ik hou van je enzo... Maar wil je dit soort kleffe dingen niet te veel aanmoedigen?
Voor je het weet hebben we weer 10 topic's vol met het zelfde filmpje.
WAt ben je toch een heerlijk mens, zo lekker eerlijk ookquote:
Hmm dat jij na 2 weken zachtjes hinten het nog niet begrijpt... Dan moet het maar wat harder he.quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:40 schreef kleinzusje het volgende:
WAt ben je toch een heerlijk mens, zo lekker eerlijk ook![]()
Midden in de nacht zeggen dat als je je kapot ergert aan mij, je mans genoeg bent om mij daar zelf op aan te spreken. Nu via Ian het even laten weten is echt top. Ik geniet met volle teugen van je wijven gestook en je drang naar dierenliefde.![]()
quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:44 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hmm dat jij na 2 weken zachtjes hinten het nog niet begrijpt... Dan moet het maar wat harder he.
Of dacht je echt dat ik opmerkingen als klefzusje enzo alleen als grapje maakte? En verder verkeer ik niet in de ilusie dat jij zulke opmerkingen niet zou lezen... Ooit in je opgekomen dat dat opzet was?
Maar top dat je het begrijpt![]()
Eeh... Goedemorgen?quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:45 schreef Ian_Nick het volgende:
Geen wijven gezeik hier graag, het is verdomme de SlowChat niet!
Hoezo zie ik er uit alsof ik amanda heet?quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:47 schreef kleinzusje het volgende:
[afbeelding]
Ik ga me tijdens WD even anaal laten nemen, misschien ook een idee voor jou![]()
![]()
Wat kan mij dat rottenquote:Op donderdag 28 juni 2007 12:24 schreef Liess het volgende:
Ian was weg?
quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat kan mij dat rotten![]()
Veel belangrijker....... Liess has returned[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Ik ging voor Wimbledon...quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:53 schreef Gert het volgende:
Wat is WD?
Als het maar niks met tennis te maken heeft vind ik het bestquote:Op donderdag 28 juni 2007 16:53 schreef Gert het volgende:
Wat is WD?
Het wordt echt tijd dat iemand eens wat beter op jouw diep onaangename posts jegens sommige users gaat letten.quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:44 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hmm dat jij na 2 weken zachtjes hinten het nog niet begrijpt... Dan moet het maar wat harder he.
Of dacht je echt dat ik opmerkingen als klefzusje enzo alleen als grapje maakte? En verder verkeer ik niet in de ilusie dat jij zulke opmerkingen niet zou lezen... Ooit in je opgekomen dat dat opzet was?
Maar top dat je het begrijpt![]()
Tannisquote:Op donderdag 28 juni 2007 16:53 schreef Gert het volgende:
Wat is WD?
Ik vraag me ook wel eens af hoe ik er mee weg kom als je dat mee bedoeld... Mare misschien is het omdat er op dit hele fok forum maar 3 mensen zijn die me irriteren...quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:56 schreef Disana het volgende:
Het wordt echt tijd dat iemand eens wat beter op jouw diep onaangename posts jegens sommige users gaat letten.
Het wordt echt tijd dat jij je niet overal tegenaan komt bemoeien.quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Het wordt echt tijd dat iemand eens wat beter op jouw diep onaangename posts jegens sommige users gaat letten.
Staat er toch nog iemand in je rijquote:Op donderdag 28 juni 2007 16:51 schreef PC eend het volgende:
Wat kan mij dat rotten![]()
Veel belangrijker....... Liess has returned[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Ik moet daar altijd zo om lachen, dat 'bemoeien'. Alsof de SC een prive-domein is.quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het wordt echt tijd dat jij je niet overal tegenaan komt bemoeien.
Was het ook wel... Mare een beetje Eend niveauquote:
Tuurlijk, gooi het daaropquote:Op donderdag 28 juni 2007 17:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik moet daar altijd zo om lachen, dat 'bemoeien'. Alsof de SC een prive-domein is.
Jij komt hier ook alleen maar om te zeikenquote:Op donderdag 28 juni 2007 17:00 schreef Disana het volgende:
Ik moet daar altijd zo om lachen, dat 'bemoeien'. Alsof de SC een prive-domein is.
Laat je 'grappige' smiley maar weg hoor. Het is tijd dat er eens beter op je wordt gelet zodat anderen hier zonder jouw venijn rustig kunnen posten.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:02 schreef Veulen het volgende:
[..]
Jij komt hier ook alleen maar om te zeiken![]()
Regel het zou ik zeggen mevrouw de mini-modquote:Op donderdag 28 juni 2007 17:04 schreef Disana het volgende:
Laat je 'grappige' smiley maar weg hoor. Het is tijd dat er eens beter op je wordt gelet zodat anderen hier zonder jouw venijn rustig kunnen posten.
Of is het in tegenstelling tot jij??quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:07 schreef Veulen het volgende:
In tegenstelling tot jou denk ik niet dat ik met zulke dingen ongestraft kan wegkomen
Bouw een eigen forum en ga daar lekker moddenquote:Op donderdag 28 juni 2007 17:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Laat je 'grappige' smiley maar weg hoor. Het is tijd dat er eens beter op je wordt gelet zodat anderen hier zonder jouw venijn rustig kunnen posten.
Leesch: Hau abquote:Op donderdag 28 juni 2007 17:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Bouw een eigen forum en ga daar lekker modden![]()
Die tijd lijkt gekomen te zijnquote:Op donderdag 28 juni 2007 16:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik durf het niet eens te hopenquote:
Euh, en engeltje dan!?quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik durf het niet eens te hopen![]()
Liess is zooooooo lief
Moet ik voor je duimen?quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:12 schreef PC eend het volgende:
Ik durf het niet eens te hopen![]()
Liess is zooooooo lief
Dit is meestal alleen maar een hoop flauwekul hier, ernstiger wordt het als mensen de COS als prive-domein gaan beschouwenquote:Op donderdag 28 juni 2007 17:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik geloof dat eend wel 20 engeltjes heeft onderhandquote:Op donderdag 28 juni 2007 17:13 schreef Ian_Nick het volgende:
Euh, en engeltje dan!?
Ja, daar moet ik altijd zo om lachen!quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:14 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dit is meestal alleen maar een hoop flauwekul hier, ernstiger wordt het als mensen de COS als prive-domein gaan beschouwen![]()
Die kan ook heel lief zijn, maar ze moet wel haar pilletjes nemenquote:
quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die kan ook heel lief zijn, maar ze moet wel haar pilletjes nemen![]()
Die moordneigingen sieren haar niet![]()
Ze glijen wel lekkerquote:Op donderdag 28 juni 2007 17:14 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik geloof dat eend wel 20 engeltjes heeft onderhand![]()
*woef*quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:19 schreef Gert het volgende:
Zo. En nu weer gezellig doen.
Lobasca, dat was lachen vannacht.![]()
Weggooien?quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:21 schreef Lobasca het volgende:
Heb ik eiNdelijk me nieuwe lap, vind ik dat ding nog veel te traag. Staat van alles op geprogrammeerd wat moet ik ermee...
Deletenquote:Op donderdag 28 juni 2007 17:21 schreef Lobasca het volgende:
Heb ik eiNdelijk me nieuwe lap, vind ik dat ding nog veel te traag. Staat van alles op geprogrammeerd wat moet ik ermee...
Ik kan er zelf niet naar luisteren, erger me kapot aan mijn stem, maar gelukkig heb ik er een aantal mensen mee kunnen plezieren.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:19 schreef Gert het volgende:
Je hebt een NIEUWE laptop en die staat helemaal vol!?quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:21 schreef Lobasca het volgende:
Tubetje lijm nodig?quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:21 schreef PC eend het volgende:
Ze glijen wel lekker
Maar alleen zo van mijn schouder
Ja het op de radio je druk maken om het seksleven van mensen op de streamsquote:Op donderdag 28 juni 2007 17:19 schreef Gert het volgende:
quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:24 schreef Lobasca het volgende:
Ik kan er zelf niet naar luisteren, erger me kapot aan mijn stem, maar gelukkig heb ik er een aantal mensen mee kunnen plezieren.![]()
Dat dan weer welquote:Op donderdag 28 juni 2007 17:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik kan er zelf niet naar luisteren, erger me kapot aan mijn stem, maar gelukkig heb ik er een aantal mensen mee kunnen plezieren.![]()
welke kant op..quote:
Dat heet VOORGEPROGRAMMEERD, dacht ik,,,quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je hebt een NIEUWE laptop en die staat helemaal vol!?![]()
Deze kant op pleasequote:Op donderdag 28 juni 2007 17:27 schreef Lobasca het volgende:
[..]
welke kant op..
haha en ik merk nu daat de leestekens niet onder de toetsen zitten waar ze op staan.
Wat een drama
![]()
Neeh muts... Ik bedoel alle overbodige rommelquote:Op donderdag 28 juni 2007 17:27 schreef Lobasca het volgende:
welke kant op..
haha en ik merk nu daat de leestekens niet onder de toetsen zitten waar ze op staan.
Wat een drama
![]()
Ga me toch zeker niet om mijn eigen frigiditeit druk maken..quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja het op de radio je druk maken om het seksleven van mensen op de streams![]()
![]()
*Stuurt Ian naar de winkel met een tientje*quote:
Die heb ik zelf ingevoerd op NL, is de enige taal die ik beheers...quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:30 schreef Veulen het volgende:
[..]
Neeh muts... Ik bedoel alle overbodige rommel![]()
Enne Check even je toetsenbord landeninstelling... Start - configuratie menu - configuratie scherm - toetsenbord - tab landeninstelling voor invoer ....
Ja maar ze mikken ook echt alles er op wat ze kunnen vinden. Helft heb je niet eens nodig....quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:28 schreef Lobasca het volgende:
Dat heet VOORGEPROGRAMMEERD, dacht ik,,,![]()
Laat dat maar aan mij overquote:Op donderdag 28 juni 2007 17:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ga me toch zeker niet om mijn eigen frigiditeit druk maken..![]()
Bufferen ook nog, maar de kleur is beter.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Deze kant op please![]()
Oeh een andere toetsenbord indeling, dat kan jaren duren voordat mensen je posts weer gaan begrijpen, ik spreek uit ervaring![]()
![]()
Maar belangrijker, doen je streams het nu wel?
De invoertaal is inderdaad nederlands. Maar het toetsenbord instelling is waarschijnlijk verenigde staten.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:31 schreef Lobasca het volgende:
Die heb ik zelf ingevoerd op NL, is de enige taal die ik beheers...
Waar die nu op staat, of waar die op moet staan..quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:33 schreef Veulen het volgende:
[..]
De invoertaal is inderdaad nederlands. Maar het toetsenbord instelling is waarschijnlijk verenigde staten.
NEEEEEEEquote:Op donderdag 28 juni 2007 17:33 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Bufferen ook nog, maar de kleur is beter.![]()
Van welke producent is de laptop?quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:34 schreef Lobasca het volgende:
Waar die nu op staat, of waar die op moet staan..
Als ik op het vraagteken tots zie je dit=
Doe eens CTRL + Shift gelijktijdig indrukken?quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:34 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Waar die nu op staat, of waar die op moet staan..
Als ik op het vraagteken tots zie je dit=
quote:
Losbolca wordt een hitquote:Op donderdag 28 juni 2007 17:44 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
![]()
Geweldig! haha. Ik ga misschien ook even kloten met die mp3!
Aah hier ben jequote:Op donderdag 28 juni 2007 17:43 schreef Talitha het volgende:
[..]
Doe eens CTRL + Shift gelijktijdig indrukken?
edit: brabo-taal
Ga je weer tegen je paard aan schoppen?quote:
heb ik gedaan, bedankt...nu is mijn beeld 2 x zo kleinquote:Op donderdag 28 juni 2007 17:43 schreef Talitha het volgende:
[..]
Doe eens CTRL + Shift gelijktijdig indrukken?
edit: brabo-taal
quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:05 schreef Lobasca het volgende:
[..]
heb ik gedaan, bedankt...nu is mijn beeld 2 x zo klein![]()
Kreeg het niet meer normaal, Gesloten en opnieuw moeten openen. En het vraagteken doet het nog niet. Vraag wel een keer een ´handyman´ die het voorme oplost.quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:16 schreef Talitha het volgende:
[..]![]()
Ik heb dat probleem ook gehad, dat ik andere leestekens kreeg dan ik typte. En dat was opgelost door Ctrl+ Shift te drukken. Als je het nu nog een keer doet, dan wordt je beeld misschien weer normaal?
quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:19 schreef PC eend het volgende:
Luister alstjeblieft niet meer naar Talitha... voordat je helemaal geen beeld meer hebt![]()
Ze probeert me er in te luizen he, vraagtekenquote:Op donderdag 28 juni 2007 18:19 schreef PC eend het volgende:
Luister alstjeblieft niet meer naar Talitha... voordat je helemaal geen beeld meer hebt![]()
Vinnik zo lief klinkenquote:Op donderdag 28 juni 2007 18:21 schreef Talitha het volgende:
[..]
Was een goeie tip hoor. Vraag maar aan Leandra, die kent die tip ook!
Lobje heeft gewoon een afwijkend lapje.
Ik luis helemaal niks.quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:22 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ze probeert me er in te luizen he, vraagteken![]()
quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Kreeg het niet meer normaal, Gesloten en opnieuw moeten openen. En het vraagteken doet het nog niet. Vraag wel een keer een ´handyman´ die het voorme oplost.![]()
Ja jaquote:Op donderdag 28 juni 2007 18:21 schreef Talitha het volgende:
[..]
Was een goeie tip hoor. Vraag maar aan Leandra, die kent die tip ook!
Lobje heeft gewoon een afwijkend lapje.
Altijd al een keer een 'afwijkende' lap-dance willen hebbenquote:
Flikvlooien.quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:27 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ff lekker vlooien dan maar vraagteken![]()
Het is ook nooit goed he 'vraagteken'quote:
Lovergirltalkquote:
Hoezo 'vraagteken' We kunnen toch ook met z'n drieen flikvlooien 'vraagteken'quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Lovergirltalk![]()
Nou gaan jullie maar lekker met z'n tweeen die laptop verneuken dan![]()
![]()
MAAAK ME GEK!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:46 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoezo 'vraagteken' We kunnen toch ook met z'n drieen flikvlooien 'vraagteken'![]()
I like it when you angry!!!quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Lovergirltalk![]()
Nou gaan jullie maar lekker met z'n tweeen die laptop verneuken dan![]()
![]()
Neuh....... dan krijg jij een SC subforumquote:Op donderdag 28 juni 2007 18:48 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik zat zo te denken hè...
Als DGK straks is afgelopen...
Waar moeten we dan heen!?
Er komt geen nieuwe BB ofzo...
We vallen in een diep gat!
Met z´n allen naar dezelfde stadscam kijken, en daar commentaar op leveren..quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:48 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik zat zo te denken hè...
Als DGK straks is afgelopen...
Waar moeten we dan heen!?
Er komt geen nieuwe BB ofzo...
We vallen in een diep gat!
quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Met z´n allen naar dezelfde stadscam kijken, en daar commentaar op leveren..![]()
Nu maar hopen op openbare anale sexquote:Op donderdag 28 juni 2007 18:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Met z´n allen naar dezelfde stadscam kijken, en daar commentaar op leveren..![]()
Sextet!!!!quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:00 schreef Soury het volgende:
'N avond. Steek er op het juiste moment in zie ik![]()
Mmmm laat maar een uitgang is er niet voor nietsquote:
Precies op tijd, ik weet niet of mijn fantasie nu op hol slaat, maar losbolca, Talitha en ik gaan openbare anale seks hebben ,geloof ik, en we hebben nog een 'gaatje' vrijquote:Op donderdag 28 juni 2007 19:00 schreef Soury het volgende:
'N avond. Steek er op het juiste moment in zie ik![]()
En ik dan!?quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Precies op tijd, ik weet niet of mijn fantasie nu op hol slaat, maar losbolca, Talitha en ik gaan openbare anale seks hebben ,geloof ik, en we hebben nog een 'gaatje' vrij [afbeelding]
Bel 538 en ga daar lopen zeikenquote:Op donderdag 28 juni 2007 19:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Mmmm laat maar een uitgang is er niet voor niets![]()
Oi ik heb je radio fragment gehoord net ghoord stond in film topic. Lef hoor ... en lachequote:
Leandra heeft toch heul niet gebeld!?quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Oi ik heb je radio fragment gehoord net ghoord stond in film topic. Lef hoor ... en lache
Is die van Leandra ook ergens te vinden ?
De webcam checken en er hier verslag van doen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |