gatver!quote:
quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
gatver!![]()
wat is dat toch een goor gezicht, bekkende mensen...![]()
verders weer een puik filmpje KZ!![]()
quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:42 schreef LoveProfusion het volgende:
Lobasca was echt geweldig in de radio-uitzending...ik was heel nerveus voor haar.
Verder vond ik ene Stephan ook heel goed :"Amanda jij vroeg in de escape aan mij of ik in je mond kon klaarkomen omdat je meer hersencellen naar binnen wilde werken" of iets dergelijks.
Ik ging echt te laat slapen en viel niet snel in slaap dus maar 3 uur geslapen..mijn gezicht is gekreukeld.
Dit weekend ga ik zaterdag naar bergen op zoom met een drama-vriendin. Altijd als ik down ben dan hoor ik haar verhalen aan en voel ik me beter over mezelf.Volgende week als het goed is een sollicitatie op een school en verder lekker Wimbledon en DGK kijken..jullie nog plannen?
Heb je me godverdomme niet gemist!?quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:24 schreef Liess het volgende:
Ian was weg?
Het is een spel, een wedstrijd...quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:25 schreef Jerruh het volgende:
ik zal vast wel een knuppel in het honederhok gooien, maar ik verbaas me soms wel eens over de reacties richting amanda of brain. kijk, niet mijn twee favo's en ze komen nogal stupide over, maar er hoeft maar een foto geplaatst te worden van amandel op de bank en hopla, ze is weer de slet aan het uithangen of de goorste soatrut van het huis. als ik telkens lieke zie, in dr megakorte rokjes en dr huiliegedrag, hoor ik daar weinig over. waarom wel bij amandel dan? zelfde met brian: een foto van een nochalante houding met kraagje open en waarig haar en hopla, hij is een zwerver, een luie agressieve antilliaan, de rat. als huub er zo bijloopt, hoor je daar niks over. daarbij vind ik amandel en brain eigenlijk al lang niet meer de ranzigste, achterbakste of smerigsten bewoners van het hele huis (op de para actie van aan paar dagen geleden na dan), terwijl jaap, huub en lieke juist tergend, achterbaks of stiekem bezig zijn (bijv. horlogeactie van eric enzo).
hoe komt het dat brain telkens op die dingen wordt aangevallen en huub niet? amandel wel en lieke niet?
niet om een kant te kiezen, maar gewoon...ben benieuwd.
Zondag naar de dierentuin!quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:42 schreef LoveProfusion het volgende:
Lobasca was echt geweldig in de radio-uitzending...ik was heel nerveus voor haar.
Verder vond ik ene Stephan ook heel goed :"Amanda jij vroeg in de escape aan mij of ik in je mond kon klaarkomen omdat je meer hersencellen naar binnen wilde werken" of iets dergelijks.
Ik ging echt te laat slapen en viel niet snel in slaap dus maar 3 uur geslapen..mijn gezicht is gekreukeld.
Dit weekend ga ik zaterdag naar bergen op zoom met een drama-vriendin. Altijd als ik down ben dan hoor ik haar verhalen aan en voel ik me beter over mezelf.
Volgende week als het goed is een sollicitatie op een school en verder lekker Wimbledon en DGK kijken..jullie nog plannen?
ja dat denk ik ook! ook hier heb je de BAN en JLH-clansquote:Op donderdag 28 juni 2007 15:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het is een spel, een wedstrijd...
Mensen hebben favorieten en die kunnen alles maken.
De "vijand" of "tegenstanders" worden op alles gepakt waar maar kan.
Niet dat die vunzige huubgroupies niet misselijkmakend zijn in hun verering, maar het is wel vrij normaal bij een programma als deze denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |