Bufferen ook nog, maar de kleur is beter.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Deze kant op please![]()
Oeh een andere toetsenbord indeling, dat kan jaren duren voordat mensen je posts weer gaan begrijpen, ik spreek uit ervaring![]()
![]()
Maar belangrijker, doen je streams het nu wel?
De invoertaal is inderdaad nederlands. Maar het toetsenbord instelling is waarschijnlijk verenigde staten.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:31 schreef Lobasca het volgende:
Die heb ik zelf ingevoerd op NL, is de enige taal die ik beheers...
Waar die nu op staat, of waar die op moet staan..quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:33 schreef Veulen het volgende:
[..]
De invoertaal is inderdaad nederlands. Maar het toetsenbord instelling is waarschijnlijk verenigde staten.
NEEEEEEEquote:Op donderdag 28 juni 2007 17:33 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Bufferen ook nog, maar de kleur is beter.![]()
Van welke producent is de laptop?quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:34 schreef Lobasca het volgende:
Waar die nu op staat, of waar die op moet staan..
Als ik op het vraagteken tots zie je dit=
Doe eens CTRL + Shift gelijktijdig indrukken?quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:34 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Waar die nu op staat, of waar die op moet staan..
Als ik op het vraagteken tots zie je dit=
quote:
Losbolca wordt een hitquote:Op donderdag 28 juni 2007 17:44 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
![]()
Geweldig! haha. Ik ga misschien ook even kloten met die mp3!
Aah hier ben jequote:Op donderdag 28 juni 2007 17:43 schreef Talitha het volgende:
[..]
Doe eens CTRL + Shift gelijktijdig indrukken?
edit: brabo-taal
Ga je weer tegen je paard aan schoppen?quote:
heb ik gedaan, bedankt...nu is mijn beeld 2 x zo kleinquote:Op donderdag 28 juni 2007 17:43 schreef Talitha het volgende:
[..]
Doe eens CTRL + Shift gelijktijdig indrukken?
edit: brabo-taal
quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:05 schreef Lobasca het volgende:
[..]
heb ik gedaan, bedankt...nu is mijn beeld 2 x zo klein![]()
Kreeg het niet meer normaal, Gesloten en opnieuw moeten openen. En het vraagteken doet het nog niet. Vraag wel een keer een ´handyman´ die het voorme oplost.quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:16 schreef Talitha het volgende:
[..]![]()
Ik heb dat probleem ook gehad, dat ik andere leestekens kreeg dan ik typte. En dat was opgelost door Ctrl+ Shift te drukken. Als je het nu nog een keer doet, dan wordt je beeld misschien weer normaal?
quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:19 schreef PC eend het volgende:
Luister alstjeblieft niet meer naar Talitha... voordat je helemaal geen beeld meer hebt![]()
Ze probeert me er in te luizen he, vraagtekenquote:Op donderdag 28 juni 2007 18:19 schreef PC eend het volgende:
Luister alstjeblieft niet meer naar Talitha... voordat je helemaal geen beeld meer hebt![]()
Vinnik zo lief klinkenquote:Op donderdag 28 juni 2007 18:21 schreef Talitha het volgende:
[..]
Was een goeie tip hoor. Vraag maar aan Leandra, die kent die tip ook!
Lobje heeft gewoon een afwijkend lapje.
Ik luis helemaal niks.quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:22 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ze probeert me er in te luizen he, vraagteken![]()
quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Kreeg het niet meer normaal, Gesloten en opnieuw moeten openen. En het vraagteken doet het nog niet. Vraag wel een keer een ´handyman´ die het voorme oplost.![]()
Ja jaquote:Op donderdag 28 juni 2007 18:21 schreef Talitha het volgende:
[..]
Was een goeie tip hoor. Vraag maar aan Leandra, die kent die tip ook!
Lobje heeft gewoon een afwijkend lapje.
Altijd al een keer een 'afwijkende' lap-dance willen hebbenquote:
Flikvlooien.quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:27 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ff lekker vlooien dan maar vraagteken![]()
Het is ook nooit goed he 'vraagteken'quote:
Lovergirltalkquote:
Hoezo 'vraagteken' We kunnen toch ook met z'n drieen flikvlooien 'vraagteken'quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Lovergirltalk![]()
Nou gaan jullie maar lekker met z'n tweeen die laptop verneuken dan![]()
![]()
MAAAK ME GEK!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:46 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoezo 'vraagteken' We kunnen toch ook met z'n drieen flikvlooien 'vraagteken'![]()
I like it when you angry!!!quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Lovergirltalk![]()
Nou gaan jullie maar lekker met z'n tweeen die laptop verneuken dan![]()
![]()
Neuh....... dan krijg jij een SC subforumquote:Op donderdag 28 juni 2007 18:48 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik zat zo te denken hè...
Als DGK straks is afgelopen...
Waar moeten we dan heen!?
Er komt geen nieuwe BB ofzo...
We vallen in een diep gat!
Met z´n allen naar dezelfde stadscam kijken, en daar commentaar op leveren..quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:48 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik zat zo te denken hè...
Als DGK straks is afgelopen...
Waar moeten we dan heen!?
Er komt geen nieuwe BB ofzo...
We vallen in een diep gat!
quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Met z´n allen naar dezelfde stadscam kijken, en daar commentaar op leveren..![]()
Nu maar hopen op openbare anale sexquote:Op donderdag 28 juni 2007 18:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Met z´n allen naar dezelfde stadscam kijken, en daar commentaar op leveren..![]()
Sextet!!!!quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:00 schreef Soury het volgende:
'N avond. Steek er op het juiste moment in zie ik![]()
Mmmm laat maar een uitgang is er niet voor nietsquote:
Precies op tijd, ik weet niet of mijn fantasie nu op hol slaat, maar losbolca, Talitha en ik gaan openbare anale seks hebben ,geloof ik, en we hebben nog een 'gaatje' vrijquote:Op donderdag 28 juni 2007 19:00 schreef Soury het volgende:
'N avond. Steek er op het juiste moment in zie ik![]()
En ik dan!?quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Precies op tijd, ik weet niet of mijn fantasie nu op hol slaat, maar losbolca, Talitha en ik gaan openbare anale seks hebben ,geloof ik, en we hebben nog een 'gaatje' vrij [afbeelding]
Bel 538 en ga daar lopen zeikenquote:Op donderdag 28 juni 2007 19:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Mmmm laat maar een uitgang is er niet voor niets![]()
Oi ik heb je radio fragment gehoord net ghoord stond in film topic. Lef hoor ... en lachequote:
Leandra heeft toch heul niet gebeld!?quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Oi ik heb je radio fragment gehoord net ghoord stond in film topic. Lef hoor ... en lache
Is die van Leandra ook ergens te vinden ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |