Ik vraag me ook wel eens af hoe ik er mee weg kom als je dat mee bedoeld... Mare misschien is het omdat er op dit hele fok forum maar 3 mensen zijn die me irriteren...quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:56 schreef Disana het volgende:
Het wordt echt tijd dat iemand eens wat beter op jouw diep onaangename posts jegens sommige users gaat letten.
Het wordt echt tijd dat jij je niet overal tegenaan komt bemoeien.quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Het wordt echt tijd dat iemand eens wat beter op jouw diep onaangename posts jegens sommige users gaat letten.
Staat er toch nog iemand in je rijquote:Op donderdag 28 juni 2007 16:51 schreef PC eend het volgende:
Wat kan mij dat rotten![]()
Veel belangrijker....... Liess has returned[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Ik moet daar altijd zo om lachen, dat 'bemoeien'. Alsof de SC een prive-domein is.quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het wordt echt tijd dat jij je niet overal tegenaan komt bemoeien.
Was het ook wel... Mare een beetje Eend niveauquote:
Tuurlijk, gooi het daaropquote:Op donderdag 28 juni 2007 17:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik moet daar altijd zo om lachen, dat 'bemoeien'. Alsof de SC een prive-domein is.
Jij komt hier ook alleen maar om te zeikenquote:Op donderdag 28 juni 2007 17:00 schreef Disana het volgende:
Ik moet daar altijd zo om lachen, dat 'bemoeien'. Alsof de SC een prive-domein is.
Laat je 'grappige' smiley maar weg hoor. Het is tijd dat er eens beter op je wordt gelet zodat anderen hier zonder jouw venijn rustig kunnen posten.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:02 schreef Veulen het volgende:
[..]
Jij komt hier ook alleen maar om te zeiken![]()
Regel het zou ik zeggen mevrouw de mini-modquote:Op donderdag 28 juni 2007 17:04 schreef Disana het volgende:
Laat je 'grappige' smiley maar weg hoor. Het is tijd dat er eens beter op je wordt gelet zodat anderen hier zonder jouw venijn rustig kunnen posten.
Of is het in tegenstelling tot jij??quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:07 schreef Veulen het volgende:
In tegenstelling tot jou denk ik niet dat ik met zulke dingen ongestraft kan wegkomen
Bouw een eigen forum en ga daar lekker moddenquote:Op donderdag 28 juni 2007 17:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Laat je 'grappige' smiley maar weg hoor. Het is tijd dat er eens beter op je wordt gelet zodat anderen hier zonder jouw venijn rustig kunnen posten.
Leesch: Hau abquote:Op donderdag 28 juni 2007 17:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Bouw een eigen forum en ga daar lekker modden![]()
Die tijd lijkt gekomen te zijnquote:Op donderdag 28 juni 2007 16:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik durf het niet eens te hopenquote:
Euh, en engeltje dan!?quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik durf het niet eens te hopen![]()
Liess is zooooooo lief
Moet ik voor je duimen?quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:12 schreef PC eend het volgende:
Ik durf het niet eens te hopen![]()
Liess is zooooooo lief
Dit is meestal alleen maar een hoop flauwekul hier, ernstiger wordt het als mensen de COS als prive-domein gaan beschouwenquote:Op donderdag 28 juni 2007 17:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik geloof dat eend wel 20 engeltjes heeft onderhandquote:Op donderdag 28 juni 2007 17:13 schreef Ian_Nick het volgende:
Euh, en engeltje dan!?
Ja, daar moet ik altijd zo om lachen!quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:14 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dit is meestal alleen maar een hoop flauwekul hier, ernstiger wordt het als mensen de COS als prive-domein gaan beschouwen![]()
Die kan ook heel lief zijn, maar ze moet wel haar pilletjes nemenquote:
quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die kan ook heel lief zijn, maar ze moet wel haar pilletjes nemen![]()
Die moordneigingen sieren haar niet![]()
Ze glijen wel lekkerquote:Op donderdag 28 juni 2007 17:14 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik geloof dat eend wel 20 engeltjes heeft onderhand![]()
*woef*quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:19 schreef Gert het volgende:
Zo. En nu weer gezellig doen.
Lobasca, dat was lachen vannacht.![]()
Weggooien?quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:21 schreef Lobasca het volgende:
Heb ik eiNdelijk me nieuwe lap, vind ik dat ding nog veel te traag. Staat van alles op geprogrammeerd wat moet ik ermee...
Deletenquote:Op donderdag 28 juni 2007 17:21 schreef Lobasca het volgende:
Heb ik eiNdelijk me nieuwe lap, vind ik dat ding nog veel te traag. Staat van alles op geprogrammeerd wat moet ik ermee...
Ik kan er zelf niet naar luisteren, erger me kapot aan mijn stem, maar gelukkig heb ik er een aantal mensen mee kunnen plezieren.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:19 schreef Gert het volgende:
Je hebt een NIEUWE laptop en die staat helemaal vol!?quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:21 schreef Lobasca het volgende:
Tubetje lijm nodig?quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:21 schreef PC eend het volgende:
Ze glijen wel lekker
Maar alleen zo van mijn schouder
Ja het op de radio je druk maken om het seksleven van mensen op de streamsquote:Op donderdag 28 juni 2007 17:19 schreef Gert het volgende:
quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:24 schreef Lobasca het volgende:
Ik kan er zelf niet naar luisteren, erger me kapot aan mijn stem, maar gelukkig heb ik er een aantal mensen mee kunnen plezieren.![]()
Dat dan weer welquote:Op donderdag 28 juni 2007 17:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik kan er zelf niet naar luisteren, erger me kapot aan mijn stem, maar gelukkig heb ik er een aantal mensen mee kunnen plezieren.![]()
welke kant op..quote:
Dat heet VOORGEPROGRAMMEERD, dacht ik,,,quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je hebt een NIEUWE laptop en die staat helemaal vol!?![]()
Deze kant op pleasequote:Op donderdag 28 juni 2007 17:27 schreef Lobasca het volgende:
[..]
welke kant op..
haha en ik merk nu daat de leestekens niet onder de toetsen zitten waar ze op staan.
Wat een drama
![]()
Neeh muts... Ik bedoel alle overbodige rommelquote:Op donderdag 28 juni 2007 17:27 schreef Lobasca het volgende:
welke kant op..
haha en ik merk nu daat de leestekens niet onder de toetsen zitten waar ze op staan.
Wat een drama
![]()
Ga me toch zeker niet om mijn eigen frigiditeit druk maken..quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja het op de radio je druk maken om het seksleven van mensen op de streams![]()
![]()
*Stuurt Ian naar de winkel met een tientje*quote:
Die heb ik zelf ingevoerd op NL, is de enige taal die ik beheers...quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:30 schreef Veulen het volgende:
[..]
Neeh muts... Ik bedoel alle overbodige rommel![]()
Enne Check even je toetsenbord landeninstelling... Start - configuratie menu - configuratie scherm - toetsenbord - tab landeninstelling voor invoer ....
Ja maar ze mikken ook echt alles er op wat ze kunnen vinden. Helft heb je niet eens nodig....quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:28 schreef Lobasca het volgende:
Dat heet VOORGEPROGRAMMEERD, dacht ik,,,![]()
Laat dat maar aan mij overquote:Op donderdag 28 juni 2007 17:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ga me toch zeker niet om mijn eigen frigiditeit druk maken..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |