Wel als het constant over Amanda gaat, en ze is niet eens in beeld, of puur op uiterlijk.quote:Op donderdag 28 juni 2007 03:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als iemand de hele tijd iemand op de streams addoreert, kun je dat irritant vinden, offtopic is het niet...
Af en toe moet gewoon kunnen, zeker voor de mensen die veel of leuk of positief bijdragen aan de COS. Maar die/wij weten dat zelf ook wel, hoeveel een COS kan hebben.quote:Op donderdag 28 juni 2007 03:53 schreef Lobasca het volgende:
Wat is veel OT gaan?
Alhoewel ik er wel een paar weet die dat regelmatig doen, betrap ik mijzelf er ook wel op.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 03:52 schreef avonne het volgende:
[..]
hm... ik voel me aangesproken, maar weet niet wie ik nu weer de hand boven het hoofd heb gehouden.
Aniways, wees lief voor elkaar.
Welterusten.
Goeie vraag, daar kan je 2 kanten mee uitquote:Op donderdag 28 juni 2007 03:53 schreef Lobasca het volgende:
Wat is veel OT gaan?
Alhoewel ik er wel een paar weet die dat regelmatig doen, betrap ik mijzelf er ook wel op.
Volgens mij wel dus.... ik dacht dat de COS was om Commentaar Op Streams te geven, niet als persoonlijke mening over een bewoner adoratie topic.quote:Op donderdag 28 juni 2007 03:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als iemand de hele tijd iemand op de streams addoreert, kun je dat irritant vinden, offtopic is het niet...
= veel regelmatig?quote:Op donderdag 28 juni 2007 03:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Goeie vraag, daar kan je 2 kanten mee uit
Maar je weet niet wat het is maar betrapt er wel mensen en jezelf op?
Truste avonne![]()
Trustequote:Op donderdag 28 juni 2007 03:52 schreef avonne het volgende:
[..]
hm... ik voel me aangesproken, maar weet niet wie ik nu weer de hand boven het hoofd heb gehouden.
Aniways, wees lief voor elkaar.
Welterusten.
Of je veel of positief bijdraagt zou niet veel mogen uitmaken m.i. (als het niet uit de hand loopt), iedereen heeft gelijke rechtenquote:Op donderdag 28 juni 2007 03:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Af en toe moet gewoon kunnen, zeker voor de mensen die veel of leuk of positief bijdragen aan de COS. Maar die/wij weten dat zelf ook wel, hoeveel een COS kan hebben.
Alleen als ze niet in beeld is misschien, voor de rest zie ik geen probleemquote:Op donderdag 28 juni 2007 03:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Wel als het constant over Amanda gaat, en ze is niet eens in beeld, of puur op uiterlijk.
Amanda scheldt Lieke verrot: Amanda is echt een engeltje![]()
![]()
![]()
Amanda loopt met Fries rond: Amanda ziet er weer goed uit vandaag.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 juni 2007 03:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Of je veel of positief bijdraagt zou niet veel mogen uitmaken m.i. (als het niet uit de hand loopt), iedereen heeft gelijke rechten
En dat laatste durf ik ook wel te betwijfelen![]()
Ik heb van jou nog geen last gehad hoor, als je dat wilt horenquote:
oja, jij...quote:
Ik van jou ook nietquote:Op donderdag 28 juni 2007 04:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb van jou nog geen last gehad hoor, als je dat wilt horen![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 juni 2007 04:05 schreef Veulen het volgende:
Zeg dames en heren, ik ga me bed eens opzoeken.
Ik wens u allen een heel fijne nacht![]()
![]()
Trustenquote:Op donderdag 28 juni 2007 04:05 schreef Veulen het volgende:
![]()
Truste Veulenquote:Op donderdag 28 juni 2007 04:05 schreef Veulen het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 28 juni 2007 04:06 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik van jou ook niet. Maar... lees wel eens opgefokte luitjes die niet zo goed tegen jouw posts kunnen.
![]()
Maar... dat zullen dan wel mannen zijn.![]()
Ik krijg trouwens wel eens woorden in de cos met een lieftallige SCster en als ik jou zo in de uitzending hoorde verbaast het me dat dit nog nooit met jou geweest isquote:Op donderdag 28 juni 2007 04:06 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik van jou ook niet. Maar... lees wel eens opgefokte luitjes die niet zo goed tegen jouw posts kunnen.
![]()
Maar... dat zullen dan wel mannen zijn.![]()
WAT ???!!!!quote:Op donderdag 28 juni 2007 04:14 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik krijg trouwens wel eens woorden in de cos met een lieftallige SCster en als ik jou zo in de uitzending hoorde verbaast het me dat dit nog nooit met jou geweest is
Maar dat doe ik natuurlijk alleen maar omdat ik dan hoop op een potje goedmaakseks in de SC![]()
quote:Op donderdag 28 juni 2007 04:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Je moet voor die mensen ook dansende avapompoms gaan maken![]()
Waarom zou ik met iemand woorden moeten krijgen?quote:Op donderdag 28 juni 2007 04:14 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik krijg trouwens wel eens woorden in de cos met een lieftallige SCster en als ik jou zo in de uitzending hoorde verbaast het me dat dit nog nooit met jou geweest is
Maar dat doe ik natuurlijk alleen maar omdat ik dan hoop op een potje goedmaakseks in de SC![]()
Heb ik eindelijk beetquote:
Dat ligt aan die kinderen en die vrienden...quote:Op donderdag 28 juni 2007 04:17 schreef mootie het volgende:
Hoever kan je eigenlijk gaan, qua gezag laten gelden, bij kinderen van vrienden die op bezoek zijn?
In mijn huis gelden mijn regels.. Maar men vindt mij vaak te soft.quote:Op donderdag 28 juni 2007 04:17 schreef mootie het volgende:
Hoever kan je eigenlijk gaan, qua gezag laten gelden, bij kinderen van vrienden die op bezoek zijn?
Daar links... oh shit... dat is de rij niet...... sorry eendquote:Op donderdag 28 juni 2007 04:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heb ik eindelijk beet![]()
![]()
![]()
![]()
Waar staat ze?![]()
Opsluiten in de kelder is het minste wat je kunt doenquote:Op donderdag 28 juni 2007 04:17 schreef mootie het volgende:
Nou omdat je je druk maakt om het seksleven van mensen op de streams DOOS!!!!quote:Op donderdag 28 juni 2007 04:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Waarom zou ik met iemand woorden moeten krijgen?
Lees mijn ondertitel.
Vandaag: 6 jaar oud, in de tuin....... staat bladeren van een plant te trekken...... (net als vorige keer overigens) Na 2 waarschuwing van mij doet ze het nog, dan zegt mama het en ze nokt ermee.quote:Op donderdag 28 juni 2007 04:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat ligt aan die kinderen en die vrienden...
Zijn de kinderen met of zonder ouders op visite, en zeggen die ouders er niets van als ze erbij zijn?
Heb je een probleem dat een 5-jarige met open mond eet of dat de chocolade over je witte bank gesmeerd wordt?
Probeer een kind van een ander op een educatieve manier aan te pakken, of zeg gewoon dat in jouw huis jouw regels gelden, en dat ze thuis misschien wel met schoenen aan op de bank mogen maar bij jou niet....
Trustequote:Op donderdag 28 juni 2007 04:24 schreef Lobasca het volgende:
Ik ga slapen.. Om negen uur eindelijk mijn nieuwe laptop ophalen. Kan ik jullie een beetje bijhouden in de COS. Truste![]()
Dat is de ian rijquote:Op donderdag 28 juni 2007 04:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar links... oh shit... dat is de rij niet...... sorry eend
Maak ik me niet druk om, vind het smerig!quote:Op donderdag 28 juni 2007 04:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nou omdat je je druk maakt om het seksleven van mensen op de streams DOOS!!!!![]()
Kut bad timingquote:Op donderdag 28 juni 2007 04:24 schreef Lobasca het volgende:
Ik ga slapen.. Om negen uur eindelijk mijn nieuwe laptop ophalen. Kan ik jullie een beetje bijhouden in de COS. Truste![]()
Lastige situatie, zeker als de ouders zelf niet ingrijpenquote:Op donderdag 28 juni 2007 04:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Vandaag: 6 jaar oud, in de tuin....... staat bladeren van een plant te trekken...... (net als vorige keer overigens) Na 2 waarschuwing van mij doet ze het nog, dan zegt mama het en ze nokt ermee.
6 jaar oud, handen vol paprikachips. Smeert ze eerst af aan het raam van de schuifpui. Ik zeg: Niet aan de ramen met je handen, pakt ie de cremekleurige gordijnen en gaat daar handen aan afvegen. Ik ontplof bijna......... NIET JE HANDEN AAN DE GORDIJNEN AFVEGEN! Loopt vervolgens naar de cremekleurige bank, pakt een kussen....... en gaat zn handen afvegen........ NIET AAN DE BANK! GA EENS SNEL EEN HANDDOEK PAKKEN vanaf hier begin ik te mompelen van : pak een handdoek of ga het anders lekker aan de muren afvegen.....
Vader: ga je je handen even wassen nu?
Ik wist echt niet meer waar ik het zoeken moest....
Ja stom dat ik dat niet ziequote:Op donderdag 28 juni 2007 04:27 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Maak ik me niet druk om, vind het smerig!
Ik zat dus eigenlijk te wachten tot pa iets ging doen.......quote:Op donderdag 28 juni 2007 04:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lastige situatie, zeker als de oudes zelf niet ingrijpen![]()
In het laatste geval had ik het kind overigens al bij de handen op de ramen meegenomen om de handen te wassen... "zo, nu gaan we je handjes even wassen, voor mijn hele huis een paprikachipje is"
Ga er niet vanuit dat ouders doorhebben dat jij kookt van woede omdat hun "engeltje" zich misdraagt...quote:Op donderdag 28 juni 2007 04:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zat dus eigenlijk te wachten tot pa iets ging doen.......Ik weet dat mn hakken al in het zand gaan als zij komen, want het is altijd een puinhoop, ze kennen geen nee.
En ik wil ook geen zeikerige bitch zijn, maar dat ik nou mn gordijnen en bankkussens moet gaan wassen na een bezoekje......
En ik baal er dan ook van dat ie er gewoon mee wegkomt, terwijl ze best zien dat ik zit te koken.
En ik heb heul geen wasmachine nouquote:Op donderdag 28 juni 2007 04:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ga er niet vanuit dat ouders doorhebben dat jij kookt van woede omdat hun "engeltje" zich misdraagt...
Thuis mag hij waarschijnlijk net zo'n bende maken, dus ze zien het niet als misdragen.
Maar het is een moeilijke situatie, ze hebben kennelijk zelf amper grenzen dus dan wordt het lastig om het wonderkind duidelijk te maken dat bepaalde zaken bij jou thuis niet kunnen, hoewel kinderen er uitstekend mee om kunnen gaan dat iets ergens anders wel of niet mag.
Ik zou de volgende keer het schatje gewoon even vertellen dat hij/zij wel chips mag en dat daarna gelijk de handen gewassen worden, en het kind desnoods gelijk daarna meenemen naar de keuken om de handen te wassen.
Truste dan.quote:Op donderdag 28 juni 2007 04:24 schreef Lobasca het volgende:
Je wil die stapel was niet zien bij mijquote:Op donderdag 28 juni 2007 04:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh... dan hadden ze aan mij een goeie... "kan ik bij jou de gordijnen even wassen?"![]()
Hang jij de vuile was even buitenquote:Op donderdag 28 juni 2007 04:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Je wil die stapel was niet zien bij mij![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |