Boeit ook niet, Nokia is sowieso pauper.quote:Op donderdag 28 juni 2007 02:13 schreef Pietklaaso het volgende:
Een pauper nokia: ik weet het model niet eens uit mijn hoofd
Die dusquote:
ooit? dat ding ligt net in de winkelsquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:38 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Die heb ik ook ooit gehad,is kapot gegaan in de botsauto's.![]()
![]()
dan lijkt hij er verdomd veel op.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:47 schreef Repeat het volgende:
[..]
ooit? dat ding ligt net in de winkels
Fijn toetsenbord hè!quote:
Ik ook.quote:
Idd heel fijn toestel, alleen had ik laatst ineens een geformateerde geheugenkaart uit het niets?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:16 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Ik ook.![]()
HTC Herald.
[afbeelding]
Top toestel, had eerst een MDA Compact. Daarna wou ik een Tytn kopen of een Vario maar die dingen zijn net bakstenen zo dik. Toen zag ik een maat die dit toestel n et nieuw had en was meteen verkocht.
Ben ik niet met je eens, vind het een gedrocht. Helemaal dat toetsenbodje.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:45 schreef DoimeN het volgende:
Een zwarte RAZR, de oudste, de mooiste mobiel ooit![]()
[afbeelding]
Mooier word het niet![]()
Om nog maar te zwijgen over die 'kwab' die onder het toetsenbord hangt..quote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:52 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens, vind het een gedrocht. Helemaal dat toetsenbodje.
Ik vind slide Phone's en gewone phone's mooierquote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:45 schreef DoimeN het volgende:
Een zwarte RAZR, de oudste, de mooiste mobiel ooit![]()
[afbeelding]
Mooier word het niet![]()
zoiets?quote:Op donderdag 28 juni 2007 02:13 schreef Pietklaaso het volgende:
Een pauper nokia: ik weet het model niet eens uit mijn hoofd
Is hetzelfde als mijn MDA Vario. Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:32 schreef arneaux het volgende:
[afbeelding]
Orange SPV.
Kuttoestel, valt vaak uit en vaak geen bereik. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik geen van de overige opties van de telefoon gebruik, enkel bellen en smsen.
Serieus?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:21 schreef Buschetta het volgende:
[afbeelding]
Zoiets ooit een keer op een veiling gekocht
Als je toch wil pimpen doe het dan goed.
Koop een nieuwequote:Op donderdag 5 juli 2007 17:55 schreef tokio-hotel-fan het volgende:
ik word gek hier loop ik nog met zo'n ouderwetse motorola rond :S...
Neem je een prepaid met weinig beltegoedquote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:30 schreef Geerd het volgende:
Ik heb nog niet eens een mobiele telefoon![]()
1x geprobeert maar ik pleurde de sms boxen van me vrienden alleen maar vol met kutzooi![]()
Na 40,- weggegooid![]()
Nu worden me ouders wel een beetje moe naar 3 jaar dat iedereen op huis belt![]()
Krijg hem deze of volgende weekquote:Op zondag 8 juli 2007 22:51 schreef Guerra het volgende:
[afbeelding]
Net gisteren opgehaald. Mooi dingetje.
vrouwentelefoon. En vind em juist helemaal niet mooiquote:Op maandag 9 juli 2007 21:50 schreef blacktimothy12 het volgende:
d900'tje hier![]()
wat zeggen de eigenaars van de U600, naast dat ie er top uitziet![]()
Inderdaad, erg mooiquote:Op zondag 8 juli 2007 22:51 schreef Guerra het volgende:
[afbeelding]
Net gisteren opgehaald. Mooi dingetje.
Die heb ik ook al weer meer dan een jaar, blijft een mooi & fijn ding.quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:44 schreef Magereheinus het volgende:
wel een tof ding, maar ondertussen ook al niet meer nieuw en hip.
die is gah nog niet verkrijgbaarquote:
Heb ik ookquote:Op woensdag 11 juli 2007 18:44 schreef Magereheinus het volgende:
[afbeelding]
wel een tof ding, maar ondertussen ook al niet meer nieuw en hip.
Die heb ik ookquote:Op donderdag 12 juli 2007 10:29 schreef Sport_Life het volgende:
K750i! Al ruim 2 jaar en hij bevalt uitstekend!
quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:22 schreef Kikker_kermit het volgende:
[..]
alleen valt af en toe het beeldscherm uit en moet je em op de grond laten vallen zodat ie met de bovenkant de grond raakt zeg maar, dan doet ie het weer![]()
Hier ookquote:
dat zoek je toch zelf uit?quote:Op maandag 27 augustus 2007 18:00 schreef tokio-hotel-fan het volgende:
ik ben nodig toe aan een nieuwe iemand een idee wat leuk is??
Hij is echt ubertof!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:01 schreef Pittie het volgende:
De HTC P3300, ook zown alles in 1 apparaat
Vooral erg handig is dat je voor navigatie geen extra apparaat meet nodig hebt!
[afbeelding]
oke thnx ik ga zoeken hoorquote:Op maandag 27 augustus 2007 18:21 schreef L-IS het volgende:
[..]
dat zoek je toch zelf uit?bekijk anders wat online aanbiedingen
www.vodafone.nl
www.hi.nl
www.orange.nl
www.telfort.nl
www.t-mobile.nl
[afbeelding]
Wat moet een 16-jarige met 2 van zulke telefoons?quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:00 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik heb er twee.
[afbeelding] en [afbeelding]
N95 en HTC Touch
Ik had een oude kutNokia, een van de eerste met kleurenscherm. Toen wilde ik wel eens wat nieuws, en toen bestelde ik die Touch, was een abbo van €25 euro. Dat kon ik nog wel opbrengen. Mijn vader had zijn N95 maar was dat ding helemaal zat, veel te moeilijk vond hijquote:Op maandag 27 augustus 2007 19:06 schreef dubidub het volgende:
[..]
Wat moet een 16-jarige met 2 van zulke telefoons?
Dat verklaart, niet verkeerdquote:Op maandag 27 augustus 2007 19:10 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik had een oude kutNokia, een van de eerste met kleurenscherm. Toen wilde ik wel eens wat nieuws, en toen bestelde ik die Touch, was een abbo van €25 euro. Dat kon ik nog wel opbrengen. Mijn vader had zijn N95 maar was dat ding helemaal zat, veel te moeilijk vond hij, dus wilde hij mijn Nokia en kreeg ik de zijne, alleen was de HTC al besteld. Die komt nu dus deze week.
Klote he, dat je dat van je hongerloontje van de Burger King niet kan betalen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:32 schreef Silvershock het volgende:
zo eentje waarmee je kan bellen en smsen en niet zo een met automatische wapflitsintranetserverisdndsl filter waarmee je de televisie thuis aan en uit kan zette.
Welke is dit?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:06 schreef hoerezooi het volgende:
nu deze sinds gister in de winkels :
[afbeelding]
is t650i, plaatje doet wel afbreuk aan de mooie stijl die de telefoon heeft aangezien de verlichting er niet op is geactiveerd alsmede de mooie metalic bovenkant die in de zon schitterdquote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:50 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
Welke is dit?
Edit: heeft veel weg van de T650i![]()
Over 2 maanden werkt dat pookje nietmeer fatsoenlijk schat ikquote:
tievusapparaat is datquote:
Voor functionaliteit de Nokia, voor looks de SEquote:Op maandag 17 september 2007 14:34 schreef Qwea het volgende:
SE w750i.
Kan vandaag verlengen. Zit te twijfelen tussen de Nokia N73 en de SE W880i.
Iemand die me ff kan helpen?
Samsung U600 of G600quote:Op maandag 17 september 2007 14:39 schreef Patries86 het volgende:
Binnenkort nieuwe telefoon, wie weet een goeie ?
Nou wat ik dus heel veel met mijn huidige SE doe is mp3 luisteren. En ze hebben van die lekkere in ear doppen. Ik hoorde enkel dat de SE w880i zn batterij knoei heet wordt. En er zitten kleine toetsen op wat niet handig is.quote:Op maandag 17 september 2007 14:40 schreef Lausteen het volgende:
[..]
Voor functionaliteit de Nokia, voor looks de SE![]()
Ik heb ook nog aan die g600 zitten denken, moet je niet zien wtf je bij moet betalenquote:
Heb op mijn w8001 ook walkman, wil ik in me nieuwe eigenlijk ook!quote:Op maandag 17 september 2007 14:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou wat ik dus heel veel met mijn huidige SE doe is mp3 luisteren. En ze hebben van die lekkere in ear doppen. Ik hoorde enkel dat de SE w880i zn batterij knoei heet wordt. En er zitten kleine toetsen op wat niet handig is.
Maar aan de andere kant heb ik jaaaaaaaaaaaaren Nokia gehad, en altijd na een jaar was mn batterij d00d
*het niet meer weet*
nou ik vind het niet erg om bij te betalen, maar ik moet voor een htc ff 90 euro bij dokken. En dat bij een abo van 40 euro p/m.quote:Op maandag 17 september 2007 14:43 schreef Patries86 het volgende:
[..]
Heb op mijn w8001 ook walkman, wil ik in me nieuwe eigenlijk ook!
Telefoon die ik nu heb is gewoon goed, maarja als je gratis nieuwe mag kiezen...
die w8801 staat ergens voor een Hi 25 euro abo voor 70euro bij betalenquote:Op maandag 17 september 2007 14:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
nou ik vind het niet erg om bij te betalen, maar ik moet voor een htc ff 90 euro bij dokken. En dat bij een abo van 40 euro p/m.das teveel van het goeie!
ik wil geen 25 euro abo. Ik wil mn 40 euro abo houden, van Hi. Maar ik moest bij the phonehouse voor een HTC touch bij betalen. Vandaar dat ik voor de SE of nika gaquote:Op maandag 17 september 2007 14:48 schreef Patries86 het volgende:
[..]
die w8801 staat ergens voor een Hi 25 euro abo voor 70euro bij betalen
en als je die bij kpn 25 euro abo neemt is het 30 euro bij betalen
Wel contract van 2 jaar
quote:Op zondag 9 september 2007 19:10 schreef Gutz het volgende:
[afbeelding]
Nokia 6110 Navigator
Bevalt prima!
Vriendin heeft hem geloof ik gratis bij een abbo van 27,50 en eerste jaar voor de helft oid bij vadofone.quote:Op maandag 17 september 2007 14:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb ook nog aan die g600 zitten denken, moet je niet zien wtf je bij moet betalen
Valt wel mee hoor, voor een G600 icm KPN Mobiel 25 (dan betaal je 20e per maand) moet je nog 70 euro bijbetalen. Voor mn U600 moest ik ook nog 50 euro bijbetalen (bij verlenging), maar die was dan ook nog maar net uitquote:Op maandag 17 september 2007 14:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb ook nog aan die g600 zitten denken, moet je niet zien wtf je bij moet betalen
Dan verneukt the phone house mequote:Op maandag 17 september 2007 17:02 schreef Lausteen het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, voor een G600 icm KPN Mobiel 25 (dan betaal je 20e per maand) moet je nog 70 euro bijbetalen. Voor mn U600 moest ik ook nog 50 euro bijbetalen (bij verlenging), maar die was dan ook nog maar net uit
Valt wel mee met verneuken, bij BelCompany betaal je bij verlenging 100 euro bijquote:Op maandag 17 september 2007 17:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dan verneukt the phone house me
Ik heb een hi40 2 jaar, moest ik 88 euro bij betalen![]()
kut phonehouse
Dan kunnen ze mn bolle reet kussen en zeg ik hem mooi op.quote:Op maandag 17 september 2007 17:15 schreef Lausteen het volgende:
[..]
Valt wel mee met verneuken, bij BelCompany betaal je bij verlenging 100 euro bijIk ging er van uit dat je een nieuw abonnement wilde. Bij verlengen wordt je verneukt idd, als dank dat je weer opnieuw voor je oude provider kiest
die is ook mooiquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:36 schreef lis-et het volgende:
samsung D900, totaal geen telefoon voor mij, maar hij wordt wel mooi gevonden
zit daar nog die sneek opquote:Op woensdag 19 september 2007 11:10 schreef Dirkiepirkie het volgende:
Nokia 3210
Lekker oldskool, werkt prima, geen onzin erop
ok, wel een beetje onzin
snake 1quote:Op woensdag 19 september 2007 16:27 schreef lis-et het volgende:
[..]
zit daar nog die sneek op?
die mis ik nou echt :p
ik ook, en op een gegeven moment was ik zo pro, dat het hele beeldscherm vol met slang zatquote:Op woensdag 19 september 2007 16:31 schreef mash_ het volgende:
[..]
snake 1dat speelde ik zo veel he
![]()
quote:Op woensdag 19 september 2007 16:33 schreef lis-et het volgende:
[..]
ik ook, en op een gegeven moment was ik zo pro, dat het hele beeldscherm vol met slang zat![]()
goeie ouwe tijd..
ik ook..quote:Op woensdag 19 september 2007 16:36 schreef mash_ het volgende:
[..]
[afbeelding]![]()
Ik ging steeds maar helemaal via de rand steeds als je telang werd.
Dat zit er zeker opquote:Op woensdag 19 september 2007 16:27 schreef lis-et het volgende:
[..]
zit daar nog die sneek op?
die mis ik nou echt :p
Ik heb een tijdje zo'n telefoon met MP3 speler gehad, maar ik vond het maar ruk.quote:Op woensdag 19 september 2007 16:43 schreef lis-et het volgende:
[..]
ik ook..
ik zou nou toch bijna mn oude nokia uit de kast pakkendie het niet meer doet..
maar gaat om het idee
![]()
iig, genoeg over nostalgische sneek/snake
nu heb ik, mp3 speker, video camera, agenda EEEETC ETC ETC
en nog tipt het eigenlijk niet aan snake..zucht
quote:Op donderdag 20 september 2007 14:01 schreef Dirkiepirkie het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje zo'n telefoon met MP3 speler gehad, maar ik vond het maar ruk.
Nu gewoon een losse MP3 speler, losse camera enzo, alles is beter.
Veel beter dan die telefoon shit
Had ik ook na 6 maanden. Ding terug bij Orange gebracht en ze hebben 'm toen gerepareerd. Nu doet 'ie het inmiddels alweer ruim 2 jaar goed.quote:Op zondag 9 september 2007 16:49 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Over 2 maanden werkt dat pookje nietmeer fatsoenlijk schat ik![]()
(bij mij is ie al helemaal kapot, ik kan praktisch nietmeer navigeren)
hou eens heel snel je mond,quote:
Ik vind deze er beter uitzienquote:Op donderdag 20 september 2007 18:41 schreef liiszle het volgende:
[..]
hou eens heel snel je mond,
MN oude
mn oudequote:
hehe, dat was mn 2e keuzequote:Op zaterdag 22 september 2007 00:53 schreef RobbieT het volgende:
Ook maar even "pimpen" dan:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
maargoed dan dat die eerste keuze er wasquote:
hoezo? je vind m niet mooi?quote:Op zaterdag 22 september 2007 13:11 schreef ericajax het volgende:
[..]
maargoed dan dat die eerste keuze er was![]()
Ja.quote:
Mwa, vind um niet echt bij jou passenquote:Op zaterdag 22 september 2007 13:39 schreef liiszle het volgende:
[..]
hoezo? je vind m niet mooi?
[..]
Ja.
ik mag alleen roze telefoons?quote:Op zaterdag 22 september 2007 13:52 schreef ericajax het volgende:
[..]
Mwa, vind um niet echt bij jou passen
die grijze versie dan, weet nie oftie ook in andere kleuren is..![]()
nee hoorquote:
Betekend schajte schijt in het Fries ofzo? wat een kutdingquote:Op zaterdag 29 september 2007 12:08 schreef nouzie het volgende:
kijk kijk kijkmijn schajte
![]()
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 29 september 2007 12:10 schreef tonks het volgende:
[..]
Betekend schajte schijt in het Fries ofzo? wat een kutding
Gróót & Lelijkquote:Op zaterdag 29 september 2007 12:08 schreef nouzie het volgende:
kijk kijk kijkmijn schajte
![]()
[afbeelding]
nog wat te klagen over mijn telefoon?quote:Op zondag 30 september 2007 20:32 schreef tonks het volgende:
En hij loopt altijd vast en bugs en de camera is kut en de muziek kwaliteit zuigt.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:47 schreef JEZEURT het volgende:
Samsung E900
En de siemens C75 voor het uitgaan.
Ja, hij vergat te vertellen dat de batterij zo leeg is.quote:Op zondag 30 september 2007 20:33 schreef --- het volgende:
[..]
nog wat te klagen over mijn telefoon?
Daarvoor heb ik nu een D500 aangeschaftquote:Op maandag 1 oktober 2007 09:47 schreef JEZEURT het volgende:
Samsung E900
En de siemens C75 voor het uitgaan.
De batterij doet het prima. Bleutooth staat altijd op zichtbaar. En bel er genoeg mee. gaat gewoon normaal mee.quote:Op maandag 8 oktober 2007 17:49 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Ja, hij vergat te vertellen dat de batterij zo leeg is.
Ik krijg deez met een aantal daagjes thuisgestuurd.
MDA Vario III
[ afbeelding ]
Same here, en godverdomme waarom heeft ineens iedereen dat ding, schijtirritantquote:
lelijk ding! ik heb deze:quote:Op maandag 8 oktober 2007 17:49 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Ja, hij vergat te vertellen dat de batterij zo leeg is.
Ik krijg deez met een aantal daagjes thuisgestuurd.
MDA Vario III
[ afbeelding ]
Da's vreemd, ik heb een gewone N73, sinds Januari al, en hij is nog nóoit vastgelopen, en ik ben nog maar een keer een (kleine) bug tegengekomen. En bovendien neemt mijn camera goede foto's.quote:Op zondag 30 september 2007 20:32 schreef tonks het volgende:
En hij loopt altijd vast en bugs en de camera is kut en de muziek kwaliteit zuigt.
Tis maar waar je blij mee bentquote:
Uhm? je kan geen eigen hosting betalen?quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:47 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Tis maar waar je blij mee bent![]()
[ afbeelding ]
Lekker groot, geen gekut, en muziek voor in de auto![]()
![]()
Ik plukte ff snel watquote:Op zondag 28 oktober 2007 23:19 schreef --- het volgende:
[..]
Uhm? je kan geen eigen hosting betalen?
quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:47 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Tis maar waar je blij mee bent![]()
Lekker groot, geen gekut, en muziek voor in de auto![]()
![]()
ik ook sinds vandaagquote:Op dinsdag 13 november 2007 10:37 schreef Sylvana het volgende:
Sinds vorige week: Samsung G600
[ afbeelding ]
Jij bent populair jongenquote:Op zaterdag 17 november 2007 14:16 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik wil dit kuttopic uit mijn AT want ik heb geen telefoon.
and you actually think we care?quote:Op zaterdag 17 november 2007 14:16 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik wil dit kuttopic uit mijn AT want ik heb geen telefoon.
Die moet ik ook hebben.quote:Op zaterdag 17 november 2007 14:15 schreef Beauregard het volgende:
[ afbeelding ]
Nokia 6300. Duidelijk. De beste.
Al die kankerdingen van Samsung en Sony Ericsson. Ik heb medelijden met die lui.
Jaaaa, extra MP3-speler functie, supervette camera, keiveul spelletjes! Gaaf hoor.
Ja, klopt. Maar bij de 6300 is het subtiel.quote:Op donderdag 22 november 2007 02:09 schreef Elwood1802 het volgende:
[..]
Die moet ik ook hebben.
Oja, hier zit ook een mp3 speler en camera op heur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |