Boeit ook niet, Nokia is sowieso pauper.quote:Op donderdag 28 juni 2007 02:13 schreef Pietklaaso het volgende:
Een pauper nokia: ik weet het model niet eens uit mijn hoofd
Die dusquote:
ooit? dat ding ligt net in de winkelsquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:38 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Die heb ik ook ooit gehad,is kapot gegaan in de botsauto's.![]()
![]()
dan lijkt hij er verdomd veel op.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:47 schreef Repeat het volgende:
[..]
ooit? dat ding ligt net in de winkels
Fijn toetsenbord hè!quote:
Ik ook.quote:
Idd heel fijn toestel, alleen had ik laatst ineens een geformateerde geheugenkaart uit het niets?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:16 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Ik ook.![]()
HTC Herald.
[afbeelding]
Top toestel, had eerst een MDA Compact. Daarna wou ik een Tytn kopen of een Vario maar die dingen zijn net bakstenen zo dik. Toen zag ik een maat die dit toestel n et nieuw had en was meteen verkocht.
Ben ik niet met je eens, vind het een gedrocht. Helemaal dat toetsenbodje.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:45 schreef DoimeN het volgende:
Een zwarte RAZR, de oudste, de mooiste mobiel ooit![]()
[afbeelding]
Mooier word het niet![]()
Om nog maar te zwijgen over die 'kwab' die onder het toetsenbord hangt..quote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:52 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens, vind het een gedrocht. Helemaal dat toetsenbodje.
Ik vind slide Phone's en gewone phone's mooierquote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:45 schreef DoimeN het volgende:
Een zwarte RAZR, de oudste, de mooiste mobiel ooit![]()
[afbeelding]
Mooier word het niet![]()
zoiets?quote:Op donderdag 28 juni 2007 02:13 schreef Pietklaaso het volgende:
Een pauper nokia: ik weet het model niet eens uit mijn hoofd
Is hetzelfde als mijn MDA Vario. Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:32 schreef arneaux het volgende:
[afbeelding]
Orange SPV.
Kuttoestel, valt vaak uit en vaak geen bereik. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik geen van de overige opties van de telefoon gebruik, enkel bellen en smsen.
Serieus?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:21 schreef Buschetta het volgende:
[afbeelding]
Zoiets ooit een keer op een veiling gekocht
Als je toch wil pimpen doe het dan goed.
Koop een nieuwequote:Op donderdag 5 juli 2007 17:55 schreef tokio-hotel-fan het volgende:
ik word gek hier loop ik nog met zo'n ouderwetse motorola rond :S...
Neem je een prepaid met weinig beltegoedquote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:30 schreef Geerd het volgende:
Ik heb nog niet eens een mobiele telefoon![]()
1x geprobeert maar ik pleurde de sms boxen van me vrienden alleen maar vol met kutzooi![]()
Na 40,- weggegooid![]()
Nu worden me ouders wel een beetje moe naar 3 jaar dat iedereen op huis belt![]()
Krijg hem deze of volgende weekquote:Op zondag 8 juli 2007 22:51 schreef Guerra het volgende:
[afbeelding]
Net gisteren opgehaald. Mooi dingetje.
vrouwentelefoon. En vind em juist helemaal niet mooiquote:Op maandag 9 juli 2007 21:50 schreef blacktimothy12 het volgende:
d900'tje hier![]()
wat zeggen de eigenaars van de U600, naast dat ie er top uitziet![]()
Inderdaad, erg mooiquote:Op zondag 8 juli 2007 22:51 schreef Guerra het volgende:
[afbeelding]
Net gisteren opgehaald. Mooi dingetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |