Dan kunnen ze mn bolle reet kussen en zeg ik hem mooi op.quote:Op maandag 17 september 2007 17:15 schreef Lausteen het volgende:
[..]
Valt wel mee met verneuken, bij BelCompany betaal je bij verlenging 100 euro bijIk ging er van uit dat je een nieuw abonnement wilde. Bij verlengen wordt je verneukt idd, als dank dat je weer opnieuw voor je oude provider kiest
die is ook mooiquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:36 schreef lis-et het volgende:
samsung D900, totaal geen telefoon voor mij, maar hij wordt wel mooi gevonden
zit daar nog die sneek opquote:Op woensdag 19 september 2007 11:10 schreef Dirkiepirkie het volgende:
Nokia 3210
Lekker oldskool, werkt prima, geen onzin erop
ok, wel een beetje onzin
snake 1quote:Op woensdag 19 september 2007 16:27 schreef lis-et het volgende:
[..]
zit daar nog die sneek op?
die mis ik nou echt :p
ik ook, en op een gegeven moment was ik zo pro, dat het hele beeldscherm vol met slang zatquote:Op woensdag 19 september 2007 16:31 schreef mash_ het volgende:
[..]
snake 1dat speelde ik zo veel he
![]()
quote:Op woensdag 19 september 2007 16:33 schreef lis-et het volgende:
[..]
ik ook, en op een gegeven moment was ik zo pro, dat het hele beeldscherm vol met slang zat![]()
goeie ouwe tijd..
ik ook..quote:Op woensdag 19 september 2007 16:36 schreef mash_ het volgende:
[..]
[afbeelding]![]()
Ik ging steeds maar helemaal via de rand steeds als je telang werd.
Dat zit er zeker opquote:Op woensdag 19 september 2007 16:27 schreef lis-et het volgende:
[..]
zit daar nog die sneek op?
die mis ik nou echt :p
Ik heb een tijdje zo'n telefoon met MP3 speler gehad, maar ik vond het maar ruk.quote:Op woensdag 19 september 2007 16:43 schreef lis-et het volgende:
[..]
ik ook..
ik zou nou toch bijna mn oude nokia uit de kast pakkendie het niet meer doet..
maar gaat om het idee
![]()
iig, genoeg over nostalgische sneek/snake
nu heb ik, mp3 speker, video camera, agenda EEEETC ETC ETC
en nog tipt het eigenlijk niet aan snake..zucht
quote:Op donderdag 20 september 2007 14:01 schreef Dirkiepirkie het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje zo'n telefoon met MP3 speler gehad, maar ik vond het maar ruk.
Nu gewoon een losse MP3 speler, losse camera enzo, alles is beter.
Veel beter dan die telefoon shit
Had ik ook na 6 maanden. Ding terug bij Orange gebracht en ze hebben 'm toen gerepareerd. Nu doet 'ie het inmiddels alweer ruim 2 jaar goed.quote:Op zondag 9 september 2007 16:49 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Over 2 maanden werkt dat pookje nietmeer fatsoenlijk schat ik![]()
(bij mij is ie al helemaal kapot, ik kan praktisch nietmeer navigeren)
hou eens heel snel je mond,quote:
Ik vind deze er beter uitzienquote:Op donderdag 20 september 2007 18:41 schreef liiszle het volgende:
[..]
hou eens heel snel je mond,
MN oude
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |