Betekend schajte schijt in het Fries ofzo? wat een kutdingquote:Op zaterdag 29 september 2007 12:08 schreef nouzie het volgende:
kijk kijk kijkmijn schajte
![]()
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 29 september 2007 12:10 schreef tonks het volgende:
[..]
Betekend schajte schijt in het Fries ofzo? wat een kutding
Gróót & Lelijkquote:Op zaterdag 29 september 2007 12:08 schreef nouzie het volgende:
kijk kijk kijkmijn schajte
![]()
[afbeelding]
nog wat te klagen over mijn telefoon?quote:Op zondag 30 september 2007 20:32 schreef tonks het volgende:
En hij loopt altijd vast en bugs en de camera is kut en de muziek kwaliteit zuigt.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:47 schreef JEZEURT het volgende:
Samsung E900
En de siemens C75 voor het uitgaan.
Ja, hij vergat te vertellen dat de batterij zo leeg is.quote:Op zondag 30 september 2007 20:33 schreef --- het volgende:
[..]
nog wat te klagen over mijn telefoon?
Daarvoor heb ik nu een D500 aangeschaftquote:Op maandag 1 oktober 2007 09:47 schreef JEZEURT het volgende:
Samsung E900
En de siemens C75 voor het uitgaan.
De batterij doet het prima. Bleutooth staat altijd op zichtbaar. En bel er genoeg mee. gaat gewoon normaal mee.quote:Op maandag 8 oktober 2007 17:49 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Ja, hij vergat te vertellen dat de batterij zo leeg is.
Ik krijg deez met een aantal daagjes thuisgestuurd.
MDA Vario III
[ afbeelding ]
Same here, en godverdomme waarom heeft ineens iedereen dat ding, schijtirritantquote:
lelijk ding! ik heb deze:quote:Op maandag 8 oktober 2007 17:49 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Ja, hij vergat te vertellen dat de batterij zo leeg is.
Ik krijg deez met een aantal daagjes thuisgestuurd.
MDA Vario III
[ afbeelding ]
Da's vreemd, ik heb een gewone N73, sinds Januari al, en hij is nog nóoit vastgelopen, en ik ben nog maar een keer een (kleine) bug tegengekomen. En bovendien neemt mijn camera goede foto's.quote:Op zondag 30 september 2007 20:32 schreef tonks het volgende:
En hij loopt altijd vast en bugs en de camera is kut en de muziek kwaliteit zuigt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |