Nee, meestal niet. Ik weifel wel eens wat, over referenda, maar uiteindelijk ben ik voornamelijk tegen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:41 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Was jij er niet één van de pro referenda trouwens
Giftig aas moet je gewoon laten liggen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:44 schreef Floripas het volgende:
Teleurgesteld asielzoekersgezin
Zetrollenzetrollenzetrollenzetrollenzetrollenzetrollenzetrollenzetrollenzetrollen
Nietreagerennietreagerennietreagerennietreagerennietreagerennietreageren
Zakjap, een geheugen als een .. ehh, koe? Anti-zeef misschien.quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:38 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
je had nog cijfers van mij te goed over nationaal openbaar vervoer, ik kwam het vandaag toevallig tegen:
[..]
uit Designing Cities for People
-3,75 en -2 cylinderquote:Op donderdag 28 juni 2007 18:41 schreef sigme het volgende:
[..]
Hoeveel heb je (niet geld: afwijking)?
Hoe weet jij dat soort dingen?quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:47 schreef Sidekick het volgende:
[..]
X-Ray heeft bij zijn beschermengel geklaagd.
Ah. Bij normaal hoornvlies moet dat dus kunnen. En ze kunnen steeds meer ook met dun hoornvlies, al kom je dan misschien bij technieken uit die jou niet aanspreken.quote:
waarom stem je dan op libdem?quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:44 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, meestal niet. Ik weifel wel eens wat, over referenda, maar uiteindelijk ben ik voornamelijk tegen.
Hangt er wel wat vanaf waarop het betrekking heeft, natuurlijk.
Pechtold, voornamelijk.quote:
Klein, heel klein. Veel kleiner dan de kans dat je ernstige oogbeschadiging (tot blindheid aan toe) oploopt van contactlenzen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:51 schreef Boze_Appel het volgende:
Wat is de kans dat je blind wordt van zo'n operatie?
quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:53 schreef sigme het volgende:
[..]
Pechtold, voornamelijk.
Alles overwegende is D66 de partij die het meest aansluit bij wat ik vind, maar nu net hun "kroonjuwelen" vind ik onzinnig.
Sluw argument, het risico van contactlezen kan wel zo dramatisch hoog zijn dat deze operaties ook gevaarlijk zijn.quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:54 schreef sigme het volgende:
[..]
Klein, heel klein. Veel kleiner dan de kans dat je ernstige oogbeschadiging (tot blindheid aan toe) oploopt van contactlenzen.
Dat is een vreemde motivatie. D66 is namelijk totaal pro-referendum. Er zitten rare snuiters in die partij, maar Pechtold heeft D66 wel weer op de kaart gezet met het risico om zijn eigen carriere te beschadigen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:53 schreef sigme het volgende:
[..]
Pechtold, voornamelijk.
Alles overwegende is D66 de partij die het meest aansluit bij wat ik vind, maar nu net hun "kroonjuwelen" vind ik onzinnig. En Pechtold vind ik een zakkewasser.
Pechtold is een zwakke drol zonder ballen. Sigme is daar een evenbeeld van, dat ze zegt dat Pechtold een zakkenwasser is betekent niet dat zij dat vindt.quote:
Had ik niet al eens opgemerkt ongeveer even libertarisch te zijn als jij? (Jawel, zeker weten, kan het alleen niet terugvinden).quote:
Het klopt dat contactlenzen tamelijk gevaarlijk zijn.quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:58 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Sluw argument, het risico van contactlezen kan wel zo dramatisch hoog zijn dat deze operaties ook gevaarlijk zijn.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:02 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Pechtold is een zwakke drol zonder ballen. Sigme is daar een evenbeeld van, dat ze zegt dat Pechtold een zakkenwasser is betekent niet dat zij dat vindt.
Gut. Ik zou zweren dat er stond wat ik vind, niet wat is.quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:53 schreef sigme het volgende:
[..]
Pechtold, voornamelijk.
Alles overwegende is D66 de partij die het meest aansluit bij wat ik vind, maar nu net hun "kroonjuwelen" vind ik onzinnig. En Pechtold vind ik een zakkewasser.
Je zweert inderdaad, uit je stinkende hol.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:06 schreef sigme het volgende:
[..]
[..]
Gut. Ik zou zweren dat er stond wat ik vind, niet wat is.
en in de filmpjes van Lewontin zul je hem ook horen zeggen dat daar geen enkel empirisch bewijs voor isquote:Op donderdag 28 juni 2007 15:25 schreef Floripas het volgende:
...Genetische vermening is overigens erg, erg gezond.
http://upload.wikimedia.o(...)ies_CNE-v1-p58-B.jpg
kom kom, mods moeten ook een nieuwe weg in kunnen slaan. Ik denk dat een FA zich inmiddels met pol bemoeit heeftquote:Op donderdag 28 juni 2007 19:09 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Je zweert inderdaad, uit je stinkende hol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |