Oh ja, je hebt gelijk. Ik had even naar de namen van die mensen moeten kijken. Bosniers, zo te zien.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:49 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee. Die andere 8 zijn dat en degene uit de OP niet.
Moslims ja.quote:
Wat is er raar aan om te willen wonen in de plaats waar je al 6 jaar woont en waar je kinderen naar school gaan ?quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:07 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik vind het niet raar dat gezinnen met kinderen zonder huis bovenaan de wachtlijst komen.
Wat ik wel raar vindt is dat de gezinnen rare eisen gaan stellen over waar ze willen wonen.
Het te eisen, dat is raar.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:18 schreef Sjummie het volgende:
[..]
Wat is er raar aan om te willen wonen in de plaats waar je al 6 jaar woont en waar je kinderen naar school gaan ?
Het enige dat ze eisen is dat de gemeente de regels consequent toepast en haar beloft nakomt.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:24 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Het te eisen, dat is raar.
Als dat soort dingen meespelen dan lijkt me een verzoek van het gezin op z'n plaats.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:18 schreef Sjummie het volgende:
[..]
Wat is er raar aan om te willen wonen in de plaats waar je al 6 jaar woont en waar je kinderen naar school gaan ?
Wat die terrorist zegt... Het willen is niet raar, het eisen wel...quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:18 schreef Sjummie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:34 schreef Sjummie het volgende:
En waar staat dat ze dat eisen ?
quote:Kilar moet vrijdag met haar gezin verhuizen naar Vught. "Daar krijgen we één kamer waar ik, mijn man en onze twee kinderen in moeten wonen! Ze mogen politie en alles sturen, wij gaan hier niet weg!"
maw, mensen mogen een noodsituatie, oorlog, verdrinken, verdrogen of whatever, pas ontvluchten op het moment dat ze elders een huisje hebben geregeld .. dus als nederland morgen onder water komt te staan kan je nergens naar toe als je elders je huis niet alvast geregeld hebt ?quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:36 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
In hun eigen land, en pas naar Nederland laten komen voor hun huisje zodra ze netjes op die wachtlijst hebben gestaan en aan de beurt zijn. Zoals ieder ander persoon die zich hier voor een huisje inschrijft dat moet.
Zullen we eens wedden hoe landen als Marokko, Turkije, Iran etc zullen doen als er massaal Europeanen daar asiel aan gaan vragen?quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:21 schreef moussie het volgende:
[..]
maw, mensen mogen een noodsituatie, oorlog, verdrinken, verdrogen of whatever, pas ontvluchten op het moment dat ze elders een huisje hebben geregeld .. dus als nederland morgen onder water komt te staan kan je nergens naar toe als je elders je huis niet alvast geregeld hebt ?
Ach, ben jij d'r ook weer met je verzinseltjes?quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:21 schreef moussie het volgende:
[..]
maw, mensen mogen een noodsituatie, oorlog, verdrinken, verdrogen of whatever, pas ontvluchten op het moment dat ze elders een huisje hebben geregeld .. dus als nederland morgen onder water komt te staan kan je nergens naar toe als je elders je huis niet alvast geregeld hebt ?
Jaha, dat moet je niet onderschatten.quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:21 schreef moussie het volgende:
noodsituatie, oorlog, verdrinken, verdrogen of whatever
En hij blijft goedquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:27 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Gemeente Ettenleur zegt : "HOP!"
[afbeelding]
Dat hoef je niet te doen. Weet je hoe Marokko met asielzoekers omgaat?quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:47 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Zullen we eens wedden hoe landen als Marokko, Turkije, Iran etc zullen doen als er massaal Europeanen daar asiel aan gaan vragen?
quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:57 schreef Tuvai.net het volgende:
Oh jee, of mag ik dat niet zeggen? Nu ben ik zeker weer een Wilders-aanhanger.![]()
![]()
quote:Altijd dat in de slachtofferrol kruipen en duwen door types als jij... bah, walgelijk.
Eigenlijk verwees ik naar een ander topic waar 'moussie' me meteen al met Wilders(aanhangers) asocieëerde, maar goed.quote:
Nergens voor nodig, maar bedankt voor de (ongetwijfeld goed bedoelde) tip.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:22 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Tevens moet je jezelf eens verdiepen in sarcasme.
het gaat hier over mensen die hier al geruime tijd zijn .. en wat hadden we ook alweer in Bosnië een aantal jaren terug ? En hoe zat dat ook alweer met die zielige Armeniërs waarvan de turken maar de genocide niet willen toegeven .. of telt dat alleen maar als je de turken in een slecht daglicht kan zetten ?quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:57 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Ach, ben jij d'r ook weer met je verzinseltjes?
Waar lees jij dat deze asielzoekers hun eigen land ontvlucht zijn vanwege oorlog of wat dan ook? Afghanistan, Irak, okee. Dat is één pruttelende kikkerpoel. Landen als Bosnië, Armenië, Polen, etcetera zijn dat niet.
sinds wanneer heb je recht op een uitkering etc etc als je geen verblijfsvergunning hebtquote:Maar daar krijg je natuurlijk geen brak van de overheid, laat staan een paar honderd euro per maand aan rechtsbijstand, uitkering, WW, AOW, kinderbijstand, en noem maar op. Oh jee, of mag ik dat niet zeggen? Nu ben ik zeker weer een Wilders-aanhanger.![]()
![]()
nah, lopen zeuren over uitkeringen waarop geen recht bestaat, lopen zeiken over niet willen werken terwijl ze niet mogen werken .. dat is walgelijkquote:Altijd dat in de slachtofferrol kruipen en duwen door types als jij... bah, walgelijk.
verhuizen ?quote:En een ding weet ik zeker hoor, ik hoef niet naar Marokko te verhuizen, daar een huisje en een paar honderd euro zakgeld van de overheid te vragen, om er vervolgens ook nog eens allerlei eisen aan te stellen. Daar hangen ze me op als ik dat daar flik, for fuck's sake.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:00 schreef moussie het volgende:
het gaat hier over mensen die hier al geruime tijd zijn ..
Que?quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:21 schreef moussie het volgende:
maw, mensen mogen een noodsituatie, oorlog, verdrinken, verdrogen of whatever, pas ontvluchten op het moment dat ze elders een huisje hebben geregeld ..
Maar wij moeten natuurlijk Marokkanen wel in de watten leggen natuurlijkquote:Op donderdag 28 juni 2007 17:18 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dat hoef je niet te doen. Weet je hoe Marokko met asielzoekers omgaat?
Wat de koning van Marokko doet met Afrikanen hoeven wij niet te kopieren, hoor.quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:29 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Maar wij moeten natuurlijk Marokkanen wel in de watten leggen natuurlijk
Die daarna als dank Nederland haten en verkankeren.
Een paar dingen kunnen we best van hem leren.quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:31 schreef Floripas het volgende:
[..]
Wat de koning van Marokko doet met Afrikanen hoeven wij niet te kopieren, hoor.
Zoals mensen laten uitdrogen en sterven in de woestijn? Het vuur openen? Hekken met stroom?quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:35 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Een paar dingen kunnen we best van hem leren.
Nou ja, het is een beginnetje..quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:36 schreef Floripas het volgende:
Zoals mensen laten uitdrogen en sterven in de woestijn? Het vuur openen? Hekken met stroom?
Nee daar is NL niet zo geschikt voor. Wij kunnen ze beter dumpen op een drooggevallen plaat tijdens eb.quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:36 schreef Floripas het volgende:
[..]
Zoals mensen laten uitdrogen en sterven in de woestijn? Het vuur openen? Hekken met stroom?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |