abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50934173
http://www.bndestem.nl/ettenleur/article1576691.ece
quote:
Woensdag 27 juni 2007 - ETTEN-LEUR - "Wij gaan niet weg voordat duidelijk is waarom zij wel een huis hebben toegewezen gekregen!".

Dat zeggen Ella Kilar, Yasin Mohammed, Muzafer Hodzic en Sozeyediu, asielzoekers in het opvangcentrum in Etten-Leur. Zij hebben geen huis gekregen in Etten-Leur. Acht andere families hebben van de gemeente gehoord dat zij grote kans hebben daarvoor wel in aanmerking te komen. Kilar en de anderen twijfelen zeer of de gemeente de criteria juist heeft toegepast. Kilar: "Ons is verteld dat je onder de pardonregeling moet vallen, dat je kinderen hier naar de middelbare school moeten gaan en hoe langer in Nederland je bent, hoe hoger je op de lijst staat. Ook tellen psychische en medische zaken mee. Wij voldoen aan alle eisen, meer nog dan de families die nu een huis hebben gekregen. We wensen iedereen alle goeds, maar het moet wel eerlijk gaan. Daarom willen we weten waarom zij deze huizen hebben gekregen en wij niet!"

Kilar moet vrijdag met haar gezin verhuizen naar Vught. "Daar krijgen we één kamer waar ik, mijn man en onze twee kinderen in moeten wonen! Ze mogen politie en alles sturen, wij gaan hier niet weg!"

Kilar krijgt bijval van Muzafer Hodzic: "Die acht gezinnen kennen elkaar allemaal erg goed. Zes komen er uit Joegoslavië en twee uit Armenië. Is dat toeval? Wie heeft die lijst gemaakt en waar is dan op gelet?". Hoe de lijst met acht gezinnen die als eerste in aanmerking komen voor een huis in Etten-Leur is samengesteld, daar kan de gemeente nog niet veel uitspraken over doen.

Wethouder Theo Vaes (PvdA) bevestigt dat er inderdaad een voorlopige lijst is gemaakt met daarop acht gezinnen. Zij hebben van de gemeente te horen gekregen dat er 'een grote kans bestaat dat zij snel in aanmerking komen voor een huis in Etten- Leur'.

Vaes: "We hebben een eerste indicatie gemaakt." De wethouder hoopt volgende week al deze gezinnen een huis te kunnen aanbieden. Volgens Vaes is bij de samenstelling van deze conceptlijst vooral gelet op gezinssamenstelling, de band met Etten-Leur en de medische en psychische zaken. Hij begrijpt dat de emoties bij de gezinnen die buiten de boot zijn gevallen hoog oplopen.

"Zo'n lijst samenstellen is altijd een lastige afweging. Hoe deze precies is samengesteld, daar kan ik nu geen verdere uitspraken over doen. Maar alle gezinnen krijgen een brief en een gesprek waarin duidelijk de procedure wordt aangegeven en krijgen zo volledig mogelijke informatie over hun status", zegt Vaes.

Alle gezinnen die nu op het asielzoekerscentrum in Etten-Leur verblijven, moeten vrijdag naar het COA-terrein in Vught verhuizen. De IND zal vervolgens beoordelen wie definitief in aanmerking komt voor de generaal pardon-regeling.

Gezinnen die nu nog geen huis in Etten-Leur kunnen krijgen, maar dit wel graag willen, hebben dan de mogelijkheid om, zodra hun status bekend is, via de reguliere wachtlijsten een huurhuis te bemachtigen.

Asielzoekers met een permanente verblijfsstatus moeten dan binnen twee jaar door een gemeente worden gehuisvest.
Ook op GeenStijl staat er een stukje over. "geef ze een vinger...", inderdaad.
pi_50934274
Dikke boehoe enzo .... wees blij dat je hier mag wonen ..
Squelch - a circuit that cuts off the audio-frequency amplifier of a radio receiver in the absence of an input signal, in order to suppress background noise.
pi_50934350
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 12:49 schreef _Qmars_ het volgende:
Dikke boehoe enzo .... wees blij dat je hier mag wonen ..
Inderdaad. Maar wat gewoon ronduit belachleijk is is dat dergelijke families alles lekker door de overheid gefinancierd krijgen. Ze krijgen lekker een huis zonder, in tegenstelling tot andere mensen in dit land, soms jarenlang op een wachtlijst te staan, ze hebben al een inkomen zonder dat ze daarvoor moeten werken terwijl normale mensen er een fulltime werkweek voor moeten draaien, en noem maar op.
pi_50934620
meteen ook media aandacht , terwijl hier niks fout is gegaan.

proberen ze door media aandacht toch hun "gelijk" te krijgen.

pi_50934722
Een heerlijk staaltje gelijkebehandeling

Of worden al de asielzoekers gelijk ingeschreven bij woningnet???
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  donderdag 28 juni 2007 @ 13:05:56 #6
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_50934789
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 12:51 schreef Tuvai.net het volgende:

[..]

Inderdaad. Maar wat gewoon ronduit belachleijk is is dat dergelijke families alles lekker door de overheid gefinancierd krijgen. Ze krijgen lekker een huis zonder, in tegenstelling tot andere mensen in dit land, soms jarenlang op een wachtlijst te staan, ze hebben al een inkomen zonder dat ze daarvoor moeten werken terwijl normale mensen er een fulltime werkweek voor moeten draaien, en noem maar op.
Wat is nou het probleem? Dat ze iets krijgen? Of dat ze, nadat ze in hun ogen onjuist behandeld zijn, hun gelijk proberen te krijgen?
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_50934875
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 13:05 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Wat is nou het probleem? Dat ze iets krijgen? Of dat ze, nadat ze in hun ogen onjuist behandeld zijn, hun gelijk proberen te krijgen?
Het probleem is dat ze zo veel voorrang met dingen krijgen in tegenstelling tot de normale, hardwerkende persoon in dit land. Waarom worden voor dit soort mensen altijd uitzonderingen gemaakt? Waarom krijgt zo'n gezin in een tijd van een paar weken een woning terwijl ik er jaren op moet wachten?

Dat is het probleem.

Komt nog eens bij dat dit soort mensen nou niet bepaald carriéremensen zijn die de dag na aankomst al een baan gaan zoeken.
  donderdag 28 juni 2007 @ 13:12:25 #8
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_50935005
De vergelijking gaat natuurlijk niet op. Jij hebt een vaste verblijfplaats, gezien je leeftijd mogelijk bij je ouders, asielzoekers hebben dat niet. Nederlandse (hardwerkende) gezinnen krijgen ook aanzienlijk sneller een woning als ze mogelijk op straat komen te staan. Moet dat ook maar niet meer gebeuren, omdat jij ook lang op een huis moet wachten?
  donderdag 28 juni 2007 @ 13:14:10 #9
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_50935053
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 13:08 schreef Tuvai.net het volgende:
Komt nog eens bij dat dit soort mensen nou niet bepaald carriéremensen zijn die de dag na aankomst al een baan gaan zoeken.
En doen ze dat wel, dat zijn het 'vuile zwartwerkers '. Ze zullen immers eerst een verblijf- en werkvergunning moeten hebben.
pi_50935115
Wat een gelul, zeg. Het is toch zeker niet minder dan normaal dat asielzoekers die nadat ze uit het asielzoekerscentrum mogen geen woonruimte meer hebben voorrang hebben boven autochtonen die ofwel al een woning hebben en graag een nieuwe willen, ofwel thuis wonen?
"...en toen spuugde ze die piemel uit, récht in het gezicht van die nazi-officier! jaah, daar moet je bij de nazi's niet mee aankomen."
pi_50935174
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 12:51 schreef Tuvai.net het volgende:

[..]

Een inkomen? Nauwelijks. Denk je nou echt dat het zo'n pretje is om in een asielzoekerscentrum op elkaars lip te zitten en nauwelijks financiële middelen te hebben? Bedenk wel dat het gaat om mensen wiens enige 'misdaad' is dat ze hier asiel hebben aangevraagd.

Beweeg je eens wat vaker in de maatschappij, jongen. Je hebt een totaal verkeerd beeld van de situatie van asielzoekers.
"...en toen spuugde ze die piemel uit, récht in het gezicht van die nazi-officier! jaah, daar moet je bij de nazi's niet mee aankomen."
pi_50935278
Woonruimte krijgen, al jaren op kosten van de staatrest van werkend Nederland alles krijgen en dan nog een grote slabek hebben ook als je niet in het dorp van je keuze een huis krijgt?
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  donderdag 28 juni 2007 @ 13:21:36 #13
125878 Gabry
Lento Violento
pi_50935320
Wanneer krijg ik een huis van de gemeente?

[ Bericht 53% gewijzigd door Gabry op 28-06-2007 13:28:56 ]
Dan hoopt gij vurige kolen op zijn hoofd.
  donderdag 28 juni 2007 @ 13:23:18 #14
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_50935408
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 13:16 schreef retteketet het volgende:
Wat een gelul, zeg. Het is toch zeker niet minder dan normaal dat asielzoekers die nadat ze uit het asielzoekerscentrum mogen geen woonruimte meer hebben voorrang hebben boven autochtonen die ofwel al een woning hebben en graag een nieuwe willen, ofwel thuis wonen?
Mee eens. Dat is niet het probleem.

Het probleem is, dat men een huis in Vugth krijgt, en dan gaat janken omdat ze in Etten Leur willen blijven.... Dat is het probleem.
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
pi_50935567
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 13:12 schreef Angel_of_Dth het volgende:
De vergelijking gaat natuurlijk niet op. Jij hebt een vaste verblijfplaats, gezien je leeftijd mogelijk bij je ouders, asielzoekers hebben dat niet. Nederlandse (hardwerkende) gezinnen krijgen ook aanzienlijk sneller een woning als ze mogelijk op straat komen te staan. Moet dat ook maar niet meer gebeuren, omdat jij ook lang op een huis moet wachten?
Euh, ik sta inmiddels al een jaar op de wachtlijst, en bji de woningvereniging word me verteld dat het nog minimaal een jaar gaat duren eer ik iets heb. Een wachtlijst van minimaal 2 jaren dus, in Sittard nota bene. M'n zus staat in Utrecht ingeschreven, en die heeft een wachtlijst van minimaal 3½ jaar.

Ja, inderdaad, ik sta nu niet op straat dus ik heb niet direct een huis nodig. Maar wat is het verschil op dat gebied tussen mij en een asielzoeker? Waarom moet die asielzoeker persé nu hierheen komen en meteen een woning krijgen? Waarom word die asielzoeker niet op een wachtlijst gezet, net zoals ik en alle andere mensen? Dáár gaat het om.
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 13:17 schreef retteketet het volgende:

[..]

Een inkomen? Nauwelijks. Denk je nou echt dat het zo'n pretje is om in een asielzoekerscentrum op elkaars lip te zitten en nauwelijks financiële middelen te hebben? Bedenk wel dat het gaat om mensen wiens enige 'misdaad' is dat ze hier asiel hebben aangevraagd.

Beweeg je eens wat vaker in de maatschappij, jongen. Je hebt een totaal verkeerd beeld van de situatie van asielzoekers.
Ja euh, hun worden toch niet gedwongen om hierheen te komen, of wel? Ze komen hier op hun eigen verantwoordelijkheid naar toe. En al zit je in een asielzoekerscentrum, wat behoudt je om een baan te gaan zoeken en te werken voor je centen? Dat moet ik ook, ik krijg geen woninkje en maandloon van de overheid door de hele dag geen flikker uit te voeren, en te klagen hoe 'zielig' ik wel niet ben, hoor.
pi_50935588
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 12:46 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]

Een vinger kunnen ze best van me krijgen, een hele dikke ook.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  donderdag 28 juni 2007 @ 13:27:44 #17
125878 Gabry
Lento Violento
pi_50935610
Als ze het lef hebben eisen te stellen aan de woning die ze krijgen waren de omstandigheden in het asielzoekerscentrum niet zo bar als we dachten.
pi_50935613
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 12:46 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]

Gemeente Ettenleur zegt : "HOP!"
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_50935706
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 13:27 schreef desiredbard het volgende:

[..]

[afbeelding]
  donderdag 28 juni 2007 @ 13:32:15 #20
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_50935800
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 13:26 schreef Tuvai.net het volgende:

[..]
Waarom moet die asielzoeker persé nu hierheen komen en meteen een woning krijgen? Waarom word die asielzoeker niet op een wachtlijst gezet, net zoals ik en alle andere mensen? Dáár gaat het om.
[..]
Omdat deze mensen onder de OUDE vreemdelingenwet vielen, en dus al zeker sinds 2001 in NL zijn.

Ok, stel je zet ze op een wachtlijst... Waar moet men in die tijd wonen?
Thucydides
pi_50935832
Immigratie ok, maar dat eeuwige gehelp vanuit de overheid loopt de boel vooral te verzieken.
pi_50935842
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 13:32 schreef Xtreem het volgende:

[..]

Omdat deze mensen onder de OUDE vreemdelingenwet vielen, en dus al zeker sinds 2001 in NL zijn.

De kolenmijnen in Limburg?
  donderdag 28 juni 2007 @ 13:33:30 #23
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_50935843
Inderdaad, als er wordt gesproken over 'het generaal pardon' gaat het over het algemeen juist niet om asielzoekers die hier net zijn.
pi_50935933
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 13:32 schreef Xtreem het volgende:
In hun eigen land, en pas naar Nederland laten komen voor hun huisje zodra ze netjes op die wachtlijst hebben gestaan en aan de beurt zijn. Zoals ieder ander persoon die zich hier voor een huisje inschrijft dat moet.
  donderdag 28 juni 2007 @ 13:39:56 #25
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_50936088
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 13:36 schreef Tuvai.net het volgende:

[..]

In hun eigen land, en pas naar Nederland laten komen voor hun huisje zodra ze netjes op die wachtlijst hebben gestaan en aan de beurt zijn. Zoals ieder ander persoon die zich hier voor een huisje inschrijft dat moet.
Hoi. Lees je 'ns in. Deze mensen zijn als sinds 2001 in Nederland. Lijkt 6 jaar wachtlijst je genoeg?

Ze moeten niet zeiken dat ze in het verkeerde dorp terecht zijn gekomen.
Thucydides
pi_50936484
quote:

Ja euh, hun worden toch niet gedwongen om hierheen te komen, of wel? Ze komen hier op hun eigen verantwoordelijkheid naar toe. En al zit je in een asielzoekerscentrum, wat behoudt je om een baan te gaan zoeken en te werken voor je centen? Dat moet ik ook, ik krijg geen woninkje en maandloon van de overheid door de hele dag geen flikker uit te voeren, en te klagen hoe 'zielig' ik wel niet ben, hoor.
Zolang je als asielzoeker in een asielzoekerscentrum zit mág je niet eens werken.
pi_50936796
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 13:39 schreef Xtreem het volgende:

[..]

En dat doen ze dus wel.
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  donderdag 28 juni 2007 @ 13:59:46 #28
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_50936921
quote:
wat behoudt je om een baan te gaan zoeken en te werken voor je centen?
Teleurgesteld asielzoekersgezin

Beter lezen.
  donderdag 28 juni 2007 @ 14:01:53 #29
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_50937014
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 13:57 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

En dat doen ze dus wel.
Exact. En daar schop ik dus tegenaan.

Ik word alleen een beetje moe van die sukkels die dan meteen gaan roepen dat ze in hun thuisland op de wachtlijst moeten gaan staan.
Thucydides
  Donald Duck held donderdag 28 juni 2007 @ 14:02:22 #30
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_50937038
Gewoon eerlijk doen. Ze allemaal uitzetten. Zij blij, iedereen blij
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_50937226
Er zijn vast wel steden waar geen of een korte wachtlijst is. Asielzoekers kunnen daar heen. Mochten ze later om wat voor reden dan ook liever in een andere plaats of in een ander huis wonen, dan kunnen ze net als autochtone Nederlanders de gewone procedure volgen.
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
pi_50937554
quote:
[afbeelding]
Ga je dit plaatje nou overal plaatsen? Ik zie het zeker al voor de tweede keer, deze week...
pi_50937571
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 13:59 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Teleurgesteld asielzoekersgezin

Beter lezen.
Ja, een goede toevoeging aan het topic, die ter plekke verzonnen kutconclusie in jouw post!
  Donald Duck held donderdag 28 juni 2007 @ 14:16:16 #34
46149 __Saviour__
pi_50937598
quote:

[..]

[afbeelding]
Eerst was het leuk dat plaatje. Maar nu niet meer.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  donderdag 28 juni 2007 @ 14:18:05 #35
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_50937675
Nja, geef ze een vinger, inderdaad. Maar laten we eerlijk zijn, 1 kamer voor 4 man is inderdaad wel erg vooroorlogs.
Vampire Romance O+
  donderdag 28 juni 2007 @ 14:18:48 #36
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_50937711
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 14:15 schreef Tuvai.net het volgende:

[..]

Ja, een goede toevoeging aan het topic, die ter plekke verzonnen kutconclusie in jouw post!
Het is geen ter plekke verzonnen kutconclusie. Maar dank je.
pi_50938310
De gemeente stelt regeltjes op, deze mensen voldoen aan die regeltjes en toch worden ze naar een andere gemeente gestuurd. Die mensen hebben het volste 'recht' om de gemeente ter verantwoording te roepen als die woningtoewijzing niet op een eerlijke manier plaatsvindt.

Niks meer en niks minder. Van dat geklaag van sommigen hier over vingers etc.
  donderdag 28 juni 2007 @ 14:37:03 #38
130955 Floripas
Blast from the past
pi_50938419
quote:

[..]

[afbeelding]
Vooral omdat het over Armeniers en ex-joegoslaven gaat. De kans dat dat christenen zijn is best wel groot.
Ga je dat plaatje nu in ieder topic over buut'nlaanders posten? Je bent zelf ook een buitenlander.
pi_50938440
Ik denk dat ze verontwaardigd zijn omdat ze een huis krijgen dat niet volgens de islamitische regels gebouwd is. Man moet immers bezoek kunnen ontvangen dat de vrouw niet te zien krijgt. In huizen die volgens deze regels gebouwd zijn moet de vrouw zich van haar eigen verblijf naar de keuken kunnen begeven zonder dat visite haar te zien kan krijgen.
pi_50938457
Wat een brutaliteit.
pi_50938465
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 14:37 schreef Floripas het volgende:

[..]

Vooral omdat het over Armeniers en ex-joegoslaven gaat. De kans dat dat christenen zijn is best wel groot.
Ga je dat plaatje nu in ieder topic over buut'nlaanders posten? Je bent zelf ook een buitenlander.
Die 48 uur hebben jou ook niks wijzer gemaakt he?
  donderdag 28 juni 2007 @ 14:41:59 #42
130955 Floripas
Blast from the past
pi_50938564
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 14:37 schreef buachaille het volgende:
Ik denk dat ze verontwaardigd zijn omdat ze een huis krijgen dat niet volgens de islamitische regels gebouwd is. Man moet immers bezoek kunnen ontvangen dat de vrouw niet te zien krijgt. In huizen die volgens deze regels gebouwd zijn moet de vrouw zich van haar eigen verblijf naar de keuken kunnen begeven zonder dat visite haar te zien kan krijgen.
Eh....het zijn dus waarschijnlijk christenen? De meeste Armeniers hier zijn christenen.
Of het zijn moslims die innig bevriend zijn met christenen. Niks fundamentalisten.
  donderdag 28 juni 2007 @ 14:42:21 #43
130955 Floripas
Blast from the past
pi_50938574
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 14:38 schreef Hathor het volgende:

[..]

Die 48 uur hebben jou ook niks wijzer gemaakt he?
Neuh.
  Donald Duck held donderdag 28 juni 2007 @ 14:43:13 #44
46149 __Saviour__
pi_50938599
Wat ik trouwens wel apart vind is dat ineens toewijzen van huizen. Nogal oneerlijk tegenover autotochtone inwoners die ook wachten. Een tussenoplossing moet gezocht worden. Er zijn al erg goed lopende projecten met containerwoningen voor studenten. Goedkoop en snel te bouwen, en ze voldoen aan alle standaarden voor leefcomfort. Stop daar dan een groep toegewezen asielzoekers weg, waarna ze netjes en eerlijk op de wachtlijst gezet worden
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_50938666
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 13:39 schreef Xtreem het volgende:

[..]

Hoi. Lees je 'ns in. Deze mensen zijn als sinds 2001 in Nederland. Lijkt 6 jaar wachtlijst je genoeg?

en deze mensen is al meerdere keren door een rechter verteld dat ze geen enkele kans maken op een verblijfsvergunning omdat ze niet aan de eisen voldoen. Maar ja beetje dikke boehoe roepen en de PvdA, CDA, SP en Groen Links tekenen wel voor het generaal pardon waardoor dit jaar waarschijnlijk weer iedereen asiel aanvraagt en lekker blijft zitten want je na een paar jaar krijg je toch wel een verblijfsvergunning.
  donderdag 28 juni 2007 @ 14:48:21 #46
125878 Gabry
Lento Violento
pi_50938745
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 14:43 schreef __Saviour__ het volgende:
Wat ik trouwens wel apart vind is dat ineens toewijzen van huizen. Nogal oneerlijk tegenover autotochtone inwoners die ook wachten. Een tussenoplossing moet gezocht worden. Er zijn al erg goed lopende projecten met containerwoningen voor studenten. Goedkoop en snel te bouwen, en ze voldoen aan alle standaarden voor leefcomfort. Stop daar dan een groep toegewezen asielzoekers weg, waarna ze netjes en eerlijk op de wachtlijst gezet worden
Er zijn wachtlijsten voor containerwoningen.
  donderdag 28 juni 2007 @ 14:48:33 #47
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_50938749
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 14:45 schreef FreedonNadd het volgende:

[..]

en deze mensen is al meerdere keren door een rechter verteld dat ze geen enkele kans maken op een verblijfsvergunning omdat ze niet aan de eisen voldoen. Maar ja beetje dikke boehoe roepen en de PvdA, CDA, SP en Groen Links tekenen wel voor het generaal pardon waardoor dit jaar waarschijnlijk weer iedereen asiel aanvraagt en lekker blijft zitten want je na een paar jaar krijg je toch wel een verblijfsvergunning.
De legitimiteit van het generaal pardon heeft hier niets mee te maken...

wb Floripas
Thucydides
pi_50938768
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 14:41 schreef Floripas het volgende:

[..]

Eh....het zijn dus waarschijnlijk christenen? De meeste Armeniers hier zijn christenen.
Of het zijn moslims die innig bevriend zijn met christenen. Niks fundamentalisten.
Nee. Die andere 8 zijn dat en degene uit de OP niet.
  Donald Duck held donderdag 28 juni 2007 @ 14:50:35 #49
46149 __Saviour__
pi_50938814
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 14:48 schreef Gabry het volgende:
Er zijn wachtlijsten voor containerwoningen.
Maar die kunnen echt razendsnel worden gebouwd. In een paar weken tijd kan er een complete miniwijk neergezet worden.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  donderdag 28 juni 2007 @ 15:07:05 #50
130955 Floripas
Blast from the past
pi_50939270
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 14:43 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik vind het niet raar dat gezinnen met kinderen zonder huis bovenaan de wachtlijst komen.
Wat ik wel raar vindt is dat de gezinnen rare eisen gaan stellen over waar ze willen wonen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')