Haha, ben je ook snel tevreden...quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:19 schreef Poit het volgende:
[..]
Haha, ben je ook snel tevreden...
* Poit spiekt naar cijfers op z'n rekening die net zo rood zijn als deze tekst
Ik ben zo een makkelijk mens! Maar ik lees het al.. je hebt geen geld.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:19 schreef Poit het volgende:
[..]
Haha, ben je ook snel tevreden...
* Poit spiekt naar cijfers op z'n rekening die net zo rood zijn als deze tekst
Ik prefereer toch het kwantitatieve gedeelte!!!quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:19 schreef Laniboekje het volgende:
Kwalitatief he, niet kwantitatief want dat voldeed niet aan de eisen van het afstuderen.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:19 schreef Laniboekje het volgende:
Kwalitatief he, niet kwantitatief want dat voldeed niet aan de eisen van het afstuderen.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:17 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Dan zal ik er zijn ook!
MSN de gegevens maar!
Ik heb geld, en goede looks! pick me!quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:20 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik ben zo een makkelijk mens! Maar ik lees het al.. je hebt geen geld.
Taiiiiiiinnnnnn?????![]()
![]()
![]()
![]()
Bewijs eerst maar eens.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:21 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik heb geld, en goede looks! pick me!
Nee, je krijgt geen geldquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:20 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Heb hier anders nog wel 100 Zlotych liggen.. Koop je toch zo twee poolse vrouwen mee hoorquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:20 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Je bent T-A gewend?quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:22 schreef Tain het volgende:
[..]
Nee, je krijgt geen geld
Ik kan tegen pruilliptrekkende vrouwen
Nee mijn collega's kunnen er ook af en toe wat van als ze willen dat ik snel iets fix voor zequote:Op woensdag 27 juni 2007 19:23 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Je bent T-A gewend?
Sorry als ik nu een beetje te gemeen word hoor, af en toe ben ik niet zo aardig.
Dan pimp ik chanty87 wel!!!quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:23 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Dan ook geen date met the one and only Laniiiii!
![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:24 schreef Tain het volgende:
[..]
Nee mijn collega's kunnen er ook af en toe wat van als ze willen dat ik snel iets fix voor ze
Misschien als je het in het echt doet dat ik wel overstag gaquote:
Oke, bij de Tain-Lani meet zal ik speciaal voor jou een pruillipje trekken!quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:25 schreef Tain het volgende:
[..]
Misschien als je het in het echt doet dat ik wel overstag ga
Foto's!!!quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:25 schreef Tain het volgende:
[..]
Misschien als je het in het echt doet dat ik wel overstag ga
haha, muts, nice job on the OP btwquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:26 schreef Sharkdoggie het volgende:
tvp
Ja, natuurlijk, van wie anders??quote:
quote:
Ik zal er volgende week zijn bij je diploma uitreiking, dan kom ik er wel op terug!quote:
quote:
Maar je deed niet aan meets?quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:28 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik zal er volgende week zijn bij je diploma uitreiking, dan kom ik er wel op terug!
quote:
Ik zeg dat ik er zal zijn, dat betekent niet gelijk meeten!quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:29 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
![]()
[..]
Maar je deed niet aan meets?
Oke... wat een sociaal wezen ben je dan ook he...quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:31 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik zeg dat ik er zal zijn, dat betekent niet gelijk meeten!
Dat betekent be ninjareert worden
Dat begrijp je helemaal verkeerd joh!!quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:32 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Oke... wat een sociaal wezen ben je dan ook he...![]()
Hij maakt tenminste wel foto's van zijn akties.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:32 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:34 schreef mordradead het volgende:
Godver
Gaan ninja's en vrouwen niet samen? Hmm... dat moet getest worden door Mythbusters!quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:34 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat begrijp je helemaal verkeerd joh!!
Kijk, met z'n goede goede looks zal je zo voor hem vallen, zeker na het zien van z'n decadente bankrekeningsaldo maar toch zal hij je hart moeten breken omdat ninja's en vrouwen niet samen gaan. Hij bespaart je die pijn..
je moet zo ook alles uitleggen
Als een ware ninja.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:34 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Hij maakt tenminste wel foto's van zijn akties.
I hope not.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:35 schreef mordradead het volgende:
Het schijnt dat gamedemon een lekker wijf is.
Schuwe/verlegen mannen zijn te kjoeoooooeeetttquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:36 schreef Sharkdoggie het volgende:
Volgens mij is die schuw. Best wel schattig eigenlijk.
Je valt anders te hard voor me, zoals poit al zegtquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:32 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:38 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Je valt anders te hard voor me, zoals poit al zegt
ja ik heb je gezien en fotos van je gemaaktquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:34 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Hij maakt tenminste wel foto's van zijn akties.
Daar worden mensen nou paranoïde van.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:39 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ja ik heb je gezien en fotos van je gemaakt
Ik weet zeker dat je als een blok voor me zou vallenquote:
Ja jongen, jij mag misschien een ninja zijn maar ik ben alwetend..quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:38 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Je valt anders te hard voor me, zoals poit al zegt
Hoe moet ik nou als een blok voor je vallen als ik je geeneens echt kan meeten!quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:40 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat je als een blok voor me zou vallen
Ik dacht dat vrouwen op misterieuze mannen vielen??quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:41 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Hoe moet ik nou als een blok voor je vallen als ik je geeneens echt kan meeten!
Zo:quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:41 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Hoe moet ik nou als een blok voor je vallen als ik je geeneens echt kan meeten!
Mannen vallen op bier.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:41 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik dacht dat vrouwen op misterieuze mannen vielen??
quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:41 schreef Poit het volgende:
[..]
preciesquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:41 schreef Poit het volgende:
[..]
[The Fonz mode]quote:
ga je toch gewoon poit meeten. opgelost slotjequote:Op woensdag 27 juni 2007 19:42 schreef Laniboekje het volgende:
... Poit en GD moeten wel kloons van elkaar zijn! Kan niet anders.
Je bent best lief biertonnetje van mequote:Op woensdag 27 juni 2007 19:42 schreef mordradead het volgende:
Kutuser ben ik ook zeg, tering verdomme
Second that.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:43 schreef mordradead het volgende:
Ik zeg het je, tering.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:43 schreef mordradead het volgende:
[..]
ga je toch gewoon poit meeten. opgelost slotje
Nee, ik ben meer het samurai type, die twee gaan niet samenquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:42 schreef Laniboekje het volgende:
... Poit en GD moeten wel kloons van elkaar zijn! Kan niet anders.
quote:
Second that.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:44 schreef Poit het volgende:
[..]
Nee, ik ben meer het samurai type, die twee gaan niet samen
Waar herken ik je volgende week aan?quote:
Oeh, klinkt aantrekkelijk maar ik ben bang dat je m'n stiekem niet zo rode cijfers van m'n rekening af pruilliptquote:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:45 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Waar herken ik je volgende week aan?
Of moet ik het schoolhoofd voor een foto bedreigen?
Aan diegene die cum laude afgestudeerd is met allemaal tienen op haar diploma. En tevens diegene die met een brandend studieboek een docent te lijf gaat.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:45 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Jij neemt een rode roos mee, zij herkent jou.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:45 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Doe het dan als mij, ik lok haar naar bed met Final fantasy 12quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:45 schreef Poit het volgende:
[..]
Oeh, klinkt aantrekkelijk maar ik ben bang dat je m'n stiekem niet zo rode cijfers van m'n rekening af pruillipt
Zeau ben ik heul niet!quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:45 schreef Poit het volgende:
[..]
Oeh, klinkt aantrekkelijk maar ik ben bang dat je m'n stiekem niet zo rode cijfers van m'n rekening af pruillipt
quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:46 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Doe het dan als mij, ik lok haar naar bed met Final fantasy 12
ItZ FuNnY CuZzZ iTz Tr0!quote:
Bewijs dat dit keer door jou geleverd mag worden..quote:
Raiden met WoWquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:47 schreef Poit het volgende:
[..]
Bewijs dat dit keer door jou geleverd mag worden..
Waar is Tain trouwens??
Dat bewijs ik mak-ke-lijk!quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:47 schreef Poit het volgende:
[..]
Bewijs dat dit keer door jou geleverd mag worden..
Waar is Tain trouwens??
Neejoh, ik scheer me gewoon niet voor 2 dagen, lijk ik fantastisch veel op die kerel van Lostquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:46 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Doe het dan als mij, ik lok haar naar bed met Final fantasy 12
Bring it on!!!quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:48 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Dat bewijs ik mak-ke-lijk!
Ja... Tain... Zou hij opgeslorpt zijn door een WoW-orc?
quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:49 schreef Poit het volgende:
[..]
Neejoh, ik scheer me gewoon niet voor 2 dagen, lijk ik fantastisch veel op die kerel van Lost
Ik ben heul niet lesbi ijsmeis, sorry!quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:49 schreef ijsmeis het volgende:
Gamedemon en Lani, wanneer komen jullie eens 'uit de kast'?
Nu :quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:49 schreef ijsmeis het volgende:
Gamedemon en Lani, wanneer komen jullie eens 'uit de kast'?
Mes nodig?quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:51 schreef Poit het volgende:
Hahaha, nee, laat ik maar eerlijk zijn.. Ik ben gewoon niet GD waardig.
* Poit kruipt in een hoekje en zet emo muziek op
...quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:51 schreef Poit het volgende:
Hahaha, nee, laat ik maar eerlijk zijn.. Ik ben gewoon niet GD waardig.
* Poit kruipt in een hoekje en zet emo muziek op
Oh ja. Je doet het met GDquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:50 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik ben heul niet lesbi ijsmeis, sorry!
![]()
WTF! wat weet jij wat ik niet weet?quote:
Surequote:Op woensdag 27 juni 2007 19:53 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
WTF! wat weet jij wat ik niet weet?
Ik beninja geen slapende vrouwen! das tegen het ninja regelement!
Ik ontvang liever kerstkaartenquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:55 schreef Laniboekje het volgende:
Ik deel heul geen PM-boxjes.
Ik ontvang sowieso nooit PM's.... Mensen, doe er wat aan!
Mooi dat Timmetjuh. niet in mijn inbox komquote:
Ik deel met niemand iets, het enige wat ik deel zijn shurikens als ik een klus te klaren hebquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:56 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mooi dat Timmetjuh. niet in mijn inbox kom. Dan ziet ie al mijn privé dingen
.
Jij en Lani natuurlijk.
Ik wil het best gaan bewijzen, maar ik kan hier uit op maken dat jullie dat liever niet hebben.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:57 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik deel met niemand iets, het enige wat ik deel zijn shurikens als ik een klus te klaren heb
Maar ik ben wel bijna jarig!!quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:56 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Die heb je al gehad en het is nog lang geen Kerst!
Heb je foto's?quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:58 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik wil het best gaan bewijzen, maar ik kan hier uit op maken dat jullie dat liever niet hebben.
Oké oké, *speelt het spelletje wel mee*
nee?quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:00 schreef mordradead het volgende:
TELEFOON GAAT
Ah hij stond op stilquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:00 schreef mordradead het volgende:
JAAAWEEEEEHEEEEEL
VOOR ME NIEUWE OPLEIDING DOUWE, MAAR DIE CAPSLOCK KAN UIT HOOR.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:53 schreef mordradead het volgende:
INTAKE VOOR WAT LIEVE BERNIE
Fok! is geen hobby.. Alleen de GAMSC is al een way of life!quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:01 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
VOOR ME NIEUWE OPLEIDING DOUWE, MAAR DIE CAPSLOCK KAN UIT HOOR.
Wat een kutvragen trouwens altijd
"Hoeveel tijd besteed je per week aan je hobbies?"
Zou dat inc of excl Fok! zijn![]()
WAT VOOR EEN LOLLEROPELEINDGquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:01 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
VOOR ME NIEUWE OPLEIDING DOUWE, MAAR DIE CAPSLOCK KAN UIT HOOR.
Wat een kutvragen trouwens altijd
"Hoeveel tijd besteed je per week aan je hobbies?"
Zou dat inc of excl Fok! zijn![]()
Eerste verkoperquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:02 schreef mordradead het volgende:
[..]
WAT VOOR EEN LOLLEROPELEINDG
caps uit
behhehehehehheheheh
TERING
Bij de dixons zeker?quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:06 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Eerste verkoperZodat ik later me eigen Bernie winkel kan beginnen
![]()
Mag ik je vakkenvuller zijn?quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:06 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Eerste verkoperZodat ik later me eigen Bernie winkel kan beginnen
![]()
Weet ik nog niet, daarvoor moet je een opleiding Filliaal Beheerder doen, maar als je bijvoorbeeld een eigen bedrijf wilt beginnen, moet je weer de opleiding Ondernemer doen, dus daar moet ik nog tussen kiezen.quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:10 schreef Tain het volgende:
Gaat lekker in WoW trouwens, 23 items van de Tier 4 set
Doei berniequote:Op woensdag 27 juni 2007 21:16 schreef RaymanNL het volgende:
KUT! Ik heb nog steeds niet me intake formulier ingevuldDie laptop moet NU uit
![]()
Nu nog een Legendary ingame en real life vriendin regelen en je bent klaarquote:
iddquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:26 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Nu nog een Legendary ingame en real life vriendin regelen en je bent klaar
PM Chanty of ga op hyves zoekenquote:
Ik zie niets.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:57 schreef mordradead het volgende:
PM
precies als je eenmaal zat bent smaak het toch allemaal naar waterquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:21 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik prefereer toch het kwantitatieve gedeelte!!!![]()
Chantyquote:
Ligt er een beetje aan hoe het erop is gekomen...quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:38 schreef DJ_ het volgende:
dat is bij mij al meedere keren uitgelopen op wakker worden met lipstic en andere rommel
op mijn gezicht![]()
als ik het drink als water
laatste keer waren het 3 meiden die het grappig vonden er mee te tekenenquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:59 schreef Tain het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan hoe het erop is gekomen...
Goed bezigquote:Op donderdag 28 juni 2007 10:30 schreef Laniboekje het volgende:
Vandaag eindelijk het definitieve cijfer gekregen van mijn afstudeerproject: 7.6
Netjes al zeg ik het zelf.
Ik zeg altijd maar zo :quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:28 schreef Tain het volgende:
Gisteren nog een wijze raad gehad van een teammanager in Groningen: 'Jeuk aan je zak is nog geen herpes'
Congratz! Hoe verloop zo'n intake? Lijk het een beetje op sollicitatiegesprek of...?quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:31 schreef RaymanNL het volgende:
ZoVanmorgen intake gehad op me nieuwe school
Ik ben aangenomen![]()
![]()
Neuh, het stelde geen reet voor. Die vent deed alsof ik al was aangenomen. Hij kwam met stage papieren enzoquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:23 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Congratz! Hoe verloop zo'n intake? Lijk het een beetje op sollicitatiegesprek of...?
Geld weer terugquote:Op donderdag 28 juni 2007 10:20 schreef Tain het volgende:Werd gisteren een laptop teruggebracht die gerepareerd was en er moest meteen contant 303 euro worden betaald. Gisteren dus geen kasgeld aanwezig en vandaag komt die gast weer en is het geld gepind maar niet aanwezig, dus nu moet ik het voorschieten...
QFTquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:02 schreef mordradead het volgende:
Bier.
avondwinkel?quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:42 schreef mordradead het volgende:
Ja, maar er is verdomme niks in huis
zitten er hier 2 redelijk dichtbijquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:56 schreef mordradead het volgende:
Is alleen in het lollercentrum, ben ik te lui voorik maak wel tosti
Ik heb voglens mij nog nooit een intake gehad voor een opleiding.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:26 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Neuh, het stelde geen reet voor. Die vent deed alsof ik al was aangenomen. Hij kwam met stage papieren enzoOp me vorige opleiding was de intake zwaarder, toen moest ik een hele grote opdracht doen enzo
![]()
Je zegt het zelf al:quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:03 schreef mordradead het volgende:
ik wil graag alcoholisme doen in de horeca, weet iemand waar dat kan?
Maar pas wel op, dat is een vrij dure opleiding.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:03 schreef mordradead het volgende:
in de horeca
Als echte student ga je dan voor je onderzoek alle steden en dorpen af en kijk je welke het gezelligste is.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:04 schreef mordradead het volgende:
Maar weet je ook een stad waar dat kan? Natuurlijk moet het wel een gezellige stad zijn met goede uitgaangsgelegenheden
Je gaat gewoon Barhunk worden in de Buitenwacht in Kampen!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:04 schreef mordradead het volgende:
Maar weet je ook een stad waar dat kan? Natuurlijk moet het wel een gezellige stad zijn met goede uitgaangsgelegenheden
Kan ik dan met oma op de foto?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 10:35 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Je gaat gewoon Barhunk worden in de Buitenwacht in Kampen!
ik mag zeker niet over ROM's praten?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:48 schreef DJ_ het volgende:
ff7 ? ( alhoewel dat gewoon van squaresoft was )
Mooie spreuk.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:35 schreef Sharkdoggie het volgende:
Noem de game bij naam en laat dat het om een rom gaat of dat je er een emulator voor nodig heb weg.
En ik kan nog geweldig preken ook.quote:
quote:
Seiken densetsu 3, oftewel secret of mana 2quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:50 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
En ik kan nog geweldig preken ook.
hij is er vroeg bijquote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:45 schreef Ipho het volgende:
[..]
En roi het sneeuwt nog altijd in je usericoon en hij draagt nog een kerstmuts.
dat is geen sneeuw dat is roos. en dat heb ik dus ik ben actueel.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:45 schreef Ipho het volgende:
[..]
En roi het sneeuwt nog altijd in je usericoon en hij draagt nog een kerstmuts.
Ik was eerst altijd wel fan van die combo. Maar laatste tijd vind ik het niet meer zo lekkerquote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:54 schreef Roi het volgende:
tijd voor bugles+roomkaas(chef)+bier.
Maar nu nog niet, eerst ff eten.
party faul !quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:54 schreef Ipho het volgende:
^Ik liet het net nog vallen ook
Ik ben er dus niet mee opgegroeit, tis net voor mijn tijd denk ik.quote:Op zondag 1 juli 2007 10:35 schreef DJ_ het volgende:
ha ik denk dat de meeste hier wel opgegroeid zijn met transformers ( ja ik ook :p )
maar voor andere menser hier op ingaan a.u.b geen spoilers over de film ik moet hem nog zien
gamedemon's post is hier een goed voorbeeld voor het bevat geen een spoiler
mocht je de nood hebben toch spoilers to posten a.u.b het in een highlight spoiler balkje doen
ik hoop dat dit niet te veel is gevraagt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Film was beter dan ik had verwacht. Alles was goed gebalanceerd (ook hoofdrolspelers) al kwam alleen de karakter van de autobots en die van Megatron goed naar voren als Decepticon. De rest (lees: Starscream) wat minder helaas. Lekker lange film die geen minuut verveeld. Deze ga ik nog een keer kijken.
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
quote:Op zondag 1 juli 2007 16:17 schreef Sharkdoggie het volgende:
Net terug van Transformers en Optimus gaat deaud!!!!
Matige grapje.De echte spoilers staan hieronder:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Film was beter dan ik had verwacht. Alles was goed gebalanceerd (ook hoofdrolspelers) al kwam alleen de karakter van de autobots en die van Megatron goed naar voren als Decepticon. De rest (lees: Starscream) wat minder helaas. Lekker lange film die geen minuut verveeld. Deze ga ik nog een keer kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorderest echt een toffe film, geen minuut verveeld, ik was moe toen ik de bioscoop in ging en de film begon pas om 23:00 , ik kwam 1:45 de bioscoop uitlopen en ik was klaar wakker.RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
quote:Op zondag 1 juli 2007 16:30 schreef Sharkdoggie het volgende:
Vroeg me trouwens af (heb ook niet alles goed gevolgd):Dat eerste weet ik niet zeker, volgens mij wel maar dat zegt nog niks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat 2de, jaRRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
Koop dan een echte kano voor de zomer.quote:Op maandag 2 juli 2007 11:15 schreef RaymanNL het volgende:
Ik heb een roeitrainer besteldNu ga ik vet goed afvallen enzo
![]()
Toen ik op het MBO zat had je elke week wel een keer dat het brandalarm af ging. Dat ding had dan ook weinig effect.quote:Op maandag 2 juli 2007 12:34 schreef BroesWillems het volgende:
Net brand alarm bij ons op school.... hele gebouw ontruimt... daarna kon iedereen terug, ze zijn aan het verbouwen hier en hebben perongeluk een kabel van het alarm geraakt...![]()
bwehehehehehhe net als met fitnessquote:Op maandag 2 juli 2007 11:15 schreef RaymanNL het volgende:
Ik heb een roeitrainer besteldNu ga ik vet goed afvallen enzo
![]()
quote:Op maandag 2 juli 2007 17:30 schreef Poit het volgende:
Net terug van Werchter.. Lekker festivalletje, verbrand, kaal, schor, moe, vies maar wel voldaan..
Metallica was gruwelijk vet.. heerlijke oude nummers gespeeld, niets van dat laffe St. Anger album. Toppertje
Ik ga douchen en slapen
quote:Op maandag 2 juli 2007 20:23 schreef Laniboekje het volgende:
Net weer een tentamenpunt toebedeeld gekregen bestaande uit een 8. Nog twee punten te gaan en ik krijg woensdag 4 juli via de mail te horen of ik geslaagd ben of niet (donderdag 5 juli is de uitreiking van de diploma's al... lekker op tijd). Maar anyway, ik moest dus lachen om die puntenlijst omdat er achter iedereen zijn voornaam een punt stond.
Bijvoorbeeld zo:
Piet - 8
Annie - 7
Etc...
Stond er bij mij ineens: Ingrid H, dus alsof ik een of andere crimineel was. Ik moest lachen, geintje van die docent aangezien hij mij altijd beschouwde als een crimineel in speHij noemde me ook altijd: Ingrid H.
Dirk Jan!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:49 schreef Heintje het volgende:
Ik ben begonnen met het verzamelen van alle Dirk Jan albums.
en zijn capriolen met Meneer Derksen, de smurfen en Ruftman!quote:
Lig altijd dubbel om de John & John commics, dankzij Tain vergeet ik ze zelden meerquote:
John & Johnquote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:18 schreef Poit het volgende:
[..]
Lig altijd dubbel om de John & John commics, dankzij Tain vergeet ik ze zelden meer
Overheen pissen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:14 schreef BroesWillems het volgende:
ik ben op het werk en heb ruzie met een pc....
wil een systeem reparatie uitvoeren, maar op een gegeven moment blijft het beeld zwart... opnieuw opstarten en dan blijft ie bij het scherm "setup wordt opnieuw gestart......."
ik heb alles al geprobeerd en ik weet het niet meer....![]()
Haha, zeg je gewoon dat het nieuwe chips zijnquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:54 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
zal de klant blij mee zijn, als ik morgen met een doosje vol printplaten langs kom brengen
Mogguh, kut geslapen check, verkouden neequote:Op woensdag 4 juli 2007 09:11 schreef Poit het volgende:
Mogguh allemaal..
Ook zo kut geslapen? Ben nog eens een keer lekker verkouden geworden ook. Ziet er wel anders, zo'n decoratieve groene muur
Hebbuh!quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:07 schreef Tain het volgende:
http://www.freerecordshop.nl/shop/content/akties/r2d2/projector/
omg...
Ligt het aan mij of staat er geen prijs bij?quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:07 schreef Tain het volgende:
http://www.freerecordshop.nl/shop/content/akties/r2d2/projector/
omg...
Door klikken onderaan.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:13 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of staat er geen prijs bij?
Wel een grappig ding trouwens. Alleen is de kwaliteit van de beamer vrij slecht.
2500 euroquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:13 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of staat er geen prijs bij?
Wel een grappig ding trouwens. Alleen is de kwaliteit van de beamer vrij slecht.
Vergis je niet wat de gemiddelde Star Wars nerd voor zo'n hebbedingetje over heeft. Vind de afstandsbediening wel een leuk detail trouwensquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:26 schreef Heintje het volgende:
Voor dat geld heb je echt een beamer die tig keer beter beeld geeft.
Dit is gewoon veel te duur voor een hebbedingentje.
ijsmeis weg? Wromquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:36 schreef Sharkdoggie het volgende:
Dagje hier niet gekeken en ijsmeis is weg.![]()
Wat hebben jullie gedaan?![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:46 schreef Sharkdoggie het volgende:
De vraag rijst: wie is hier nog geen mod geweest?
Ik ontken allesquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:46 schreef Sharkdoggie het volgende:
De vraag rijst: wie is hier nog geen mod geweest?
Jij mag niet, jij hebt me al een keer een ban verkochtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |