quote:Op maandag 2 juli 2007 20:23 schreef Laniboekje het volgende:
Net weer een tentamenpunt toebedeeld gekregen bestaande uit een 8. Nog twee punten te gaan en ik krijg woensdag 4 juli via de mail te horen of ik geslaagd ben of niet (donderdag 5 juli is de uitreiking van de diploma's al... lekker op tijd). Maar anyway, ik moest dus lachen om die puntenlijst omdat er achter iedereen zijn voornaam een punt stond.
Bijvoorbeeld zo:
Piet - 8
Annie - 7
Etc...
Stond er bij mij ineens: Ingrid H, dus alsof ik een of andere crimineel was. Ik moest lachen, geintje van die docent aangezien hij mij altijd beschouwde als een crimineel in speHij noemde me ook altijd: Ingrid H.
Dirk Jan!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:49 schreef Heintje het volgende:
Ik ben begonnen met het verzamelen van alle Dirk Jan albums.
en zijn capriolen met Meneer Derksen, de smurfen en Ruftman!quote:
Lig altijd dubbel om de John & John commics, dankzij Tain vergeet ik ze zelden meerquote:
John & Johnquote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:18 schreef Poit het volgende:
[..]
Lig altijd dubbel om de John & John commics, dankzij Tain vergeet ik ze zelden meer
Overheen pissen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:14 schreef BroesWillems het volgende:
ik ben op het werk en heb ruzie met een pc....
wil een systeem reparatie uitvoeren, maar op een gegeven moment blijft het beeld zwart... opnieuw opstarten en dan blijft ie bij het scherm "setup wordt opnieuw gestart......."
ik heb alles al geprobeerd en ik weet het niet meer....![]()
Haha, zeg je gewoon dat het nieuwe chips zijnquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:54 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
zal de klant blij mee zijn, als ik morgen met een doosje vol printplaten langs kom brengen
Mogguh, kut geslapen check, verkouden neequote:Op woensdag 4 juli 2007 09:11 schreef Poit het volgende:
Mogguh allemaal..
Ook zo kut geslapen? Ben nog eens een keer lekker verkouden geworden ook. Ziet er wel anders, zo'n decoratieve groene muur
Hebbuh!quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:07 schreef Tain het volgende:
http://www.freerecordshop.nl/shop/content/akties/r2d2/projector/
omg...
Ligt het aan mij of staat er geen prijs bij?quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:07 schreef Tain het volgende:
http://www.freerecordshop.nl/shop/content/akties/r2d2/projector/
omg...
Door klikken onderaan.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:13 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of staat er geen prijs bij?
Wel een grappig ding trouwens. Alleen is de kwaliteit van de beamer vrij slecht.
2500 euroquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:13 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of staat er geen prijs bij?
Wel een grappig ding trouwens. Alleen is de kwaliteit van de beamer vrij slecht.
Vergis je niet wat de gemiddelde Star Wars nerd voor zo'n hebbedingetje over heeft. Vind de afstandsbediening wel een leuk detail trouwensquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:26 schreef Heintje het volgende:
Voor dat geld heb je echt een beamer die tig keer beter beeld geeft.
Dit is gewoon veel te duur voor een hebbedingentje.
ijsmeis weg? Wromquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:36 schreef Sharkdoggie het volgende:
Dagje hier niet gekeken en ijsmeis is weg.![]()
Wat hebben jullie gedaan?![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:46 schreef Sharkdoggie het volgende:
De vraag rijst: wie is hier nog geen mod geweest?
Ik ontken allesquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:46 schreef Sharkdoggie het volgende:
De vraag rijst: wie is hier nog geen mod geweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |