Haha, ben je ook snel tevreden...quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:19 schreef Poit het volgende:
[..]
Haha, ben je ook snel tevreden...
* Poit spiekt naar cijfers op z'n rekening die net zo rood zijn als deze tekst
Ik ben zo een makkelijk mens! Maar ik lees het al.. je hebt geen geld.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:19 schreef Poit het volgende:
[..]
Haha, ben je ook snel tevreden...
* Poit spiekt naar cijfers op z'n rekening die net zo rood zijn als deze tekst
Ik prefereer toch het kwantitatieve gedeelte!!!quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:19 schreef Laniboekje het volgende:
Kwalitatief he, niet kwantitatief want dat voldeed niet aan de eisen van het afstuderen.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:19 schreef Laniboekje het volgende:
Kwalitatief he, niet kwantitatief want dat voldeed niet aan de eisen van het afstuderen.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:17 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Dan zal ik er zijn ook!
MSN de gegevens maar!
Ik heb geld, en goede looks! pick me!quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:20 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik ben zo een makkelijk mens! Maar ik lees het al.. je hebt geen geld.
Taiiiiiiinnnnnn?????![]()
![]()
![]()
![]()
Bewijs eerst maar eens.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:21 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik heb geld, en goede looks! pick me!
Nee, je krijgt geen geldquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:20 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Heb hier anders nog wel 100 Zlotych liggen.. Koop je toch zo twee poolse vrouwen mee hoorquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:20 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Je bent T-A gewend?quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:22 schreef Tain het volgende:
[..]
Nee, je krijgt geen geld
Ik kan tegen pruilliptrekkende vrouwen
Nee mijn collega's kunnen er ook af en toe wat van als ze willen dat ik snel iets fix voor zequote:Op woensdag 27 juni 2007 19:23 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Je bent T-A gewend?
Sorry als ik nu een beetje te gemeen word hoor, af en toe ben ik niet zo aardig.
Dan pimp ik chanty87 wel!!!quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:23 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Dan ook geen date met the one and only Laniiiii!
![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:24 schreef Tain het volgende:
[..]
Nee mijn collega's kunnen er ook af en toe wat van als ze willen dat ik snel iets fix voor ze
Misschien als je het in het echt doet dat ik wel overstag gaquote:
Oke, bij de Tain-Lani meet zal ik speciaal voor jou een pruillipje trekken!quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:25 schreef Tain het volgende:
[..]
Misschien als je het in het echt doet dat ik wel overstag ga
Foto's!!!quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:25 schreef Tain het volgende:
[..]
Misschien als je het in het echt doet dat ik wel overstag ga
haha, muts, nice job on the OP btwquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:26 schreef Sharkdoggie het volgende:
tvp
Ja, natuurlijk, van wie anders??quote:
quote:
Ik zal er volgende week zijn bij je diploma uitreiking, dan kom ik er wel op terug!quote:
quote:
Maar je deed niet aan meets?quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:28 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik zal er volgende week zijn bij je diploma uitreiking, dan kom ik er wel op terug!
quote:
Ik zeg dat ik er zal zijn, dat betekent niet gelijk meeten!quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:29 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
![]()
[..]
Maar je deed niet aan meets?
Oke... wat een sociaal wezen ben je dan ook he...quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:31 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik zeg dat ik er zal zijn, dat betekent niet gelijk meeten!
Dat betekent be ninjareert worden
Dat begrijp je helemaal verkeerd joh!!quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:32 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Oke... wat een sociaal wezen ben je dan ook he...![]()
Hij maakt tenminste wel foto's van zijn akties.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:32 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:34 schreef mordradead het volgende:
Godver
Gaan ninja's en vrouwen niet samen? Hmm... dat moet getest worden door Mythbusters!quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:34 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat begrijp je helemaal verkeerd joh!!
Kijk, met z'n goede goede looks zal je zo voor hem vallen, zeker na het zien van z'n decadente bankrekeningsaldo maar toch zal hij je hart moeten breken omdat ninja's en vrouwen niet samen gaan. Hij bespaart je die pijn..
je moet zo ook alles uitleggen
Als een ware ninja.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:34 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Hij maakt tenminste wel foto's van zijn akties.
I hope not.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:35 schreef mordradead het volgende:
Het schijnt dat gamedemon een lekker wijf is.
Schuwe/verlegen mannen zijn te kjoeoooooeeetttquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:36 schreef Sharkdoggie het volgende:
Volgens mij is die schuw. Best wel schattig eigenlijk.
Je valt anders te hard voor me, zoals poit al zegtquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:32 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:38 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Je valt anders te hard voor me, zoals poit al zegt
ja ik heb je gezien en fotos van je gemaaktquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:34 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Hij maakt tenminste wel foto's van zijn akties.
Daar worden mensen nou paranoïde van.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:39 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ja ik heb je gezien en fotos van je gemaakt
Ik weet zeker dat je als een blok voor me zou vallenquote:
Ja jongen, jij mag misschien een ninja zijn maar ik ben alwetend..quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:38 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Je valt anders te hard voor me, zoals poit al zegt
Hoe moet ik nou als een blok voor je vallen als ik je geeneens echt kan meeten!quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:40 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat je als een blok voor me zou vallen
Ik dacht dat vrouwen op misterieuze mannen vielen??quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:41 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Hoe moet ik nou als een blok voor je vallen als ik je geeneens echt kan meeten!
Zo:quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:41 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Hoe moet ik nou als een blok voor je vallen als ik je geeneens echt kan meeten!
Mannen vallen op bier.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:41 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik dacht dat vrouwen op misterieuze mannen vielen??
quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:41 schreef Poit het volgende:
[..]
preciesquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:41 schreef Poit het volgende:
[..]
[The Fonz mode]quote:
ga je toch gewoon poit meeten. opgelost slotjequote:Op woensdag 27 juni 2007 19:42 schreef Laniboekje het volgende:
... Poit en GD moeten wel kloons van elkaar zijn! Kan niet anders.
Je bent best lief biertonnetje van mequote:Op woensdag 27 juni 2007 19:42 schreef mordradead het volgende:
Kutuser ben ik ook zeg, tering verdomme
Second that.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:43 schreef mordradead het volgende:
Ik zeg het je, tering.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:43 schreef mordradead het volgende:
[..]
ga je toch gewoon poit meeten. opgelost slotje
Nee, ik ben meer het samurai type, die twee gaan niet samenquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:42 schreef Laniboekje het volgende:
... Poit en GD moeten wel kloons van elkaar zijn! Kan niet anders.
quote:
Second that.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:44 schreef Poit het volgende:
[..]
Nee, ik ben meer het samurai type, die twee gaan niet samen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |