Ligt er een beetje aan hoe het erop is gekomen...quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:38 schreef DJ_ het volgende:
dat is bij mij al meedere keren uitgelopen op wakker worden met lipstic en andere rommel
op mijn gezicht![]()
als ik het drink als water
laatste keer waren het 3 meiden die het grappig vonden er mee te tekenenquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:59 schreef Tain het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan hoe het erop is gekomen...
Goed bezigquote:Op donderdag 28 juni 2007 10:30 schreef Laniboekje het volgende:
Vandaag eindelijk het definitieve cijfer gekregen van mijn afstudeerproject: 7.6
Netjes al zeg ik het zelf.
Ik zeg altijd maar zo :quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:28 schreef Tain het volgende:
Gisteren nog een wijze raad gehad van een teammanager in Groningen: 'Jeuk aan je zak is nog geen herpes'
Congratz! Hoe verloop zo'n intake? Lijk het een beetje op sollicitatiegesprek of...?quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:31 schreef RaymanNL het volgende:
ZoVanmorgen intake gehad op me nieuwe school
Ik ben aangenomen![]()
![]()
Neuh, het stelde geen reet voor. Die vent deed alsof ik al was aangenomen. Hij kwam met stage papieren enzoquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:23 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Congratz! Hoe verloop zo'n intake? Lijk het een beetje op sollicitatiegesprek of...?
Geld weer terugquote:Op donderdag 28 juni 2007 10:20 schreef Tain het volgende:Werd gisteren een laptop teruggebracht die gerepareerd was en er moest meteen contant 303 euro worden betaald. Gisteren dus geen kasgeld aanwezig en vandaag komt die gast weer en is het geld gepind maar niet aanwezig, dus nu moet ik het voorschieten...
QFTquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:02 schreef mordradead het volgende:
Bier.
avondwinkel?quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:42 schreef mordradead het volgende:
Ja, maar er is verdomme niks in huis
zitten er hier 2 redelijk dichtbijquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:56 schreef mordradead het volgende:
Is alleen in het lollercentrum, ben ik te lui voorik maak wel tosti
Ik heb voglens mij nog nooit een intake gehad voor een opleiding.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:26 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Neuh, het stelde geen reet voor. Die vent deed alsof ik al was aangenomen. Hij kwam met stage papieren enzoOp me vorige opleiding was de intake zwaarder, toen moest ik een hele grote opdracht doen enzo
![]()
Je zegt het zelf al:quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:03 schreef mordradead het volgende:
ik wil graag alcoholisme doen in de horeca, weet iemand waar dat kan?
Maar pas wel op, dat is een vrij dure opleiding.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:03 schreef mordradead het volgende:
in de horeca
Als echte student ga je dan voor je onderzoek alle steden en dorpen af en kijk je welke het gezelligste is.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:04 schreef mordradead het volgende:
Maar weet je ook een stad waar dat kan? Natuurlijk moet het wel een gezellige stad zijn met goede uitgaangsgelegenheden
Je gaat gewoon Barhunk worden in de Buitenwacht in Kampen!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:04 schreef mordradead het volgende:
Maar weet je ook een stad waar dat kan? Natuurlijk moet het wel een gezellige stad zijn met goede uitgaangsgelegenheden
Kan ik dan met oma op de foto?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 10:35 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Je gaat gewoon Barhunk worden in de Buitenwacht in Kampen!
ik mag zeker niet over ROM's praten?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:48 schreef DJ_ het volgende:
ff7 ? ( alhoewel dat gewoon van squaresoft was )
Mooie spreuk.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:35 schreef Sharkdoggie het volgende:
Noem de game bij naam en laat dat het om een rom gaat of dat je er een emulator voor nodig heb weg.
En ik kan nog geweldig preken ook.quote:
quote:
Seiken densetsu 3, oftewel secret of mana 2quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:50 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
En ik kan nog geweldig preken ook.
hij is er vroeg bijquote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:45 schreef Ipho het volgende:
[..]
En roi het sneeuwt nog altijd in je usericoon en hij draagt nog een kerstmuts.
dat is geen sneeuw dat is roos. en dat heb ik dus ik ben actueel.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:45 schreef Ipho het volgende:
[..]
En roi het sneeuwt nog altijd in je usericoon en hij draagt nog een kerstmuts.
Ik was eerst altijd wel fan van die combo. Maar laatste tijd vind ik het niet meer zo lekkerquote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:54 schreef Roi het volgende:
tijd voor bugles+roomkaas(chef)+bier.
Maar nu nog niet, eerst ff eten.
party faul !quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:54 schreef Ipho het volgende:
^Ik liet het net nog vallen ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |