quote:engine Super Cobra Jet V8
position Front Longitudinal
aspiration Natural
valvetrain OHV
displacement 7014 cc
bore 104.65 mm
stroke 101.1 mm
compression 10.7:1
power 370 bhp @ 5600 rpm
hp per litre 52.75 bhp per litre
bhp/weight 228.54 bhp per weight
torque 596.56 nm
height 1316 mm
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
uit ?quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:15 schreef BoJo het volgende:
.
ohja die zilveren van je paps toch?quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:42 schreef D-Devil het volgende:
Ik heb nu even een 206 GTI, rijdt best aardig.
Ja van paps, zwart overigens.quote:
niets meer van over als je hem teruggeeftquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:42 schreef D-Devil het volgende:
Ik heb nu even een 206 GTI, rijdt best aardig.
quote:
om de zaterdagquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:05 schreef lipje het volgende:
[..]
![]()
Alleen jammer dat je op zaterdagen werkt![]()
Open deurquote:
quote:Gewoon 2000 euro durven te vragen voor het plaatsen van een douchebak ipv een bad en een andere radiator en wat leidingen verleggen![]()
minus één vinger ?quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:24 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik dacht dat PeuRac vandaag bij me op te werk was.
Neen. Metaalbewerkers lopen meestal niet in driedelig pak rond bij ons. Bij julie wel? Was de koerier van de Mercedes dealer.quote:
Montage ander type wastafel dan standaard: 60 euroquote:
Wat voor perlator krijg je?quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:34 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Montage ander type wastafel dan standaard: 60 euroeen wastafel is toch godverdomme een wastafel!
niemand, zelfs de directeur niet (2 delig pakquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Neen. Metaalbewerkers lopen meestal niet in driedelig pak rond bij ons. Bij julie wel? Was de koerier van de Mercedes dealer.
Gaafquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:38 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Ik heb een AX 1.4 TRS injection
met apk tot oktober
ja mar WAT voor een?quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:38 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
eentje die bij een grohe kraan hoort?![]()
of IVA student.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:38 schreef lipje het volgende:
[..]
niemand, zelfs de directeur niet (2 delig pak)
en een koerier in een driedelig C&A pak is een oplichter of Peu
nog niet.quote:
Waarom dacht je dat ik om fotos vroeg?quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:41 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
nog niet.
vriend moest er vanaf... en vrinden laat je niet in de steek natuurlijk
vrijdag even overschrijven.
wel met sideskirts en mooie citroën velgen
niets voor jou?
ja zeg ik zal ff alle typen perlator op gaan noemenquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:43 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Weet ik veelVertel eens wat voor types zijn er allemaal?
![]()
ff wachten tot vrijdag danquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Waarom dacht je dat ik om fotos vroeg?
Veelste snel voor Alexquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Waarom dacht je dat ik om fotos vroeg?
Dude zolang er water uit komt zal het aan m'n anus oxideren wat voor perlator erin zitquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja zeg ik zal ff alle typen perlator op gaan noemen
Man, heb je enig idee hoeveel genot of ergernis je perlatorkeus je op zal leveren?quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:55 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dude zolang er water uit komt zal het aan m'n anus oxideren wat voor perlator erin zit![]()
Jij hebt ongetwijfeld een hele goede, anders had je die meid nooit in bed gekregen. Vrouwen knappen echt gigantisch af op slechte perlators.quote:
doe maar een bakkiequote:Op woensdag 27 juni 2007 20:07 schreef Alfisti het volgende:
* Alfisti kent wel de perculator
[afbeelding]
klik dan maar op de linkquote:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:15 schreef ThaFreak het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]DOOOOOOOOOOOOOOOOOOD AAN ALLE EMAILSPAMMERSSSSSSSSSS [afbeelding][afbeelding][afbeelding]
zo lucht weer even op
Aan de borsten te zien nietquote:
mochten dat spammer zijn mogen ze idd stervenquote:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Aan de borsten te zien nietBovendien is Tineke maar één keer bij een autosportevenement geweest, en dat was bij de autocross van Dokkum jaren geleden.
leuk voor in de opelquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:51 schreef Alfisti het volgende:
* Alfisti heeft nieuw blok voor in de Alfa gevonden
Motori
ja daar stopt ie ook gelijkquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:19 schreef D-Devil het volgende:
De corsa gaat sneller naar de 180 hoor.
Mijn baas heeft een canvas print van 4 ge-bodypainte vrouwen met Pink Floyd hoes opgehangen in het kantoor, verder komt er elke week ook wel een of andere wazig bootleg binnenquote:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:51 schreef Alfisti het volgende:
* Alfisti heeft nieuw blok voor in de Alfa gevonden
Motori
quote:U Kunt niet meer bieden!!!!
Motor is inbeslag genomen door de deurwaarde.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:36 schreef Xtreem het volgende:
[..]
U kunt niet meer bieden. De motor is in beslag genomen
Via domeinen jaquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:40 schreef Fugie het volgende:
die kan je straks dus goedkoop kopen op zo'n veiling
die heb ik een tijdje als achtergrond gehadquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:32 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Mijn baas heeft een canvas print van 4 ge-bodypainte vrouwen met Pink Floyd hoes opgehangen in het kantoor, verder komt er elke week ook wel een of andere wazig bootleg binnen
quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:32 schreef Alfisti het volgende:
4 ge-bodypainte vrouwen
Zoek de verschillenquote:
Alfristi kan niet tellenquote:
OF, OF! Er is gratis alcohol verkrijgbaar op z'n werk?!quote:
Dat dacht Bo ookquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:45 schreef Fugie het volgende:
best lang rijden is naar amersfoort
Ik moet er om half 2 zijn, moet nog naar de kapper en naar de sportschool die om 10 uur open gaatquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:46 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Dat dacht Bo ook. Althans, naderhand...
.
het was niet lang rijden, het was wel kut jaquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:46 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Dat dacht Bo ook. Althans, naderhand...
.
Ga je het verkopen zonder makelaar? Mijn afvies is om een koopcontrakt te laten opstellen door een makelaar. Anders kan je nog een grote fout maken. Tevens staat in een goed contract in de kleine letters dat de huidige eigenaren NA tekenen verrantwoordelijk zijn voor achterstallig onderhoud ( BV een dak )quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:43 schreef D-Devil het volgende:
Er komt zondag iemand kijken voor het huis, ik weet het... het is een dode mus als ik me er nu al blij om maak, maar stel je voor.. zonder makelaarskosten.
Het staat nog niet via de makelaar te koop, maar ik ben me bewust van een contract thanks voor de tip though.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ga je het verkopen zonder makelaar? Mijn afvies is om een koopcontrakt te laten opstellen door een makelaar. Anders kan je nog een grote fout maken. Tevens staat in een goed contract in de kleine letters dat de huidige eigenaren NA tekenen verrantwoordelijk zijn voor achterstallig onderhoud ( BV een dak )
Anders kunnen ze over 5 jaar een beroep op je doen dat het dak niet goed is en zijn geschatte en gemiddelde levensduur niet gehaald heeft en de onkosten daar voor op de vorige eigenaren kunnen verhalen of zo iets
Moet je even heel goed navragen aan de makelaar![]()
vraag dit wel aan een andere makelaar dan waar je huis te koop staat![]()
voor die paar centen?quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:05 schreef BoJo het volgende:
m'n beste maat op z'n bek gaan slaan... ja of nee..?
Alleen als ie je vrouw neukt.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:05 schreef BoJo het volgende:
Camera bij de hand? Ja! anders, nee.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:05 schreef BoJo het volgende:
Daar heeft Bo iets anders voorquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:07 schreef lipje het volgende:
[..]
voor die paar centen?
Of wordt het een erezaak?
^^^^^^ with stupid ^^^^^^quote:
voor 500 euro en 2 weken lang leugens en loze beloftes... mijn geduld raakt op.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:07 schreef lipje het volgende:
[..]
voor die paar centen?
Of wordt het een erezaak?
Dus je gaat t m klappen,quote:
Neuk z'n wijf.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:11 schreef BoJo het volgende:
[..]
voor 500 euro en 2 weken lang leugens en loze beloftes... mijn geduld raakt op.
Lekkere vriendquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:11 schreef BoJo het volgende:
[..]
voor 500 euro en 2 weken lang leugens en loze beloftes... mijn geduld raakt op.
Ik zal u 1 van mijn gouden tipjes gunnen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:43 schreef D-Devil het volgende:
Er komt zondag iemand kijken voor het huis, ik weet het... het is een dode mus als ik me er nu al blij om maak, maar stel je voor.. zonder makelaarskosten.
in het uiterste geval heb ik wel zo mijn opties.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:16 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Lekkere vriendGeen manier om je geld terug te krijgen en hem verder in zijn sop gaar te laten koken?
ik normaliter ook niet, maar ik ken hem al een jaar of 12 heel goed, veel meegemaakt. Als ie nou eerlijk is maar elke dag iets beloven en daarna onbereikbaar zijn, komt me langzaam aan de neus uit.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:18 schreef ook_gek het volgende:
En dat is dan direct de reden waarom ik geen geld leen aan vrienden![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:16 schreef Tjabbo het volgende:
jeah toch niets kapot aan de suup
Ik had me weer eens iets ingebeeld. vanavond nog ff flink geblazen maar alles bleef stabiel
Heb je nog gewonnen van een Imprezaquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:16 schreef Tjabbo het volgende:
jeah toch niets kapot aan de suup
Ik had me weer eens iets ingebeeld. vanavond nog ff flink geblazen maar alles bleef stabiel
Ik begin er nooit aanquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:20 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik normaliter ook niet, maar ik ken hem al een jaar of 12 heel goed, veel meegemaakt. Als ie nou eerlijk is maar elke dag iets beloven en daarna onbereikbaar zijn, komt me langzaam aan de neus uit.
impreza's gaan er in als ontbijtquote:
zoals TF ook eens zeiquote:
Geachte heer,quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:26 schreef Tjabbo het volgende:
Wel laatst een porsche 911 (type 996) geroadkilled. Dat vergelijkingsmateriaal genoeg?
ken wel een paar marokanen die dat soort dingen voor een paar tientjes voor je regelenquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:18 schreef BoJo het volgende:
[..]
in het uiterste geval heb ik wel zo mijn opties.
op het moment heeft ie nog een heeel klein voordeel van de twijfel en een grammetje geduld omdat ik hem al zo lang ken.
of je laat m door een Yoegoslaaf neerschietenquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:33 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ken wel een paar marokanen die dat soort dingen voor een paar tientjes voor je regelen![]()
Duur. Psychiatrisch patienten doen het voor een pakje shag.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:33 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ken wel een paar marokanen die dat soort dingen voor een paar tientjes voor je regelen![]()
die zijn niet te vertrouwen joh, die gaan er vandoor met het geldquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:35 schreef lipje het volgende:
[..]
of je laat m door een Yoegoslaaf neerschieten
ken geen psychiatrische patientenquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Duur. Psychiatrisch patienten doen het voor een pakje shag.
subaru's kun je als het goed is weer tegen racenquote:
Hoi lekkere geile darkje van mequote:Op woensdag 27 juni 2007 23:30 schreef darkbahamutclan het volgende:
[..]
Geachte heer,
U vergeet er bij te vermelden dat de eigenaar in kwestie tussen de 80 en schijndood was.
Het is dan ook niet verwonderlijk dat u deze sprint op uw naam heeft kunnen zetten.
Geen dank,
Gr,
darkje![]()
jeah zielig eigenlijk maar ik kom nooit high powered cars tegenquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:34 schreef Alexxxxx het volgende:
Tjabbo dat van die kuttige 911 hebben we nu al vaakgenoeg gehoord hoor
I snap it not?quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:40 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
subaru's kun je als het goed is weer tegen racen![]()
politie gtt's zijn er niet meerquote:
Roflquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:51 schreef ook_gek het volgende:
Tjabbo beter man dat er niks kapot aan je bak is. Maar het is nu dus wel bewezen dat je stemmentjes hebt in je hoofd
![]()
Ik ken het gevoel van blijdschap met die stemmen. Het zorgt er voor dat je nooit alleen bent.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:54 schreef Tjabbo het volgende:
En die stemmetjes zijn er altijd geweest. Daar zijn we ook heel blij mee.
kunnen we je dan voor een pakkie shag omkopen?quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel van blijdschap met die stemmen. Het zorgt er voor dat je nooit alleen bent.
Vertrouwd en gezellig gevoel
waarom zou je mij willen omkopenquote:Op donderdag 28 juni 2007 00:12 schreef lipje het volgende:
[..]
kunnen we je dan voor een pakkie shag omkopen?
ja en altijd vrienden om je heenquote:Op donderdag 28 juni 2007 00:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel van blijdschap met die stemmen. Het zorgt er voor dat je nooit alleen bent.
Vertrouwd en gezellig gevoel
Zodat jij die vriend van Bo onderhanden neemtquote:
Da's voor Bo dus een doe-het-zelf klusjequote:Op woensdag 27 juni 2007 23:35 schreef lipje het volgende:
[..]
of je laat m door een Yoegoslaaf neerschieten
Doe is niet zo vrolijkquote:
Nee, 1-tje pas maar goed ik vang in ieder geval nog geen bot met die advertentiequote:Op donderdag 28 juni 2007 08:35 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Doe is niet zo vrolijk
al meer geinteresseerden in je huis?
Hier regende het net.quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:28 schreef ook_gek het volgende:
Goedemorgen op deze mooie super lekkere extra relexte dag van deze maand. Het is mooi weer. De zon komt aardig door. De temp voel je heel langzaam opklimmen naar wat hogere temparaturen. De vogeltjes fluiten de koe hoorde ik loeien.
Ja mensen kijk om je heen. Snuif de natuur op. Luister naar de dieren om je heen.
*zucht* Het is een mooie dag. En dat wens ik jullie allen van harte toe
Het is gewoon een hele mooie dag. Kijk uit het raam en je ziet het zelfquote:Op donderdag 28 juni 2007 09:48 schreef BoJo het volgende:
Mark is verliefd.
Hoe heet hij?quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Het is gewoon een hele mooie dag. Kijk uit het raam en je ziet het zelf![]()
quote:
quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Het is gewoon een hele mooie dag. Kijk uit het raam en je ziet het zelf![]()
nee zoveel heb ik niet meer... moet weer beginnen met sparen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:24 schreef ook_gek het volgende:
je hebt je gewoon weer zitten rukken he van af de 6de verdieping
*eitje schuift naar BoJo*quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:27 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee zoveel heb ik niet meer... moet weer beginnen met sparen.
LOLquote:Op donderdag 28 juni 2007 10:23 schreef BoJo het volgende:
[..]
[afbeelding]
Het is takke weer, je bent gek en verlieft Mark.
Vent, je woont in Den Haag... Die ene boom kun je godsonmogelijk een bos noemen...quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:44 schreef ook_gek het volgende:
maar mensen toch mensen toch kijk nou eens naar buiten dan
Vanmorgen ook. Ik rook die heerlijke bos lucht. De natuur puur sang
1 ik woon zo goed als tegen de duinen aan van scheveningenquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:00 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Vent, je woont in Den Haag... Die ene boom kun je godsonmogelijk een bos noemen...
waarom nietquote:Op donderdag 28 juni 2007 12:08 schreef ijsmeis het volgende:
Ik kan niet snuiven.
*potje vicks rolt naar Anne*quote:
Hoeft geen strikje om, doe mij de Turbo maarquote:Op donderdag 28 juni 2007 12:34 schreef ook_gek het volgende:
Er staat hier opeens een ouwe 911 turbo en een AM V8 voor de deur![]()
Mooi, schuif de AM maar naar mij danquote:Op donderdag 28 juni 2007 12:57 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Hoeft geen strikje om, doe mij de Turbo maar.
Sure...quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:02 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Mooi, schuif de AM maar naar mij dan
Even doekje er over heen halen en hij is zo goed als nieuwquote:
wat nouquote:
Maar niet meer dichtquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
wat noude achterklep kan nog open hoor
Tuurlijk wel. Hij heeft ooit dicht gezeten eer hij open kanquote:
jeah doe hem die turbo maar dan neem ik die am v8 welquote:Op donderdag 28 juni 2007 12:57 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Hoeft geen strikje om, doe mij de Turbo maar.
Déjà vu.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:23 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
jeah doe hem die turbo maar dan neem ik die am v8 wel
Val doodquote:Op donderdag 28 juni 2007 15:57 schreef ook_gek het volgende:
* ook_gek weet de kleine dingen te waarderen in dit mooie leven
hahaha je hebt een hekel aan een software pakket?quote:
Komt omdat ik er niet meer ben.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:23 schreef ijsmeis het volgende:
Shit happens. De SC is elke dag wel een beetje doods.
quote:>
> hallo heb jij waarschijnlijk een idee hoe ik aan de gegevens kom van de
> kleppenafstelling van een ford ltd 500 galaxie country
>
> gaarne wacht ik op een antwoord
>
Omdat je er een foto van hebt op je websitequote:Op donderdag 28 juni 2007 17:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]![]()
Waarom staat dit in mijn mailbox?
Mja, ik zet ook wel eens een vrouw op de foto, maar dat zicht niet meteen dat ik er vertsand van hebquote:Op donderdag 28 juni 2007 18:00 schreef lipje het volgende:
[..]
Omdat je er een foto van hebt op je website
kutzooiquote:Op donderdag 28 juni 2007 18:03 schreef BoJo het volgende:
GODSGLOEIENDE... gelasert met 81 op een 50 km weg met de nissan![]()
![]()
![]()
![]()
na correctie?quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:03 schreef BoJo het volgende:
GODSGLOEIENDE... gelasert met 81 op een 50 km weg met de nissan![]()
![]()
![]()
![]()
nee na correctie was het 78 "gelukkig".quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:08 schreef lipje het volgende:
[..]
na correctie?
dat wordt nog langer sparen voor de Alfa
quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:11 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee na correctie was het 78 "gelukkig".![]()
153 euro, wilde bijna om die 2 euro extra vragen![]()
je bent er wel erg tevreden mee hè, nu t een circuitbak aan het worden is?quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:11 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee na correctie was het 78 "gelukkig".![]()
153 euro, wilde bijna om die 2 euro extra vragen![]()
Gaat dat ding zo hard?quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:03 schreef BoJo het volgende:
GODSGLOEIENDE... gelasert met 81 op een 50 km weg met de niksan![]()
![]()
![]()
![]()
niet alleen dat, maar heb er ook meer plezier van, minder gezeik. Niet meer dan logisch lijkt me.quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:13 schreef lipje het volgende:
[..]
je bent er wel erg tevreden mee hè, nu t een circuitbak aan het worden is?
heb je dat ook als reden opgegevn waarom je te hard reedquote:Op donderdag 28 juni 2007 18:29 schreef BoJo het volgende:
[..]
het was even trappen maar dan kom je nog wel aan je bekeuring![]()
Winkelenquote:Op donderdag 28 juni 2007 18:43 schreef D-Devil het volgende:
Ohjaaa het is donderdag, ik zou natuurlijk ook eens kunnen gaan winkelen.
ben je verliefd of komen er vliegende olifanten door je muur?quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Winkelen
Dat is zo mooi. Al die mooie winkeltjes binnenkijken. Het zijn net kleine schilderijen als je er goed naar kijkt.
Het is zo mooi
tering, dan wou ik dat dat zo'n uitwerking op mij hadquote:
schop die negatieve gevoelens en gedachte uit je leven. Alleen dan zal je zien wat ik zie.quote:
oke, en nu wordt ik bang van je.quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
schop die negatieve gevoelens en gedachte uit je leven. Alleen dan zal je zien wat ik zie.
Liefde, schoonheid en de werkelijke wereld![]()
Alles is zoals ik wil als ik kijk door mijn roze brilquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
schop die negatieve gevoelens en gedachte uit je leven. Alleen dan zal je zien wat ik zie.
Liefde, schoonheid en de werkelijke wereld![]()
komt er al stoom uit je oren?quote:
angst is een emotie. Een emotie die je tegenstaat tot het zien van de mooie dingen in het leven.quote:
ik heb lenzenquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:43 schreef lipje het volgende:
[..]
Alles is zoals ik wil als ik kijk door mijn roze bril
kan je alsnog je roze bril afzettenquote:
dat roze bril verhaal is verzonnen door mensen met angst. Bang voor de echte wereld.quote:
Noah had die twee kutmuggen moeten doodslaan, daar op die arkquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dat roze bril verhaal is verzonnen door mensen met angst. Bang voor de echte wereld.
De mooie schone echte wereld.
Wees nou eerlijk. Kijk om je heen. Dag en nacht er is altijd leven in je omgeving. Soms in de vorm van een "irritante" mug. Maar die mug is niet vervelend. Die mug geeft je een teken dat je leeft. Laat je letterlijk voelen dat je leeft.
En zo kan je door gaan. Waar je ook gaat of staat je zal nooit alleen zijn. En als je goed om je heen kijkt zal je zien dat het zo mooi is![]()
als je op het punt komt dat je alles snapt. Heb je echt geen drugs meer nodig.quote:
quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:52 schreef BaraCuda het volgende:
Ik heb ontdekt dat 100 a 110 rijden op de snelweg best wel relaxt is![]()
Ik deed het om te kijken hoe zuinig mijn crossa kan zijn...
Maar het is gewoon fijn![]()
quote:
Mooi is dat he de constante dingen. In dit geval de snelheid. Het riept rust over je heen. Je relext je er heerlijk bij. En je komt er achter hoe mooi het eigelijk wel niet isquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:52 schreef BaraCuda het volgende:
Ik heb ontdekt dat 100 a 110 rijden op de snelweg best wel relaxt is![]()
Ik deed het om te kijken hoe zuinig mijn crossa kan zijn...
Maar het is gewoon fijn![]()
Nee serieusquote:
vlad of Markquote:
van mooie muziekjes ga ik altijd harder rijdenquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:57 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee serieusHeb heel de week al geen oorlog gehad op de snelweg
![]()
Het geeft een rustEn je kan genieten van al het mooie om je heen met een mooi muziekje op de achtergrond
![]()
zie je nou wel dat ik gelijk hebquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:57 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee serieusHeb heel de week al geen oorlog gehad op de snelweg
![]()
Het geeft een rustEn je kan genieten van al het mooie om je heen met een mooi muziekje op de achtergrond
![]()
Niet in een saaie dieselquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:59 schreef vlad het volgende:
[..]
van mooie muziekjes ga ik altijd harder rijden![]()
moet je ook geen Doommetal draaienquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:59 schreef vlad het volgende:
[..]
van mooie muziekjes ga ik altijd harder rijden![]()
damn ik heb net wat extra koppel onderin verkregen, ik wil daar eerst nog ff van genieten, voor ik op de centen ga lettenquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:00 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Niet in een saaie diesel![]()
Ik sta nog ruim voor de helft van m'n benzinetank en heb al 400km gereden.
Ga echt DIK 1 op 20 halen![]()
Daar krijg je alleen een extra pookje vanquote:
helemaal blij van het tipjequote:Op donderdag 28 juni 2007 21:01 schreef lipje het volgende:
[..]
damn ik heb net wat extra koppel onderin verkregen, ik wil daar eerst nog ff van genieten, voor ik op de centen ga letten
zeg datquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:02 schreef lipje het volgende:
[..]
Daar krijg je alleen een extra pookje van
Werkt wel als een tierelier, hoef niet meer te wachten tot de turbo mee gaat doenquote:
datquote:
Heb net me remmen helemaal uit elkaar gehad en schoon gemaaktquote:
je moet die remmen ook helemaal niet gebruikenquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:08 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Heb net me remmen helemaal uit elkaar gehad en schoon gemaakt![]()
dat wil ik graag even zo houden![]()
* BaraCuda is een mooiweerrijder
Dan moet je het zelf maar eens een keer proberenquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:10 schreef vlad het volgende:
[..]
je moet die remmen ook helemaal niet gebruiken![]()
jij rijdt bijna altijd open anders pas je niet in je mx-5quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:39 schreef Paladijn het volgende:Jullie hebben gewoon geen idee hoe euforisch je wordt van het openrijden met mooi weer
Ik pas redelijk in beiden, hoewel mijn huidige minder ruimte/speling heeft. In de oude reed ik bijna altijd open ja... t/m eind december vorig jaar en vanaf februari dit jaar oidquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:40 schreef lipje het volgende:
[..]
jij rijdt bijna altijd open anders pas je niet in je mx-5
Gammaquote:
Is er al, met typoquote:
quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:41 schreef Alexxxxx het volgende:
Echt wel... Ik heb net een paar uur gereden, en zo nu en dan ff mn kop uit het raam (dat altijdopenis, weer of geen weer) gestoken
Nou, van hoofdpijn, oorpijn, overgeven, snotneus, keelpijn en koorts naar hoofdpijn, af en toe oorpijn, vandaag heel de dag niet hoeven overgeven, nog wel een snotneus, maar niet zo'n erge keelpijn en zelfs helemaal geen koorts is wel een verbetering.quote:
quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, van hoofdpijn, oorpijn, overgeven, snotneus, keelpijn en koorts naar hoofdpijn, af en toe oorpijn, vandaag heel de dag niet hoeven overgeven, nog wel een snotneus, maar niet zo'n erge keelpijn en zelfs helemaal geen koorts is wel een verbetering.
Maar ik heb vannacht weer niet geslapen, dus ik ben weer een tikkeltje moe, aangezien ik al 3 dagen niet/slecht heb geslapen.
Ik mis jammer genoeg nu op dit moment wel een examenfeestje waar ik graag bij had willen zijn[afbeelding].
Het ziek zijn zelf is wel kut. Het vervelen daarentegen is veel ergerquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:41 schreef Paladijn het volgende:
Tijd voor een biostabil!
Maar wel kut voor je om zo ziek te zijn in deze periode ijsmeis
Hopen dat je weer snel beter bent in ieder geval. Je bent al sinds dit weekend ziek ofzo?quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het ziek zijn zelf is wel kut. Het vervelen daarentegen is veel erger.
Gisteren heb ik uit verveling 2 en half uur gebadderd. En vannacht heb ik een film gekeken aangezien er niks op tv was.
Sinds maandagquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:48 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Hopen dat je weer snel beter bent in ieder geval. Je bent al sinds dit weekend ziek ofzo?
Ik kijk trouwens amper nog tv, eigenlijk alleen nog maar nieuws, actualiteitenrubrieken en sport. De rest download ik wel om het te zien als het me uitkomt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |