kan lpg ontsnappen tussen het afhalen van de slang en het dichtdraaien van de dop???quote:stel je gaat lpg tanken.
je rijd naar het tankstatoin
maakt de klep open
zet de slang erop
en dan komt het moment dat je de slang er vanaf haalt en de op er weer op maar op dat moment kan dus een heleboel lpg ontsnappen. :'( :'(
Er zit geen dop om 'm dicht te draaien.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:08 schreef saausjes het volgende:
[..]
kan lpg ontsnappen tussen het afhalen van de slang en het dichtdraaien van de dop???
quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:10 schreef MichielPH het volgende:
Waar stond die L ook nog maar voor?
dat heb ik al twee keer gehadquote:Op donderdag 28 juni 2007 15:11 schreef ivetje het volgende:
[..]![]()
Ja het vliegt zo weg uit je tank als je niet snel genoeg bent
Wat bedoel je in godsnaam? antwoord is al gegeven trouwensquote:
quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:10 schreef Mauro het volgende:
Ja.
Alleen een heel klein beetje omdat het vullen van een LPG tank onder hoge drukk gebeurt.
En welke dop heb je het over? LPG heeft namelijk geen dop.
Of bedoel je die plasic afdekdop voor de vulmond in de bumper?
Dan klaag je het tankstation toch gewoon aan?quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:12 schreef snellejelle het volgende:
[..]
dat heb ik al twee keer gehad![]()
weg 20 euro voor 'n volle tank
Op de bewakingsvideo was er niets van ontsnappend gas te zien dus geloofde ze me nietquote:Op donderdag 28 juni 2007 15:13 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Dan klaag je het tankstation toch gewoon aan?
bij een benzine installatie word toch ook de leiding naar de tank afgesloten met een dopquote:Op donderdag 28 juni 2007 15:13 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Wat bedoel je in godsnaam? antwoord is al gegeven trouwens
[..]
neequote:Op donderdag 28 juni 2007 15:14 schreef saausjes het volgende:
[..]
bij een benzine installatie word toch ook de leiding naar de tank afgesloten met een dop
dat is bij lpg dus niet ofzo
Moet je maar sneller zijn!! Je bent gewoon te traag voor LPG...ik zou benzine gaan rijden als ik jou was, vliegt tenminste niet weg bij het tankenquote:Op donderdag 28 juni 2007 15:12 schreef snellejelle het volgende:
[..]
dat heb ik al twee keer gehad![]()
weg 20 euro voor 'n volle tank
alleen dezequote:Op donderdag 28 juni 2007 15:17 schreef saausjes het volgende:
[afbeelding]
kijk dit bedoel ik.
als de slang hier uit gaat dan komt daar geen dop voor???
Als ik de slang eruit haal ontsnapt er altijd een beetje gas. Verder niets. Dan gaat het klepje er weer voor.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:17 schreef saausjes het volgende:
[afbeelding]
kijk dit bedoel ik.
als de slang hier uit gaat dan komt daar geen dop voor???
Hoeft niet eens. Bij mij is het alleen een klein klepje dat er meer voor de sier zit. Hangt van het systeem af.quote:
met LPG?quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:20 schreef Bolter het volgende:
TS nog nooit een fietsband opgepompt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |