kan lpg ontsnappen tussen het afhalen van de slang en het dichtdraaien van de dop???quote:stel je gaat lpg tanken.
je rijd naar het tankstatoin
maakt de klep open
zet de slang erop
en dan komt het moment dat je de slang er vanaf haalt en de op er weer op maar op dat moment kan dus een heleboel lpg ontsnappen. :'( :'(
Er zit geen dop om 'm dicht te draaien.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:08 schreef saausjes het volgende:
[..]
kan lpg ontsnappen tussen het afhalen van de slang en het dichtdraaien van de dop???
quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:10 schreef MichielPH het volgende:
Waar stond die L ook nog maar voor?
dat heb ik al twee keer gehadquote:Op donderdag 28 juni 2007 15:11 schreef ivetje het volgende:
[..]![]()
Ja het vliegt zo weg uit je tank als je niet snel genoeg bent
Wat bedoel je in godsnaam? antwoord is al gegeven trouwensquote:
quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:10 schreef Mauro het volgende:
Ja.
Alleen een heel klein beetje omdat het vullen van een LPG tank onder hoge drukk gebeurt.
En welke dop heb je het over? LPG heeft namelijk geen dop.
Of bedoel je die plasic afdekdop voor de vulmond in de bumper?
Dan klaag je het tankstation toch gewoon aan?quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:12 schreef snellejelle het volgende:
[..]
dat heb ik al twee keer gehad![]()
weg 20 euro voor 'n volle tank
Op de bewakingsvideo was er niets van ontsnappend gas te zien dus geloofde ze me nietquote:Op donderdag 28 juni 2007 15:13 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Dan klaag je het tankstation toch gewoon aan?
bij een benzine installatie word toch ook de leiding naar de tank afgesloten met een dopquote:Op donderdag 28 juni 2007 15:13 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Wat bedoel je in godsnaam? antwoord is al gegeven trouwens
[..]
neequote:Op donderdag 28 juni 2007 15:14 schreef saausjes het volgende:
[..]
bij een benzine installatie word toch ook de leiding naar de tank afgesloten met een dop
dat is bij lpg dus niet ofzo
Moet je maar sneller zijn!! Je bent gewoon te traag voor LPG...ik zou benzine gaan rijden als ik jou was, vliegt tenminste niet weg bij het tankenquote:Op donderdag 28 juni 2007 15:12 schreef snellejelle het volgende:
[..]
dat heb ik al twee keer gehad![]()
weg 20 euro voor 'n volle tank
alleen dezequote:Op donderdag 28 juni 2007 15:17 schreef saausjes het volgende:
[afbeelding]
kijk dit bedoel ik.
als de slang hier uit gaat dan komt daar geen dop voor???
Als ik de slang eruit haal ontsnapt er altijd een beetje gas. Verder niets. Dan gaat het klepje er weer voor.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:17 schreef saausjes het volgende:
[afbeelding]
kijk dit bedoel ik.
als de slang hier uit gaat dan komt daar geen dop voor???
Hoeft niet eens. Bij mij is het alleen een klein klepje dat er meer voor de sier zit. Hangt van het systeem af.quote:
met LPG?quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:20 schreef Bolter het volgende:
TS nog nooit een fietsband opgepompt?
klopt, ik heb ook hele tijd zonder gereden maar voor de APK is het wel verplicht (dacht ik)quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:19 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hoeft niet eens. Bij mij is het alleen een klein klepje dat er meer voor de sier zit. Hangt van het systeem af.
ik zoek er nog zo een maar kan 'm niet vinden, m'n wagen is wel door de APK gekomen zonder zo'n dingquote:Op donderdag 28 juni 2007 15:25 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
klopt, ik heb ook hele tijd zonder gereden maar voor de APK is het wel verplicht (dacht ik)
quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:26 schreef hamkaastosti het volgende:
soms ontsnapt er wel wat ja. maar als je d'r snel genoeg bij bent met een plastic zakje kun je het daar in opvangen![]()
Vergeten dat de aansluiting in Frankrijk anders is en je een nippel nodig hebt?quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:40 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Kenker...in Frankrijk zat ik te kloten met die LPG installatie.....duw ik die hendel erin met de pin vooruit gedrukt......zo me tank in...kwam een mooie wolk gas uit me tank.
Nee die had ik wel, alleen werken ze daar met zo'n benzine handvat....je moet dat ding op eenbepaalde manier erin steken en dan naar achter halen. Ik haalde dat ding van te voren naar achter....dus stak 'het piemeltje' meteen in het gaatje.....resultaat mooie wolk uit me tank, omdat de afgesloten tank ineens open gingquote:Op donderdag 28 juni 2007 16:02 schreef ivetje het volgende:
[..]
Vergeten dat de aansluiting in Frankrijk anders is en je een nippel nodig hebt?
quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:36 schreef dnn- het volgende:
L P G
LIQUID PETROLEUM GAS...You do the Math.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:46 schreef MaGNeT het volgende:
Met LPG is het handig om altijd een jerrycan LPG bij je te hebben.
Met een actieradius van 420Km sta je zo stil als je vergeet te tanken.
Nope, mijn brandstofpomp is al jaren geleden overleden dus hij rijdt alleen op LPG.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:49 schreef menmul het volgende:
haha je vergeet dat er meestal ook nog een benzine tank onderzit dus die 420 km is gewoon de extra actie radius
Ik dacht dat je om de zoveel tijd ff op benzine moest rijden.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:50 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Nope, mijn brandstofpomp is al jaren geleden overleden dus hij rijdt alleen op LPG.
Van wie moet dat?quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:53 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Ik dacht dat je om de zoveel tijd ff op benzine moest rijden.
Rijdt je auto 1 op 16,65 op LPG?quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:59 schreef menmul het volgende:
zaterdag krijg die van mij LPG naja krijgt bouw het wel zelf in maar kan niet wachten 16.50 voor een volle tank 550 km
Klein tankje heb je dan..quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:59 schreef menmul het volgende:
zaterdag krijg die van mij LPG naja krijgt bouw het wel zelf in maar kan niet wachten 16.50 voor een volle tank 550 km
Waar is hier?quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:05 schreef menmul het volgende:
nope 1/13 maar lpg kost hier maar 38,9 cent![]()
We hebben ook nog een twingotje op LPG g3 15 euro wegenbelasting en dat ding kan 1/16 halen op LPG practisch gratis rijden dus
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |