Omdat je zo aandringt.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:57 schreef Lienekien het volgende:
Hier verder.
Morgen post ik pas weer een vogel en een vis.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:18 schreef Gellius het volgende:
Waar gaan we 't over hebben?
quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:19 schreef Bupatih het volgende:
Zo, dat hebben we dan ook weer gehad.
Een docent beslist zoiets.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:25 schreef hummus het volgende:
Hoe werd dat getest, Bupatih?
Wat?quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:32 schreef Gellius het volgende:
En wel aan jou, bij nader inzien.
Bij nader inzien.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:32 schreef Gellius het volgende:
En wel aan jou, bij nader inzien.
Die zou ik er in houden als tvp.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:40 schreef dwerg het volgende:
Ik kom wel terug als het ergens over gaat.
Aanwezigheid, inzet, motivatie, bladiebla.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:34 schreef hummus het volgende:
En op wat voor criteria baseert hij dat cijfer?
Vorige week leek het verdacht veel op dat laatste.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:34 schreef Gellius het volgende:
Zit jij nu op een reguliere opleiding of een bootcamp, eigenlijk?
Nee hoor. Z reageerde met een andere post op mij, dus ik ga er vanuit dat de eerste vraag voor jou was.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:35 schreef Lienekien het volgende:
Heb je weer aan de kooksherry gezeten, Gellius?
Wel een heel rare vraag, dan.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:47 schreef Gellius het volgende:
[..]
Nee hoor. Z reageerde met een andere post op mij, dus ik ga er vanuit dat de eerste vraag voor jou was.
Het was maar een grapje hoor. Ben wel benieuwd hoe m'n vis en vogel afgekraakt gaan worden.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:51 schreef Lienekien het volgende:
Ja, ik ga zijn volgende vogel en vis afkraken.
Je zal wat beleven, Z.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:58 schreef Z het volgende:
[..]
Het was maar een grapje hoor. Ben wel benieuwd hoe m'n vis en vogel afgekraakt gaan worden.
Dat vind ik nou ook. En in het kader van hummus heeft meer buitenlucht, beweging en contact met de buitenwereld nodig ga ik nu even naar de supermarkt lopen om het eten voor vanavond en een krant te halen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 08:47 schreef Lienekien het volgende:
Lekker positief.
Jah.. ik was wel benieuwd hoe de nummering doorgezet zou worden, na het vorige deel. Want eigenlijk was dat natuurlijk helemaal nummer 268 niet. We hebben zo'n 15 delen overgeslagen.quote:
Dat zijn nare berichten, Frollo.quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:42 schreef Frollo het volgende:
Bah, ik heb gister gehoord dat mijn collega borstkanker heeft.![]()
Dat is naar zeg, Frollo. Kan je haar een beetje bijstaan in de nare periode die ongetwijfeld gaat volgen?quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:42 schreef Frollo het volgende:
Bah, ik heb gister gehoord dat mijn collega borstkanker heeft.![]()
Best wel hè?quote:
Ik ga het zeker proberen natuurlijk. We zitten hier maar met z'n zessen, dus je kunt elkaar sowieso niet negeren.quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:31 schreef hummus het volgende:
Dat is naar zeg, Frollo. Kan je haar een beetje bijstaan in de nare periode die ongetwijfeld gaat volgen?
Ik weet uit eigen ervaring dat het voor collega's, die vaak niet zo dicht bij iemand staan als vrienden en familie, vaak moeilijker is in te schatten hoe ze met een zieke collega om kunnen gaan, maar dat alleen het proberen er te zijn voor diegene al enorm wordt gewaardeerd.
Maar dat weet jouw collega ook wel, natuurlijk, dat die kans erin zit.quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:53 schreef Frollo het volgende:
[..]
Best wel hè?
[..]
Ik ga het zeker proberen natuurlijk. We zitten hier maar met z'n zessen, dus je kunt elkaar sowieso niet negeren.
Ze is er nu heel rustig onder. Na maanden onzekerheid (waar we niets van wisten) is er nu eindelijk duidelijkheid voor haar. Het is voor 99% zeker dat ze een borst kwijt gaat raken, maar als dat het is wat er moet gebeuren om te genezen, dan moet het maar, zegt ze.
Mja, flink hoor. Maar ik kan zo al twee vrienden opnoemen van wie de moeder enkele jaren nadat een borst was afgezet toch overleden is. Maar dat vertel ik mijn collega natuurlijk niet.
Precies, dus waarom zou ik dat nog eventjes benadrukken.quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar dat weet jouw collega ook wel, natuurlijk, dat die kans erin zit.
Ik denk inderdaad dat ze dat liever heeft dan dat we mooi weer spelen. Maar 't is wel lastig hoor, ik wil ook niet te opdringerig lijken.quote:Het is even aftasten waar ze wel en waar ze niet met jullie over wil praten. Het belangrijkste wat je kunt doen, is daar in ieder geval de ruimte voor bieden. En wees niet te bang om dan misschien soms een heel persoonlijke vraag te stellen.
Precies, ik ga gewoon mijn belangstelling tonen en ik zal zeker duidelijk maken dat ze het moet aangeven als ze iets liever voor zichzelf houdt. Ach, ik heb familieleden die het woord kanker niet eens durven uit te spreken. 'Zij heeft die rotziekte' wordt er dan gezegd.quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:13 schreef Lienekien het volgende:
Je kunt ook proberen het bespreekbaar te maken. 'Vind je het vervelend als ik ernaar vraag?' Heel simpel, maar werkt in mijn ervaring erg goed.
O jee. Lang geleden? Ben je helemaal genezen? Of vind je het vervelend als ik ernaar vraag?quote:Ik heb zelf beide kanten meegemaakt.
Grapjas.quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:53 schreef Frollo het volgende:
Een enorme gemeenplaats ja, maar ik weet niks anders te zeggen.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:48 schreef Gellius het volgende:
Wat nu, krabbel je terug?
Lekker puh.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:54 schreef Gellius het volgende:
Ik neem het ook niet serieuheus, daarom leek het me nu juist zo enig om je eens van leer te zien trekken. Jammer hoor.
Dat hebben ze zeker!quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:59 schreef dwerg het volgende:
Overigens: da's kut, Frollo.
Ik ben niet zo goed in adviezen, maar volgens mij hebben de twee dames al een paar zinnige dingen gezegd.
Nog erger. Zinloos geweld.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:15 schreef dwerg het volgende:
Sorry. En ik lust niet eens paling.
De mensen weten niet meer wat de LTS is, dwerg.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:37 schreef dwerg het volgende:
*noteert: lassen en vissen zijn geen onderwerpen die vaart brengen in deze topicreeks.
Ik ben druk doende allerlei PM's te lezen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:37 schreef dwerg het volgende:
*noteert: lassen en vissen zijn geen onderwerpen die vaart brengen in deze topicreeks.
Het was een grapje, Z.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:42 schreef Z het volgende:
Dat ligt niet aan het onderwerp dwerg, iedereen is in afwachting van Lienekiens tirade jegens mijn vis en vogel.
Lienekien is een bange poeperd, Z.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:42 schreef Z het volgende:
Dat ligt niet aan het onderwerp dwerg, iedereen is in afwachting van Lienekiens tirade jegens mijn vis en vogel.
Kijk, zo makkelijk is het nu. Als je maar wil.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Gellius De smient is een slappe opnaaier, Z.
Inderdaad.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Gellius naait een slappe Smient, Z.
Ik vrijwel nooit.quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:34 schreef Z het volgende:
Hoe vaak pm-en jullie ongeveer? Dat wil ik even weten voor de statistieken.
25x sinds 26 oktober 2006.quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:34 schreef Z het volgende:
Bijna dagelijks.quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:34 schreef Z het volgende:
Bin-go.quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:32 schreef Gellius het volgende:
[..]
Kijk, zo makkelijk is het nu. Als je maar wil.
Ik zou het niet weten.quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:41 schreef Gellius het volgende:
Nee, volgens mij gaat het daar uitstekend mee.
Je begon er weer eens zelf over, hoor.quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:44 schreef Lienekien het volgende:
Dat gezeik steeds over die juffrouw Laps.
Méén je dat nou?quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:47 schreef Gellius het volgende:
[..]
Je begon er weer eens zelf over, hoor.
Geen idee.quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:49 schreef Z het volgende:
Wat is de algemene strekking van die pm's?
Dit zou de echte Juffrouw Laps overigens nooit zo gezegd hebben. Maar wel mee ingestemd hebben.quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:47 schreef Lienekien het volgende:
Het is gelùl, Gellius.
Ik zou het niet weten. En het interesseert me ook niet echt.quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:53 schreef Gellius het volgende:
[..]
Dit zou de echte Juffrouw Laps overigens nooit zo gezegd hebben. Maar wel mee ingestemd hebben.
Bijna dagelijks.quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:34 schreef Z het volgende:
Probeer het, zou ik zeggen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:01 schreef Z het volgende:
Ik heb alleen nog maar een laptop (wel een snelle), maar dus geen PC meer. Ik vraag me af of ik daar op kan SC-en.
Nee, releasedatum is nog onbekend. Als je de screenshots op starcraft2.com bekijkt, zou je denken dat de game zo goed als af is, maar bij Blizzard zit er meestal wel een jaar tussen de aankondiging en de daadwerkelijke release.quote:Is die nieuwe SC al uit dan?
Ik heb inderdaad wel eens zitten filosoferen over een Starcraft-mod voor Civ.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:41 schreef Gellius het volgende:
Bestaat er geen Starcraft PBEM?
Civ is fantastisch! Wat een genot! Dat spel is een vakantie waard!quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:38 schreef Gellius het volgende:
Onder Vista draait vrijwel niets, heb ik begrepen. Houden de heren ook van Civilisation, in welke incarnatie dan ook? Dat kan je wel PBEMmen en dat legt niet zo'n tijdsbeslag.
Dat kan ik alleen maar beamen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:45 schreef Gellius het volgende:
Dan eindig je met een soort Alpha Centauri, wat ik toch niet helemaal je dat vond.
Ja, dat is het probleem, het was een prima spel, maar geheel zonder context, za'k maar zeggen. Je had dan zo'n veld vol eenheden waarvan je eigenlijk geen flauw idee had wat ze konden en waar ze minder geschikt voor waren, een stad vol anonieme gebouwen en één of ander slap verhaal over Gaia tussen het vechten door. En als je het uitgespeeld had, had je niet het idee dat je nu echt iets bereikt had.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:26 schreef Frollo het volgende:
[..]
Dat kan ik alleen maar beamen.
Op veel vlakken stak het met kop en schouders boven Civ II uit, zelfs boven Civ III, dat nota bene later verscheen, maar op de een of andere manier sprak het totaalplaatje me minder aan. Zeg nou zelf, The Great Wall klinkt toch veel avontuurlijker dan Citizen's Defense Force, en van Sun Tzu's War Acadamy krijg je toch veel meer zin om te knokken dan van de Command Nexus.
En dan al dat bruin en rood, blêh!
Ik vind het interessant! Ooit, als ik er van mezelf weer aan verslaafd mag raken, ga ik het ook weer doen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:30 schreef Frollo het volgende:
O ja, en wie het gelul over games niet interessant vindt, die kan van mij de kriebel krijgen. Lees er maar lekker overheen.
Wauw, knap dat je die discipline kunt opbrengen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:55 schreef hummus het volgende:
[..]
Ik vind het interessant! Ooit, als ik er van mezelf weer aan verslaafd mag raken, ga ik het ook weer doen.
Mijn laatste verslaving was Black & White.. en daarna heb ik mezelf een game-verbod opgelegd wegens zeer slechte studieresultaten op dat moment.
http://www.spatiegebruik.nl/index.phpquote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:50 schreef Lienekien het volgende:
Nee, het leven is een pijp kaneel.
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:54 schreef JAM het volgende:
[..]
http://www.spatiegebruik.nl/index.php
Eindelijk!.
Een suffe zoetwatervis met een imagoprobleem. Okee, daar kan ik me wel in vinden.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:54 schreef Gellius het volgende:
Het leven is een blei.
Pijpkaneel schijnt één woord te zijn. Herinner jij je nog de eerste keer dat je me betrapte op een taalfout, Bup?quote:
En dat woord betekent volgens Van Dale 'pijp kaneel'.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:01 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Pijpkaneel schijnt één woord te zijn.
Dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:03 schreef Gellius het volgende:
Volgens mij is het ook gewoon als eenheidsmaat te gebruiken hoor: een pijp drop, een pijpje houtskool, een pijp kaneel.
Ja, pijpkaneel is één woord. Maar het kan toch ook los gezien worden?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:01 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Pijpkaneel schijnt één woord te zijn. Herinner jij je nog de eerste keer dat je me betrapte op een taalfout, Bup?
Nee.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:01 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Pijpkaneel schijnt één woord te zijn. Herinner jij je nog de eerste keer dat je me betrapte op een taalfout, Bup?
In de uitdrukking is het één woord.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:04 schreef Lienekien het volgende:
Maar hoe hoort het in de uitdrukking!
"Het leven is een pijp kaneel" natuurlijk, want er staat een lidwoord. "Het leven is een pijpkaneel" is net zoiets zeggen als "het leven is een drop". "Het leven is pijpkaneel" of "het leven is een pijpkaneeltje" zouden dan waarschijnlijker zijn.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:04 schreef Lienekien het volgende:
Maar hoe hoort het in de uitdrukking!
Dát is wat er raar aan is! Het zou kaneelpijp moeten zijn.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:06 schreef Bupatih het volgende:
Een stok zuur.
Maar zoiets is het juist, Gellius. 'Het leven is een pijpkaneel, je zuigt eraan en krijgt je deel.' Zie ook: 'Het leven is geen lulletje, paraplu, paraplu, parasulletje.'quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:07 schreef Gellius het volgende:
[..]
"Het leven is een pijp kaneel" natuurlijk, want er staat een lidwoord. "Het leven is een pijpkaneel" is net zoiets zeggen als "het leven is een drop". "Het leven is pijpkaneel" of "het leven is een pijpkaneeltje" zouden dan waarschijnlijker zijn.
Toen ik jong was, deed ik dat op de kermis.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:09 schreef Bupatih het volgende:
Kaneelpijpen.
Ik trok graag touwtje.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Toen ik jong was, deed ik dat op de kermis.
Balwijn? Wat is nu weer balwijn?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:13 schreef Bupatih het volgende:
Kaneel pijpen of wijn ballen. Heerlijk.
Breek me de bek niet open. Ik kom ook altijd geld te kort terwijl ik alleen maar verantwoorde dingen doe.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:29 schreef hummus het volgende:
Dat je al je boodschappen eens nagaat, al mompelend "waar is m'n geld gebleven, waar is m'n geld gebleven, waar is het toch gebleven". Een beetje als een manische boekhouder. En dat je je dan realiseert dat je alleen maar stomme praktische, hoogst nodige dingen hebt gekocht. En dat je dan toch geen geld meer hebt. Zomaar ineens. Niet eens voor een pijp kaneel.
Ik ga naar Peru in februari, en daarom leen ik nu al een tijdje maximaal, wat allemaal rechtstreeks naar m'n spaarrekening gaat voor het ticket.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:39 schreef Frollo het volgende:
Mja, in mijn studententijd kon het allemaal niet op, elke avond stappen, roken, het kon niet op. Maar nu moet ik dus 200 piek per maand aan de IBG afdragen. Dat hakt erin hoor. Maar in 2014 ben ik klaar!
Iets met billen en blaren en zo.
Ha ha, goed zo, jij komt er wel! In Peru dan.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:41 schreef hummus het volgende:
[..]
Ik ga naar Peru in februari, en daarom leen ik nu al een tijdje maximaal, wat allemaal rechtstreeks naar m'n spaarrekening gaat voor het ticket..
Iets met zorgen voor morgen..
Nou, dan heb ik geen medelijden.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:41 schreef hummus het volgende:
[..]
Ik ga naar Peru in februari, en daarom leen ik nu al een tijdje maximaal, wat allemaal rechtstreeks naar m'n spaarrekening gaat voor het ticket..
Iets met zorgen voor morgen..
quote:
Zit wat in.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:21 schreef k_man het volgende:
Het ei staat natuurlijk voor vruchtbaarheid of leven. Het zit in je borstzakje, vanwege de plek. Die is relevant vanwege je collega. Het is dus een teken van hoop. Het leven zal zegevieren bij je collega.
Je moet je gekookte eitje niet pellen in de buurt van de wasmand.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:18 schreef Frollo het volgende:
Ik vond zojuist een stuk eierschaal in het borstzakje van mijn overhemd. Wat voor symboliek zou daar achter zitten?
Dat maakt niet uit. Het ei gaat stuk als het leven ontstaat.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:23 schreef Frollo het volgende:
[..]
Zit wat in.
Maar het ei is dus wel stuk, wat nu?
Ja hallo, waar anders?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:24 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je moet je gekookte eitje niet pellen in de buurt van de wasmand.
Ik kan erg goed afwassen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:43 schreef Lienekien het volgende:
Dat kan jij helemaal niet betalen!
Misschien omdat niemand je pm's kán versturen.quote:Op zondag 1 juli 2007 20:58 schreef fptz het volgende:
Het enige probleem dat ik met pm's heb, is dat niemand me lief genoeg vindt om ze me te sturen.
Drommels, dát is het.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Misschien omdat niemand je pm's kán versturen.
Tsjonge! Ik ben heel wat eenvoudiger bankjes gewend. Was er wel een stedelijk gymnasium tegenover?quote:Op zondag 1 juli 2007 17:59 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb een mooi bankje voor je gevonden aan de oceaan, Gellius.
[afbeelding]
Helaas, een mercado.quote:Op zondag 1 juli 2007 23:32 schreef Gellius het volgende:
[..]
Tsjonge! Ik ben heel wat eenvoudiger bankjes gewend. Was er wel een stedelijk gymnasium tegenover?
Zeker, al hebben we moeite moeten doen om aan de toeristen te ontsnappen en is de bliksem in ons vliegtuig ingeslagen.quote:En hebben jullie een fijne, visrijke vakantie gehad?
Nu krijg ik weer zin in aardappel en vis. (Ik heb net een half taartje op.)quote:Op zondag 1 juli 2007 23:54 schreef Z het volgende:
Vis en aardappel. Jummie.
Nog 'n receptje of wat neergepend, toevallig?quote:Op zondag 1 juli 2007 23:54 schreef Claudia_x het volgende:
We stonden nog aan de grond en wat systemen vielen uit.
Ik heb ook fantastische, warme frambozentaart gehad, Gellius.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |