Omdat je zo aandringt.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:57 schreef Lienekien het volgende:
Hier verder.
Morgen post ik pas weer een vogel en een vis.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:18 schreef Gellius het volgende:
Waar gaan we 't over hebben?
quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:19 schreef Bupatih het volgende:
Zo, dat hebben we dan ook weer gehad.
Een docent beslist zoiets.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:25 schreef hummus het volgende:
Hoe werd dat getest, Bupatih?
Wat?quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:32 schreef Gellius het volgende:
En wel aan jou, bij nader inzien.
Bij nader inzien.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:32 schreef Gellius het volgende:
En wel aan jou, bij nader inzien.
Die zou ik er in houden als tvp.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:40 schreef dwerg het volgende:
Ik kom wel terug als het ergens over gaat.
Aanwezigheid, inzet, motivatie, bladiebla.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:34 schreef hummus het volgende:
En op wat voor criteria baseert hij dat cijfer?
Vorige week leek het verdacht veel op dat laatste.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:34 schreef Gellius het volgende:
Zit jij nu op een reguliere opleiding of een bootcamp, eigenlijk?
Nee hoor. Z reageerde met een andere post op mij, dus ik ga er vanuit dat de eerste vraag voor jou was.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:35 schreef Lienekien het volgende:
Heb je weer aan de kooksherry gezeten, Gellius?
Wel een heel rare vraag, dan.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:47 schreef Gellius het volgende:
[..]
Nee hoor. Z reageerde met een andere post op mij, dus ik ga er vanuit dat de eerste vraag voor jou was.
Het was maar een grapje hoor. Ben wel benieuwd hoe m'n vis en vogel afgekraakt gaan worden.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:51 schreef Lienekien het volgende:
Ja, ik ga zijn volgende vogel en vis afkraken.
Je zal wat beleven, Z.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:58 schreef Z het volgende:
[..]
Het was maar een grapje hoor. Ben wel benieuwd hoe m'n vis en vogel afgekraakt gaan worden.
Dat vind ik nou ook. En in het kader van hummus heeft meer buitenlucht, beweging en contact met de buitenwereld nodig ga ik nu even naar de supermarkt lopen om het eten voor vanavond en een krant te halen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 08:47 schreef Lienekien het volgende:
Lekker positief.
Jah.. ik was wel benieuwd hoe de nummering doorgezet zou worden, na het vorige deel. Want eigenlijk was dat natuurlijk helemaal nummer 268 niet. We hebben zo'n 15 delen overgeslagen.quote:
Dat zijn nare berichten, Frollo.quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:42 schreef Frollo het volgende:
Bah, ik heb gister gehoord dat mijn collega borstkanker heeft.![]()
Dat is naar zeg, Frollo. Kan je haar een beetje bijstaan in de nare periode die ongetwijfeld gaat volgen?quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:42 schreef Frollo het volgende:
Bah, ik heb gister gehoord dat mijn collega borstkanker heeft.![]()
Best wel hè?quote:
Ik ga het zeker proberen natuurlijk. We zitten hier maar met z'n zessen, dus je kunt elkaar sowieso niet negeren.quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:31 schreef hummus het volgende:
Dat is naar zeg, Frollo. Kan je haar een beetje bijstaan in de nare periode die ongetwijfeld gaat volgen?
Ik weet uit eigen ervaring dat het voor collega's, die vaak niet zo dicht bij iemand staan als vrienden en familie, vaak moeilijker is in te schatten hoe ze met een zieke collega om kunnen gaan, maar dat alleen het proberen er te zijn voor diegene al enorm wordt gewaardeerd.
Maar dat weet jouw collega ook wel, natuurlijk, dat die kans erin zit.quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:53 schreef Frollo het volgende:
[..]
Best wel hè?
[..]
Ik ga het zeker proberen natuurlijk. We zitten hier maar met z'n zessen, dus je kunt elkaar sowieso niet negeren.
Ze is er nu heel rustig onder. Na maanden onzekerheid (waar we niets van wisten) is er nu eindelijk duidelijkheid voor haar. Het is voor 99% zeker dat ze een borst kwijt gaat raken, maar als dat het is wat er moet gebeuren om te genezen, dan moet het maar, zegt ze.
Mja, flink hoor. Maar ik kan zo al twee vrienden opnoemen van wie de moeder enkele jaren nadat een borst was afgezet toch overleden is. Maar dat vertel ik mijn collega natuurlijk niet.
Precies, dus waarom zou ik dat nog eventjes benadrukken.quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar dat weet jouw collega ook wel, natuurlijk, dat die kans erin zit.
Ik denk inderdaad dat ze dat liever heeft dan dat we mooi weer spelen. Maar 't is wel lastig hoor, ik wil ook niet te opdringerig lijken.quote:Het is even aftasten waar ze wel en waar ze niet met jullie over wil praten. Het belangrijkste wat je kunt doen, is daar in ieder geval de ruimte voor bieden. En wees niet te bang om dan misschien soms een heel persoonlijke vraag te stellen.
Precies, ik ga gewoon mijn belangstelling tonen en ik zal zeker duidelijk maken dat ze het moet aangeven als ze iets liever voor zichzelf houdt. Ach, ik heb familieleden die het woord kanker niet eens durven uit te spreken. 'Zij heeft die rotziekte' wordt er dan gezegd.quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:13 schreef Lienekien het volgende:
Je kunt ook proberen het bespreekbaar te maken. 'Vind je het vervelend als ik ernaar vraag?' Heel simpel, maar werkt in mijn ervaring erg goed.
O jee. Lang geleden? Ben je helemaal genezen? Of vind je het vervelend als ik ernaar vraag?quote:Ik heb zelf beide kanten meegemaakt.
Grapjas.quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:53 schreef Frollo het volgende:
Een enorme gemeenplaats ja, maar ik weet niks anders te zeggen.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:48 schreef Gellius het volgende:
Wat nu, krabbel je terug?
Lekker puh.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:54 schreef Gellius het volgende:
Ik neem het ook niet serieuheus, daarom leek het me nu juist zo enig om je eens van leer te zien trekken. Jammer hoor.
Dat hebben ze zeker!quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:59 schreef dwerg het volgende:
Overigens: da's kut, Frollo.
Ik ben niet zo goed in adviezen, maar volgens mij hebben de twee dames al een paar zinnige dingen gezegd.
Nog erger. Zinloos geweld.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:15 schreef dwerg het volgende:
Sorry. En ik lust niet eens paling.
De mensen weten niet meer wat de LTS is, dwerg.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:37 schreef dwerg het volgende:
*noteert: lassen en vissen zijn geen onderwerpen die vaart brengen in deze topicreeks.
Ik ben druk doende allerlei PM's te lezen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:37 schreef dwerg het volgende:
*noteert: lassen en vissen zijn geen onderwerpen die vaart brengen in deze topicreeks.
Het was een grapje, Z.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:42 schreef Z het volgende:
Dat ligt niet aan het onderwerp dwerg, iedereen is in afwachting van Lienekiens tirade jegens mijn vis en vogel.
Lienekien is een bange poeperd, Z.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:42 schreef Z het volgende:
Dat ligt niet aan het onderwerp dwerg, iedereen is in afwachting van Lienekiens tirade jegens mijn vis en vogel.
Kijk, zo makkelijk is het nu. Als je maar wil.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Gellius De smient is een slappe opnaaier, Z.
Inderdaad.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Gellius naait een slappe Smient, Z.
Ik vrijwel nooit.quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:34 schreef Z het volgende:
Hoe vaak pm-en jullie ongeveer? Dat wil ik even weten voor de statistieken.
25x sinds 26 oktober 2006.quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:34 schreef Z het volgende:
Bijna dagelijks.quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:34 schreef Z het volgende:
Bin-go.quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:32 schreef Gellius het volgende:
[..]
Kijk, zo makkelijk is het nu. Als je maar wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |