Ik trok graag touwtje.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Toen ik jong was, deed ik dat op de kermis.
Balwijn? Wat is nu weer balwijn?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:13 schreef Bupatih het volgende:
Kaneel pijpen of wijn ballen. Heerlijk.
Breek me de bek niet open. Ik kom ook altijd geld te kort terwijl ik alleen maar verantwoorde dingen doe.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:29 schreef hummus het volgende:
Dat je al je boodschappen eens nagaat, al mompelend "waar is m'n geld gebleven, waar is m'n geld gebleven, waar is het toch gebleven". Een beetje als een manische boekhouder. En dat je je dan realiseert dat je alleen maar stomme praktische, hoogst nodige dingen hebt gekocht. En dat je dan toch geen geld meer hebt. Zomaar ineens. Niet eens voor een pijp kaneel.
Ik ga naar Peru in februari, en daarom leen ik nu al een tijdje maximaal, wat allemaal rechtstreeks naar m'n spaarrekening gaat voor het ticket.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:39 schreef Frollo het volgende:
Mja, in mijn studententijd kon het allemaal niet op, elke avond stappen, roken, het kon niet op. Maar nu moet ik dus 200 piek per maand aan de IBG afdragen. Dat hakt erin hoor. Maar in 2014 ben ik klaar!
Iets met billen en blaren en zo.
Ha ha, goed zo, jij komt er wel! In Peru dan.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:41 schreef hummus het volgende:
[..]
Ik ga naar Peru in februari, en daarom leen ik nu al een tijdje maximaal, wat allemaal rechtstreeks naar m'n spaarrekening gaat voor het ticket..
Iets met zorgen voor morgen..
Nou, dan heb ik geen medelijden.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:41 schreef hummus het volgende:
[..]
Ik ga naar Peru in februari, en daarom leen ik nu al een tijdje maximaal, wat allemaal rechtstreeks naar m'n spaarrekening gaat voor het ticket..
Iets met zorgen voor morgen..
quote:
Zit wat in.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:21 schreef k_man het volgende:
Het ei staat natuurlijk voor vruchtbaarheid of leven. Het zit in je borstzakje, vanwege de plek. Die is relevant vanwege je collega. Het is dus een teken van hoop. Het leven zal zegevieren bij je collega.
Je moet je gekookte eitje niet pellen in de buurt van de wasmand.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:18 schreef Frollo het volgende:
Ik vond zojuist een stuk eierschaal in het borstzakje van mijn overhemd. Wat voor symboliek zou daar achter zitten?
Dat maakt niet uit. Het ei gaat stuk als het leven ontstaat.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:23 schreef Frollo het volgende:
[..]
Zit wat in.
Maar het ei is dus wel stuk, wat nu?
Ja hallo, waar anders?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:24 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je moet je gekookte eitje niet pellen in de buurt van de wasmand.
Ik kan erg goed afwassen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:43 schreef Lienekien het volgende:
Dat kan jij helemaal niet betalen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |