Ik zou het niet weten.quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:41 schreef Gellius het volgende:
Nee, volgens mij gaat het daar uitstekend mee.
Je begon er weer eens zelf over, hoor.quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:44 schreef Lienekien het volgende:
Dat gezeik steeds over die juffrouw Laps.
Méén je dat nou?quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:47 schreef Gellius het volgende:
[..]
Je begon er weer eens zelf over, hoor.
Geen idee.quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:49 schreef Z het volgende:
Wat is de algemene strekking van die pm's?
Dit zou de echte Juffrouw Laps overigens nooit zo gezegd hebben. Maar wel mee ingestemd hebben.quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:47 schreef Lienekien het volgende:
Het is gelùl, Gellius.
Ik zou het niet weten. En het interesseert me ook niet echt.quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:53 schreef Gellius het volgende:
[..]
Dit zou de echte Juffrouw Laps overigens nooit zo gezegd hebben. Maar wel mee ingestemd hebben.
Bijna dagelijks.quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:34 schreef Z het volgende:
Hoe vaak pm-en jullie ongeveer? Dat wil ik even weten voor de statistieken.
Probeer het, zou ik zeggen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:01 schreef Z het volgende:
Ik heb alleen nog maar een laptop (wel een snelle), maar dus geen PC meer. Ik vraag me af of ik daar op kan SC-en.
Nee, releasedatum is nog onbekend. Als je de screenshots op starcraft2.com bekijkt, zou je denken dat de game zo goed als af is, maar bij Blizzard zit er meestal wel een jaar tussen de aankondiging en de daadwerkelijke release.quote:Is die nieuwe SC al uit dan?
Ik heb inderdaad wel eens zitten filosoferen over een Starcraft-mod voor Civ.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:41 schreef Gellius het volgende:
Bestaat er geen Starcraft PBEM?
Civ is fantastisch! Wat een genot! Dat spel is een vakantie waard!quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:38 schreef Gellius het volgende:
Onder Vista draait vrijwel niets, heb ik begrepen. Houden de heren ook van Civilisation, in welke incarnatie dan ook? Dat kan je wel PBEMmen en dat legt niet zo'n tijdsbeslag.
Dat kan ik alleen maar beamen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:45 schreef Gellius het volgende:
Dan eindig je met een soort Alpha Centauri, wat ik toch niet helemaal je dat vond.
Ja, dat is het probleem, het was een prima spel, maar geheel zonder context, za'k maar zeggen. Je had dan zo'n veld vol eenheden waarvan je eigenlijk geen flauw idee had wat ze konden en waar ze minder geschikt voor waren, een stad vol anonieme gebouwen en één of ander slap verhaal over Gaia tussen het vechten door. En als je het uitgespeeld had, had je niet het idee dat je nu echt iets bereikt had.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:26 schreef Frollo het volgende:
[..]
Dat kan ik alleen maar beamen.
Op veel vlakken stak het met kop en schouders boven Civ II uit, zelfs boven Civ III, dat nota bene later verscheen, maar op de een of andere manier sprak het totaalplaatje me minder aan. Zeg nou zelf, The Great Wall klinkt toch veel avontuurlijker dan Citizen's Defense Force, en van Sun Tzu's War Acadamy krijg je toch veel meer zin om te knokken dan van de Command Nexus.
En dan al dat bruin en rood, blêh!
Ik vind het interessant! Ooit, als ik er van mezelf weer aan verslaafd mag raken, ga ik het ook weer doen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:30 schreef Frollo het volgende:
O ja, en wie het gelul over games niet interessant vindt, die kan van mij de kriebel krijgen. Lees er maar lekker overheen.
Wauw, knap dat je die discipline kunt opbrengen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:55 schreef hummus het volgende:
[..]
Ik vind het interessant! Ooit, als ik er van mezelf weer aan verslaafd mag raken, ga ik het ook weer doen.
Mijn laatste verslaving was Black & White.. en daarna heb ik mezelf een game-verbod opgelegd wegens zeer slechte studieresultaten op dat moment.
http://www.spatiegebruik.nl/index.phpquote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:50 schreef Lienekien het volgende:
Nee, het leven is een pijp kaneel.
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:54 schreef JAM het volgende:
[..]
http://www.spatiegebruik.nl/index.php
Eindelijk!.
Een suffe zoetwatervis met een imagoprobleem. Okee, daar kan ik me wel in vinden.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:54 schreef Gellius het volgende:
Het leven is een blei.
Pijpkaneel schijnt één woord te zijn. Herinner jij je nog de eerste keer dat je me betrapte op een taalfout, Bup?quote:
En dat woord betekent volgens Van Dale 'pijp kaneel'.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:01 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Pijpkaneel schijnt één woord te zijn.
Dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:03 schreef Gellius het volgende:
Volgens mij is het ook gewoon als eenheidsmaat te gebruiken hoor: een pijp drop, een pijpje houtskool, een pijp kaneel.
Ja, pijpkaneel is één woord. Maar het kan toch ook los gezien worden?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:01 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Pijpkaneel schijnt één woord te zijn. Herinner jij je nog de eerste keer dat je me betrapte op een taalfout, Bup?
Nee.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:01 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Pijpkaneel schijnt één woord te zijn. Herinner jij je nog de eerste keer dat je me betrapte op een taalfout, Bup?
In de uitdrukking is het één woord.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:04 schreef Lienekien het volgende:
Maar hoe hoort het in de uitdrukking!
"Het leven is een pijp kaneel" natuurlijk, want er staat een lidwoord. "Het leven is een pijpkaneel" is net zoiets zeggen als "het leven is een drop". "Het leven is pijpkaneel" of "het leven is een pijpkaneeltje" zouden dan waarschijnlijker zijn.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:04 schreef Lienekien het volgende:
Maar hoe hoort het in de uitdrukking!
Dát is wat er raar aan is! Het zou kaneelpijp moeten zijn.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:06 schreef Bupatih het volgende:
Een stok zuur.
Maar zoiets is het juist, Gellius. 'Het leven is een pijpkaneel, je zuigt eraan en krijgt je deel.' Zie ook: 'Het leven is geen lulletje, paraplu, paraplu, parasulletje.'quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:07 schreef Gellius het volgende:
[..]
"Het leven is een pijp kaneel" natuurlijk, want er staat een lidwoord. "Het leven is een pijpkaneel" is net zoiets zeggen als "het leven is een drop". "Het leven is pijpkaneel" of "het leven is een pijpkaneeltje" zouden dan waarschijnlijker zijn.
Toen ik jong was, deed ik dat op de kermis.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:09 schreef Bupatih het volgende:
Kaneelpijpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |