Misschien omdat niemand je pm's kán versturen.quote:Op zondag 1 juli 2007 20:58 schreef fptz het volgende:
Het enige probleem dat ik met pm's heb, is dat niemand me lief genoeg vindt om ze me te sturen.
Drommels, dát is het.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Misschien omdat niemand je pm's kán versturen.
Tsjonge! Ik ben heel wat eenvoudiger bankjes gewend. Was er wel een stedelijk gymnasium tegenover?quote:Op zondag 1 juli 2007 17:59 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb een mooi bankje voor je gevonden aan de oceaan, Gellius.
[afbeelding]
Helaas, een mercado.quote:Op zondag 1 juli 2007 23:32 schreef Gellius het volgende:
[..]
Tsjonge! Ik ben heel wat eenvoudiger bankjes gewend. Was er wel een stedelijk gymnasium tegenover?
Zeker, al hebben we moeite moeten doen om aan de toeristen te ontsnappen en is de bliksem in ons vliegtuig ingeslagen.quote:En hebben jullie een fijne, visrijke vakantie gehad?
Nu krijg ik weer zin in aardappel en vis. (Ik heb net een half taartje op.)quote:Op zondag 1 juli 2007 23:54 schreef Z het volgende:
Vis en aardappel. Jummie.
Nog 'n receptje of wat neergepend, toevallig?quote:Op zondag 1 juli 2007 23:54 schreef Claudia_x het volgende:
We stonden nog aan de grond en wat systemen vielen uit.
Ik heb ook fantastische, warme frambozentaart gehad, Gellius.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |