en waarom nena dan wel?quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:10 schreef miss_bleu het volgende:
of gewoon een geldboete
Dat kun je toch niet verkopen? Dit is zo'n overduidelijke overtreding.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:12 schreef Haunter het volgende:
Echt zwaar nutteloos als die "Zwaai hier ...... uit"-topics![]()
Die redactie doet er toch niks meedit past namelijk niet in het toekomstige script
Je moet dit niet met Nena gaan vergelijken, want de regels zijn veranderd. Maar dit gaat om twee harde trappen, waarvan de tweede echt heel hard aankwam. De eerste trap zouden ze nog kunnen negeren of met een boete bestraffen, maar die tweede echt niet meer.quote:
Rellen = kijkersquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:13 schreef LENUS het volgende:
[..]
Dat kun je toch niet verkopen? Dit is zo'n overduidelijke overtreding.
zwaai nu effequote:Op woensdag 27 juni 2007 15:12 schreef Haunter het volgende:
Echt zwaar nutteloos als die "Zwaai hier ...... uit"-topics![]()
Die redactie doet er toch niks meedit past namelijk niet in het toekomstige script
Dat hoor je mij ook niet zeggen, het is ook een exit. Maar tegenwoordig kun je alles doen in de kooi (terror tegen Brian mocht toen dan weer nietquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:13 schreef LENUS het volgende:
[..]
Dat kun je toch niet verkopen? Dit is zo'n overduidelijke overtreding.
Ze had al geslagen, geduwd en gebeten, dus dat was het ook al hoorquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:19 schreef ikreageer het volgende:
De ware aard van Natasia is eindelijk ook fysiek naar boven gekomen, tja.
Dat Natash slecht luistert wist ik, maar dat ze lesbo is, is nieuw voor mequote:Op woensdag 27 juni 2007 15:29 schreef Crush65 het volgende:
Doofpot!!!
quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:09 schreef Sethje het volgende:
oprotten lelijk schreeuwhoertje
met zijn handen in zijn zakken!quote:
Dat dan weer wel, natuurlijk!quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:50 schreef RB.Dean het volgende:
Whoo.. die dame kan wel schoppen. Mooie trap Tas.
Het lijkt me ook de meest overduidelijke exit tot nu toe, dus boete is niet aan de orde.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:51 schreef soylent het volgende:
Wat een mongolen. Zij gaat er toch uit, dus een boete boeit haar niks. Ze mag dus vrij kicken.
Maar dit is echt het schoolvoorbeeld van een exit.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:08 schreef sander89 het volgende:
Lijkt mij ook exit, maar ik denk dat ze er in mooi in blijft ze doen tegenwoordig er niks aan als er weer gevochten word, ze zitten er allemaal nog steeds in.
Anders zou de Goudenkooi nu leeg zijn als ze iedereen ze koffers laten pakken die iemand getrapt/geslagen heeft.
Ze zijn gewoon veel te laks geweest met de regels en nu zitten ze met garen peren want eigelijk moet ze er nu uit gezet worden maar dan moet eigelijk de rest ook mee ook al was dat minder hardt.
Aan die plek op zijn been te zien is dit niet echt een schwalbe te noemen en hoe iemand erbij staat te kijken lijkt me ook niet echt iets zeggenquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:09 schreef yvonne het volgende:
Eigenlijk, als ik nog eens goed kijk valt het wel mee, Dennis zie je nieteens verblikken of verblozen.
En Jaap en is gewoon de Rudi Völler van DGK
Ach ja, je ziet op de Tien-site dat het Jaap zijn schuld is en dat hij maar overdrijft.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het lijkt me ook de meest overduidelijke exit tot nu toe, dus boete is niet aan de orde.
Nou en?quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:09 schreef yvonne het volgende:
En Jaap en is gewoon de Rudi Völler van DGK
Jonguh, ik heb anders wel 3 kinderen uit m'n kut geschetenquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:23 schreef ikreageer het volgende:
Yvonne? jij moet de zus van natasia zijn anders spoor je niet!
Dan staat ze 90.000 in de min......quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:55 schreef HellFreez het volgende:
Een duidelijke nena-trap dit.. maar tegenwoordig mag alles dus ze komt er waachijnlijk toch alleen maar met een boete vanaf.![]()
Dat zou zomaar kunnenquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:55 schreef Gigageil het volgende:
Ik heb zelfs het gevoel dat NastyAss dit bewust heeft gedaan.....ze wil ook naar Su.....![]()
Bah, wat een manipulatief berichtquote:Op woensdag 27 juni 2007 17:22 schreef sander89 het volgende:
Van goudenkooi site:
Jammerende Jaap!
Vertel is, wat is er precies gebeurd?, vraagt Lieke aan Jaap. "Ja, Natasia en ik heb ruzie gehad." Jaap zit te klagen dat de diva hem te hard heeft aangepakt. "Ik trok het niet meer, en wilde haar niet slaan dus heb ik de beveiliging geroepen. Ze is echt extreem hoor, gaat terror-Jaap verder. Tja Jaap, zo voelt het nu om getart te worden...
Ik denk dat ze blijft jammer genoeg, moeten ze iemand arm breken voordat je er uit word gegooid tegenwoordig ofzo![]()
Nou en? Ik heb nog nooit naar die show gekeken, maar één blik op die hamburgerkoning en ik kreeg zelf al zin om 'm lens te trappen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:40 schreef noucky het volgende:
Te walgelijk voor woorden de berichten van Tien. Dit betekent meten met 2 maten.
HET WAREN DUIDELIJK 2 BEWUSTE TRAPPEN !!!!!
Arme kinderen van haar die dit op school te zien of te horen krijgenquote:Op woensdag 27 juni 2007 17:40 schreef noucky het volgende:
Te walgelijk voor woorden de berichten van Tien. Dit betekent meten met 2 maten.
HET WAREN DUIDELIJK 2 BEWUSTE TRAPPEN !!!!!
Natasia kon het de laatste tijd minder aan, de emoties kwamen vandaag duidelijk naar boven.
Natasia trekt het niet meer, bewust schoppen resteert haar, haar emoties is ze niet meer de baas.
Dan mogen ze er "tegenwoordig" allemaal uit, want sinds het trapje van Nena is iedereen wel eens in een handgemeen met iedereen terecht gekomen, en is duwen, schoppen en slaan heel gewoon geworden.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:09 schreef Starlie het volgende:
Ja mensen! Als Nena er al om zo'n trapje bij Brain eruit moet, dan moet Natasia er HELEMAAAAAL direct uit!! Dat ze er eigenlijk nu nog in zit.. GELIJK AFVOEREN!!
En idd, als de redactie dit accepteert dan is de Kooi echt het kijken niet meer waard...
Op de BBQ gooien.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:42 schreef Ringo het volgende:
Nou en? Ik heb nog nooit naar die show gekeken, maar één blik op die hamburgerkoning en ik kreeg zelf al zin om 'm lens te trappen.
Hoeft ook niet, het gaat naar RTLquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:42 schreef CARLAK het volgende:
Ik hoop dat geen van de zenders dit programma over wil nemen.
Ja die gestoorden daarquote:Wie wil nu nog in die villa wonen?
Vergeet NL nietquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:01 schreef dark80 het volgende:
als natasia geen exit krijgt, dan zeg ik; nena zie je kansen !
quote:19:39 - Miljonairs over de schreef!
Miljonairs over de schreef!Er een boodschap de Villa in: alle Miljonairs moeten zich verzamelen op de bank. Niet veel later is het gehele scala aan Miljonairs gaan zitten, terwijl Elly in de keuken bezig is. In spanning wachten ze op wat er komen gaat. Eindelijk landt er een brief op de mat… Brian haalt de brief en geeft hem aan Jaap. Jaap maakt de brief open en begint te lezen. “Beste Natasia, Huub en Dennis. We moeten strenge maatregelen nemen tegen uw acties. Duwen en trekken mag in De Gouden Kooi. U weet ook waar de grens ligt”, leest Jaap op plechtige toon. “Huub en Dennis: er wordt ¤ 1000,- van de borg ingehouden en er wordt ¤ 100.000 van de eventuele jackpot ingehouden.”
De groep is er stil van. Dan is Natasia aan de beurt en Jaap leest verder. “Natasia wij hebben erg lang nagedacht. We hebben het met Jaap besproken en U heeft geluk dat Jaap voor uw heeft gepleit. U heeft een boete en twee sancties. Er wordt ¤ 1000 op u borg ingehouden en 100.000 ingehouden op uw eventuele jackpot. Ook mag u niet mee met Dennis naar de P.C. Hooftstraat en ontvangt u bij deze een officiële waarschuwing.” Er valt een lange stilte. Opnieuw zware straffen voor de Miljonairs!
De redactie probeert de kijkers te sussen door haar 3 sancties te geven ipv 1.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:38 schreef LENUS het volgende:
huh, ze mag blijven? Ok, ik kijk vanaf nu niet meer.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:40 schreef scanman01 het volgende:
Natasia vraagt haar 24 uur aan. Ze gaat dus niet meteen nooit weg.
De schuld ligt bij Jaat en N. is boos op Jaap.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:35 schreef scanman01 het volgende:
Natasia blijft dus
Ze zegt nu dat ze kwaad is vanwege de sancties (ja, echt waar) en vindt dat de schuld helemaal bij Jaap ligt. Jaap had die straffen moeten hebben, vindt Natasia. Ze zegt naar huis te gaan en zelfs de 24 uur niet wil afwachten. Maar we weten allemaal dat ze toch niet gaat.
Su mag haar houden.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:55 schreef Gigageil het volgende:
Ik heb zelfs het gevoel dat NastyAss dit bewust heeft gedaan.....ze wil ook naar Su.....![]()
Waarom wordt dit mens niet gewoon aangehouden wegens openlijke geweldpleging?quote:
Dat opvoeden laat ze aan de familie over. Is heeeeeeel normaal in Suri.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:42 schreef sander89 het volgende:
Hoe wil zij ooit kinderen opvoeden?
Wat Nena deed was fout, hoe begrijpelijk dan ook. Maar als Natte Nas met deze stevige trap richting Jaap (ik heb het stukje gezien) weg kan komen, dan stinkt het zaakje van alle kanten. Hier kun je je niet meer omheen lullen, doe je dat wel als Talpa dan is de uitkomst van de GK al bekend. Je kunt hier en daar je vraagtekens zetten maar dit was OVERDUIDELIJK! Als je dit nog goed gaat praten dan is het hek van de dam, en dan vraag ik me af, worden er grenzen verlegd of worden sommige mensen beschermd??? Hoe dan ook, het stinkt van alle kanten! Zo is het niet leuk meer, DGK verliest zijn aantrekkingskracht.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:09 schreef Starlie het volgende:
Ja mensen! Als Nena er al om zo'n trapje bij Brain eruit moet, dan moet Natasia er HELEMAAAAAL direct uit!! Dat ze er eigenlijk nu nog in zit.. GELIJK AFVOEREN!!
En idd, als de redactie dit accepteert dan is de Kooi echt het kijken niet meer waard...
Het meest verschrikkelijke scenario zou zijn als die aap ook een eigen talkshow zou krijgen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:35 schreef SmeerCaas het volgende:
Natasia zal NOOIT vrijwillig de kooi verlaten! Die moeten ze er letterlijk uitsleuren als haar dag gekomen is... Ik hoop dat OF de Gouden Kooi wordt opgedoekt door RTL OF dat men de redactie laat vervangen.
Natasia eruit... liever gisteren dan vandaag, wat mij betreft. Maar die enorme kutredactie denkt met dit viswijf een aanwinst te hebben.
Hoe voeden jullie Nederlanders dan jullie kinderen? Jonge, praat geen shit. In schijten betreft zijn jullie #1, in iemand se gezicht zeggen kunnen jullie niet, alles via de internet. Dat is bij de Nederlanders toch zo? waar meestal de ooms hun nichtjes aanraken, incest en natuurlijk in de familie van elkaar stelen. Praat niet alsof jullie Nederlanders zo volmaakt zijn, kut racisten.quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:49 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Dat opvoeden laat ze aan de familie over. Is heeeeeeel normaal in Suri.![]()
Zal ik wel bij je moeder doen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:28 schreef st0mpie het volgende:
ze moeten dat kutwijf aan dr kutharen die kooi uittrekken en op de stoep in de fik steken.
Je bent waarschijnlijk nog niet zo lang op dit forum, wat dan zou je wel weten dat de Mods hier heel strikte regels hanteren aangaande opmerkingen die racistisch van aard zijn.quote:Op donderdag 28 juni 2007 08:26 schreef aightZz het volgende:
[..]
Hoe voeden jullie Nederlanders dan jullie kinderen? Jonge, praat geen shit. In schijten betreft zijn jullie #1, in iemand se gezicht zeggen kunnen jullie niet, alles via de internet. Dat is bij de Nederlanders toch zo? waar meestal de ooms hun nichtjes aanraken, incest en natuurlijk in de familie van elkaar stelen. Praat niet alsof jullie Nederlanders zo volmaakt zijn, kut racisten.
In iemand se gezicht zeggen, een negertje van Surinaamse of Antiliaanse afkomst beledigen op straat, dan zien we dan wel wat er nog over blijft van jou en die andere kut racisten hier.
[..]
Had ik het tegen jou? waarom voel je je aangesproken? Ik ben ook bevriend met Nederlanders maar heb hekel aan sommige kut racisten, meestal zijn het die gabbers die lonsdalers aan hebben, die gek zitte te jumpen en te hakken. Is je vriendin een SURINAMER? of een Hindustaan.quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:33 schreef Elounda het volgende:
[..]
Je bent waarschijnlijk nog niet zo lang op dit forum, wat dan zou je wel weten dat de Mods hier heel strikte regels hanteren aangaande opmerkingen die racistisch van aard zijn.
En medelanders discrimineren nooit zeker. Dan moet je eens op Mamjo gaan kijken, wat daar allemaal gezegd wordt over Bakra's is ook niet misselijk.
En ga verder ook niet tegen mij beginnen want ik ben al 10 jaar gelukkig getrouwd met een Surinamer.![]()
![]()
En doe eens wat aan je taalgebruik en die Avatar van je. En Natasia is gewoon een naar en vervelend mens, dat heeft niets met kleur te maken, nare mensen zijn er overal.
Als Natasia een smurf was, zou ik het nog steeds een naar mens en een kreng vinden.
Doei!
Mijn man is een Creool.quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:20 schreef aightZz het volgende:
[..]
Had ik het tegen jou? waarom voel je je aangesproken? Ik ben ook bevriend met Nederlanders maar heb hekel aan sommige kut racisten, meestal zijn het die gabbers die lonsdalers aan hebben, die gek zitte te jumpen en te hakken. Is je vriendin een SURINAMER? of een Hindustaan.
Okayquote:Op donderdag 28 juni 2007 12:07 schreef aightZz het volgende:
Heeft iemand nog een filmpje van Huub en Brian die laats elkaar hebbe geduwd, waar Huub 2x gevallen is![]()
Elounda, het si goed zo hoorIk bedoelde niet alle Nederlanders.
Ik ben zelf Antiliaan
Laten ze die tanden van je rechtszetten mongool, anders doe ik het voor je. Die foto sla ik eventjes op,quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:26 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Al die stink Antilianen zijn toch net zo als Brian?
Go for it, spast.quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:42 schreef aightZz het volgende:
Laten ze die tanden van je rechtszetten mongool, anders doe ik het voor je. Die foto sla ik eventjes op,
Grapje, gast...quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:42 schreef aightZz het volgende:
[..]
Laten ze die tanden van je rechtszetten mongool, anders doe ik het voor je. Die foto sla ik eventjes op,
Nee dat niet, ik heb niks met je foto gedaan hoorquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:24 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Von er niks an.
Heb je me nog gephotoshop-ed?
Eerder zei ze dat ze d'r doelen al gehaald heeft. En omdat ze weer 'ns aandacht nodig heeft, vraagt ze haar 24-hours of fame aan. Ze is echt walgelijk, elke gedachte en mentaliteit van haar is akelig. Echt die negermentaliteitquote:“Ik ben aan het twijfelen of ik moet gaan”, vertelt de diva.. “Welke reden heb je om te blijven?”, willen Huub en Lieke weten. “Ik wil graag mijn jaar afmaken, en mijn doelen halen. Ik gun het Jaap niet dat hij om de fontein heen kan dansen”, aldus de diva.
Leer eerst Nederlands en daarna mag je dood gaan.quote:
Nee dankje, Hopelijk krijgt jouw moeder ene dikke aids te pakken, en je vader een grote 190 kilo tumor in zijn hart en je zelf dood stikke met de poepgeur van osama bin laden.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:22 schreef navigator het volgende:
[..]
Leer eerst Nederlands en daarna mag je dood gaan.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |