Laten ze die tanden van je rechtszetten mongool, anders doe ik het voor je. Die foto sla ik eventjes op,quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:26 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Al die stink Antilianen zijn toch net zo als Brian?
Go for it, spast.quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:42 schreef aightZz het volgende:
Laten ze die tanden van je rechtszetten mongool, anders doe ik het voor je. Die foto sla ik eventjes op,
Grapje, gast...quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:42 schreef aightZz het volgende:
[..]
Laten ze die tanden van je rechtszetten mongool, anders doe ik het voor je. Die foto sla ik eventjes op,
Nee dat niet, ik heb niks met je foto gedaan hoorquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:24 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Von er niks an.
Heb je me nog gephotoshop-ed?
Eerder zei ze dat ze d'r doelen al gehaald heeft. En omdat ze weer 'ns aandacht nodig heeft, vraagt ze haar 24-hours of fame aan. Ze is echt walgelijk, elke gedachte en mentaliteit van haar is akelig. Echt die negermentaliteitquote:“Ik ben aan het twijfelen of ik moet gaan”, vertelt de diva.. “Welke reden heb je om te blijven?”, willen Huub en Lieke weten. “Ik wil graag mijn jaar afmaken, en mijn doelen halen. Ik gun het Jaap niet dat hij om de fontein heen kan dansen”, aldus de diva.
Leer eerst Nederlands en daarna mag je dood gaan.quote:
Nee dankje, Hopelijk krijgt jouw moeder ene dikke aids te pakken, en je vader een grote 190 kilo tumor in zijn hart en je zelf dood stikke met de poepgeur van osama bin laden.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:22 schreef navigator het volgende:
[..]
Leer eerst Nederlands en daarna mag je dood gaan.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |