Dan staat ze 90.000 in de min......quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:55 schreef HellFreez het volgende:
Een duidelijke nena-trap dit.. maar tegenwoordig mag alles dus ze komt er waachijnlijk toch alleen maar met een boete vanaf.![]()
Dat zou zomaar kunnenquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:55 schreef Gigageil het volgende:
Ik heb zelfs het gevoel dat NastyAss dit bewust heeft gedaan.....ze wil ook naar Su.....![]()
Bah, wat een manipulatief berichtquote:Op woensdag 27 juni 2007 17:22 schreef sander89 het volgende:
Van goudenkooi site:
Jammerende Jaap!
Vertel is, wat is er precies gebeurd?, vraagt Lieke aan Jaap. "Ja, Natasia en ik heb ruzie gehad." Jaap zit te klagen dat de diva hem te hard heeft aangepakt. "Ik trok het niet meer, en wilde haar niet slaan dus heb ik de beveiliging geroepen. Ze is echt extreem hoor, gaat terror-Jaap verder. Tja Jaap, zo voelt het nu om getart te worden...
Ik denk dat ze blijft jammer genoeg, moeten ze iemand arm breken voordat je er uit word gegooid tegenwoordig ofzo![]()
Nou en? Ik heb nog nooit naar die show gekeken, maar één blik op die hamburgerkoning en ik kreeg zelf al zin om 'm lens te trappen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:40 schreef noucky het volgende:
Te walgelijk voor woorden de berichten van Tien. Dit betekent meten met 2 maten.
HET WAREN DUIDELIJK 2 BEWUSTE TRAPPEN !!!!!
Arme kinderen van haar die dit op school te zien of te horen krijgenquote:Op woensdag 27 juni 2007 17:40 schreef noucky het volgende:
Te walgelijk voor woorden de berichten van Tien. Dit betekent meten met 2 maten.
HET WAREN DUIDELIJK 2 BEWUSTE TRAPPEN !!!!!
Natasia kon het de laatste tijd minder aan, de emoties kwamen vandaag duidelijk naar boven.
Natasia trekt het niet meer, bewust schoppen resteert haar, haar emoties is ze niet meer de baas.
Dan mogen ze er "tegenwoordig" allemaal uit, want sinds het trapje van Nena is iedereen wel eens in een handgemeen met iedereen terecht gekomen, en is duwen, schoppen en slaan heel gewoon geworden.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:09 schreef Starlie het volgende:
Ja mensen! Als Nena er al om zo'n trapje bij Brain eruit moet, dan moet Natasia er HELEMAAAAAL direct uit!! Dat ze er eigenlijk nu nog in zit.. GELIJK AFVOEREN!!
En idd, als de redactie dit accepteert dan is de Kooi echt het kijken niet meer waard...
Op de BBQ gooien.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:42 schreef Ringo het volgende:
Nou en? Ik heb nog nooit naar die show gekeken, maar één blik op die hamburgerkoning en ik kreeg zelf al zin om 'm lens te trappen.
Hoeft ook niet, het gaat naar RTLquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:42 schreef CARLAK het volgende:
Ik hoop dat geen van de zenders dit programma over wil nemen.
Ja die gestoorden daarquote:Wie wil nu nog in die villa wonen?
Vergeet NL nietquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:01 schreef dark80 het volgende:
als natasia geen exit krijgt, dan zeg ik; nena zie je kansen !
quote:19:39 - Miljonairs over de schreef!
Miljonairs over de schreef!Er een boodschap de Villa in: alle Miljonairs moeten zich verzamelen op de bank. Niet veel later is het gehele scala aan Miljonairs gaan zitten, terwijl Elly in de keuken bezig is. In spanning wachten ze op wat er komen gaat. Eindelijk landt er een brief op de mat… Brian haalt de brief en geeft hem aan Jaap. Jaap maakt de brief open en begint te lezen. “Beste Natasia, Huub en Dennis. We moeten strenge maatregelen nemen tegen uw acties. Duwen en trekken mag in De Gouden Kooi. U weet ook waar de grens ligt”, leest Jaap op plechtige toon. “Huub en Dennis: er wordt ¤ 1000,- van de borg ingehouden en er wordt ¤ 100.000 van de eventuele jackpot ingehouden.”
De groep is er stil van. Dan is Natasia aan de beurt en Jaap leest verder. “Natasia wij hebben erg lang nagedacht. We hebben het met Jaap besproken en U heeft geluk dat Jaap voor uw heeft gepleit. U heeft een boete en twee sancties. Er wordt ¤ 1000 op u borg ingehouden en 100.000 ingehouden op uw eventuele jackpot. Ook mag u niet mee met Dennis naar de P.C. Hooftstraat en ontvangt u bij deze een officiële waarschuwing.” Er valt een lange stilte. Opnieuw zware straffen voor de Miljonairs!
De redactie probeert de kijkers te sussen door haar 3 sancties te geven ipv 1.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:38 schreef LENUS het volgende:
huh, ze mag blijven? Ok, ik kijk vanaf nu niet meer.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:40 schreef scanman01 het volgende:
Natasia vraagt haar 24 uur aan. Ze gaat dus niet meteen nooit weg.
De schuld ligt bij Jaat en N. is boos op Jaap.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:35 schreef scanman01 het volgende:
Natasia blijft dus
Ze zegt nu dat ze kwaad is vanwege de sancties (ja, echt waar) en vindt dat de schuld helemaal bij Jaap ligt. Jaap had die straffen moeten hebben, vindt Natasia. Ze zegt naar huis te gaan en zelfs de 24 uur niet wil afwachten. Maar we weten allemaal dat ze toch niet gaat.
Su mag haar houden.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:55 schreef Gigageil het volgende:
Ik heb zelfs het gevoel dat NastyAss dit bewust heeft gedaan.....ze wil ook naar Su.....![]()
Waarom wordt dit mens niet gewoon aangehouden wegens openlijke geweldpleging?quote:
Dat opvoeden laat ze aan de familie over. Is heeeeeeel normaal in Suri.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:42 schreef sander89 het volgende:
Hoe wil zij ooit kinderen opvoeden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |