abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50916486
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 17:09 schreef Starlie het volgende:
Ja mensen! Als Nena er al om zo'n trapje bij Brain eruit moet, dan moet Natasia er HELEMAAAAAL direct uit!! Dat ze er eigenlijk nu nog in zit.. GELIJK AFVOEREN!!

En idd, als de redactie dit accepteert dan is de Kooi echt het kijken niet meer waard...
Wat Nena deed was fout, hoe begrijpelijk dan ook. Maar als Natte Nas met deze stevige trap richting Jaap (ik heb het stukje gezien) weg kan komen, dan stinkt het zaakje van alle kanten. Hier kun je je niet meer omheen lullen, doe je dat wel als Talpa dan is de uitkomst van de GK al bekend. Je kunt hier en daar je vraagtekens zetten maar dit was OVERDUIDELIJK! Als je dit nog goed gaat praten dan is het hek van de dam, en dan vraag ik me af, worden er grenzen verlegd of worden sommige mensen beschermd??? Hoe dan ook, het stinkt van alle kanten! Zo is het niet leuk meer, DGK verliest zijn aantrekkingskracht.
Er is een prachtige dame heengegaan.
Mozart was haar naam.
  woensdag 27 juni 2007 @ 22:06:41 #102
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_50916880
het slaat echt nergens op als ons siliconen-negerrinetje de kooi nu niet moet verlaten
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  woensdag 27 juni 2007 @ 22:16:47 #103
16701 scanman01
Today's a good day
pi_50917386
Ze zegt nu al dat haar wens de villa te verlaten morgen anders kan zijn.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_50917964
ze moeten dat kutwijf aan dr kutharen die kooi uittrekken en op de stoep in de fik steken.

jaap viel tegen in deze, gelukkig wel gisteren nog een wijf een bosbloemen naar dr kanis gesmeten en vernederd, anders had ik m deze week zwak gevonden
  woensdag 27 juni 2007 @ 22:33:40 #105
124655 DarkManta
Tiepvouten onder voorbehout
pi_50918244
Jaap krijgt ook een tikje, trek die kop van die aap er toch af man.
Alle dingen zijn uitingen van onze gedachten. Als je gedachten verward zijn, raak je jezelf kwijt.
pi_50918349
Natasia zal NOOIT vrijwillig de kooi verlaten! Die moeten ze er letterlijk uitsleuren als haar dag gekomen is... Ik hoop dat OF de Gouden Kooi wordt opgedoekt door RTL OF dat men de redactie laat vervangen.

Natasia eruit... liever gisteren dan vandaag, wat mij betreft. Maar die enorme kutredactie denkt met dit viswijf een aanwinst te hebben.
pi_50919219
Waarom mailt niemand deze beelden naar rtl boulevard en shownieuws enzo (met uitleg ed) zoals (als ik me niet vergis) destijds ook met huub is gedaan zodat hij terug mocht komen ed.

Gewoon even zorgen dat er een flinke rel ontstaat over deze ongelijkheid tov nena.
  woensdag 27 juni 2007 @ 22:53:35 #108
124655 DarkManta
Tiepvouten onder voorbehout
pi_50919263
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 22:35 schreef SmeerCaas het volgende:
Natasia zal NOOIT vrijwillig de kooi verlaten! Die moeten ze er letterlijk uitsleuren als haar dag gekomen is... Ik hoop dat OF de Gouden Kooi wordt opgedoekt door RTL OF dat men de redactie laat vervangen.

Natasia eruit... liever gisteren dan vandaag, wat mij betreft. Maar die enorme kutredactie denkt met dit viswijf een aanwinst te hebben.
Het meest verschrikkelijke scenario zou zijn als die aap ook een eigen talkshow zou krijgen.
Nou jah in dat geval zou bokito ook aan zijn trekken komen qua verveling.
Alle dingen zijn uitingen van onze gedachten. Als je gedachten verward zijn, raak je jezelf kwijt.
pi_50920633
rtl heeft talpa gekocht, denk niet dat ze een dergelijk machtsmiddel als toen willen zijn.
denk dat ome fons de kooi zachtjes af laat sterven
pi_50923492
Opbokken met die trol inderdaad. Mijn scenario..

Natasia deed het expres om verwijdering te forceren, dit omdat ze al een paar dagen loopt te suffen en zich extra offensief en onredelijk tegenover de andere bewoners op te stellen (Zelfs Brian en Amanda...) Die kan natuurlijk denken: ik heb de buit al binnen, maagwand correcties worden vergoed door de verzekering indien aantoonbaar als noodzakelijk. Met een maag vol hechtingen naar Suriname is ook niets natuurlijk.

Want hey, je wil alles of je wil niets. In geval Natasia.. die wil alles wat zij denkt dat haar toekomt.

En tja, over die kinderen. Ik denk dat menig moeder zich voor het moederschap zouden schamen als Natasia het grote voorbeeld zou moeten voorstellen. Want oh wat vind ze zichzelf geweldig en ze doet er ook alles voor. Behalve aandacht aan schenken natuurlijk, want dat kost tijd.
What can change the nature of a man?
pi_50923622
Ik geloof het nog steeds niet, wat een belachelijke ontwikkeling. Natuurlijk stelt Jaap zich aan, maar Nena wordt eruit getrapt vanwege een licht tikje en Natasia mag blijven zitten na 3x een flinke trap uit te delen. Vreemd soort klassejustitie. Ik snap het ook niet zo goed meer, ze maakt het programma helemaal niet. Het is niet zo dat er in een keer 10000 kijkers minder zijn als Natasia eruit is. Kan iemand mij vertellen waarom in godsnaam deze mevrouw de hand boven d'r hoofd wordt gehouden?
Misschien ook wel leuk om te weten of iedereen zomaar een ingreep kan laten doen, dus bijvoorbeeld als Lieke implantaten wil zou dat ook zomaar kunnen? Als Dennis zich wil laten ombouwen kan dit dan ook zomaar?
Ik heb een beetje het gevoel dat voor "Natas" alles geregeld wordt, ik vraag me alleen af waarom. Is er iemand die weet WAAROM?
't is toch focking niet normaal
  donderdag 28 juni 2007 @ 00:54:04 #112
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_50924010
Nena gaat straks de gouden kooi aanlagen haha let maar op
pi_50924288
De reden dat Nena destijds eruit moest was niet om het schopje maar omdat ze niet neukte in het huis. Er moest in haar plaats een grote snol in komen en dat werd toen Amanda.
- ai,ai,ai brother !
- jonguh !
- ik lust je rauw, ik lust je rauw, kommaarop, ik lust je rauw, ik lust je rauw ! etc.
- dat is toch focking niet normaal !
  donderdag 28 juni 2007 @ 08:13:12 #114
166258 Inukshuk
Van- 2010-Fan
pi_50927155
Alhoewel ik Natasia een afschuwelijk mens vind, en ze mij niet snel genoeg op kan hoepelen met haar scheve tiet, en hangtepel, sta ik in dit geval 100% achter haar. Jaap had zijn ballen echt bij FEBO op kunnen gaan halen, wat een vieze vuile pielo is dat. Zijn dikke vatsige lichaam in de strijd gooien, vieze ransige kop, en als ik dan lees en zie wat hij met die meiden van gister heeft uitgehaald

Natasia is een huichelaar, maar Jaap heeft vieze gore klotestreken, hij is niets meer of minder dan een grote schijtluis! Jaap in mij ogen met stip op de laatste plaats!
Screw the future...
We're cold now!
Canadians for global warming
  donderdag 28 juni 2007 @ 08:26:17 #115
177194 aightZz
Lekkerrrrrrr Bonken!!
pi_50927258
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 21:49 schreef koppiesoep het volgende:

[..]

Dat opvoeden laat ze aan de familie over. Is heeeeeeel normaal in Suri.
Hoe voeden jullie Nederlanders dan jullie kinderen? Jonge, praat geen shit. In schijten betreft zijn jullie #1, in iemand se gezicht zeggen kunnen jullie niet, alles via de internet. Dat is bij de Nederlanders toch zo? waar meestal de ooms hun nichtjes aanraken, incest en natuurlijk in de familie van elkaar stelen. Praat niet alsof jullie Nederlanders zo volmaakt zijn, kut racisten.

In iemand se gezicht zeggen, een negertje van Surinaamse of Antiliaanse afkomst beledigen op straat, dan zien we dan wel wat er nog over blijft van jou en die andere kut racisten hier.
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 22:28 schreef st0mpie het volgende:
ze moeten dat kutwijf aan dr kutharen die kooi uittrekken en op de stoep in de fik steken.
Zal ik wel bij je moeder doen.
pi_50927399
sterke opmerking!
geen
  donderdag 28 juni 2007 @ 09:33:12 #117
137158 Elounda
the world is yours!
pi_50928243
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 08:26 schreef aightZz het volgende:

[..]

Hoe voeden jullie Nederlanders dan jullie kinderen? Jonge, praat geen shit. In schijten betreft zijn jullie #1, in iemand se gezicht zeggen kunnen jullie niet, alles via de internet. Dat is bij de Nederlanders toch zo? waar meestal de ooms hun nichtjes aanraken, incest en natuurlijk in de familie van elkaar stelen. Praat niet alsof jullie Nederlanders zo volmaakt zijn, kut racisten.

In iemand se gezicht zeggen, een negertje van Surinaamse of Antiliaanse afkomst beledigen op straat, dan zien we dan wel wat er nog over blijft van jou en die andere kut racisten hier.
[..]
Je bent waarschijnlijk nog niet zo lang op dit forum, wat dan zou je wel weten dat de Mods hier heel strikte regels hanteren aangaande opmerkingen die racistisch van aard zijn.
En medelanders discrimineren nooit zeker. Dan moet je eens op Mamjo gaan kijken, wat daar allemaal gezegd wordt over Bakra's is ook niet misselijk.
En ga verder ook niet tegen mij beginnen want ik ben al 10 jaar gelukkig getrouwd met een Surinamer.
En doe eens wat aan je taalgebruik en die Avatar van je. En Natasia is gewoon een naar en vervelend mens, dat heeft niets met kleur te maken, nare mensen zijn er overal.
Als Natasia een smurf was, zou ik het nog steeds een naar mens en een kreng vinden.

Doei!
Op maandag 19 februari 2007 15:27 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
OoooOOoh, the bitch is back! Ga kinderen baren en schoonmaken.
pi_50928449
Belachelijk. Als Brian knapt en een gebroken neus krijgt hij vast niet eens een sanctie meer.
De Gouden Kooi maakt zichzelf echt onsterfelijk belachelijk.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_50928706
Wat eeen trieste vertoning is dit.. als dit niet duidelijk genoeg is dan weet ik het ook niet meer..
Ik geloof trouwens nooit dat Jaap het voor der op heeft genomen, dus dan zou die eerst een paar weken al bezig zijn met 'terror-acties' en als die dan iemand eruit zou kunnen krijgen neemtie het voor die gene op.. JAHOOR:)

Er was toch al een keer een topic hier, over een gesprek tussen Bart en nog iemand dat ineens de streams uitgingen.. Toen hadden ze het er toch over dat ze Natasia er niet uit mochten stemmen?
  donderdag 28 juni 2007 @ 11:20:26 #120
177194 aightZz
Lekkerrrrrrr Bonken!!
pi_50931254
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 09:33 schreef Elounda het volgende:

[..]

Je bent waarschijnlijk nog niet zo lang op dit forum, wat dan zou je wel weten dat de Mods hier heel strikte regels hanteren aangaande opmerkingen die racistisch van aard zijn.
En medelanders discrimineren nooit zeker. Dan moet je eens op Mamjo gaan kijken, wat daar allemaal gezegd wordt over Bakra's is ook niet misselijk.
En ga verder ook niet tegen mij beginnen want ik ben al 10 jaar gelukkig getrouwd met een Surinamer.
En doe eens wat aan je taalgebruik en die Avatar van je. En Natasia is gewoon een naar en vervelend mens, dat heeft niets met kleur te maken, nare mensen zijn er overal.
Als Natasia een smurf was, zou ik het nog steeds een naar mens en een kreng vinden.

Doei!
Had ik het tegen jou? waarom voel je je aangesproken? Ik ben ook bevriend met Nederlanders maar heb hekel aan sommige kut racisten, meestal zijn het die gabbers die lonsdalers aan hebben, die gek zitte te jumpen en te hakken. Is je vriendin een SURINAMER? of een Hindustaan.
  donderdag 28 juni 2007 @ 11:26:32 #121
137158 Elounda
the world is yours!
pi_50931464
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 11:20 schreef aightZz het volgende:

[..]

Had ik het tegen jou? waarom voel je je aangesproken? Ik ben ook bevriend met Nederlanders maar heb hekel aan sommige kut racisten, meestal zijn het die gabbers die lonsdalers aan hebben, die gek zitte te jumpen en te hakken. Is je vriendin een SURINAMER? of een Hindustaan.
Mijn man is een Creool.
Ik voel me niet zo zeer aangeproken, maar ik had wel behoefte om even op je post in te haken, omdat je meteen begint met die Nederlanders, die kutracisten. Dan discrimineer jij ook op dat moment. Toch?
Leven en laten leven is mijn motto. Maar niet elke Nederlander is een Londsdaler, een hakker of een jumper.
En zeker geen kutracist.

En naar Natasia hoeven we voorlopig niet te zwaaien, want dat krijsende kreng zit er nog steeds in.
Die moeten ze die villa nog uitbikken als het programma al lang en breed is afgelopen.
pi_50932041
Natasia vraagt haar 24 aan:
http://www.youtube.com/watch?v=8HZEGqhWemo

Wie weet...
  donderdag 28 juni 2007 @ 12:07:36 #123
177194 aightZz
Lekkerrrrrrr Bonken!!
pi_50932971
Heeft iemand nog een filmpje van Huub en Brian die laats elkaar hebbe geduwd, waar Huub 2x gevallen is

Elounda, het si goed zo hoor Ik bedoelde niet alle Nederlanders. Ik ben zelf Antiliaan
  donderdag 28 juni 2007 @ 12:15:44 #124
137158 Elounda
the world is yours!
pi_50933233
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 12:07 schreef aightZz het volgende:
Heeft iemand nog een filmpje van Huub en Brian die laats elkaar hebbe geduwd, waar Huub 2x gevallen is

Elounda, het si goed zo hoor Ik bedoelde niet alle Nederlanders. Ik ben zelf Antiliaan
Okay
pi_50933569
Al die stink Antilianen zijn toch net zo als Brian?
  donderdag 28 juni 2007 @ 12:42:24 #126
177194 aightZz
Lekkerrrrrrr Bonken!!
pi_50934038
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 12:26 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Al die stink Antilianen zijn toch net zo als Brian?
Laten ze die tanden van je rechtszetten mongool, anders doe ik het voor je. Die foto sla ik eventjes op,
pi_50934437
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 12:42 schreef aightZz het volgende:
Laten ze die tanden van je rechtszetten mongool, anders doe ik het voor je. Die foto sla ik eventjes op,
Go for it, spast.
pi_50934671
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 12:42 schreef aightZz het volgende:

[..]

Grapje, gast...
  donderdag 28 juni 2007 @ 13:16:20 #129
177194 aightZz
Lekkerrrrrrr Bonken!!
pi_50935113
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 13:02 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:

[..]

Grapje, gast...
Ik ook, om je terug te pakke met je grapjes (moest echt lijken)
pi_50935450
Von er niks an.
Heb je me nog gephotoshop-ed?
  donderdag 28 juni 2007 @ 13:25:07 #131
182896 ScofieldM
There is no plan
pi_50935493
Tas gaat nergens heen uiteindelijk let maar op, gewoon blijven waar je zit meid nog maar een paar maanden.
"Fear can hold you prisoner, hope can set you free"
www.prisonbreak.nl
BRIAN is MASTER
  donderdag 28 juni 2007 @ 13:27:53 #132
177194 aightZz
Lekkerrrrrrr Bonken!!
pi_50935616
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 13:24 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Von er niks an.
Heb je me nog gephotoshop-ed?
Nee dat niet, ik heb niks met je foto gedaan hoor
pi_50939143
"Natasia Blank"
quote:
“Ik ben aan het twijfelen of ik moet gaan”, vertelt de diva.. “Welke reden heb je om te blijven?”, willen Huub en Lieke weten. “Ik wil graag mijn jaar afmaken, en mijn doelen halen. Ik gun het Jaap niet dat hij om de fontein heen kan dansen”, aldus de diva.
Eerder zei ze dat ze d'r doelen al gehaald heeft. En omdat ze weer 'ns aandacht nodig heeft, vraagt ze haar 24-hours of fame aan. Ze is echt walgelijk, elke gedachte en mentaliteit van haar is akelig. Echt die negermentaliteit .
pi_50939797
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 08:26 schreef aightZz het volgende:

[..]

Blaat.
Leer eerst Nederlands en daarna mag je dood gaan.
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_50940178
zwaai
  donderdag 28 juni 2007 @ 15:44:32 #136
177194 aightZz
Lekkerrrrrrr Bonken!!
pi_50940516
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 15:22 schreef navigator het volgende:

[..]

Leer eerst Nederlands en daarna mag je dood gaan.
Nee dankje, Hopelijk krijgt jouw moeder ene dikke aids te pakken, en je vader een grote 190 kilo tumor in zijn hart en je zelf dood stikke met de poepgeur van osama bin laden.
  Admin donderdag 28 juni 2007 @ 16:28:23 #137
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_50941813
oy! Doe es niet!
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')