Wat Nena deed was fout, hoe begrijpelijk dan ook. Maar als Natte Nas met deze stevige trap richting Jaap (ik heb het stukje gezien) weg kan komen, dan stinkt het zaakje van alle kanten. Hier kun je je niet meer omheen lullen, doe je dat wel als Talpa dan is de uitkomst van de GK al bekend. Je kunt hier en daar je vraagtekens zetten maar dit was OVERDUIDELIJK! Als je dit nog goed gaat praten dan is het hek van de dam, en dan vraag ik me af, worden er grenzen verlegd of worden sommige mensen beschermd??? Hoe dan ook, het stinkt van alle kanten! Zo is het niet leuk meer, DGK verliest zijn aantrekkingskracht.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:09 schreef Starlie het volgende:
Ja mensen! Als Nena er al om zo'n trapje bij Brain eruit moet, dan moet Natasia er HELEMAAAAAL direct uit!! Dat ze er eigenlijk nu nog in zit.. GELIJK AFVOEREN!!
En idd, als de redactie dit accepteert dan is de Kooi echt het kijken niet meer waard...
Het meest verschrikkelijke scenario zou zijn als die aap ook een eigen talkshow zou krijgen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:35 schreef SmeerCaas het volgende:
Natasia zal NOOIT vrijwillig de kooi verlaten! Die moeten ze er letterlijk uitsleuren als haar dag gekomen is... Ik hoop dat OF de Gouden Kooi wordt opgedoekt door RTL OF dat men de redactie laat vervangen.
Natasia eruit... liever gisteren dan vandaag, wat mij betreft. Maar die enorme kutredactie denkt met dit viswijf een aanwinst te hebben.
Hoe voeden jullie Nederlanders dan jullie kinderen? Jonge, praat geen shit. In schijten betreft zijn jullie #1, in iemand se gezicht zeggen kunnen jullie niet, alles via de internet. Dat is bij de Nederlanders toch zo? waar meestal de ooms hun nichtjes aanraken, incest en natuurlijk in de familie van elkaar stelen. Praat niet alsof jullie Nederlanders zo volmaakt zijn, kut racisten.quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:49 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Dat opvoeden laat ze aan de familie over. Is heeeeeeel normaal in Suri.![]()
Zal ik wel bij je moeder doen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:28 schreef st0mpie het volgende:
ze moeten dat kutwijf aan dr kutharen die kooi uittrekken en op de stoep in de fik steken.
Je bent waarschijnlijk nog niet zo lang op dit forum, wat dan zou je wel weten dat de Mods hier heel strikte regels hanteren aangaande opmerkingen die racistisch van aard zijn.quote:Op donderdag 28 juni 2007 08:26 schreef aightZz het volgende:
[..]
Hoe voeden jullie Nederlanders dan jullie kinderen? Jonge, praat geen shit. In schijten betreft zijn jullie #1, in iemand se gezicht zeggen kunnen jullie niet, alles via de internet. Dat is bij de Nederlanders toch zo? waar meestal de ooms hun nichtjes aanraken, incest en natuurlijk in de familie van elkaar stelen. Praat niet alsof jullie Nederlanders zo volmaakt zijn, kut racisten.
In iemand se gezicht zeggen, een negertje van Surinaamse of Antiliaanse afkomst beledigen op straat, dan zien we dan wel wat er nog over blijft van jou en die andere kut racisten hier.
[..]
Had ik het tegen jou? waarom voel je je aangesproken? Ik ben ook bevriend met Nederlanders maar heb hekel aan sommige kut racisten, meestal zijn het die gabbers die lonsdalers aan hebben, die gek zitte te jumpen en te hakken. Is je vriendin een SURINAMER? of een Hindustaan.quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:33 schreef Elounda het volgende:
[..]
Je bent waarschijnlijk nog niet zo lang op dit forum, wat dan zou je wel weten dat de Mods hier heel strikte regels hanteren aangaande opmerkingen die racistisch van aard zijn.
En medelanders discrimineren nooit zeker. Dan moet je eens op Mamjo gaan kijken, wat daar allemaal gezegd wordt over Bakra's is ook niet misselijk.
En ga verder ook niet tegen mij beginnen want ik ben al 10 jaar gelukkig getrouwd met een Surinamer.![]()
![]()
En doe eens wat aan je taalgebruik en die Avatar van je. En Natasia is gewoon een naar en vervelend mens, dat heeft niets met kleur te maken, nare mensen zijn er overal.
Als Natasia een smurf was, zou ik het nog steeds een naar mens en een kreng vinden.
Doei!
Mijn man is een Creool.quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:20 schreef aightZz het volgende:
[..]
Had ik het tegen jou? waarom voel je je aangesproken? Ik ben ook bevriend met Nederlanders maar heb hekel aan sommige kut racisten, meestal zijn het die gabbers die lonsdalers aan hebben, die gek zitte te jumpen en te hakken. Is je vriendin een SURINAMER? of een Hindustaan.
Okayquote:Op donderdag 28 juni 2007 12:07 schreef aightZz het volgende:
Heeft iemand nog een filmpje van Huub en Brian die laats elkaar hebbe geduwd, waar Huub 2x gevallen is![]()
Elounda, het si goed zo hoorIk bedoelde niet alle Nederlanders.
Ik ben zelf Antiliaan
Laten ze die tanden van je rechtszetten mongool, anders doe ik het voor je. Die foto sla ik eventjes op,quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:26 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Al die stink Antilianen zijn toch net zo als Brian?
Go for it, spast.quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:42 schreef aightZz het volgende:
Laten ze die tanden van je rechtszetten mongool, anders doe ik het voor je. Die foto sla ik eventjes op,
Grapje, gast...quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:42 schreef aightZz het volgende:
[..]
Laten ze die tanden van je rechtszetten mongool, anders doe ik het voor je. Die foto sla ik eventjes op,
Nee dat niet, ik heb niks met je foto gedaan hoorquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:24 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Von er niks an.
Heb je me nog gephotoshop-ed?
Eerder zei ze dat ze d'r doelen al gehaald heeft. En omdat ze weer 'ns aandacht nodig heeft, vraagt ze haar 24-hours of fame aan. Ze is echt walgelijk, elke gedachte en mentaliteit van haar is akelig. Echt die negermentaliteitquote:“Ik ben aan het twijfelen of ik moet gaan”, vertelt de diva.. “Welke reden heb je om te blijven?”, willen Huub en Lieke weten. “Ik wil graag mijn jaar afmaken, en mijn doelen halen. Ik gun het Jaap niet dat hij om de fontein heen kan dansen”, aldus de diva.
Leer eerst Nederlands en daarna mag je dood gaan.quote:
Nee dankje, Hopelijk krijgt jouw moeder ene dikke aids te pakken, en je vader een grote 190 kilo tumor in zijn hart en je zelf dood stikke met de poepgeur van osama bin laden.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:22 schreef navigator het volgende:
[..]
Leer eerst Nederlands en daarna mag je dood gaan.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |