Ik hoop het ook voor je Frits!quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:34 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik me ook tot dat illustere rijtje mag voegen volgende week. Ik hoop van harte dat ik daar gewoon een uitgaande verbinding heb
Lijkt mij een puick idee!!!quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zuid-Holland
Zullen we een keer een Z-H meet houden OA?
Samen met BrandX en Frits.
[..]
Pcies...quote:wat triest
Halen is halen toch...
Provincieverrader...quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:45 schreef MPG het volgende:
[..]
eensch...
maggik als limbolander wel naar utrecht komen?
Jezus zeg LEnny...quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Heb nog niks gegeten vandaag, kut kater!rot nou eens op
idd...quote:
Prima idee!quote:
niet zeuren jij....aandachttrekker...quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
ga even een tosti fixen, hopelijk krijg ik m weg
Hey BXquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:07 schreef BrandX het volgende:
afternoon coffee... klinkt me dat even hemels in de oren!!!!trouwens!
goeie, ik ga er snel even een fixen (maar dan zonder de hazelnootsmaakquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:08 schreef OA het volgende:
[..]
Hey BX![]()
Koffie...![]()
Ik heb pads met hazelnootsmaak bij me, van de appie!![]()
Brandx...quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:08 schreef BrandX het volgende:
[..]
wie komt er in zuid holland wonen?
Oh, en idd, puick idee!![]()
Winkelenquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:08 schreef Bengeltje het volgende:
Dit is toch niet te geloven.Plaats je een ding, je bent nog geen 5 sec, weg of het topic is al vol.
Heyy Fruts,![]()
![]()
Ben zo ook weer weg, wil wat leuks gaan doen, moet alleen nog bedenken wat.
mja...quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:10 schreef vrolijke-frits het volgende:
Een heerlijke OAiaanse multiquote-post siert deze eerste pagina![]()
quote:
ze gaan naar Turkije met hun vader....quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:11 schreef BrandX het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe is het?
Ik heb niet meer meegekregen waarom je je kids 2,5 weken moet missen..wat gaan ze doen?
Ohh dat kan.quote:
hoezo? tosti's zijn best lekker, zeker als jij ze maaktquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:08 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
niet zeuren jij....aandachttrekker...![]()
![]()
Vlaring, oftewel Vlaardingen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:12 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Niet goed?
OA, waar in Zuid-Holland huis jij eigenlijk?
Bengeltjuhquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:08 schreef Bengeltje het volgende:
Dit is toch niet te geloven.Plaats je een ding, je bent nog geen 5 sec, weg of het topic is al vol.
Heyy Fruts,![]()
![]()
Ben zo ook weer weg, wil wat leuks gaan doen, moet alleen nog bedenken wat.
je hebt multiquote en multiquote he...quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:12 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Niet goed?
OA, waar in Zuid-Holland huis jij eigenlijk?
quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:13 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hoezo? tosti's zijn best lekker, zeker als jij ze maakt
ja dat ja...quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
FIX DAN EENS EEN KEER FQR![]()
Of laat fruts het fixen ofzo.
net als dat ze hier naluk zeggen, en kattek, noortek, en 'de veen'quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:13 schreef OA het volgende:
[..]
Vlaring, oftewel Vlaardingen.
Ik kom echter uit Maassluis.
Ah! vandaar.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:12 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ze gaan naar Turkije met hun vader.......super cool voor hun hoor...maar ja...voor mij iets minder dus...
![]()
Maar ik plaats niet zomaar een multiquote.. Ik reageer heus niet op elke post...quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:13 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
je hebt multiquote en multiquote he......OA is wel erg fanatiek.....
![]()
en ik hou van smilies...![]()
![]()
DELUUUUUFT....quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:13 schreef OA het volgende:
[..]
en ik plaats wel overal smilies...quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:15 schreef OA het volgende:
[..]
Maar ik plaats niet zomaar een multiquote.. Ik reageer heus niet op elke post...![]()
Aha, onder de rook van Rotterdam dusquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:13 schreef OA het volgende:
[..]
Ieder z'n meug heet dat!quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:13 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
je hebt multiquote en multiquote he......OA is wel erg fanatiek.....
![]()
en ik hou van smilies...![]()
![]()
maar multiquoten is wel goedquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:15 schreef OA het volgende:
[..]
Maar ik plaats niet zomaar een multiquote.. Ik reageer heus niet op elke post...![]()
ik heb twee katersquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:14 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
..ja maar...ja maar...ik had het over zijn zoveelste kater...
![]()
De heul, breje durp,quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
net als dat ze hier naluk zeggen, en kattek, noortek, en 'de veen'
resp. naaldwijk, katwijk, noordwijk, en roelofarendsveen.
Jawel hoor. Ik winkel altijd gericht en bij dezelfde winkels. Ik hou ook niet zo van neuzen door stapels en rekken kleding.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:16 schreef Bengeltje het volgende:
Denk je?![]()
Voel ik me gelijk toch weer een "normaal" vrouwtje.
Kan jij er toch lekker op uit? Kom ook even deze kant op, heb ik ook wat te doen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:12 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ze gaan naar Turkije met hun vader.......super cool voor hun hoor...maar ja...voor mij iets minder dus...
![]()
gazertquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:16 schreef StarGazer het volgende:
Nog een bakkie extra dark roast dan maar
quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:08 schreef BrandX het volgende:
goeie, ik ga er snel even een fixen (maar dan zonder de hazelnootsmaak)
JJ!!!, Houniet en de anderen!
Gast !quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:16 schreef StarGazer het volgende:
Nog een bakkie extra dark roast dan maar
multiquoten isquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:15 schreef OA het volgende:
[..]
quote:
Wel relaxed voor haar kinderen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:15 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ah! vandaar.
Gelukkig kan je hier je bakkie troost halen![]()
![]()
Wat heb jij met Delft?quote:
Fout....quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:16 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Aha, onder de rook van Rotterdam dus
Dat heb ik nu ook.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:17 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jawel hoor. Ik winkel altijd gericht en bij dezelfde winkels. Ik hou ook niet zo van neuzen door stapels en rekken kleding.
daar ben ik opgegroeid zeg maar...quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:20 schreef OA het volgende:
[..]
Wel relaxed voor haar kinderen.
Eerst 2,5 week naar Turkije en vervolgens 2 weken naar Moorea!!![]()
gescheiden ouders ftw...![]()
[..]
Wat heb jij met Delft?![]()
[..]
Fout....![]()
Aangezien er over het algemeen een zuidwesten wind staat, ligt Rotterdam dus grotendeels in de rook van Vlaardingen!!![]()
Ik ben echt slecht met computers, mij is het gelukt.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ow die dingen die ik nog altijd niet heb, niet snap en nog moet installeren
hoe staat het leven?quote:
OA, hoe is die pleur met die hazelnootshit?quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:20 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
[..]
Fout....![]()
Aangezien er over het algemeen een zuidwesten wind staat, ligt Rotterdam dus grotendeels in de rook van Vlaardingen!!![]()
daar valt niks aan te begrijpenquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
mijn ondertitel kuch kuch ondertitel proestquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:20 schreef Frutsel het volgende:
jazekers...!!! stappen ze net uit de ene vliegtuig, kunnen ze bijna meteen weer inchecken...quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:20 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
[..]
Fout....![]()
de vraag is: wil ik hetquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ben echt slecht met computers, mij is het gelukt.Je kunt het wel..
quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:21 schreef Houniet het volgende:
[..]
mijn ondertitel kuch kuch ondertitel proest
hoe is het met gazertje?
dat laatste is dan weer minder leuk, voor mij danquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:22 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
jazekers...!!! stappen ze net uit de ene vliegtuig, kunnen ze bijna meteen weer inchecken...![]()
![]()
![]()
Daar óók al...?quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:20 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
daar ben ik opgegroeid zeg maar...![]()
![]()
goed manquote:
Oke, goed punt wel!quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:20 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
[..]
Fout....![]()
Die is heel goed te doen!quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hoe staat het leven?
[..]
OA, hoe is die pleur met die hazelnootshit?
ha gastquote:
awww...quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
dat laatste is dan weer minder leuk, voor mij dan![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:24 schreef OA het volgende:
[..]
Daar óók al...?
Toch ook in een heel klein plaatsje in Frankrijk en.. en. nu in Twente:P
Zegmaar alle posts waar mijn naam wordt genoemd, worden blauw gemarkeerd. En je kan toffe smileys er heel makkelijk bijdoen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
de vraag is: wil ik het
maak es screenshots wat het doet en wat je d'r mee kan
ik bedoel hier in Nederland...quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:24 schreef OA het volgende:
[..]
Daar óók al...?
Toch ook in een heel klein plaatsje in Frankrijk en.. en...![]()
ik wil ook!!!!quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zegmaar alle posts waar mijn naam wordt genoemd, worden blauw gemarkeerd. En je kan toffe smileys er heel makkelijk bijdoen. [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Dan ben je geboren in een heel klein durp...quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:26 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik bedoel hier in Nederland.....trouwens METZ is zeker geen kleine stad...
![]()
neeej. da was nie de afspraakquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:25 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
awww...![]()
...ga je toch stiekem mee...
![]()
![]()
![]()
![]()
Scriptie ellende...afgezien daarvan gaat t wel goed hoorquote:
St Germain En Laye is ook geen klein durp....quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:27 schreef OA het volgende:
[..]
Dan ben je geboren in een heel klein durp...![]()
Toch?![]()
ik heb nu alles groen... waar ik in postquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zegmaar alle posts waar mijn naam wordt genoemd, worden blauw gemarkeerd. En je kan toffe smileys er heel makkelijk bijdoen. [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Ah.. Succes!quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:28 schreef StarGazer het volgende:
Scriptie ellende...afgezien daarvan gaat t wel goed hoor
geeft nix, je deed net al moeite om uitleg te gevenquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
oh geen zin in screenshot trouwensteveel moeite
neem ik mijn laptop wel mee....quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik heb nu alles groen... waar ik in post![]()
Hmm..zal me d'r maar eens in gaan verdiepen dan deze week ^^![]()
perla haal ik wel vaker, maar is het ook lekkerquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:24 schreef OA het volgende:
[..]
Die is heel goed te doen!
Te koop bij AH, merk Perla.![]()
Nou, dan ben je vast wel eens in een heel klein durp geweest...quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:28 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
St Germain En Laye is ook geen klein durp....![]()
![]()
das goed hoorquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:29 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
neem ik mijn laptop wel mee....![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb onlangs een nieuwe zak gehaald...quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
perla haal ik wel vaker, maar is het ook lekker
Daar gaa the tme om.
joe stoepid woemaan...quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:31 schreef Frutsel het volgende:
Klein Durp?
Allo Allo?
It's me Leclerc...
quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:30 schreef OA het volgende:
[..]
Nou, dan ben je vast wel eens in een heel klein durp geweest... [afbeelding]
succes lieverd....heel veelquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:32 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik ga zo de auto induiken om naar het station te rijden
Kut herkansing
quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:31 schreef Frutsel het volgende:
Klein Durp?
Allo Allo?
It is me Leclerc...
succesquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:32 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik ga zo de auto induiken om naar het station te rijden
Kut herkansing
quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:31 schreef Frutsel het volgende:
Klein Durp?
Allo Allo?
It is I Leclerc...
Eet hij de guppy's niet op?quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Die ook ja en guppy's
en een hondje.
WOW.....quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:36 schreef eer-ik het volgende:
Gadgets FTW
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Gooi de turtle er eens voor de grap bij..quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Die zitten in een dichte bak,Alleen de guppy's eten de guppy's.
Succes Frits
quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gooi de turtle er eens voor de grap bij..![]()
![]()
ik vind vooral de na-smaak echt vies...quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:44 schreef Kuukske het volgende:
Citroenkauwgom smaakt raar.
Nope.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gooi de turtle er eens voor de grap bij..![]()
![]()
citroen ijs daarentegenquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:44 schreef Kuukske het volgende:
Citroenkauwgom smaakt raar.
Heel even maar, die van mij werden altijd helemaal gek als ze vis kregen. Dan beten ze echt in alles at ze maar konden vinden, ook in elkaar.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nope.. Die verdient zijn eigen stekkie.
Illigale handelquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[img=578xnull]http://i8.tinypic.com/4q54ide.jpg[/img]
Dat waren mijn beestjes.Ze zijn nu naar een andere fokker.
Nope, nog geen seconde.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heel even maar, die van mij werden altijd helemaal gek als ze vis kregen. Dan beten ze echt in alles at ze maar konden vinden, ook in elkaar.
Twee? of zie ik achterdoor iets van een derde?quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[afbeelding]
Dat waren mijn beestjes.Ze zijn nu naar een andere fokker.
Ik had er twee, de nieuwe eigenaar, Prowl, heeft er iets van 8 geloof ik.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nope, nog geen seconde.![]()
Weet heus wel dat die beestjes dat ook wel lekker vinden.
[..]
Twee? of zie ik achterdoor iets van een derde?
Die roodwang mag hier eigelijk niet verkocht worden geloof ik. Illegale handel dus inderdaad..quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hai is hier niet. Ik ben er zelf wel.quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:03 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:05 schreef MPG het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:05 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:07 schreef MPG het volgende:
[..]Van jullie naar je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:07 schreef MPG het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* JortK Belt 0900-8844quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Die roodwang mag hier eigelijk niet verkocht worden geloof ik. Illegale handel dus inderdaad..![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:13 schreef Frutsel het volgende:
oh oh....quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:13 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
..... Oeps.... en M-M leest nog altijd terug ook
![]()
![]()
![]()
![]()
Och joh, ff flink op de bek pakken en ze is weer in haar nopjes.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:13 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
werkt dat zo ook bij jou?quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Och joh, ff flink op de bek pakken en ze is weer in haar nopjes.![]()
![]()
nueqe?quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ligt er aan wie het doet en hoe het gedaan wordt.
voor mij met melk en suiker graag....quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:20 schreef JortK het volgende:
* JortK haalt nog een bakkie, want Autobar is gweest
quote:
Autobar?quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:20 schreef JortK het volgende:
* JortK haalt nog een bakkie, want Autobar is gweest
Dat valt niet onder "op de bek nemen"quote:
fok, weer een blauwtje gelopenquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Autobar?
[..]
Dat valt niet onder "op de bek nemen"![]()
e2 van vandaag Lenny...quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
fok, weer een blauwtje gelopen
JJ is tegen een blauwtje aangelopenquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je bent nog jong, gaat nog wel vaker gebeuren.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
mja...maar het gebeurt hem al zo vaak...quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je bent nog jong, gaat nog wel vaker gebeuren.![]()
hoe oud ben jij danquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je bent nog jong, gaat nog wel vaker gebeuren.![]()
dit noem ik niet eens een afwijzing....quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jij ook een, je was afgewezen door mij weet je nog..
alleen over het internet, doe daarmee toch iets foutquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:28 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mja...maar het gebeurt hem al zo vaak...![]()
yeah right....quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
alleen over het internet, doe daarmee toch iets fout
in het echt nog nooit [afbeelding]
Go Lenny!quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jij zit in het echt nooit achter de meisjes aan?quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij zit in het echt nooit achter de meisjes aan?
maar ik heb het zo drukquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:29 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
tuurlijk wel eer-ik....je kon het..je kunt het...![]()
![]()
![]()
Inderdaad niet vaak, behoeftes worden daarentegen ruimschoots vervuld. Vanavond nog naar een vriendin toe..quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij zit in het echt nooit achter de meisjes aan?
quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Handje vasthouden, trek ik je mee.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Inderdaad niet vaak, behoeftes worden daarentegen ruimschoots vervuld. Vanavond nog naar een vriendin toe.. [afbeelding]
die logfiles zeker niet bewaard?quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Kunt u mij dit zwart op wit toesturen?
Mooie leeftijd.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:37 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik ben ook bijna net zo oud jong...![]()
![]()
![]()
Uhuquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:13 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lievie..... je bent er weerquote:
quote:
Als je maar weet.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:39 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
zekers.....en het wordt steeds mooier...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
slijmbalquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Lievie..... je bent er weer [afbeelding] [afbeelding]
Ik heb jou vreselijk gemist![]()
steviger heftiger, tis wel MM he, die heeft een harde opperlaag.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Lievie..... je bent er weer [afbeelding] [afbeelding]
Ik heb jou vreselijk gemist![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
whehe, ja, M, je bent wel erg nat bezig wat dat betreft
oww dat...quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat het steeds geiler beter wordt.![]()
quote:
Eenschquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:42 schreef Memento-Mori het volgende:
Hers moeten deaud, nee wacht tentamens
Viespeukquote:
Owjaquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
steviger heftiger, tis wel MM he, die heeft een harde opperlaag.
selectief terug lezen dus...quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:44 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
niet altijd alles, wel altijd ff globaal
ja dus? daarom kan je me wel een kusje gevenquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:44 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
niet altijd alles, wel altijd ff globaal
quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:46 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ja dus? daarom kan je me wel een kusje geven
Hoe ouder hoe verstandiger? Of welke bedoel je.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
ja maar je kent gezegde toch wel![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:45 schreef MPG het volgende:
[..]Vin je me nie meer lief?
[..]
Eensch
[..]
Viespeuk
[..]
Owja [afbeelding]
MM? Neuken?
![]()
nee ik doe jou na voor als ik eens iets 'vergeet' of zomaar van msn gaquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:47 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]krijg je niet genoeg kusjes van JJ dan ofzo?
Hoe dichter bij de nul, hoe meer flauwekulquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoe ouder hoe verstandiger? Of welke bedoel je.
hoe dichter bij de nul hoe strakker om de lulquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoe ouder hoe verstandiger? Of welke bedoel je.
Owww kom op, tis een vent. ( en idd niet elke vent denkt zo. ) je zit aan de pilquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]het gaat je alleen daar om he
en ik maar denken dat je me echt lief vond enzo
quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
hoe dichter bij de nul hoe strakker om de lul
hoe zit het dan als je 100 wordt?quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
dat geloof ik.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:48 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Hoe dichter bij de nul, hoe meer flauwekul
Dat is nog altijd geen feit.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Het gaat om de afstand tot 0. Niks 2 nullen ofzo, gewoon het cijfer 0 en daar de afstand tot.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hoe zit het dan als je 100 wordt?
Dan heb je ineens 2 nullen...
Dan moet je eerst flink wat viagra geven, zodat er tenminste nog wat omhoog komt.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hoe zit het dan als je 100 wordt?
Dan heb je ineens 2 nullen...
oh. ik dacht dat het met leeftijd te maken hadquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Het gaat om de afstand tot 0. Niks 2 nullen ofzo, gewoon het cijfer 0 en daar de afstand tot.
die pil heb voornamelijk om de reden omdat ik anders 2 weken per maand uit de roulatie ben omdat ik dan verga van de buikpijn en om mn menstruatie te regelenquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Owww kom op, tis een vent. ( en idd niet elke vent denkt zo. ) je zit aan de pil
dus jij wil ook wel.
Bedoel het niet gemeen he.![]()
Jamaar.. jamaar.. ik vind jou ECHT lief...quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
het gaat je alleen daar om he
en ik maar denken dat je me echt lief vond enzo
precies dat ja...quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:53 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
die pil heb voornamelijk om de reden omdat ik anders 2 weken per maand uit de roulatie ben omdat ik dan verga van de buikpijn en om mn menstruatie te regelen![]()
en tja als ik dan eens een vriendje heb (wat vrijwel nooit zo is) is het mooi meegenomen dat ik niet zwanger raak ja
met je eend?quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
gaan we nog een keer racen?
Ik trek je er dik uit
dus met mij ook....quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Jamaar.. jamaar.. ik vind jou ECHT lief...![]()
Ik neuk alleen lieve meisjes...
Niet zo happen meid, ik wist nog waarom je die slikte.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:53 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
die pil heb voornamelijk om de reden omdat ik anders 2 weken per maand uit de roulatie ben omdat ik dan verga van de buikpijn en om mn menstruatie te regelen![]()
en tja als ik dan eens een vriendje heb (wat vrijwel nooit zo is) is het mooi meegenomen dat ik niet zwanger raak ja
heb jij een wagen dan?quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
met je eend?
die kan ik wel verslaan met mijn wagen
Je trekt mij uit mijn auto?quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
gaan we nog een keer racen?
Ik trek je er dik uit
quote:
haha, tegen de tijd dat ik uit m'n wagen ben, ben jij al lang en breed wegquote:
quote:
ow, hell, ik bedoel heelquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hel? Uhm je bent soms geloofwaardig.
iig de vrouwen ja...quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan is het iedereen hier in dit topic nog altijd ja.![]()
die wittequote:Op woensdag 27 juni 2007 14:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
![]()
Had jij 'm nou ergens gestald, of was dat die kerel met die witte?
Moeten ze wel vrijgezellig zijn hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |