neeej. da was nie de afspraakquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:25 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
awww...![]()
...ga je toch stiekem mee...
![]()
![]()
![]()
![]()
Scriptie ellende...afgezien daarvan gaat t wel goed hoorquote:
St Germain En Laye is ook geen klein durp....quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:27 schreef OA het volgende:
[..]
Dan ben je geboren in een heel klein durp...![]()
Toch?![]()
ik heb nu alles groen... waar ik in postquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zegmaar alle posts waar mijn naam wordt genoemd, worden blauw gemarkeerd. En je kan toffe smileys er heel makkelijk bijdoen. [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Ah.. Succes!quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:28 schreef StarGazer het volgende:
Scriptie ellende...afgezien daarvan gaat t wel goed hoor
geeft nix, je deed net al moeite om uitleg te gevenquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
oh geen zin in screenshot trouwensteveel moeite
neem ik mijn laptop wel mee....quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik heb nu alles groen... waar ik in post![]()
Hmm..zal me d'r maar eens in gaan verdiepen dan deze week ^^![]()
perla haal ik wel vaker, maar is het ook lekkerquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:24 schreef OA het volgende:
[..]
Die is heel goed te doen!
Te koop bij AH, merk Perla.![]()
Nou, dan ben je vast wel eens in een heel klein durp geweest...quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:28 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
St Germain En Laye is ook geen klein durp....![]()
![]()
das goed hoorquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:29 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
neem ik mijn laptop wel mee....![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb onlangs een nieuwe zak gehaald...quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
perla haal ik wel vaker, maar is het ook lekker
Daar gaa the tme om.
joe stoepid woemaan...quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:31 schreef Frutsel het volgende:
Klein Durp?
Allo Allo?
It's me Leclerc...
quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:30 schreef OA het volgende:
[..]
Nou, dan ben je vast wel eens in een heel klein durp geweest... [afbeelding]
succes lieverd....heel veelquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:32 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik ga zo de auto induiken om naar het station te rijden
Kut herkansing
quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:31 schreef Frutsel het volgende:
Klein Durp?
Allo Allo?
It is me Leclerc...
succesquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:32 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik ga zo de auto induiken om naar het station te rijden
Kut herkansing
quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:31 schreef Frutsel het volgende:
Klein Durp?
Allo Allo?
It is I Leclerc...
Eet hij de guppy's niet op?quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Die ook ja en guppy's
en een hondje.
WOW.....quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:36 schreef eer-ik het volgende:
Gadgets FTW
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Gooi de turtle er eens voor de grap bij..quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Die zitten in een dichte bak,Alleen de guppy's eten de guppy's.
Succes Frits
quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gooi de turtle er eens voor de grap bij..![]()
![]()
ik vind vooral de na-smaak echt vies...quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:44 schreef Kuukske het volgende:
Citroenkauwgom smaakt raar.
Nope.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gooi de turtle er eens voor de grap bij..![]()
![]()
citroen ijs daarentegenquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:44 schreef Kuukske het volgende:
Citroenkauwgom smaakt raar.
Heel even maar, die van mij werden altijd helemaal gek als ze vis kregen. Dan beten ze echt in alles at ze maar konden vinden, ook in elkaar.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nope.. Die verdient zijn eigen stekkie.
Illigale handelquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[img=578xnull]http://i8.tinypic.com/4q54ide.jpg[/img]
Dat waren mijn beestjes.Ze zijn nu naar een andere fokker.
Nope, nog geen seconde.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heel even maar, die van mij werden altijd helemaal gek als ze vis kregen. Dan beten ze echt in alles at ze maar konden vinden, ook in elkaar.
Twee? of zie ik achterdoor iets van een derde?quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[afbeelding]
Dat waren mijn beestjes.Ze zijn nu naar een andere fokker.
Ik had er twee, de nieuwe eigenaar, Prowl, heeft er iets van 8 geloof ik.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nope, nog geen seconde.![]()
Weet heus wel dat die beestjes dat ook wel lekker vinden.
[..]
Twee? of zie ik achterdoor iets van een derde?
Die roodwang mag hier eigelijk niet verkocht worden geloof ik. Illegale handel dus inderdaad..quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hai is hier niet. Ik ben er zelf wel.quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:03 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:05 schreef MPG het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:05 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:07 schreef MPG het volgende:
[..]Van jullie naar je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:07 schreef MPG het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* JortK Belt 0900-8844quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Die roodwang mag hier eigelijk niet verkocht worden geloof ik. Illegale handel dus inderdaad..![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:13 schreef Frutsel het volgende:
oh oh....quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:13 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
..... Oeps.... en M-M leest nog altijd terug ook
![]()
![]()
![]()
![]()
Och joh, ff flink op de bek pakken en ze is weer in haar nopjes.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:13 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
..... Oeps.... en M-M leest nog altijd terug ook
![]()
![]()
![]()
![]()
werkt dat zo ook bij jou?quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Och joh, ff flink op de bek pakken en ze is weer in haar nopjes.![]()
![]()
nueqe?quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ligt er aan wie het doet en hoe het gedaan wordt.
voor mij met melk en suiker graag....quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:20 schreef JortK het volgende:
* JortK haalt nog een bakkie, want Autobar is gweest
quote:
Autobar?quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:20 schreef JortK het volgende:
* JortK haalt nog een bakkie, want Autobar is gweest
Dat valt niet onder "op de bek nemen"quote:
fok, weer een blauwtje gelopenquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Autobar?
[..]
Dat valt niet onder "op de bek nemen"![]()
e2 van vandaag Lenny...quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
fok, weer een blauwtje gelopen
JJ is tegen een blauwtje aangelopenquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je bent nog jong, gaat nog wel vaker gebeuren.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
mja...maar het gebeurt hem al zo vaak...quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je bent nog jong, gaat nog wel vaker gebeuren.![]()
hoe oud ben jij danquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je bent nog jong, gaat nog wel vaker gebeuren.![]()
dit noem ik niet eens een afwijzing....quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jij ook een, je was afgewezen door mij weet je nog..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |