ik heb twee katersquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:14 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
..ja maar...ja maar...ik had het over zijn zoveelste kater...
![]()
De heul, breje durp,quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
net als dat ze hier naluk zeggen, en kattek, noortek, en 'de veen'
resp. naaldwijk, katwijk, noordwijk, en roelofarendsveen.
Jawel hoor. Ik winkel altijd gericht en bij dezelfde winkels. Ik hou ook niet zo van neuzen door stapels en rekken kleding.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:16 schreef Bengeltje het volgende:
Denk je?![]()
Voel ik me gelijk toch weer een "normaal" vrouwtje.
Kan jij er toch lekker op uit? Kom ook even deze kant op, heb ik ook wat te doen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:12 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ze gaan naar Turkije met hun vader.......super cool voor hun hoor...maar ja...voor mij iets minder dus...
![]()
gazertquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:16 schreef StarGazer het volgende:
Nog een bakkie extra dark roast dan maar
quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:08 schreef BrandX het volgende:
goeie, ik ga er snel even een fixen (maar dan zonder de hazelnootsmaak)
JJ!!!, Houniet en de anderen!
Gast !quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:16 schreef StarGazer het volgende:
Nog een bakkie extra dark roast dan maar
multiquoten isquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:15 schreef OA het volgende:
[..]
Maar ik plaats niet zomaar een multiquote.. Ik reageer heus niet op elke post...![]()
quote:
Wel relaxed voor haar kinderen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:15 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ah! vandaar.
Gelukkig kan je hier je bakkie troost halen![]()
![]()
Wat heb jij met Delft?quote:
Fout....quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:16 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Aha, onder de rook van Rotterdam dus
Dat heb ik nu ook.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:17 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jawel hoor. Ik winkel altijd gericht en bij dezelfde winkels. Ik hou ook niet zo van neuzen door stapels en rekken kleding.
daar ben ik opgegroeid zeg maar...quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:20 schreef OA het volgende:
[..]
Wel relaxed voor haar kinderen.
Eerst 2,5 week naar Turkije en vervolgens 2 weken naar Moorea!!![]()
gescheiden ouders ftw...![]()
[..]
Wat heb jij met Delft?![]()
[..]
Fout....![]()
Aangezien er over het algemeen een zuidwesten wind staat, ligt Rotterdam dus grotendeels in de rook van Vlaardingen!!![]()
Ik ben echt slecht met computers, mij is het gelukt.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ow die dingen die ik nog altijd niet heb, niet snap en nog moet installeren
hoe staat het leven?quote:
OA, hoe is die pleur met die hazelnootshit?quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:20 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
[..]
Fout....![]()
Aangezien er over het algemeen een zuidwesten wind staat, ligt Rotterdam dus grotendeels in de rook van Vlaardingen!!![]()
daar valt niks aan te begrijpenquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
mijn ondertitel kuch kuch ondertitel proestquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:20 schreef Frutsel het volgende:
jazekers...!!! stappen ze net uit de ene vliegtuig, kunnen ze bijna meteen weer inchecken...quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:20 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
[..]
Fout....![]()
de vraag is: wil ik hetquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ben echt slecht met computers, mij is het gelukt.Je kunt het wel..
quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:21 schreef Houniet het volgende:
[..]
mijn ondertitel kuch kuch ondertitel proest
hoe is het met gazertje?
dat laatste is dan weer minder leuk, voor mij danquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:22 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
jazekers...!!! stappen ze net uit de ene vliegtuig, kunnen ze bijna meteen weer inchecken...![]()
![]()
![]()
Daar óók al...?quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:20 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
daar ben ik opgegroeid zeg maar...![]()
![]()
goed manquote:
Oke, goed punt wel!quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:20 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
[..]
Fout....![]()
Die is heel goed te doen!quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hoe staat het leven?
[..]
OA, hoe is die pleur met die hazelnootshit?
ha gastquote:
awww...quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
dat laatste is dan weer minder leuk, voor mij dan![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:24 schreef OA het volgende:
[..]
Daar óók al...?
Toch ook in een heel klein plaatsje in Frankrijk en.. en. nu in Twente:P
Zegmaar alle posts waar mijn naam wordt genoemd, worden blauw gemarkeerd. En je kan toffe smileys er heel makkelijk bijdoen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
de vraag is: wil ik het
maak es screenshots wat het doet en wat je d'r mee kan
ik bedoel hier in Nederland...quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:24 schreef OA het volgende:
[..]
Daar óók al...?
Toch ook in een heel klein plaatsje in Frankrijk en.. en...![]()
ik wil ook!!!!quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zegmaar alle posts waar mijn naam wordt genoemd, worden blauw gemarkeerd. En je kan toffe smileys er heel makkelijk bijdoen. [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Dan ben je geboren in een heel klein durp...quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:26 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik bedoel hier in Nederland.....trouwens METZ is zeker geen kleine stad...
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |