Ik hoop het ook voor je Frits!quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:34 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik me ook tot dat illustere rijtje mag voegen volgende week. Ik hoop van harte dat ik daar gewoon een uitgaande verbinding heb
Lijkt mij een puick idee!!!quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zuid-Holland
Zullen we een keer een Z-H meet houden OA?
Samen met BrandX en Frits.
[..]
Pcies...quote:wat triest
Halen is halen toch...
Provincieverrader...quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:45 schreef MPG het volgende:
[..]
eensch...
maggik als limbolander wel naar utrecht komen?
Jezus zeg LEnny...quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Heb nog niks gegeten vandaag, kut kater!rot nou eens op
idd...quote:
Prima idee!quote:
niet zeuren jij....aandachttrekker...quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
ga even een tosti fixen, hopelijk krijg ik m weg
Hey BXquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:07 schreef BrandX het volgende:
afternoon coffee... klinkt me dat even hemels in de oren!!!!trouwens!
goeie, ik ga er snel even een fixen (maar dan zonder de hazelnootsmaakquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:08 schreef OA het volgende:
[..]
Hey BX![]()
Koffie...![]()
Ik heb pads met hazelnootsmaak bij me, van de appie!![]()
Brandx...quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:08 schreef BrandX het volgende:
[..]
wie komt er in zuid holland wonen?
Oh, en idd, puick idee!![]()
Winkelenquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:08 schreef Bengeltje het volgende:
Dit is toch niet te geloven.Plaats je een ding, je bent nog geen 5 sec, weg of het topic is al vol.
Heyy Fruts,![]()
![]()
Ben zo ook weer weg, wil wat leuks gaan doen, moet alleen nog bedenken wat.
mja...quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:10 schreef vrolijke-frits het volgende:
Een heerlijke OAiaanse multiquote-post siert deze eerste pagina![]()
quote:
ze gaan naar Turkije met hun vader....quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:11 schreef BrandX het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe is het?
Ik heb niet meer meegekregen waarom je je kids 2,5 weken moet missen..wat gaan ze doen?
Ohh dat kan.quote:
hoezo? tosti's zijn best lekker, zeker als jij ze maaktquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:08 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
niet zeuren jij....aandachttrekker...![]()
![]()
Vlaring, oftewel Vlaardingen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:12 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Niet goed?
OA, waar in Zuid-Holland huis jij eigenlijk?
Bengeltjuhquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:08 schreef Bengeltje het volgende:
Dit is toch niet te geloven.Plaats je een ding, je bent nog geen 5 sec, weg of het topic is al vol.
Heyy Fruts,![]()
![]()
Ben zo ook weer weg, wil wat leuks gaan doen, moet alleen nog bedenken wat.
je hebt multiquote en multiquote he...quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:12 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Niet goed?
OA, waar in Zuid-Holland huis jij eigenlijk?
quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:13 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hoezo? tosti's zijn best lekker, zeker als jij ze maakt
ja dat ja...quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
FIX DAN EENS EEN KEER FQR![]()
Of laat fruts het fixen ofzo.
net als dat ze hier naluk zeggen, en kattek, noortek, en 'de veen'quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:13 schreef OA het volgende:
[..]
Vlaring, oftewel Vlaardingen.
Ik kom echter uit Maassluis.
Ah! vandaar.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:12 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ze gaan naar Turkije met hun vader.......super cool voor hun hoor...maar ja...voor mij iets minder dus...
![]()
Maar ik plaats niet zomaar een multiquote.. Ik reageer heus niet op elke post...quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:13 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
je hebt multiquote en multiquote he......OA is wel erg fanatiek.....
![]()
en ik hou van smilies...![]()
![]()
DELUUUUUFT....quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:13 schreef OA het volgende:
[..]
en ik plaats wel overal smilies...quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:15 schreef OA het volgende:
[..]
Maar ik plaats niet zomaar een multiquote.. Ik reageer heus niet op elke post...![]()
Aha, onder de rook van Rotterdam dusquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:13 schreef OA het volgende:
[..]
Ieder z'n meug heet dat!quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:13 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
je hebt multiquote en multiquote he......OA is wel erg fanatiek.....
![]()
en ik hou van smilies...![]()
![]()
maar multiquoten is wel goedquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:15 schreef OA het volgende:
[..]
Maar ik plaats niet zomaar een multiquote.. Ik reageer heus niet op elke post...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |