abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Donald Duck held donderdag 28 juni 2007 @ 00:11:50 #101
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_50922762
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 00:08 schreef Creutton-dar het volgende:
Ook dat zou ik zelf doen.
Is dat niet 'stoere forumpraat'?
Zou je werkelijk helpen bij het doden van een mens? Wetende dat je wellicht een onschuldige doodt?
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  donderdag 28 juni 2007 @ 00:12:38 #102
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_50922786
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 00:07 schreef Creutton-dar het volgende:

[..]

Dus een levenlang opgesloten zitten is geen onzin?
nee. is geen onzin.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_50922811
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 00:10 schreef sneakypete het volgende:
Levenslang kan bij herziening van een zaak ongedaan gemaakt worden, de doodstraf is onomkeerbaar.
Waar mensen werken worden fouten gemaakt, en het is beter om voor het geval dat, de fout te kunnen herstellen, dat is toch logisch?
En wat betreft detentiekosten: die kun je compenseren door gediteneerden iets maatschappelijk nuttigs te laten doen.
Dat je tegen de doodstraf ben was me al duidelijk.
Ik ben er voor.
Dus blijven we tegenover elkaar staan.
pi_50922832
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 00:12 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

nee. is geen onzin.
Waarom niet?
  donderdag 28 juni 2007 @ 00:14:48 #105
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_50922867
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 00:13 schreef Creutton-dar het volgende:

[..]

Ik ben er voor.
waarom voor dan?
Landen die het hebben zijn veelal totalitair en weinig democratisch.
Daarnaast zie ik niet dat het afschikt, het is niet goedkoper en niet humaner.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_50922885
Weet je wat? als iemand voor mijn ogen mn vriendin zou verkachten o.i.d. zou ik denk ik wel in staat zijn diegene een kopje kleiner te maken, alleen ik vertrouw justitie die taak gewoon niet toe

Bovendien raar dat een partij als de PVV voor de doodstraf is, terwijl ze wel pleiten voor de joods-christelijke traditie.
Gebod 1 leidt namelijk nog altijd: Gij zult niet doden.
  Donald Duck held donderdag 28 juni 2007 @ 00:15:23 #107
46149 __Saviour__
pi_50922886
quote:

[..]

Ik ben er voor.
Het tegenargument is duidelijk: levenslang zitten verwijdert de veroordeelde ook uit de maatschappij en de straf is bij herziening van de zaak ongedaan te maken.
Maar wat is jouw pro-argument? Wat vind je ervan dat onschuldigen gedood worden (en dat gebeurt!) ?
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_50922925
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 00:14 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

waarom voor dan?
Landen die het hebben zijn veelal totalitair en weinig democratisch.
Daarnaast zie ik niet dat het afschikt, het is niet goedkoper en niet humaner.
Misschien omdat ieder zijn eigen mening heeft hoe het recht zegeviert?
  donderdag 28 juni 2007 @ 00:17:48 #109
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_50922973
Moord op lossen met moord is sowieso in elk geval kortzichtig en dom.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  donderdag 28 juni 2007 @ 00:18:21 #110
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_50922986
quote:

[..]

Waarom niet?
Omdat je een gevangenis straf altijd nog ongedaan kan maken.

Met als als zijn er zoveel mogelijkheden. Ook dat er fouten worden gemaakt. Om jezelf tegen de misdadigers te beschermen kan je ze levenslang opsluiten. Om te voorkomen dat je mensen onterecht dood kan je dus niet de doodstraf toepassen.
Bij als als zit je met de doodstraf altijd zo dat je het niet terug kan draaien, dat heb je niet met levenslang. Er zijn zoveel mogelijkheden die niet langs zijn gekomen bij 1 beslissing om iemand te doden, dat het onzinnig is om ze te doden. Bij de beslissing van levenslang kan je er tenminste op terugkomen.
And that is the news.''
pi_50922992
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 00:15 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Het tegenargument is duidelijk: levenslang zitten verwijdert de veroordeelde ook uit de maatschappij en de straf is bij herziening van de zaak ongedaan te maken.
Maar wat is jouw pro-argument? Wat vind je ervan dat onschuldigen gedood worden (en dat gebeurt!) ?
We hebben het nu over schuldigen.
DIe veroordeeld zijn.
We kunnen wel allerlei situaties gaan bedenken, maar veranderd niets aan onze mening.
pi_50923037
Dus je ontkent gewoon de realiteit en verdedigt dat omdat je het een mening kunt noemen? nogal krom
  Donald Duck held donderdag 28 juni 2007 @ 00:20:26 #113
46149 __Saviour__
pi_50923061
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 00:18 schreef Creutton-dar het volgende:
We hebben het nu over schuldigen.
DIe veroordeeld zijn.
We kunnen wel allerlei situaties gaan bedenken, maar veranderd niets aan onze mening.
Neenee, daarmee doe je je er te gemakkelijk van af. Pro-doodstraf zijn is ook weerwoord kunnen geven op het doden van onschuldigen. Je kunt het nooit met zekerheid hebben over schuldigen. Rechtspraak kan falen. En zeker de rechtspraak in de VS met een volksjury.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  donderdag 28 juni 2007 @ 00:20:44 #114
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_50923069
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 00:16 schreef Creutton-dar het volgende:

[..]

Misschien omdat ieder zijn eigen mening heeft hoe het recht zegeviert?
maar op wat voor manier viert het recht meer zijn zegen dan bij levenslang, op welke punten?
And that is the news.''
pi_50923083
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 00:18 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Omdat je een gevangenis straf altijd nog ongedaan kan maken.

Met als als zijn er zoveel mogelijkheden. Ook dat er fouten worden gemaakt. Om jezelf tegen de misdadigers te beschermen kan je ze levenslang opsluiten. Om te voorkomen dat je mensen onterecht dood kan je dus niet de doodstraf toepassen.
Bij als als zit je met de doodstraf altijd zo dat je het niet terug kan draaien, dat heb je niet met levenslang. Er zijn zoveel mogelijkheden die niet langs zijn gekomen bij 1 beslissing om iemand te doden, dat het onzinnig is om ze te doden. Bij de beslissing van levenslang kan je er tenminste op terugkomen.
Er zijn genoeg mogelijkheden in onze ogen.
Alleen veranderd dat niets aan de wetgeving daar.
pi_50923333
Maar ik ga eens een paar uurtjes slapen, morgen weer vroeg dag om te gaan werken.
Later allen.
pi_50923736
Ik zou ook de doodstraf willen als ik terminale kanker had.
Op zaterdag 23 juni 2007 18:54 schreef MASD het volgende:
Double-Helix is mijn held vandaag! _O_
pi_50927390
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 23:58 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Wat dus ongewijfeld enorm vaak gebeurd is. Nog regelmatig hoor je verhalen over bijv. rechtenstudenten die zich op oude zaken storten en een onschuldige uit de dodencel krijgen.
Noem eens een een stuk of tien mensen die onschuldig ter dood zijn gebracht in de VS.

Als ze in de dodencel zitten zijn ze niet geexecuteerd lijkt me, dat is dan net zo min een argument als iemand die bijna ontsnapte een argument is voor de doodstraf.
  Donald Duck held donderdag 28 juni 2007 @ 09:39:40 #119
46149 __Saviour__
pi_50928379
Je weet niet van specifieke mensen of ze onschuldig waren. Maar simpel met gezond verstand nadenken levert op dat wel degelijk onschuldigen ter dood gebracht zijn.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_50928612
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 09:53 schreef Karina het volgende:
Ik ben sowieso tegen de doodstraf, maar het feit dat iemand 11 jaar in de gevangenis zit te wachten totdat hij ter dood wordt veroordeeld is helemaal onmenselijk.

En waarom iemand nu dan opeens wel ter dood brengen? Hadden ze opeens haast of zo?
dat is dus helemaal niet onmenselijk. Het is juist heel menselijk.
De USA hebben TIG beroepings mogenlijkheden. Het feit dat iemand zo lang kan wachten dankt hij/zij aan het feit dat al deze instanties serieus werken en het heel lang duurt voor alle mogenlijkheden zijn uitgeput.

wanneer iemand geen beroep aantekend is hij binnen een jaar dood. ( Timothy Mc Veigh Bijvoorbeeld)
pi_50928764
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 09:39 schreef __Saviour__ het volgende:
Je weet niet van specifieke mensen of ze onschuldig waren. Maar simpel met gezond verstand nadenken levert op dat wel degelijk onschuldigen ter dood gebracht zijn.
er zijn hele volkstammen in de USA niets anders proberen als de Smoking Gun te vinden. Een Onschuldige die ter dood is veroordeelt.

Tiot nu is er 1 geval van een voorbestrafte Moordenaar (!) die in de staat Louisiane misschien ter dood is veroordeelt en gexecuteerd.

Verder is er niet 1 geval waar zelfs twijfel bestaat.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 28 juni 2007 @ 10:00:02 #122
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_50928809
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 20:05 schreef tong80 het volgende:
Als terminale Kankerpatient moet je dus je arts doodschieten om euthanasie te krijgen.

Ik zie een spanningsveld.
pi_50928856
Ik denk dat je beter een injectie kan krijgen dan dat je nog een ziekbed van 4 maanden voor je kiezen krijgt.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  Donald Duck held donderdag 28 juni 2007 @ 10:03:45 #124
46149 __Saviour__
pi_50928890
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 09:58 schreef CANARIS het volgende:

[..]

er zijn hele volkstammen in de USA niets anders proberen als de Smoking Gun te vinden. Een Onschuldige die ter dood is veroordeelt.

Tiot nu is er 1 geval van een voorbestrafte Moordenaar (!) die in de staat Louisiane misschien ter dood is veroordeelt en gexecuteerd.

Dat is veel te veel vertrouwen op de onfeilbaarheid van rechtspraak. Nou, dat is het niet hoor. Zeker niet door het absurde systeem van de VS met volksjury. Onschuldigen worden wel degelijk veroordeeld, zoals ik al zei. Met gezond verstand even nadenken. Bij meer dan genoeg zaken is nog alle reden tot twijfel. Maar alleen mensen met keiharde poen weten zich te redden met dure advocaten.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_50929455
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 09:58 schreef CANARIS het volgende:

er zijn verschrikkelijk veel gevallen waarbij ENORM veel twijfel bestaat over de schuld van de terdoodveroordeelden. ik heb onlangs nog een reportage gezien op canvas van een zwarte vrouw uit Texas ( de naam ontglipt me) waarvan bijna zeker is dat ze de moord niet kon gepleegd hebben. toch is ze nu dood. En zo zijn er nog talrijke gevallen...
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
  Donald Duck held donderdag 28 juni 2007 @ 10:24:28 #126
46149 __Saviour__
pi_50929516
het zijn vaak vooral arme zwarte mensen bij wie de twijfel doorslaat naar 'schuldig'. Met dank aan het amerikaanse jurysysteem.

Zomaar even wat linkjes he.
http://www.exonerate.org/facts/
http://en.wikipedia.org/wiki/James_Calvin_Tillman
http://en.wikipedia.org/wiki/Ken_Wyniemko
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_50930514
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 09:49 schreef Elfletterig het volgende:
Onderstaand bericht (bron: NOS) lijkt me voldoende stof voor discussie:
[..]

Kan dit, in een beschaafd westers land? Heeft justitie in Oklahoma gelijk? Waarom heeft die executie 11 jaar moeten duren?
perfecte actie...
Dader een nog verder verkort leven ..... de familieleden van zijn slachtoffers en het trauma van zijn collega's wordt weer efrfe vergeten.

De reden dat dit 11 jaar duurt is dat ze de naalden moeten ontsmetten na iedere executie .......
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_50933016
quote:
10. Execution of the innocent
As long as the death penalty is maintained, the risk of executing the innocent can never be eliminated.

Since 1973, 124 prisoners have been released in the USA after evidence emerged of their innocence of the crimes for which they were sentenced to death. There were six such cases in 2004, two in 2005, one in 2006 and one so far in 2007. Some prisoners had come close to execution after spending many years under sentence of death. Recurring features in their cases include prosecutorial or police misconduct; the use of unreliable witness testimony, physical evidence, or confessions; and inadequate defence representation. Other US prisoners have gone to their deaths despite serious doubts over their guilt. The state of Florida has the highest number of exonerations: 22.

The then Governor of the US state of Illinois, George Ryan, declared a moratorium on executions in January 2000. His decision followed the exoneration of the 13th death row prisoner found to have been wrongfully convicted in the state since the USA reinstated the death penalty in 1977. During the same period, 12 other Illinois prisoners had been executed. In January 2003 Governor Ryan pardoned four death row prisoners and commuted all 167 other death sentences in Illinois.
http://web.amnesty.org/pages/deathpenalty-facts-eng
pleased to meet you
pi_50933154
quote:
In January 2003 Governor Ryan pardoned four death row prisoners and commuted all 167 other death sentences in Illinois.
Twee dagen voor zijn vertrek als gouverneur en niet lang voordat hij wegens corruptie tot 6,5 jaar cel werd veroordeeld. Een goeie manier om je reputatie nog snel even op te poetsen zodat je niet als dief zal worden herinnerd maar als kampioen voor de goeie zaak.

edit: Een van de corruptie zaken was het verstrekken van vergunningen aan vrachtwagenchauffeurs die niet gekwalificeerd waren. Een van die lieden heeft zes kinderen doodgereden, iemand die alleen Spaans sprak maar toch voor het Engelstalige schriftelijke examen was geslaagd. Misschien was Ryan wel zelf een beetje bang voor de strop.
  Donald Duck held donderdag 28 juni 2007 @ 12:16:21 #130
46149 __Saviour__
pi_50933247
Alleen maar goed toch. Ik zou het ook doen als gouverneur, alle doodstraffen tijdens de termijn omzetten in levenslang.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_50933373
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 12:13 schreef CeeJee het volgende:

[..]

Twee dagen voor zijn vertrek als gouverneur en niet lang voordat hij wegens corruptie tot 6,5 jaar cel werd veroordeeld. Een goeie manier om je reputatie nog snel even op te poetsen zodat je niet als dief zal worden herinnerd maar als kampioen voor de goeie zaak.

edit: Een van de corruptie zaken was het verstrekken van vergunningen aan vrachtwagenchauffeurs die niet gekwalificeerd waren. Een van die lieden heeft zes kinderen doodgereden, iemand die alleen Spaans sprak maar toch voor het Engelstalige schriftelijke examen was geslaagd. Misschien was Ryan wel zelf een beetje bang voor de strop.
okay, die man was niet helemaal zuiver op de graat .. best

en nu nog je reactie op het feit dat er 124 mensen onschuldig in death-row zaten, en een onbekend aantal wel geëxecuteerd is ondanks twijfels over hun schuld
pleased to meet you
pi_50937761
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 12:20 schreef moussie het volgende:

[..]

okay, die man was niet helemaal zuiver op de graat .. best

en nu nog je reactie op het feit dat er 124 mensen onschuldig in death-row zaten, en een onbekend aantal wel geëxecuteerd is ondanks twijfels over hun schuld
Ik zie nergens feiten. en boel mening en een hoop polemiek , maar nergens zie ik een onschuldig geexecuteerde
pi_50937839
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 10:22 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

er zijn verschrikkelijk veel gevallen waarbij ENORM veel twijfel bestaat over de schuld van de terdoodveroordeelden. ik heb onlangs nog een reportage gezien op canvas van een zwarte vrouw uit Texas ( de naam ontglipt me) waarvan bijna zeker is dat ze de moord niet kon gepleegd hebben. toch is ze nu dood. En zo zijn er nog talrijke gevallen...
Bull Shit

je gaat weer op het lijm van een docu die met een mening begint een docu te maken.
Men ... wie is de "Men" die zo zeker ware an de onschudl?
Nog Talrijke gevallen.... waar dan ?
pi_50938032
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 10:24 schreef __Saviour__ het volgende:
het zijn vaak vooral arme zwarte mensen bij wie de twijfel doorslaat naar 'schuldig'. Met dank aan het amerikaanse jurysysteem.

Zomaar even wat linkjes he.
http://www.exonerate.org/facts/
http://en.wikipedia.org/wiki/James_Calvin_Tillman
http://en.wikipedia.org/wiki/Ken_Wyniemko
Je lult over iets waar je geen donder van weet.
Het is aan elke verdediging accord te gaan met een jury.
Niets is in de USA zo goed gereeld als het Jury stysteem.

Kunnen wij met onze 5.Kolonne die zich rechters noemen nog een boel van leren.

Je komt niet met 1 onschuldig geexecuteerde. Je komt met onschuldig veroordeelden. Iets wat wij in Nederland ook kennen .
  donderdag 28 juni 2007 @ 14:28:58 #135
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_50938137
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 14:26 schreef CANARIS het volgende:

[..]

Je komt niet met 1 onschuldig geexecuteerde. Je komt met onschuldig veroordeelden. Iets wat wij in Nederland ook kennen .
wacht even.. je erkent dus dat in het Amerikaanse systeem de mogelijkheid bestaat dat iemand onschuldig veroordeeld wordt.. maa rje weigert te geloven dat er dan iemand onschuldig terechtgesteld wordt Hoe rijm je dat dan?
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  Donald Duck held donderdag 28 juni 2007 @ 14:33:55 #136
46149 __Saviour__
pi_50938317
quote:

[..]

Het jurysysteem van de VS is gewoon klote. Normale burgers, die geen zak weten, laten oordelen over verdachten. Slaat echt nergens op. Daarbij spelen persoonlijke en rascistische gevoelen een grote rol. Arme zwarte verdachten tegenover een volledig blanke jury bijvoorbeeld maakt erg weinig kans.
quote:
Een kleine greep van onschuldig veroordeelden die zat in de dodencel ja. Mensen die geexecuteerd zouden zijn als er niet wat rechtenstudenten zich met de zaken zouden bemoeien. Ze kunnen zich maar met een klein aantal zaken bezig houden. En als je ziet wat voor resultaat ze daar al mee boeken, kun je door met gezond verstand beredeneren dat er ook onschuldigen gedood zijn.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_50939931
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 14:22 schreef CANARIS het volgende:

Bull Shit

je gaat weer op het lijm van een docu die met een mening begint een docu te maken.
Men ... wie is de "Men" die zo zeker ware an de onschudl?
Nog Talrijke gevallen.... waar dan ?
toen men aan aan de man van het OPENBAAR MINISTERIE vroeg, in een interview na de executie, of de schuld wel voldoende bewezen was, stond die man met zijn mond vol tanden.

dat zegt wel genoeg.

En de andere gevallen? daar werd naar verwezen, met foto, levensverhaal, waar zelfs ex-medewerkers van de magistratuur/gevangeniswezen het zijn opgestapt omdat ze de onrechtvaardigheid en de onzekerheid over de schuldvraag niet meer aankonden.
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
  donderdag 28 juni 2007 @ 15:30:48 #138
130955 Floripas
Blast from the past
  donderdag 28 juni 2007 @ 15:31:44 #139
130955 Floripas
Blast from the past
pi_50940108
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 14:33 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Het jurysysteem van de VS is gewoon klote. Normale burgers, die geen zak weten, laten oordelen over verdachten. Slaat echt nergens op. Daarbij spelen persoonlijke en rascistische gevoelen een grote rol. Arme zwarte verdachten tegenover een volledig blanke jury bijvoorbeeld maakt erg weinig kans.
[..]
Inderdaad. Achterlijk systeem.
pi_50940311
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 14:33 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Ook in Belgie is juryrechtspraak hoor.

En als ik me niet vergis hebben onderzoeken aangetoond dat er weinig verschil in beide systemen zit qua betrouwbaarheid.
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  donderdag 28 juni 2007 @ 15:41:43 #141
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_50940424
quote:

Met het feit dat in Nederland onschuldigen tenminste nog levend de gevangenis uitkomen.
And that is the news.''
  donderdag 28 juni 2007 @ 15:42:19 #142
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_50940445
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 15:31 schreef Floripas het volgende:

[..]

Inderdaad. Achterlijk systeem.
Ah... Je hebt em gevonden
Lang leve mij! *O*
  donderdag 28 juni 2007 @ 15:43:18 #143
130955 Floripas
Blast from the past
pi_50940471
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 15:38 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ook in Belgie is juryrechtspraak hoor.
Echt?
  donderdag 28 juni 2007 @ 15:44:37 #144
130955 Floripas
Blast from the past
pi_50940519
Ik ben overigens principieel van mening dat mensen het recht hebben om niet gedood te worden. En dat mensen het recht hebben om tot inkeer te komen. (Hetgeen overigens niet wil zeggen dat ik tegen het zwaar straffen van moordenaars ben)
  donderdag 28 juni 2007 @ 15:46:06 #145
130955 Floripas
Blast from the past
pi_50940571
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 10:58 schreef desiredbard het volgende:

[..]

perfecte actie...
Dader een nog verder verkort leven ..... de familieleden van zijn slachtoffers en het trauma van zijn collega's wordt weer efrfe vergeten.
Wordt het trauma minder na zijn dood, dan?
pi_50940600
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 14:20 schreef CANARIS het volgende:

[..]

Ik zie nergens feiten. en boel mening en een hoop polemiek , maar nergens zie ik een onschuldig geexecuteerde
nee natuurlijk niet, die is dan ook dood voor zijn onschuld net als in de 124 andere gevallen bewezen kon worden
pleased to meet you
pi_50940612
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 15:47 schreef moussie het volgende:

[..]

nee natuurlijk niet, die is dan ook dood voor zijn onschuld net als in de 124 andere gevallen bewezen kon worden
Uiteraard, jij weet dat allemaal en kende alle dossiers. Heel goed.
pi_50940641
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 15:43 schreef Floripas het volgende:

[..]

Echt?
Ja

http://nl.wikipedia.org/wiki/Jury_(rechtspraak)

(en daar hoor ik dan nooit iemand over kankeren.....)
  donderdag 28 juni 2007 @ 15:55:35 #149
130955 Floripas
Blast from the past
pi_50940826
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 15:49 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ja

Nou, ik heb wel flink gekankerd op het Belgische rechtssysteem (Dutroux et. al.), maar dat van die jury wist ik niet.
  Donald Duck held donderdag 28 juni 2007 @ 15:56:32 #150
46149 __Saviour__
pi_50940852
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 15:49 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ja

Dit gaat over de VS omdat daar absolute lekenjuryrechtspraak icm doodstraf speelt. Een erg ongelukkige combinatie.
In Belgie is het een veel meer gefilterde groep. In de VS kan iedere idioot worden opgeroepen met plicht.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')