de meeste van rechts vind ik dan weer de mooiste vrouwquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Een paar meiden willen niet blijven als een van hun weg moet. Ze dreigen op te stappen
[afbeelding]
Eensquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:57 schreef braaksel het volgende:
Conclusie: Huub is de winnaar van deze avond!
24 June 2007, Sunday 8,507quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:57 schreef braaksel het volgende:
Wordt toch eens tijd voor de baard in de keel......quote:
Hij heeft z'n TV-momentje wel gescoord ja.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:57 schreef braaksel het volgende:
Ik herken me niet in het door u geschetste profiel.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:53 schreef avonne het volgende:
[..]
Als jij nou eens 3,95 euro betaalt voor streams, dan hoef je geen commentaar meer te leveren op andere posters.
Heb je misschien nog wat te melden
Ik vind hem nu bijna dreigend.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:59 schreef DaanDobber het volgende:
Ik geweldig dit, ik vind Jaap een pracht vind, echt, dat gezeur van jullie zeg
Dennis loopt er maar als een zoutzak achteraan..quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:59 schreef Lutke het volgende:
Dennis is te te te nep. lult er een btje omheen. Inspiratieloos figuur dat het is..
Jij wint de prijs voor de meest warrige post van de dagquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:59 schreef DaanDobber het volgende:
IK OOKquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:59 schreef LoveProfusion het volgende:
iK BEN ECHT WOEDEND NU
Sinds die actie tegen Lieke lijkt alles kansloos te worden van Jaap.quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:02 schreef My_ het volgende:
Dit is echt een kansloze actie van Jaap...
Nee hoor, ik ook! Ik heb de andere op mutequote:Op woensdag 27 juni 2007 00:01 schreef SIRA het volgende:
Lieke krijgt het kadootje
ja, ik volg hun als enige geloof ik haha
quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Jij wint de prijs voor de meest warrige post van de dag![]()
Lief.....quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
In het kantoor scoort Huub extra punten
[afbeelding]
[afbeelding]
de Redactie zei hier ooit op het fok forum...........Jaap is Cultquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:59 schreef LoveProfusion het volgende:
iK BEN ECHT WOEDEND NU
dan moet ze nog scheler kijkenquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:02 schreef Clank het volgende:
Huub geeft Lieke de oorbellen en zegt dat als ze twijfelt ze maar naar die moet kijken.
Lieke is er echt heel blij mee.
Ik ook niet bizar ditquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:04 schreef Peter6000 het volgende:
Ik snap gewoon niet waarom die meiden blijven.
Ohhhhh dat zijn hele mooie caps..... super...quote:
ben ik ook benieuwd naar, wat hebben ze gedaan dat ze weg moeten?quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:01 schreef CoT het volgende:
wat hebben ze gedaan dat dat ze weg moeten?
Wat was er dan gebeud?quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:06 schreef DaanDobber het volgende:
De kok geeft even door dat er ruzie is bij die meisjes achter.
Krijgen waarschijnlijk goed per uur betaald.quote:
Ik vind dat hij praat als een man die niet erg van vrouwen houdt.quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:07 schreef Peter6000 het volgende:
Gadverdamme, en Dennis praat op het gemaakte Lieke toontje.![]()
![]()
![]()
![]()
Drank serverenquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:09 schreef Lobasca het volgende:
Wat doet Dimitri dat jullie zo enthousiast zijn?
Dimitri zorgt ervoor dat de leuke, mooie en wat stille groupie gewoon blijftquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:09 schreef Lobasca het volgende:
Jah, ben ik ook wel benieuwd naar..quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:09 schreef avonne het volgende:
Kunnen we niet streams op Natasia, Brian en Amanda krijgen?
Ik ben enorm benieuwd naar hun commentaar op dit alles...!
Trekt bikini over zijn kleding aan.quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:09 schreef Lobasca het volgende:
Hij liep rond (om de negatieve sfeer te doorbreken) met een roze bikini aan. Met een heel serieus gezicht.quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:09 schreef Lobasca het volgende:
Ik ben echt verliefd op die jongen. Zucht.quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:10 schreef avonne het volgende:
[..]
Hij liep rond (om de negatieve sfeer te doorbreken) met een roze bikini aan. Met een heel serieus gezicht.
die zijn vrij vanavond, die zitten gewoon lekker thuis op de bankquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:09 schreef avonne het volgende:
Kunnen we niet streams op Natasia, Brian en Amanda krijgen?
Ik ben enorm benieuwd naar hun commentaar op dit alles...!
Zondag niet gezien?quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:11 schreef LoveProfusion het volgende:
Dit komt met stip op 1 binnen op het meest walgelijke stukje reality tv stukje dat ik ooit heb gezien..
dan zet je je streams toch lekker uit, huiliequote:Op woensdag 27 juni 2007 00:11 schreef LoveProfusion het volgende:
Dit komt met stip op 1 binnen op het meest walgelijke stukje reality tv stukje dat ik ooit heb gezien..
Kok, heeft gekookt voor Lieke en Huub.quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:11 schreef BarryK het volgende:
Wie is die Jan Willem precies? wat komt hij doen?
Een opwindmuisquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:05 schreef TiNo_Flo het volgende:
Dennis loopt altijd als hij praat valt me op.
Ik sluit me geheel bij je aan..quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:11 schreef LoveProfusion het volgende:
Hou is opquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:12 schreef Rudieh het volgende:
[..]
dan zet je je streams toch lekker uit, huilie
Dimitri lacht zich helemaal kapot om dit soort kansloze situaties.. Hij maakt Dennis en Jaap ook echt uber belachelijk met die bikini aan vind ik, maar dat hadden Jaap en Dennis niet eens doorquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:10 schreef avonne het volgende:
[..]
Hij liep rond (om de negatieve sfeer te doorbreken) met een roze bikini aan. Met een heel serieus gezicht.
Ja precies, ik dacht dat het na dat van Judith niet erger meer kon maar dit kan gewoon nietquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:11 schreef LoveProfusion het volgende:
Je ziet Huub zelden tot nóóit schateren van het lachen. Hij had dat wel met Sylvia, hij had dat wel met Hedda. Hij had dit ook wel een beetje met Nena. Maar niet met Lieke. Die heeft namelijk geen humor.quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:06 schreef Clank het volgende:
Er is één ding wat ik vanavond wel een beetje gemist heb bij Huub en Lieke.. en dat is de humor. Het is absoluut romantisch, maar ook erg serieus.
Huilie?:) Je kunt toch wel met iets onderbouwends komen? Kom op..je kan het:) TART ME, BITCHquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:12 schreef Rudieh het volgende:
[..]
dan zet je je streams toch lekker uit, huilie
vindt je hem leuker dan mitchquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:12 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik ben echt verliefd op die jongen. Zucht.![]()
![]()
![]()
nope, geen gebakkelij tussen usersquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:14 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Huilie?:) Je kunt toch wel met iets onderbouwends komen? Kom op..je kan het:) TART ME, BITCH
Dennis is echt zo'n typisch superdude.nl-typetje. Mr. Breezer.quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:15 schreef Donnie29 het volgende:
Dennis lijkt wel een fucking clown met die bril op..
Muahahhahahaha, soppige huisvrouwenquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:05 schreef SIRA het volgende:
wat zegt Huub toch psies de goeie dingen.. zucht
nee hoor, dat was 't...ik snap gewoon niet waarom je naar iets walgelijks wilt kijkenquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:14 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Huilie?:) Je kunt toch wel met iets onderbouwends komen? Kom op..je kan het:) TART ME, BITCH
Op zn tenen staanquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:18 schreef Donnie29 het volgende:
Wat deed Dimi nou bij Dennis??
of oma of libelle-lezeresquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:17 schreef tongytongylickylic... het volgende:
[..]
Muahahhahahaha, soppige huisvrouwen![]()
Dat deed je nietquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:18 schreef Peter6000 het volgende:
Ik verbeeldde mezelf net dat ik Dennis in een lange bloemetjeszwembroek zag.
Hij stond op zijn blote teenquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:18 schreef Donnie29 het volgende:
Wat deed Dimi nou bij Dennis??
quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:18 schreef Peter6000 het volgende:
Ik verbeeldde mezelf net dat ik Dennis in een lange bloemetjeszwembroek zag.
ja, dat is dus het sneue aan dat meisje.quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:19 schreef BarryK het volgende:
Die chick dringt zich wel op aan Dennis. Heeft hij mazzel mee, kan hij zich na afloop van deze nacht als de player blijven profileren terwijl hij zelf helemaal niets durfde.
mooiboy is echt zo vervelend dat ik nog liever naar mn hond kijk die zit te poepenquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:22 schreef JohnFoK het volgende:
jaap kraakt eerst z'n Groupies af omdat ze niks willen, nu zit hij zelf als een zoutzak in dat bad! Waardeloos!!
Ga gauw naar buiten met dat beest!quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:23 schreef Pavement het volgende:
[..]
mooiboy is echt zo vervelend dat ik nog liever naar mn hond kijk die zit te poepen
Wel als het van hemzelf isquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:21 schreef avonne het volgende:
[..]
Hij heeft niet eens aandacht voor haar.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:21 schreef Gert het volgende:
En maar de nadruk leggen op het lauwe water. Wat een gangmakers.
Nu gaat er zowaar een meisje bij Dennis op schoot zitten. Hij weet niet hoe snel hij de aandacht weer op Jaap moet brengen, met gezeur over het scheren van diens rug. Er is echt iets mis met die gast. Of hij is ziekelijk verlegen, of hij liegt over z'n geaardheid.
Hij is gewoon niet goed genoeg. Niet goed genoeg als player, niet goed genoeg als miljonair en niet goed genoeg als voetballer.quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:25 schreef nueffeniet het volgende:
dennis is gewoon een poot .. niet dat dat erg is maar doe niet alsof je hetero bent..waarom denk je dat die gast niet professioneel voetbalt..poten worden echt niet geaccepteerd
En niet goed genoeg als ZANGERquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:26 schreef Judah het volgende:
[..]
Hij is gewoon niet goed genoeg. Niet goed genoeg als player, niet goed genoeg als miljonair en niet goed genoeg als voetballer.
dennis is denk ik geen homo maar preuts, hij doucht zelfs met onderbroek aanquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
[afbeelding]De geruchten gaan dat die tijdens zijn schooltijd met twee leraren sex heeft gehad"
het is een tyfus mongool met zn o jee mn wenkbrauw haar zit in de war houdingquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:26 schreef Judah het volgende:
[..]
Hij is gewoon niet goed genoeg. Niet goed genoeg als player, niet goed genoeg als miljonair en niet goed genoeg als voetballer.
die lachen zich rot om de beide toneelstukkenquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:28 schreef paraquat het volgende:
hallo, waar zijn de kindjes van God????
Doen ze zelf al, daar hoeft niemand wat aan te doen, wat een debielen zeg!quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:30 schreef braaksel het volgende:
Concreet: ik hoop dat die Dennis binnenkort wordt afgemaakt, net als die dikke kneus.
Eric gunde ik het niet, maar voor Dennis hoop ik echt dat hij jankend de poort uitloopt. En gezien zijn mietjesgedrag heb je daar ook nog best wel eens kans op.quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:30 schreef braaksel het volgende:
Concreet: ik hoop dat die Dennis binnenkort wordt afgemaakt, net als die dikke kneus.
Geeft niet, hoorquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:29 schreef Pavement het volgende:
[..]
het is een tyfus mongool met zn o jee mn wenkbrauw haar zit in de war houding![]()
srry voor het taal gebruik gert, avonne day
als ie niet kon neuken in deze tijd was ie allang uit dat bad geweestquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:30 schreef rooie3 het volgende:
Wat zijn dennis en Japio trieste lui zeg.
Krijgen ook al een Huub obsessie.
Van Huub kan je alles zeggen,maar saai is hij al die maanden niet geweest.
dat heb ik nou ook de hele tijd....ik kan de vinger er ook niet op leggen....maar er is echt iets met die jongenquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:21 schreef Gert het volgende:
En maar de nadruk leggen op het lauwe water. Wat een gangmakers.
Nu gaat er zowaar een meisje bij Dennis op schoot zitten. Hij weet niet hoe snel hij de aandacht weer op Jaap moet brengen, met gezeur over het scheren van diens rug. Er is echt iets mis met die gast. Of hij is ziekelijk verlegen, of hij liegt over z'n geaardheid.
Dat komt omdat Huub een hele goede aangever voor Jaap was. Die voelde waar het heen moest gaan.quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:31 schreef STAP01 het volgende:
Jaap was met Huub zoveel leuker dan met die zogenaamde prettyboy (ik vind hem echt 3x niets) van een Dennis.
Was zeker een keus van die pannekoek.quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:31 schreef STAP01 het volgende:
Jaap was met Huub zoveel leuker dan met die zogenaamde prettyboy (ik vind hem echt 3x niets) van een Dennis.
Er is iets mis met hem t.o.v. vrouwen. Ik zei het een paar uur geleden al, en ik denk het steeds meer. Hoeft niet eens homoseksualiteit te zijn, kan ook zijn dat hij het meest van zichzelf houdt... of vrouwen vies vindt.quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:34 schreef Peter6000 het volgende:
Dennis is geen homo.
Als dat zo zou zijn, zou hij heus niet in DGK zijn gegaan, hij snapt echt wel dat het dan toch uitkomt.
Wil niet lullig doen, maar Dennis lijkt met die bril wel onwijs op de ava van Ian Nick.quote:
hij is denk ik ondanks zijn player-gedrag heel erg verlegen en onzeker, kan ook te maken hebben met zijn lengtequote:Op woensdag 27 juni 2007 00:34 schreef Peter6000 het volgende:
Dennis is geen homo.
Als dat zo zou zijn, zou hij heus niet in DGK zijn gegaan, hij snapt echt wel dat het dan toch uitkomt.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:59 schreef DaanDobber het volgende:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:34 schreef Peter6000 het volgende:
Dennis is geen homo.
Het word triester en triester...quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:36 schreef BarryK het volgende:
Dat meisje kruipt in Dennis z'n nek... begint Dennis over "wat is de volgende battle tegen.."
--> kleingeschapen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Er is iets mis met hem t.o.v. vrouwen. Ik zei het een paar uur geleden al, en ik denk het steeds meer. Hoeft niet eens homoseksualiteit te zijn, kan ook zijn dat hij het meest van zichzelf houdt... of vrouwen vies vindt.
Ik laat aan jou over voor wie dat de grootste belediging isquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:37 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wil niet lullig doen, maar Dennis lijkt met die bril wel onwijs op de ava van Ian Nick.![]()
Dat heb ik eerder ook al bedachtquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:37 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wil niet lullig doen, maar Dennis lijkt met die bril wel onwijs op de ava van Ian Nick.![]()
Ik ben ervan overtuigd dat hij 'de player' wilt zijn. Het is een act, die hij met z'n vrienden buiten makkelijk vol kan houden door een beetje stoer te kijken en af en toe wat te zeggen tegen een meisje (roepend met je vrienden is minder eng). Nu staan de cams aan en zie je dat hij niet echt durft.quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Er is iets mis met hem t.o.v. vrouwen. Ik zei het een paar uur geleden al, en ik denk het steeds meer. Hoeft niet eens homoseksualiteit te zijn, kan ook zijn dat hij het meest van zichzelf houdt... of vrouwen vies vindt.
Hij wil de angst in zijn ogen verbergenquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:35 schreef Mika25 het volgende:
De lampen van DGK moeten daar wel fijn schijnen...
(of denkt Dennis dat die zonnebril hem cool staat?)
Nou, als jij het alleen daarvan moet hebbenquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:37 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
--> kleingeschapen.
Mannen die een grote hebben zijn veel zelfverzekerder. Daarom ga ik altijd recht op mijn doel af:) lol
Bedekt zijn lelijke smoelquote:
Dimitri in DGK ole olequote:Op woensdag 27 juni 2007 00:36 schreef rooie3 het volgende:
Dimitri wil Brian fucken.
Goede gozer die Dimitri.
Wat we eerder in de gameroom zagen was meer dan een gebrek aan durf. Het was alsof hij echt een afkeer had van die vrouwen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:38 schreef BarryK het volgende:
[..]
Ik ben ervan overtuigd dat hij 'de player' wilt zijn. Het is een act, die hij met z'n vrienden buiten makkelijk vol kan houden door een beetje stoer te kijken en af en toe wat te zeggen tegen een meisje (roepend met je vrienden is minder eng). Nu staan de cams aan en zie je dat hij niet echt durft.
Ze maakte hem zelf los.quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:41 schreef scanman01 het volgende:
Jaap trekt het topje van dat meisje uit. Volgens mij wilde ze dat niet.
Hij ontwijkt het zelfs. Zodra dat meisje wat closer wordt, weet hij niet hoe snel hij ergens anders de aandacht op moet vestigen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:38 schreef BarryK het volgende:
[..]
Ik ben ervan overtuigd dat hij 'de player' wilt zijn. Het is een act, die hij met z'n vrienden buiten makkelijk vol kan houden door een beetje stoer te kijken en af en toe wat te zeggen tegen een meisje (roepend met je vrienden is minder eng). Nu staan de cams aan en zie je dat hij niet echt durft.
oh, die heeft wel pitquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:34 schreef Drenthe_FR het volgende:
OMFG! Ik ken dat meisje met dat pluk haar voor haar gezicht en die grote zilvere oorbellen! Dat is Rita! Die heeft me een keer aangemeld via msn 4 jaar geleden nadat ik bij de Megafestatie in Utrecht was geweest!
!
Omdat Dennis en Jaap het samen niet leuk kunnen maken, met Dimitri erbij lijkt het nog watquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:42 schreef Day het volgende:
Waarom is Dimitri nog niet weg?
Ik zit naar de Okura Hotel-verhalen te luisteren tussen Huub en de kok.
Heb je zó'n hekel aan Dimitri, dat je dan zelfs nog liever naar Huub kijkt?quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:42 schreef Day het volgende:
Waarom is Dimitri nog niet weg?
Ik zit naar de Okura Hotel-verhalen te luisteren tussen Huub en de kok.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb je zó'n hekel aan Dimitri, dat je dan zelfs nog liever naar Huub kijkt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |