Dimitri zorgt ervoor dat de leuke, mooie en wat stille groupie gewoon blijftquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:09 schreef Lobasca het volgende:
Wat doet Dimitri dat jullie zo enthousiast zijn?
Jah, ben ik ook wel benieuwd naar..quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:09 schreef avonne het volgende:
Kunnen we niet streams op Natasia, Brian en Amanda krijgen?
Ik ben enorm benieuwd naar hun commentaar op dit alles...!
Trekt bikini over zijn kleding aan.quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:09 schreef Lobasca het volgende:
Hij liep rond (om de negatieve sfeer te doorbreken) met een roze bikini aan. Met een heel serieus gezicht.quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:09 schreef Lobasca het volgende:
Ik ben echt verliefd op die jongen. Zucht.quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:10 schreef avonne het volgende:
[..]
Hij liep rond (om de negatieve sfeer te doorbreken) met een roze bikini aan. Met een heel serieus gezicht.
die zijn vrij vanavond, die zitten gewoon lekker thuis op de bankquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:09 schreef avonne het volgende:
Kunnen we niet streams op Natasia, Brian en Amanda krijgen?
Ik ben enorm benieuwd naar hun commentaar op dit alles...!
Zondag niet gezien?quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:11 schreef LoveProfusion het volgende:
Dit komt met stip op 1 binnen op het meest walgelijke stukje reality tv stukje dat ik ooit heb gezien..
dan zet je je streams toch lekker uit, huiliequote:Op woensdag 27 juni 2007 00:11 schreef LoveProfusion het volgende:
Dit komt met stip op 1 binnen op het meest walgelijke stukje reality tv stukje dat ik ooit heb gezien..
Kok, heeft gekookt voor Lieke en Huub.quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:11 schreef BarryK het volgende:
Wie is die Jan Willem precies? wat komt hij doen?
Een opwindmuisquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:05 schreef TiNo_Flo het volgende:
Dennis loopt altijd als hij praat valt me op.
Ik sluit me geheel bij je aan..quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:11 schreef LoveProfusion het volgende:
Hou is opquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:12 schreef Rudieh het volgende:
[..]
dan zet je je streams toch lekker uit, huilie
Dimitri lacht zich helemaal kapot om dit soort kansloze situaties.. Hij maakt Dennis en Jaap ook echt uber belachelijk met die bikini aan vind ik, maar dat hadden Jaap en Dennis niet eens doorquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:10 schreef avonne het volgende:
[..]
Hij liep rond (om de negatieve sfeer te doorbreken) met een roze bikini aan. Met een heel serieus gezicht.
Ja precies, ik dacht dat het na dat van Judith niet erger meer kon maar dit kan gewoon nietquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:11 schreef LoveProfusion het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |