Je ziet Huub zelden tot nóóit schateren van het lachen. Hij had dat wel met Sylvia, hij had dat wel met Hedda. Hij had dit ook wel een beetje met Nena. Maar niet met Lieke. Die heeft namelijk geen humor.quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:06 schreef Clank het volgende:
Er is één ding wat ik vanavond wel een beetje gemist heb bij Huub en Lieke.. en dat is de humor. Het is absoluut romantisch, maar ook erg serieus.
Huilie?:) Je kunt toch wel met iets onderbouwends komen? Kom op..je kan het:) TART ME, BITCHquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:12 schreef Rudieh het volgende:
[..]
dan zet je je streams toch lekker uit, huilie
vindt je hem leuker dan mitchquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:12 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik ben echt verliefd op die jongen. Zucht.![]()
![]()
![]()
nope, geen gebakkelij tussen usersquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:14 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Huilie?:) Je kunt toch wel met iets onderbouwends komen? Kom op..je kan het:) TART ME, BITCH
Dennis is echt zo'n typisch superdude.nl-typetje. Mr. Breezer.quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:15 schreef Donnie29 het volgende:
Dennis lijkt wel een fucking clown met die bril op..
Muahahhahahaha, soppige huisvrouwenquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:05 schreef SIRA het volgende:
wat zegt Huub toch psies de goeie dingen.. zucht
nee hoor, dat was 't...ik snap gewoon niet waarom je naar iets walgelijks wilt kijkenquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:14 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Huilie?:) Je kunt toch wel met iets onderbouwends komen? Kom op..je kan het:) TART ME, BITCH
Op zn tenen staanquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:18 schreef Donnie29 het volgende:
Wat deed Dimi nou bij Dennis??
of oma of libelle-lezeresquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:17 schreef tongytongylickylic... het volgende:
[..]
Muahahhahahaha, soppige huisvrouwen![]()
Dat deed je nietquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:18 schreef Peter6000 het volgende:
Ik verbeeldde mezelf net dat ik Dennis in een lange bloemetjeszwembroek zag.
Hij stond op zijn blote teenquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:18 schreef Donnie29 het volgende:
Wat deed Dimi nou bij Dennis??
quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:18 schreef Peter6000 het volgende:
Ik verbeeldde mezelf net dat ik Dennis in een lange bloemetjeszwembroek zag.
ja, dat is dus het sneue aan dat meisje.quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:19 schreef BarryK het volgende:
Die chick dringt zich wel op aan Dennis. Heeft hij mazzel mee, kan hij zich na afloop van deze nacht als de player blijven profileren terwijl hij zelf helemaal niets durfde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |