Joh, stel het plaatje als achtergrond in en val ons er niet iedere keer mee lastig.quote:
Juist, hoeveel vrouwen, in tentstokloze badlakens, zullen een bijstandsuitkering hebben?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:15 schreef lionsguy18 het volgende:
Als je een burka draagt dan heb je toch een man?
Geen enkele vrouw loopt vrijwillig in een tent.
Wat een onzin.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:18 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Juist, hoeveel vrouwen, in tentstokloze badlakens, zullen een bijstandsuitkering hebben?
Kan er niet iemand met cijfers komen? Het riekt gewoon naar moslimpje pesten.
Burqa dragers met oorlogsmisdaden vergelijken... Ik weet niet hoor..quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:27 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Hoeveel oorlogsmisdadigers zijn er eigenlijk in NL?
Nou hup, afschaffen die wetgeving ertegen.
Kan er niet iemand met cijfers komen? Het riekt gewoon naar militairtje pesten.
Al is het er een dan is het er een teveelquote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:18 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Juist, hoeveel vrouwen, in tentstokloze badlakens, zullen een bijstandsuitkering hebben?
Kan er niet iemand met cijfers komen? Het riekt gewoon naar moslimpje pesten.
Vandaardus dat dat burqa verbod ingevoerd dient te worden.... ze dragen het binnenshuis maar.... oh nee daar mag het weer niet van manliefquote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:36 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Behalve het hebben van een beestachtig slechte kledingsmaak doen ze weinig strafbaars.
-edit-: laat die plaatjes maar even zitten -edit-quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:36 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Je moet de regelgeving breder trekken. Iedereen die te weinig in het werk stelt om een baan te krijgen zou gekort moeten worden. Maar volgens mij is die wetgeving er al lang.
iedereen die werkloos is en zit te Fok!en op onze centen!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:41 schreef Martijn_77 het volgende:
Iemand nog ideeen welke groep bijstandtrekkers als volgende aan te pakken?
Je weet dat dit gewoon dom gelul is. Je weet het gewoon en toch zet je het hier neer? Waarom? Je weet dondersgoed dat jij het NIET zou pikken als zo'n burqa-mongool rond zou lopen op je werk. En al HELEMAAL niet dat ze met klanten om zou gaanquote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:36 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Zo'n tentmiep mag in mijn bedrijf bijvoorbeeld best een beetje aan de telefoon hangen of de boel schoonmaken. En als ze heel spontaan en soepel in de omgang is best met klanten omgaan.
Ik heb nu 2,5 jaar lesgegeven. Als je ziet wat er allemaal werkt zal een loslopende tent niet eens opvallen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:31 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Wat een theoretisch gelul. Je weet gewoon dat het onzin is in de praktijk.
Zolang de peniskoker alles omvat zou ik het wel best vinden.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:32 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Volgende 'sociaal experiment': de man met peniskoker die de telefoon op mag nemen, schoon mag maken en, als hij heel spontaan en soepel in de omgang is, best met klanten mag omgaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |