ik zag hetquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:53 schreef OA het volgende:
[..]
Mogge!![]()
Ik kwam dat artikel tegen en toen bedacht ik me dat ik daar wel een topic over kon starten....![]()
Zoekwerk leverder echter al resultaat op...![]()
Dus ik ben zo vrij geweest jouw post te editten!![]()
Ze zijn idd wel aardig én typisch...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:58 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Belgen zijn best aardig over het algemeen. Het land vind ik persoonlijk alleen mooi in de Ardennen, daar er mooie bergen (heuvels) zijn.
Voor vakantie ga ik liever naar de Middellandse Zee, Atlantische Oceaan of Egeïsche Zee kust. Heerlijke temperaturen, lekker water en mooie stranden
http://www.youtube.com/watch?v=MTVnMO6cRfgquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
belgië
pauperversie, ik kan het origineel niet vinden.
Maar ik vind het volk kut.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:02 schreef OA het volgende:
[..]
Ze zijn idd wel aardig én typisch...
België heeft ook wel mooie (binnen)steden, zoals Gent, Brugge en Brussel.
Mijn voorkeur gaat niet perse uit naar warme landen, al heb ik daar uiteraard geen enkel probleem mee.![]()
Vorig jaar in Oostenrijk geweest, jaar daarvoor in Ierland en Hongarije... Ook prima bevallen! [afbeelding]
goed bezig.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:04 schreef OA het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=MTVnMO6cRfg
Zeker weten!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:02 schreef eer-ik het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=-IERzx5Spic
Blijft echt een tof nummer
Whehe...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Maar ik vind het volk kut.
Brussel bijvoorbeeld, weigeren ze vaak nederlands tegen je te spreken
Pleur toch op, ze verstaan het best, reageer dan gewoon.
En ze zijn natuurlijk dom, maar dat is algemeen bekend
Ik zou er gewoon niet willen wonen, ralle wegen die ze daar hebben, wegwijzering slaat op stront, en het stinkt er
Dat is wel zuur. Maak gewoon open en zeg dan dat je niet wist dat het voor hem wasquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:08 schreef eer-ik het volgende:
m'n broertjes macbook is binnen.
Op mijn naam, en ik ben té nieuwsgierig
Ik wil 'm eigenlijk open maken
whehe ,er staat niet op dat het een pakket van apple is.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:12 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat is wel zuur. Maak gewoon open en zeg dan dat je niet wist dat het voor hem was
.quote:
macbook.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:14 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik ga trouwens ook een laptop kopen, nog suggesties?
ik heb een macbook te koop, als ze de mijne niet terug nemen. Kapot tyfus hoere-onding.quote:
MacMacMacMacMacMacMacMacMacMacMacMacMacMacMacMacMacquote:
mijn dell laptop kan tenminste tegen een stootje, ik ben in 11 maanden tijd al 4x teruggeweest met dat halfdode macflurryquote:
Nee dat wordt me te duur. Want dan wil ik natuurlijk een top MacBook hebben en loopt het de spuigaten uitquote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik heb een macbook te koop, als ze de mijne niet terug nemen. Kapot tyfus hoere-onding.
macbook, sinds intel er in zit zijn we betatestersquote:
mijn powerbook G4 is van de trap afgedonderd, en die is vrij hoog, en heeft niks.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
mijn dell laptop kan tenminste tegen een stootje, ik ben in 11 maanden tijd al 4x teruggeweest met dat halfdode macflurry
ok, wat is er kapot aan dan?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
macbook, sinds intel er in zit zijn we betatesters
powerbook g4 zijn dan ook ouder, die doen het gewoon. ZOals gezegd, ik heb een macbook met intel outside. Tenminste, als ze me geen nieuwe revisie willen geven. Onding. dan weer de topcase naar de klote, dan weer random shutdown geneuzel, dan weer de monitor verbinding slecht.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
mijn powerbook G4 is van de trap afgedonderd, en die is vrij hoog, en heeft niks.
Ja, er zit een krasje op.
Maar verder geen schade.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
powerbook g4 zijn dan ook ouder, die doen het gewoon. ZOals gezegd, ik heb een macbook met intel outside. Tenminste, als ze me geen nieuwe revisie willen geven. Onding. dan weer de topcase naar d eklote, dan weer random shutwon geneuzel, dan weer de monitor verbinding slecht.![]()
Hoor je me over MacOSquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Die macbooks (niet de pro) zijn van plastic toch?
Deze powerbook is dan wel van aluminium geloof ik...
Maar ik heb hier echt níets over te klagen.
Ik vind het OS honderd keer prettiger werken dan Win, alleen de besturing is effe wennen.
En compatibiliteitsproblemen heb ik ook niet.
Of minimaal.
Jij heiden!quote:
die bezig ik nu ook niet met een 1099 euro macbook (eerste revisie intel inside)quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:23 schreef eer-ik het volgende:
en trouwens, een dell laptop is dan misschien wel wat robuuster, maar als jij zo'n 600 euro acer laptop bij de mediamarkt op de kop tikt, bezig jij geen stevige, goeie, robuuste laptop.
nee, maar ik vatte die opmerking over mac maar gewoon algemeen opquote:
ze zien er weer "hebben" uit. Maar ik zou eerst wat op fora kijken. Ik trap er geen tweede keer in om betatester te zijnquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nee, maar ik vatte die opmerking over mac maar gewoon algemeen op
Weet jij toevallig of die nieuwe imacs een beetje fatsoenlijk zijn?
maar die pro's zijn ook van aluminium.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
die bezig ik nu ook niet met een 1099 euro macbook (eerste revisie intel inside)
Ja, maar om nou een mac pro thuis neer te zetten a 4 ruggen ofzo, gaat me ook wat ver.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
ze zien er weer "hebben" uit. Maar ik zou eerst wat op fora kijken. Ik trap er geen tweede keer in om betatester te zijn
Let maar niet op hem. Ze hebben laatst 35miljoen jaar oude familieleden van hem opgegraven.quote:
Opa?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Let maar niet op hem. Ze hebben laatst 35miljoen jaar oude familieleden van hem opgegraven.
ik heb gebakken ei opquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:29 schreef vdvorst het volgende:
zo, heerlijk weer gegeten,
roerei á la mij![]()
Niemand reageert...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:18 schreef Frutsel het volgende:
Iemand een idee of dit iets is?![]()
Als je niet al te veel eisen hebt dus...
(www.aldi.nl)
[afbeelding]
LCD televisie 20 inch (50 cm) per stuk 299.-
• 16 : 9 breedbeeld
• resolutie: 1440 x 900 / 5 ms
• helderheid: 500 cd/m²
• contrastratio: 1000 : 1
• kijkhoek: 178°
• afmeting: 55 x 40 x 8 cm
• directe kanaalprogrammering
• automatische volumeregeling
per kanaal
Jepquote:
Raak eraan gewendquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:31 schreef OA het volgende:
[..]
Niemand reageert...
Over het algemeen zijn spullen van de Aldi redelijk goed. Zoals je zelf zegt, als je geen al te hoge eisen hebt.![]()
waar wil je het over hebben danquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
zoiets, aangezien de rest toch genegeerd wordt
nergens hoor, maar zelfs een goedemiddag kon er al niet meer af...quote:
waarom niet? aldi heeft over het algemeen wel redelijk spul in haar assortiment. als je gewoon een beetje tv kijkt hoef je geen ding voor 899,- te halen hoorquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:18 schreef Frutsel het volgende:
(www.aldi.nl)
[afbeelding]
SVDH!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:35 schreef svdheijden het volgende:
[..]
Lekker! Met een klontje suiker en een wolkje melk![]()
Hé Sjift. Hoe is het met je nieuwe baan?quote:
Maandag pas beginnenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:36 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hé Sjift. Hoe is het met je nieuwe baan?
Die F5 is handig!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:37 schreef shifto het volgende:
Fokken doe je zo!!
ff mijn muis aangepast, optimized for fok!
Beetje klein..quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:18 schreef Frutsel het volgende:
(www.aldi.nl)
[afbeelding]
• 16 : 9 breedbeeld
• resolutie: 1440 x 900 / 5 ms
• helderheid: 500 cd/m²
• contrastratio: 1000 : 1
• kijkhoek: 178°
• afmeting: 55 x 40 x 8 cm
• directe kanaalprogrammering
• automatische volumeregeling
per kanaal
Ik weet het niet, ik ben altijd een beetje huiverig met onbekende merken die erg goedkoop zijn.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:32 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Raak eraan gewend![]()
Mjah, die ervaring heb ik ook... zit te wachten op een laptopje, maar mijn tv op de slaapkamer is aan vervanging toe...
Zag um ineens staan
een nieuw venster knop heb ik ook, maar werkt (nog) niet,quote:
FQRquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:37 schreef shifto het volgende:
Fokken doe je zo!!
ff mijn muis aangepast, optimized for fok!
[img=578xnull]http://i10.tinypic.com/4p17a82.jpg[/img]
Ik doe het via die logitech software die erbij zit.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:41 schreef vdvorst het volgende:
[..]
een nieuw venster knop heb ik ook, maar werkt (nog) niet,
even zoeken hoe ik dat kan veranderen
hoi nieuwequote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:42 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik doe het via die logitech software die erbij zit.
die is bij mij niet geinstalleerdquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:42 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik doe het via die logitech software die erbij zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |