Dank, let vooral op de extra moeite van dequote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:14 schreef eer-ik het volgende:
prachtig topic lenny
och ja idd....quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dank, let vooral op de extra moeite van de [afbeelding] smiley.
daar heb ik zeker op geletquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dank, let vooral op de extra moeite van de [afbeelding] smiley.
Eigenlijk wel he, lekker rustig!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:15 schreef Kuukske het volgende:
Ik vind het wel prima zo.
GOEDEMORGEN CROSSquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:18 schreef crossover het volgende:
[..]
Eigenlijk wel he, lekker rustig!
GOEDEMORGEN ALLEMAAL![]()
: W:
![]()
![]()
: W: W: W:W::W
:
![]()
W: W:
Eer-ik!quote:
2 voorstanders en een luie Lenny.. wat zal dat bij elkaar zijnquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:18 schreef crossover het volgende:
[..]
![]()
![]()
:
![]()
je mag mijn naam wel goed typen voortaanquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:19 schreef vrolijke-frits het volgende:
Hij is goed cool die bril, eer!
Mooie brillen maken de jongens van Oakley!
Hoe duur is ie?
Ow, en Lennert: Goed topic!
kroschquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:18 schreef crossover het volgende:
[..]
![]()
![]()
:
![]()
En de OP?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
2 voorstanders en een luie Lenny.. wat zal dat bij elkaar zijn![]()
ik wou net zeggen, heb je al een tijdje niet voorbij zien komen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:19 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Eer-ik!
trouwens, ik heb nogal wat deeltjes gemiststomme school
Kloptquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik wou net zeggen, heb je al een tijdje niet voorbij zien komen.
Niet dat ik er nou vaak geweest ben, maar toch
dat ding kost in de VS $90.00quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:19 schreef vrolijke-frits het volgende:
Hij is goed cool die bril, eer!
Mooie brillen maken de jongens van Oakley!
Hoe duur is ie?
Ow, en Lennert: Goed topic!
renessequote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:23 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Klopteven druk gehad,
maar nu vrijwel vakantie, nog heel even![]()
,
maar van de andere kant, vakantie betekent ook vaak weg, paar dagen oostende, weekje renesse, paar keer strand, keer efteling ofzo,
ook dagen dat ik helemeaal niet in KSC kan komen
importeren?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dat ding kost in de VS $90.00
Zal hier dan wel ¤125,00 kosten ofzo.
Naaiers in NL.
idd, maar het ligt op het randje hoor..quote:
Dan wordt je nog genaait, hoe dan ook, het kost je veel geldquote:
Ja dat is vaak zoquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dat ding kost in de VS $90.00
Zal hier dan wel ¤125,00 kosten ofzo.
Naaiers in NL.
dan moet je ook 19% belasting betalen, wat neerkomt op 90 x 1.19 = 107,10quote:
Tja, ik zou opzich ook wel willen,quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
idd, maar het ligt op het randje hoor..
Ikzelf ging naar het buitenland vanaf mijn 16e, veel mooier
Jep, volgend jaar doe ik dat ook niet meerquote:
inklaringskorsten komen er ook nog bij maar de dollar staat gewoon gunstig voor importquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dan moet je ook 19% belasting betalen, wat neerkomt op 90 x 1.19 = 107,10
Hmm, dan is ie wel goedkoper ja
Ik ga eerst wel even langs de winkel.
1 euro = 1,34 dollarquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:28 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja dat is vaak zo![]()
En dan staat de dollar nog wel zo fucking laag nu
Ik ben op mijn 17e naar Texel geweest en dat was ook de laatste keer dat ik in dit land op vakantie gegaan ben. Geef mij maar lekker de warme buitenlandse zon, en de heerlijke hitte daar, niet die kleffe, vochtige shit hier!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
idd, maar het ligt op het randje hoor..
Ikzelf ging naar het buitenland vanaf mijn 16e, veel mooier
Waarheid als een koe. Ik ging vanaf mijn 17e altijd naar het buitenland maar renesse was echt een heldenplek. Topvakantie had ik daar gehad.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:29 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Tja, ik zou opzich ook wel willen,
maar er zijn ook mensen die dat niet kunnen betalen(tja, ik ben er 1 van ja
)
in renesse zit je voor 100 euro 1 week met camping etc.
in het buitenland kun je dat vergeten(+ het leven daar is veel duurder)
dus volgend jaar wel buitenland
ik ben meestal een rug de week kwijt op zomervakantie.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:29 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Tja, ik zou opzich ook wel willen,
maar er zijn ook mensen die dat niet kunnen betalen(tja, ik ben er 1 van ja
)
in renesse zit je voor 100 euro 1 week met camping etc.
in het buitenland kun je dat vergeten(+ het leven daar is veel duurder)
dus volgend jaar wel buitenland
hoeveel moet dat zijn dan?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
inklaringskorsten komen er ook nog bij maar de dollar staat gewoon gunstig voor import
Valt het jullie ook op dat de lucht daar veel zuiverder is dan hier? Ik merk het altijd meteen, bah wat zitten we toch in een stinkhol hier..quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:30 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik ben op mijn 17e naar Texel geweest en dat was ook de laatste keer dat ik in dit land op vakantie gegaan ben. Geef mij maar lekker de warme buitenlandse zon, en de heerlijke hitte daar, niet die kleffe, vochtige shit hier!
ik ben nog nooit (in de zomer) op vakantie geweest in nederland.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:30 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik ben op mijn 17e naar Texel geweest en dat was ook de laatste keer dat ik in dit land op vakantie gegaan ben. Geef mij maar lekker de warme buitenlandse zon, en de heerlijke hitte daar, niet die kleffe, vochtige shit hier!
Geloof een tientje ofzo, heb laatst iets geimporteerd en de enveloppe zweeft hier nog ergens, als je het bij bestellen wil weten kijk ik wel ff voor je na.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik ben meestal een rug de week kwijt op zomervakantie.
[..]
hoeveel moet dat zijn dan?
Kleine berekening leert mij dat die bril hier 67 euro moet kosten, maal 1.19, maakt 79 euro.
En dan nog inklaringkosten?
Dan zou ik in elk geval voor onder de 100 euro klaar moeten zijn...
Dat bedoel ik, hoe moet ik dat betalen?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik ben meestal een rug de week kwijt op zomervakantie.
[..]
hoeveel moet dat zijn dan?
Kleine berekening leert mij dat die bril hier 67 euro moet kosten, maal 1.19, maakt 79 euro.
En dan nog inklaringkosten?
Dan zou ik in elk geval voor onder de 100 euro klaar moeten zijn...
+ nederland is kut.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Valt het jullie ook op dat de lucht daar veel zuiverder is dan hier? Ik merk het altijd meteen, bah wat zitten we toch in een stinkhol hier..
Gelukkig zijn alcohol, brandstof en sigaretten niet duur hierquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
+ nederland is kut.
Ik vind het echt een baggerland, er is weinig moois aan, het stinkt hier idd, (randstad iig) en het eten is lekkerder in het buitenland
En het weer ook trouwens.
Ben je vorig jaar in NL gebleven?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
+ nederland is kut.
Ik vind het echt een baggerland, er is weinig moois aan, het stinkt hier idd, (randstad iig) en het eten is lekkerder in het buitenland
En het weer ook trouwens.
kijk maar alvast dan, dan ga ik bestellenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Geloof een tientje ofzo, heb laatst iets geimporteerd en de enveloppe zweeft hier nog ergens, als je het bij bestellen wil weten kijk ik wel ff voor je na.
Dan doe je toch echt iets fout maat, 4 euro per uur is echt bar weinig.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:32 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, hoe moet ik dat betalen?
ik verdien iets van 4 euro per uurdaar nog wat vakantiegeld bovenop, maar dat komt ook niet ver boven de 150 euro uit...
Nee, qua dat betreft zitten we hier maar goed!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:34 schreef crossover het volgende:
[..]
Gelukkig zijn alcohol, brandstof en sigaretten niet duur hier
neen, ben naar frankrijk opgerot.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:34 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Ben je vorig jaar in NL gebleven?heel juli was super warm, gewoon heerlijk weer, niet te klef of wat dan ook
supermarkt,quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
kijk maar alvast dan, dan ga ik bestellen
[..]
Dan doe je toch echt iets fout maat, 4 euro per uur is echt bar weinig.
Wat doe je voor werk dan?
Moet ik helemaal voor naar beneden lopen, kijk zo wel als ik ga eten.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
kijk maar alvast dan, dan ga ik bestellen
[..]
Dan doe je toch echt iets fout maat, 4 euro per uur is echt bar weinig.
Wat doe je voor werk dan?
nee, dat kost allemaal niksquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:34 schreef crossover het volgende:
[..]
Gelukkig zijn alcohol, brandstof en sigaretten niet duur hier
dat is goedquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Moet ik helemaal voor naar beneden lopen, kijk zo wel als ik ga eten.
ik heb van mijn 15e tot mijn 18e 5.50 verdiend bij de supermarkt.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:36 schreef vdvorst het volgende:
[..]
supermarkt,
moet nog voor iets anders kijkenwordt gek daar, zo weinig loon
Alleen die teringtaal. Waarom!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nee, dat kost allemaal niks
Ik ga wel in noord frankrijk wonen, tanken, peuken en drank halen in luxemburg, en wonen in frankrijk
totaal geen moeite meequote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Alleen die teringtaal. Waarom!
Mja ik dus wel.quote:
Dat is ideaalquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nee, dat kost allemaal niks
Ik ga wel in noord frankrijk wonen, tanken, peuken en drank halen in luxemburg, en wonen in frankrijk
belgiequote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Misschien is belgie meer iets voor ons..
Je leert het zo hoor, als je moet.quote:
Ik ook.quote:
En wie begon daar ooit mee?!quote:
De kwaliteit gaat sterk achteruit.quote:
Mogge!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:48 schreef Frutsel het volgende:
Goedemorgen peeps![]()
![]()
OA gespot in HOC Mummie topic(je volgt me?
)
Belgen zijn best aardig over het algemeen. Het land vind ik persoonlijk alleen mooi in de Ardennen, daar er mooie bergen (heuvels) zijn.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
belgie
Kutvolk
[..]
Je leert het zo hoor, als je moet.
[..]
Ik ook.
Gebakken eieren
ik zag hetquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:53 schreef OA het volgende:
[..]
Mogge!![]()
Ik kwam dat artikel tegen en toen bedacht ik me dat ik daar wel een topic over kon starten....![]()
Zoekwerk leverder echter al resultaat op...![]()
Dus ik ben zo vrij geweest jouw post te editten!![]()
Ze zijn idd wel aardig én typisch...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:58 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Belgen zijn best aardig over het algemeen. Het land vind ik persoonlijk alleen mooi in de Ardennen, daar er mooie bergen (heuvels) zijn.
Voor vakantie ga ik liever naar de Middellandse Zee, Atlantische Oceaan of Egeïsche Zee kust. Heerlijke temperaturen, lekker water en mooie stranden
http://www.youtube.com/watch?v=MTVnMO6cRfgquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
belgië
pauperversie, ik kan het origineel niet vinden.
Maar ik vind het volk kut.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:02 schreef OA het volgende:
[..]
Ze zijn idd wel aardig én typisch...
België heeft ook wel mooie (binnen)steden, zoals Gent, Brugge en Brussel.
Mijn voorkeur gaat niet perse uit naar warme landen, al heb ik daar uiteraard geen enkel probleem mee.![]()
Vorig jaar in Oostenrijk geweest, jaar daarvoor in Ierland en Hongarije... Ook prima bevallen! [afbeelding]
goed bezig.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:04 schreef OA het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=MTVnMO6cRfg
Zeker weten!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:02 schreef eer-ik het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=-IERzx5Spic
Blijft echt een tof nummer
Whehe...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Maar ik vind het volk kut.
Brussel bijvoorbeeld, weigeren ze vaak nederlands tegen je te spreken
Pleur toch op, ze verstaan het best, reageer dan gewoon.
En ze zijn natuurlijk dom, maar dat is algemeen bekend
Ik zou er gewoon niet willen wonen, ralle wegen die ze daar hebben, wegwijzering slaat op stront, en het stinkt er
Dat is wel zuur. Maak gewoon open en zeg dan dat je niet wist dat het voor hem wasquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:08 schreef eer-ik het volgende:
m'n broertjes macbook is binnen.
Op mijn naam, en ik ben té nieuwsgierig
Ik wil 'm eigenlijk open maken
whehe ,er staat niet op dat het een pakket van apple is.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:12 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat is wel zuur. Maak gewoon open en zeg dan dat je niet wist dat het voor hem was
.quote:
macbook.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:14 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik ga trouwens ook een laptop kopen, nog suggesties?
ik heb een macbook te koop, als ze de mijne niet terug nemen. Kapot tyfus hoere-onding.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |