MacMacMacMacMacMacMacMacMacMacMacMacMacMacMacMacMacquote:
mijn dell laptop kan tenminste tegen een stootje, ik ben in 11 maanden tijd al 4x teruggeweest met dat halfdode macflurryquote:
Nee dat wordt me te duur. Want dan wil ik natuurlijk een top MacBook hebben en loopt het de spuigaten uitquote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik heb een macbook te koop, als ze de mijne niet terug nemen. Kapot tyfus hoere-onding.
macbook, sinds intel er in zit zijn we betatestersquote:
mijn powerbook G4 is van de trap afgedonderd, en die is vrij hoog, en heeft niks.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
mijn dell laptop kan tenminste tegen een stootje, ik ben in 11 maanden tijd al 4x teruggeweest met dat halfdode macflurry
ok, wat is er kapot aan dan?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
macbook, sinds intel er in zit zijn we betatesters
powerbook g4 zijn dan ook ouder, die doen het gewoon. ZOals gezegd, ik heb een macbook met intel outside. Tenminste, als ze me geen nieuwe revisie willen geven. Onding. dan weer de topcase naar de klote, dan weer random shutdown geneuzel, dan weer de monitor verbinding slecht.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
mijn powerbook G4 is van de trap afgedonderd, en die is vrij hoog, en heeft niks.
Ja, er zit een krasje op.
Maar verder geen schade.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
powerbook g4 zijn dan ook ouder, die doen het gewoon. ZOals gezegd, ik heb een macbook met intel outside. Tenminste, als ze me geen nieuwe revisie willen geven. Onding. dan weer de topcase naar d eklote, dan weer random shutwon geneuzel, dan weer de monitor verbinding slecht.![]()
Hoor je me over MacOSquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Die macbooks (niet de pro) zijn van plastic toch?
Deze powerbook is dan wel van aluminium geloof ik...
Maar ik heb hier echt níets over te klagen.
Ik vind het OS honderd keer prettiger werken dan Win, alleen de besturing is effe wennen.
En compatibiliteitsproblemen heb ik ook niet.
Of minimaal.
Jij heiden!quote:
die bezig ik nu ook niet met een 1099 euro macbook (eerste revisie intel inside)quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:23 schreef eer-ik het volgende:
en trouwens, een dell laptop is dan misschien wel wat robuuster, maar als jij zo'n 600 euro acer laptop bij de mediamarkt op de kop tikt, bezig jij geen stevige, goeie, robuuste laptop.
nee, maar ik vatte die opmerking over mac maar gewoon algemeen opquote:
ze zien er weer "hebben" uit. Maar ik zou eerst wat op fora kijken. Ik trap er geen tweede keer in om betatester te zijnquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nee, maar ik vatte die opmerking over mac maar gewoon algemeen op
Weet jij toevallig of die nieuwe imacs een beetje fatsoenlijk zijn?
maar die pro's zijn ook van aluminium.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
die bezig ik nu ook niet met een 1099 euro macbook (eerste revisie intel inside)
Ja, maar om nou een mac pro thuis neer te zetten a 4 ruggen ofzo, gaat me ook wat ver.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
ze zien er weer "hebben" uit. Maar ik zou eerst wat op fora kijken. Ik trap er geen tweede keer in om betatester te zijn
Let maar niet op hem. Ze hebben laatst 35miljoen jaar oude familieleden van hem opgegraven.quote:
Opa?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Let maar niet op hem. Ze hebben laatst 35miljoen jaar oude familieleden van hem opgegraven.
ik heb gebakken ei opquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:29 schreef vdvorst het volgende:
zo, heerlijk weer gegeten,
roerei á la mij![]()
Niemand reageert...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:18 schreef Frutsel het volgende:
Iemand een idee of dit iets is?![]()
Als je niet al te veel eisen hebt dus...
(www.aldi.nl)
[afbeelding]
LCD televisie 20 inch (50 cm) per stuk 299.-
• 16 : 9 breedbeeld
• resolutie: 1440 x 900 / 5 ms
• helderheid: 500 cd/m²
• contrastratio: 1000 : 1
• kijkhoek: 178°
• afmeting: 55 x 40 x 8 cm
• directe kanaalprogrammering
• automatische volumeregeling
per kanaal
Jepquote:
Raak eraan gewendquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:31 schreef OA het volgende:
[..]
Niemand reageert...
Over het algemeen zijn spullen van de Aldi redelijk goed. Zoals je zelf zegt, als je geen al te hoge eisen hebt.![]()
waar wil je het over hebben danquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
zoiets, aangezien de rest toch genegeerd wordt
nergens hoor, maar zelfs een goedemiddag kon er al niet meer af...quote:
waarom niet? aldi heeft over het algemeen wel redelijk spul in haar assortiment. als je gewoon een beetje tv kijkt hoef je geen ding voor 899,- te halen hoorquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:18 schreef Frutsel het volgende:
(www.aldi.nl)
[afbeelding]
SVDH!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:35 schreef svdheijden het volgende:
[..]
Lekker! Met een klontje suiker en een wolkje melk![]()
Hé Sjift. Hoe is het met je nieuwe baan?quote:
Maandag pas beginnenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:36 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hé Sjift. Hoe is het met je nieuwe baan?
Die F5 is handig!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:37 schreef shifto het volgende:
Fokken doe je zo!!
ff mijn muis aangepast, optimized for fok!
Beetje klein..quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:18 schreef Frutsel het volgende:
(www.aldi.nl)
[afbeelding]
• 16 : 9 breedbeeld
• resolutie: 1440 x 900 / 5 ms
• helderheid: 500 cd/m²
• contrastratio: 1000 : 1
• kijkhoek: 178°
• afmeting: 55 x 40 x 8 cm
• directe kanaalprogrammering
• automatische volumeregeling
per kanaal
Ik weet het niet, ik ben altijd een beetje huiverig met onbekende merken die erg goedkoop zijn.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:32 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Raak eraan gewend![]()
Mjah, die ervaring heb ik ook... zit te wachten op een laptopje, maar mijn tv op de slaapkamer is aan vervanging toe...
Zag um ineens staan
een nieuw venster knop heb ik ook, maar werkt (nog) niet,quote:
FQRquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:37 schreef shifto het volgende:
Fokken doe je zo!!
ff mijn muis aangepast, optimized for fok!
[img=578xnull]http://i10.tinypic.com/4p17a82.jpg[/img]
Ik doe het via die logitech software die erbij zit.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:41 schreef vdvorst het volgende:
[..]
een nieuw venster knop heb ik ook, maar werkt (nog) niet,
even zoeken hoe ik dat kan veranderen
hoi nieuwequote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:42 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik doe het via die logitech software die erbij zit.
die is bij mij niet geinstalleerdquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:42 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik doe het via die logitech software die erbij zit.
Goedemiddagquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
nergens hoor, maar zelfs een goedemiddag kon er al niet meer af...![]()
tis wat met die macboocs..Kan d'r niet over meepraten, dus kom later dan wel weer
Koffie dan maar...![]()
Tis ook voor op de slaapkamer eventueelquote:
Das op zich waar, meeste is toch van Medion enzo?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:35 schreef Houniet het volgende:
[..]
waarom niet? aldi heeft over het algemeen wel redelijk spul in haar assortiment. als je gewoon een beetje tv kijkt hoef je geen ding voor 899,- te halen hoor
Tja, de pc's zijn meestal wel goed hoor ik... en ja, veelal hoor ik goede dingen.. Zit te twijfelen... want mijn slaapkamer tv gaat kapot en dan kan ik mijn "oude" tv van beneden (6 jaar oud nu) misschien ook naar boven doen en een leuke, grote, nieuwe tv halen voor beneden.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik ben altijd een beetje huiverig met onbekende merken die erg goedkoop zijn.
Heb toch wel aardig wat miskopen op m'n naam staan
Maar ook dure apparaten kunnen kapot gaan, ook al is het merk nog zo goed.
Anyway, ik hoor over de aldi producten altijd wel goeie verhalen, en hey, wat kan er mis gaan voor 299 euro? Je hebt er 3 jaar garantie opzitten, gaat ie na 3 jaar stuk., heb je 3 jaar plezier gehad voor 300 euro. Valt best mee toch.
Ik ken hetquote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:45 schreef OA het volgende:
[..]
FOK!ken doe je zo! (verkapt ik ben 1337 topic)
[afbeelding]
heb je een grote kijkhoek, vind je het verbruik belangrijk, en kijk goed naar de contrastratio.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:45 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Tis ook voor op de slaapkamer eventueel
[..]
Das op zich waar, meeste is toch van Medion enzo?
[..]
Tja, de pc's zijn meestal wel goed hoor ik... en ja, veelal hoor ik goede dingen.. Zit te twijfelen... want mijn slaapkamer tv gaat kapot en dan kan ik mijn "oude" tv van beneden (6 jaar oud nu) misschien ook naar boven doen en een leuke, grote, nieuwe tv halen voor beneden.
Wat raden jullie aan dan? LCD of Plasma?
zo, die knop nieuw venster is vanaf nu F5quote:
medion heeft goede service hoor. al heb ik niets van medionquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:45 schreef Frutsel het volgende:
Das op zich waar, meeste is toch van Medion enzo?
Jij bent die dwaasch met die glitterbroek?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:45 schreef eer-ik het volgende:
wtf vind ik nou weer voor foto waar ik opsta
[img=578xnull]http://i12.tinypic.com/67g6fpy.jpg[/img]
Ik sta op dat feest op praktisch alle foto's
Samen met die kerel met dat groene ding aan, overal op gaan staan
Welke muis heb je? ik zal de perfecte samenstelling bedenkenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:49 schreef vdvorst het volgende:
[..]
zo, die knop nieuw venster is vanaf nu F5
nieuw tabblad is toch zo gedaan (ctrl t), de f5 zit te ver weg
zie dat topicquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:50 schreef shifto het volgende:
[..]
Welke muis heb je? ik zal de perfecte samenstelling bedenken
wheheh mooie fotoquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:45 schreef eer-ik het volgende:
jaquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:49 schreef OA het volgende:
[..]
Jij bent die dwaasch met die glitterbroek?....
.....
....
....
.....
.... [afbeelding]
Hahahahahaha wtf!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:45 schreef eer-ik het volgende:
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja
Maar check hoelang mijn haar daar is
chris stuurde een map, van het korteraars buurtffeest en wat langeraarse tentfeesten, met allemaal foto's, waar wij er echt vaak opstaanquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:52 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hahahahahaha wtf!
Waar is dat en waar staan die foto's?
Mjah, qua kijkhoek zit ik over het algemeen prima, gewoon er rechtvoor... de gehele muur van de tv meubel van dit moment wordt in augustus aangepakt, andere meubels, kleurtje etc en ook een nieuwe tv meubel, mogelijk dus nieuwe tv. Hoe zit dat met de contrastratio? Hoe hoger hoe beter of andersom?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
heb je een grote kijkhoek, vind je het verbruik belangrijk, en kijk goed naar de contrastratio.
Die is ook erg belangrijk, anders heb je van die fletse kleuren.
LCD moet je goed op de kijkhoek letten, bij plasma is die sowieso wel goed.
Ja man, maar die broek ookquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja
Maar check hoelang mijn haar daar is
ik ook niet, maar zie dat merk vaak voorbij komenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:49 schreef Houniet het volgende:
[..]
medion heeft goede service hoor. al heb ik niets van medion
Zo te zien heeft eer daar al aardig wat op...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:52 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hahahahahaha wtf!
Waar is dat en waar staan die foto's?
Hahaha, oke dan! Gooi ze ff op je server!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
chris stuurde een map, van het korteraars buurtffeest en wat langeraarse tentfeesten, met allemaal foto's, waar wij er echt vaak opstaan
ben daar goed lam iigquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:53 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Lang ja.... en check dat duimpje.... [afbeelding]
Ja fruts, hier kan ik niet over meepraten, maar toch een heel goede middag toegewenst!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:54 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mjah, qua kijkhoek zit ik over het algemeen prima, gewoon er rechtvoor... de gehele muur van de tv meubel van dit moment wordt in augustus aangepakt, andere meubels, kleurtje etc en ook een nieuwe tv meubel, mogelijk dus nieuwe tv. Hoe zit dat met de contrastratio? Hoe hoger hoe beter of andersom?
Fritsie wilt hem lenen voor een eighties feest?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:54 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja man, maar die broek ook
Zeg me alsjeblieft dan je die nog hebt!
Wat voor broek heb je aanquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:45 schreef eer-ik het volgende:
[afbeelding]
Whehehe...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ben daar goed lam iig
[img=578xnull]http://i13.tinypic.com/535z5vr.jpg[/img]
AND, I'd like to wear it in my every-day life!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:56 schreef OA het volgende:
[..]
Fritsie wilt hem lenen voor een eighties feest?![]()
quote:
Zeg maar je "every-day-life-when-your-chick-is-not-around-and-when-I-am-gay" ...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:58 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
AND, I'd like to wear it in my every-day life!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |