Done. Ik moet btw ook dat lijstje aanpassen van wie er allemaal een club heeft enz. En de recordcompagny van Rebel staat er niet bijquote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:45 schreef Pantheon het volgende:
Wil je mijn record studio erbij zetten? Cocktails & Records, in Brussel.
Freak!quote:Op maandag 25 juni 2007 22:06 schreef komrad het volgende:
[..]
ik ben in popo ook een vrouwelijk karakter he
Wij de winnaars... The Cowards zijn nu eenmaal geboren winnaarsquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:07 schreef Leonos het volgende:
Wij zijn lekker de opener van het fok! festival![]()
Wij zijn een heel stuk gegroeid sinds de vorige show, dus ik zal maar uitkijkenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:29 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Wij de winnaars... The Cowards zijn nu eenmaal geboren winnaars
Ik wilde over 2 weekjes een nieuwe locale gaan aanschaffen.. als ik weer thuis woon. Maar kan je nu nog een company oprichten want ik wil hem niet kwijt..quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:51 schreef DeHovenier het volgende:
En Max, zullen we het geld verdelen van RoMax? Of blijven we samen 1 bedrijf houden?
Ik wil voor de nieuwe tour (weet niet wanneer) trouwens weer nieuwe equipment.. houdt onze ratings hoger.. nu nog maar 3* ipv 5*..quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:40 schreef DeHovenier het volgende:
Heb ff t bedrijvenlijstje geupdate
Sautor, wanneer gaan we die 3,8 miljoen verdelen tussen ons vieren?
Nog een company? Dan heb ik er 1 en wij samen 2quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:07 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik wilde over 2 weekjes een nieuwe locale gaan aanschaffen.. als ik weer thuis woon. Maar kan je nu nog een company oprichten want ik wil hem niet kwijt..
Ik bedoel.. als je het geld split en deze company opheft, kan je dan nog een nieuwe maken, dat bedoel ik? Of je er uberhaupt nog wel 1 kan oprichten... jij wilt het geld verdelen en dan? Je kan er niks mee, tenzij je investeerd in een eigen company...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:11 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Nog een company? Dan heb ik er 1 en wij samen 2
Ja, maar dat komt omdat ik inactief ben.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:23 schreef DeHovenier het volgende:
Dat wil ik ja, investeren in m'n eigen company
Maar als we het geld goed investeren in bepaalde bedrijven dan is het ook goed. Ik vind het jammer dat er nu niks mee gedaan wordt snappie
Wat een volwassen reactie zeg, weet je eigenlijk wel waar het over gaat, of bral je een beetje mee?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:41 schreef maniack28 het volgende:
Cleo![]()
98 is zeker zijn/haar geboortejaar omg
Nu maar weer verder met echte talk... we gaan bijna rusten!!!
Speel je ook Popo?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:09 schreef Cleo98 het volgende:
[..]
Wat een volwassen reactie zeg, weet je eigenlijk wel waar het over gaat, of bral je een beetje mee?
Als je toch zo graag mee wilt doen met grote mensen: ga eens aan je stam+T werken, dat leer je echt op de lagere school hoor.
Dat is niet zo hoor. Ik heb bijna geen tijd voor de PC, al een paar maanden. Helaas.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:18 schreef BlackRebel het volgende:
ja, dat doet ze..
ok, mooi dat je dan effe speciaal dit account hebt aangemaakt om ons allemaal te waarschuwen, ik denk dat de boodschap duidelijk is.. en als je dan toch geen popo gaat spelen, hoef je hier ook niet meer te komen, lijkt mequote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:20 schreef Cleo98 het volgende:
[..]
Dat is niet zo hoor. Ik heb bijna geen tijd voor de PC, al een paar maanden. Helaas.
Gaat vanzelf weg.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:38 schreef Cici het volgende:
Niemand die antweerd weet op mijn vraag?????
Ah ok,quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:41 schreef BlackRebel het volgende:
cold gaat vanzelf over, tenzij je een dokter aanspreekt die je bloed afneemt, die kan je een medicijn maken
Wat is je bandquote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:51 schreef Wynter het volgende:
Mijn bandje gaat binnenkort weer op tournee![]()
Daarna willen we een competition tour gaan doen, iemand ervaring mee?
ik zeg het één keer, en daarna heb ik het er nooit meer over...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:48 schreef Wynter het volgende:
Wat is dat nou voor gezeik over stalken en waarschuwen enzo?
Kus erop schat?quote:
quote:Was that a flash? Damn those trigger happy photographers!
Was that a flash? Damn those trigger happy photographers!
Was that a flash? Damn those trigger happy photographers!
en ik ben dus geen meid... tenminste, de laatste keer dat ik keek nietquote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:13 schreef Cleo98 het volgende:
Blackrebel het is absoluut niet waar dat ik pas een account heb aangemaakt. Heb wel een andere naam aangemaakt.
Maar jij bent echt die meid uit het verhaal? Ik begin nu te begrijpen hoe het werkt.
Ik zal vragen of dat meisje waar het verhaal vandaan komt hier een account wil nemen, die weet het precies.
Ps. heb het idd te druk met school , nog even dan.. En kijk uit voor griezels, allemaal!
Hou er nou maar over op. Hij wil er overduidelijk niet over praten en wij snappen je punt nuquote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:13 schreef Cleo98 het volgende:
Blackrebel het is absoluut niet waar dat ik pas een account heb aangemaakt. Heb wel een andere naam aangemaakt.
Maar jij bent echt die meid uit het verhaal? Ik begin nu te begrijpen hoe het werkt.
Ik zal vragen of dat meisje waar het verhaal vandaan komt hier een account wil nemen, die weet het precies.
Ps. heb het idd te druk met school , nog even dan.. En kijk uit voor griezels, allemaal!
Cleo, als je het leuk vindt om Rebel te stalken en om dit topic te verneuken etc. dan moet je dat zelf weten... maar wij zijn daar niet van gecharmeerd. Irritant doen kan in het onzintopicgedeeltequote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:09 schreef Cleo98 het volgende:
[..]
Wat een volwassen reactie zeg, weet je eigenlijk wel waar het over gaat, of bral je een beetje mee?
Als je toch zo graag mee wilt doen met grote mensen: ga eens aan je stam+T werken, dat leer je echt op de lagere school hoor.
Ach... aan je taalgebruik en je offense naar andere mensen te zien kom je idd uit 1998. En een dt/d/t fout makt iedereen weleens he.. ik praat, lees en schrijf tenslotte dagelijks enkel Engels en geen Nederlandsquote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:18 schreef Cleo98 het volgende:
Nee nog niet was het van plan tot ik van die vage verhalen hoorde, maar dat valt misschien wel mee.
Aan Blackrebel: ik ben verder niets meer te weten gekomen hoor, misschien is het wel geklets allemaal. We laten het maar zo, lijkt mij.
O, ja ter illustratie, van de hand van Maniack:
Dat zei ik vorige keer ook al, mjah.. niemand luisterd
tenzij je investeerd in een eigen company...
En dan was mijn geboortejaar 1998 + kotssmileys? Hahaha
Hij heeft geen character op Popo.quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:43 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ach... aan je taalgebruik en je offense naar andere mensen te zien kom je idd uit 1998. En een dt/d/t fout makt iedereen weleens he.. ik praat, lees en schrijf tenslotte dagelijks enkel Engels en geen Nederlands
Mensen op het persoontje aanpakken is wel een goed punt van je, heb je verder ook nog inhoudelijke argumenten/tips etc. mbt het spel Popomundo of zit je hier alleen maar om dit topic te verneuken? Het lijkt namelijk vrij veel op het laatste, ik heb nog geen inhoudelijke post gezien. Voorlopig heb ik nog geen reden gezien waarom je hier zou moeten posten, laat maar eens zien dat het ook anders kan (in fatsoenlijk Nederlands met punten en komma's?)
Dat kan iedereen wel zeggen.. en feit is, het gaat hier om Popomundo, we bespreken hier de ins en outs van Popomundo, geven elkaar raad en advies etc. Ik heb nog geen van dergelijke posts van hem/haar langs zien komen..quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:54 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Hij heeft geen character op Popo.
Sorry hoor, maar jij maakt een Fok!Account, komt binnenvallen in het Popomundo topic en begint meteen te zeggen dat er in Popo allemaal freaks rondlopen. Vervolgens ga je een maat van me zitten aanvallen/afvallen en dan verwacht je dat ik jou met open armen ontvang?quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:22 schreef Cleo98 het volgende:
Zeg Maniack, wat mij betreft is het onderwerp gesloten, maar op jou reageer ik graag nog even.
Ik heb heel netjes uitgelegd wat ik in het Popomundo-topic kwam doen..
Jij begint mij persoonlijk aan te vallen:naar me kotsen en over leeftijd. Wie kaatst kan de bal verwachten, als je daar niet tegen kan moet je je niet in een discussie mengen.
Goh, joh, schrijf je de hele dag engels, dan maar hopen dat dat beter is dan je nederlands, hihi.
Ik word die cleo een beetje zat Ijsmeisquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:23 schreef ijsmeis het volgende:
Hoi Cleo, wat kom je doen in dit topic eigenlijk?
quote:Popomundo Offline
A problem with our database has forced us to take the site offline for an hour or two. We should be back online before 13:00 CET. Sorry for the inconvenience.
Thank you for your patience.
Ja hey, ik heb tentamenweek, je moet toch wat doen als je geen zin hebt om met je neus in de boeken te duiken?quote:
Nu vroeg ik me af... als ik de deuren open zet zodat mensen zelf kunnen boeken, is de kans groot dat ik alleen maar Modern Rock krijg? Of kan het gebeuren dat ik ook pop enz. krijg? en, als ik dat dan cancel (omdat het bijv. noobs zijn) is dat dan slecht voor mijn club?quote:Type: Club
City: Stockholm
Quality: decent
Power Capacity: 39 100 W
Genre: Modern Rock (Weak)
Concert tickets:100 ¤
Law & Order: nice
Condition: terrific
Building status: Normal
Je zal moeten blijven inviten.. goeie tip is om mensen die net gespeeld hebben meteen opnieuw te inviten. Ik had zelf uitzoeken wel open staan, maar dan boekten vooral de slechtere spelers zich op 2 dagen van tevoren waar je nauwelijks winst maakt. Gewoon iedereen een invite blijven sturen. Probeer de plekken 200-500, ook aardige winst, meer slagingskans!quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:17 schreef Wynter het volgende:
Ok,
Ik heb dus een club
[..]
Nu vroeg ik me af... als ik de deuren open zet zodat mensen zelf kunnen boeken, is de kans groot dat ik alleen maar Modern Rock krijg? Of kan het gebeuren dat ik ook pop enz. krijg? en, als ik dat dan cancel (omdat het bijv. noobs zijn) is dat dan slecht voor mijn club?
Ik ben het uitnodigen een beetje zat... af en toe wil ik het best doen, maar de hele tijd is beetje irritant omdat iedereen bijna de invites niet aan neemt.
Is het dus veilig (voor mn genre) om de deuren open te zetten? of kan ik het beter niet doen?
80% is absurd veel.. ik vraag me af hoe je je company draaiende houdt als je zoveel weggeeft... dan moet je wel stinkend rijk zijn.quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:10 schreef komrad het volgende:
ik heb een aanbod gekregen van 80% van de sales, maar ik ken dat figuur niet
is 80% niet een beetje veul
Moet ik de OP weer updatenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 08:38 schreef Tokus het volgende:
whaha, het ging de laatste weken steeds minder met m'n jamplace in Brussel, dus had ik 'm te koop gezet voor 75000. Ik dacht eigenlijk dat ik 'm niet zou verkopen (vooral niet met maar 10.000 in cash in die locale), maar een of andere pipo heeft 'm voor 73000 overgenomen.
nu nog 's even een nieuwe baan zoeken.
Je staat niet eens in de OPquote:
http://www230.popomundo.com/common/CharacterDetails.asp?action=Skills&CharacterID=46304quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:47 schreef maniack28 het volgende:
Hoi Lya Zomer
Misschien kan je bij onze bandWat zijn je skills?
Haha ja dat klopt, nu herken ik je...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:41 schreef Meiske78 het volgende:
[..]
http://www230.popomundo.com/common/CharacterDetails.asp?action=Skills&CharacterID=46304
Volgens mij ben ik jou trouwens regelmatig tegengekomen toen ik net rondliep in Popo
En elektrische guitaar? Of vind je akoestische guitaar ook oké in een modern rock band?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:10 schreef maniack28 het volgende:
Haha ja dat klopt, nu herken ik je...
Een 2e gitarist kunnen we vast wel gebruiken.. Robbie, wat vind jij?
Alleen ff Modern Rock skillen, de rest van je skills is
Wat voor skills heb je dan? Je bent stealthy dus ik kan het niet zienquote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:20 schreef Meiske78 het volgende:
[..]
En elektrische guitaar? Of vind je akoestische guitaar ook oké in een modern rock band?
Of backing vocals ofzo?
Oh lol, jij profiteert meteen dat Sautor weg isquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:05 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Wat voor skills heb je dan? Je bent stealthy dus ik kan het niet zien
MR is een breed genre, het maakt me niet ui wat voor instrument je gaat spelen. Backing vocals kan ook, je mag kiezen. Ik vind t best dat je erbij komt hoor
Max, we kunnen nu mooi stage-equipment kopen en dan het geld verdelen?
quote:1 Drums Delete
5 Stroboscope * * 4000W Delete
10 Loudspeaker 2000W * * 20000W Delete
4 Subwoofer 2000W * * 8000W Delete
2 Thunder Stormer 4000W * * 8000W Delete
1 Backdrop with Band Logo - Supersize (Black) * * 3000W Delete
6 Supersize Rack 7500W * * 45000W Delete
2 Projector with canvas * * 1000W Delete
2 Plasmascreen * * 1000W Delete
4 Spare Tire Delete
2 Fire Extinguisher USE Delete
4 Repair Kit USE Delete
2 Smoke Machine 500W * * 1000W Delete
1 Advanced Light Control System * * 3000W Delete
1 Deluxe Sound Mixing Table * * 2000W Delete
2 Large Monitor Speaker * * 1000W
Is dat niet de band van euhm... Regina Dijkhuis?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:28 schreef komrad het volgende:
ik heb trouwens 'gesolliciteerd' bij bright eyes, eens zien of ze me willen
ik ga er zelf ook nog over nadenken hoor
Hoeveel heb je verdeeld?quote:I received 122 500 ¤ from The Cowards after my home city Amsterdam had taken their share as taxes.
Sorry van je drumstelquote:
Sorry was even aant experimenterenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:05 schreef DeHovenier het volgende:
Wat voor skills heb je dan? Je bent stealthy dus ik kan het niet zien
MR is een breed genre, het maakt me niet ui wat voor instrument je gaat spelen. Backing vocals kan ook, je mag kiezen. Ik vind t best dat je erbij komt hoor
quote:Op zondag 1 juli 2007 09:38 schreef komrad het volgende:
23:56 Received 11 441 ¤ as payment for my photo of Estefania Estornell.
2e foto van me die gepubliceerd wordt
tsja, je moet wel een beetje handig zijn hequote:Op zondag 1 juli 2007 11:29 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik ben veel eerder begonnen en heb nog geen enkele foto kunnen publiceren![]()
Handigquote:Op zondag 1 juli 2007 11:36 schreef komrad het volgende:
[..]
tsja, je moet wel een beetje handig zijn he
Ik ken het probleemquote:Op zondag 1 juli 2007 16:58 schreef StupidByNature het volgende:
Heeft iemand trouwens behoefte aan een carrièreswitch naar 2+2=5? We zoeken nog een schrijver, want op deze manier is het niet uit te houden. near-perfect/perfect musical ability en alle stage skills gewenst.
Op dit moment ben ik vrijwel achter elkaar nummers aan het schrijven, en ik heb per maand ongeveer 1 week 13 nummers en 3 weken minder dan 13, omdat bij nummers populariteit gezakt is. Echt bagger.quote:Op zondag 1 juli 2007 17:15 schreef RemCOW het volgende:
[..]
Ik ken het probleem. Mijn band bestaat ook maar uit twee leden, vooral met nummers schrijven is het irritant. We zijn nu al meer dan een week niet aan het touren omdat we drastisch nieuwe nummers nodig hebben. Gelukkig speelt m'n broertje dit spel ook. Zodra hij zijn stage skills + perfect musical ability heeft joint ie ons
.
Wij nemen minstens een maand vrij nu, om gewoon een hele hoop songs te schrijven en de beste 12 dan op 1 album uit te brengenquote:Op zondag 1 juli 2007 17:36 schreef StupidByNature het volgende:
[..]
Op dit moment ben ik vrijwel achter elkaar nummers aan het schrijven, en ik heb per maand ongeveer 1 week 13 nummers en 3 weken minder dan 13, omdat bij nummers populariteit gezakt is. Echt bagger.
een maand vrij nemen= slechtere shows. Populariteit zakt enorm dan. En dan nog: binnen 3 manden staan alle songs weer op rood. En dan? Weer een maand vrij? En ik heb nu al genoeg nummers voor weer een full lenght album, en ik moet nog 2 maanden wachten...quote:Op zondag 1 juli 2007 17:39 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Wij nemen minstens een maand vrij nu, om gewoon een hele hoop songs te schrijven en de beste 12 dan op 1 album uit te brengen
We beginnen daarna met een verse setlistquote:Op zondag 1 juli 2007 18:05 schreef StupidByNature het volgende:
[..]
een maand vrij nemen= slechtere shows. Populariteit zakt enorm dan. En dan nog: binnen 3 manden staan alle songs weer op rood. En dan? Weer een maand vrij? En ik heb nu al genoeg nummers voor weer een full lenght album, en ik moet nog 2 maanden wachten...
Nee, dan gewoon doorspelen. Mindere shows doen toch vrij weinig aan je rating.
Is dit een beetje redelijk?quote:Killin' cats
Artist: The Cowards
Studio: Excelsior Recordings
Producer: Elsbeth Boom
Production Cost: 10 000 ¤
Soundtrack: Killin' cats
Filming: 2007-07-01 12:00
Reviews: splendid
Cast and Crew Performance
Actor Maxi to the Max ***
Actor Lady B ***
Actor / Director Rob Ravage ***
Actor Lotte Gijzen **
We doen nog een mooi onderwerp? Mijn eerste nummer gaat over dat men wat positiever moet leven, dat men moet inzien dat het wel leuk kan zijnquote:
quote:
Recent diary events
12 768 ¤ was stolen from me in Excelsior Recordings! The crime rate in Amsterdam is appalling!
Nog 1 update, dan is hij volquote:*sounds a bit like Foo Fighters - Times Like These*
Hey you!! You better wake up!
And take a look at the world you're in
Don't let a day go by without looking the sky
Hey!! Get out of your misery!
Get out of your fantasy
This world is more than you think
It's time to face! It's time to face!
It's time to face your fear! (2x)
Hey!! Get away from the mirror now!
We all know you're pretty
Pretty in your own special way
Hey!! It's time to get up and dance!
Try to make love and friends
And get a smily on your face!
It's time to face your fear! (2x)
Hey you!! Make some fun with your friends now!
You've seen you can make it true...
You can make it.. You can make it true...
Time to face you live!
Time to face you live! (fading out)
Zo, dat is 1...quote:It's time to face is a Modern Rock Floorfiller. The tempo is Moderato. Written by Maximiliaan Zaunbrecher and dated to 2007-07-02. The melody is incredible and the lyrics are wonderful. The originality of this song is perfect.
Maar de nieuwe nummers nog niet toevoegen aan de setlist he, dat doen we daarna pas, anders gaan we ze spelen en dalen ze in popularityquote:
Weet ikquote:Op maandag 2 juli 2007 10:23 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Maar de nieuwe nummers nog niet toevoegen aan de setlist he, dat doen we daarna pas, anders gaan we ze spelen en dalen ze in popularity
quote:Op maandag 2 juli 2007 13:49 schreef GereedschapLeger het volgende:
Ik speel sinds kort ook Popomundo (heb het al eens eerder gespeelt, maar toen ben ik gestopt). Hoop dat jullie wat tips voor me hebben zodat ik lekker goed word. Ik sta open voor mensen die me eventueel in hun band willen hebben
of mensen die eventueel in mijn band willen. Ach ja, ik zal hier meer reageren en hopen dat ik net zo goed als jullie ma gworden.
![]()
Zit je in A'dam? Als je nu als een gek met me gaat interacten (en ik met jou), dan geef ik je een leuk startkapitaal. Ik heet Pim Maassen.quote:Op maandag 2 juli 2007 15:42 schreef GereedschapLeger het volgende:
Laten we daarmee nog maar even wachten. Account is denk ik net een week, heb nog bijna geen geld nog niet geoefend enzo
Ja, maar het geven van dure items (zoals boeken) die hij kan gebruiken en zelfs in de Winkel van Sinkel kan verpatsen voor harde euro's. Was men daar op tegen of niet?quote:Op maandag 2 juli 2007 16:01 schreef DeHovenier het volgende:
Alleen als je allebei VIP ben dacht ik.
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:53 schreef DeHovenier het volgende:
Antonio Bello Figueroa heeft 7 sterren in Basic Dancing!
Ik zit in Amsterdam, moet je me nickname hebben of de naam van me gast?quote:Op maandag 2 juli 2007 15:59 schreef StupidByNature het volgende:
[..]
Zit je in A'dam? Als je nu als een gek met me gaat interacten (en ik met jou), dan geef ik je een leuk startkapitaal. Ik heet Pim Maassen.
Of mocht dat tegenwoordig niet meer?![]()
Je nickname is totaal niet van belang voor wie dan ook in het spel. Het is de naam van je karakter ("gast") die telt.quote:Op maandag 2 juli 2007 16:28 schreef GereedschapLeger het volgende:
[..]
Ik zit in Amsterdam, moet je me nickname hebben of de naam van me gast?
Kom je ook eens langsquote:Op maandag 2 juli 2007 16:42 schreef KicKe het volgende:
[..]
Je nickname is totaal niet van belang voor wie dan ook in het spel. Het is de naam van je karakter ("gast") die telt.
Nu even terug interacten (niet beledigen en zo natuurlijk) en morgenvroeg weer.quote:Op maandag 2 juli 2007 16:28 schreef GereedschapLeger het volgende:
[..]
Ik zit in Amsterdam, moet je me nickname hebben of de naam van me gast?
edit: Noah Jazet naam van me gast
donequote:Op maandag 2 juli 2007 20:12 schreef StupidByNature het volgende:
[..]
Nu even terug interacten (niet beledigen en zo natuurlijk) en morgenvroeg weer.
quote:I feel weird... The doctor told me that it is Cold.
Barberry 720 ¤ BUYquote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:42 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ben aangestoken door zo'n newbie die 3 dagen oud is en met iedereen interact![]()
Max, kan jij een medicijn maken voor me
Met een beetje geluk over een uurtje een herbal remedyquote:
Recent diary events
I took some barberry and started mixing and brewing. It should be finished within an hour.
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:19 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Barberry 720 ¤ BUY
Koop die even, 2/3 van de tijd dat je het hebt eraf
Barberry Herbal Remedy 1 use Reduces length of time you have a disease to 2/3 of original time
Curen kan ik nog niet, moet nog advanced pharmacology... En ik kan die potions wel maken, maar dan heb ik planten nodig
Ow wacht.. ik moet die juist kopen, sorryKomt eraan!
[..]
Met een beetje geluk over een uurtje een herbal remedy
Done.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:28 schreef maniack28 het volgende:
Robbie, je moet de Large Monitor Speaker ** ook nog verwijderen uit de stage equipment!
Hmm. Ga het niet meer redden om goed genoeg bevriend te raken om je spullen te kunnen geven. Tenzij je meegaat naar Belgrado wordt het niks... Stomme aanpassingen van Popo...quote:
Ik heb inderdaad hetzelfde, moet nog de 5e ster in pharmacology en nog de 3e in advanced medicine, en dan kan ik eindelijk advanced pharmacology doen. (En modern rockquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:19 schreef maniack28 het volgende:
Curen kan ik nog niet, moet nog advanced pharmacology... En ik kan die potions wel maken, maar dan heb ik planten nodig
Bedankt Max en Jean!quote:medicine was given to me by Jean van de Pol.
Doctor Jean van de Pol took a sample of my blood. Needles are scary.
herbal remedy was given to me by Maximiliaan Zaunbrecher.
I took some medicine. Hope it helps. Bottle says it will take 60 minutes to take effect.
I took an herbal remedy. Hopefully this will take care of my condition.
Of Jeanquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:05 schreef maniack28 het volgende:
Kutnoobkind heeft mij ook de cold gegevenKan mezelf helaas nog niet curen... dan maar Anna een berichtje sturen!
Hoe kom je daar eigenlijk in?quote:[stem van een breezersletje die in breezahtaal praat]
Hey! Vies vuil breezersletje
Waarom duik jij in iedereen zn bedje?
En neuk je de buurman van Edje?
Jij bent echt een vies vuil sletje!
Zonder make up ben je een spook
En dan raak ik over de kook
Want ik hou niet van breezersletjes
Ik heb liever lekkere kroketjes!!!
[refrein]
Breezerslet, breezerslet... waarom ga jij met iedereen naar bed?
[/refrein]
Ik zag je in de stad
Met een grote zak patat
Als sletje zou jij moeten weten
Dat je beter geen patat kan eten!!!
Waaaaaaant!!!!!
Kakkers houden niet van dikke meisjes
Met een bek vol gesmolten ijsjes
Sportmannen hebben liever radijsjes
Dan breezersletjes met patat en ijsjes!!!!
[refrein]
Breezerslet, breezerslet... waarom ga jij met iedereen naar bed? (2x)
[/refrein]
Ennnnnnnnnnn!!!
Loverboys houden van strakke meisjes
Zonder uitgelubberde dijtjes
Dus jij maakt totaal geen kans
Vieze vuile schwans!!!!
Dit is echt de laatste keer
Dat ik nog van een breezersletje leer
Want leven zonder SOA is leuk
Liever dat, dan dat ik nog een keer met je neuk!!!!
[gitaarsolo]
[refrein]
Breezerslet, breezerslet... waarom ga jij met iedereen naar bed? (2x)
[/refrein]
[drumsolo en einde]
Dunno... je kan lyrics raten, maar volgens mij is dat niet het enige dat je nummer hoog in die lijst krijgt.quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:39 schreef DeHovenier het volgende:
Geen idee. Op de 80e plek is wel een beetje laag he
Gewoon een zo goed mogelijk lyric verzinnen en zorgen dat t nummer bekend wordt?
Ik ben al bezig schrijven dus..quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:33 schreef DeHovenier het volgende:
5 sterren Basic CatwalkingNu nummers schrijven Max?
quote:
quote:Began working on my new song Maybe i told you.
quote:Recording studio.
Hello
First of all sorry to bother you.
You had a good show at our Pink Polecat club last week so i decided to introduce the fastest growing Modern Rock record studio - Funky Fresh by Vermin Inc.
I can offer you:
- Very good contract terms - 100% discount in Vermin Inc. studios and 80% royalty, which is the maximum permitted by the game.
- Revolutionary studio quality.
- Our genre will always be Modern Rock.
- We have three 5 star producers - Clemens Jericho, Paul Shaylor and me, Sigrid Frieling therefore i'll be able to find a producer for your recording sessions almost every time you need one.
- Response - i am very active and conscientious CEO.
Also as a bonus you can order any instrument and i'll stock it for you on wholesale price.
In brief you will get best profits, highest recording quality, fast response time and i will gladly help when you need something.
Hope to hear from you soon :-)
Wat doen we Max en Els?quote:Competition - Moose in New York [MR]
Hi Rob,
We'd be honored to have you on our competition, Moose in New York Modern Rock Festival.
Date: 2007-08-29 12:00--2007-09-04 22:00
Price: 1500$
If you want to join, PM me
Thank you.
Best Regards,
Marjorie Riaz
Ik zeg ook niet dat je naar LA moet gaan, dork.quote:
Leuke offer. Ik heb een deal met 100% discount en 75% royalties en dacht dat ik het aardig voor elkaar hadquote:
Dat is toch ook goed? Wij hebben 100% en 70% royaltiesquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:04 schreef Meiske78 het volgende:
[..]
Leuke offer. Ik heb een deal met 100% discount en 75% royalties en dacht dat ik het aardig voor elkaar had.
Op zich is het wel goed, alleen is de studio niet revolutionairy, sterker nog, truly abysmal komt meer in de buurt, dus is het niet echt de moeite om onze nummers daar op te nemen. Dan geef ik liever wat uit om een betere kwaliteit te krijgen. Bovendien weet ik niet of de nieuwe company owner wel zo goed oplet met het releasen van platen, aangezien de vorige 'eruit gestapt is'. De huidige noemde zich 'semi-active'...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:14 schreef DeHovenier het volgende:
Dat is toch ook goed? Wij hebben 100% en 70% royalties
quote:My girl is a Modern Rock Floorfiller. The tempo is Adagio. Written by Maximiliaan Zaunbrecher and dated to 2007-07-08. The melody is revolutionary and the lyrics are wonderful. The originality of this song is perfect.
Floorfiller numero 2!quote:You were my girl
My beautiful girl
I spend a lot of time
With you, my sunshine
You were my beautiful girl!!!
My girl, my girl
Tell my, why did you leave?
My girl, my girl
I just couldn't believe
My girl....
It's time to forget
Time to forget our time
But everywhere I'm
It just reminds me of us
Of you and me together
My girl!!!
My girl, my girl
Tell my, why did you leave?
My girl, my girl
I just couldn't believe
My girl....
quote:Back to basic is a Punk Rock Singalong. The tempo is Moderato. Written by Ricky Flaherty and dated to 2007-07-07. The melody is GOD SMACKINGLY GLORIOUS and the lyrics are incredible. The originality of this song is terrific.
Ik een generic... wel een mooie tekst verzinnen hequote:Op maandag 9 juli 2007 09:11 schreef DeHovenier het volgende:
Ben nu een Easy Listening aan t schrijven.
Welke extra skills heb jij dan? Of heb je seeds gebruikt?quote:
Nou, ik heb 2 seeds gebruikt,... maar dat was niet echt nodig, 1 ging per ongeluk, dacht dat het een lyrical seed was, was het een voor melody. En de melody was al 100% na 1 seedquote:Op maandag 9 juli 2007 10:16 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Welke extra skills heb jij dan? Of heb je seeds gebruikt?
Mood let ik niet eens op, heeft dat ook invloed op het nummer? Nu moet ik zeggen dat we de laatste tijd niet touren dus mijn health & mood zijn bijna constant 100%...quote:Op maandag 9 juli 2007 12:40 schreef maniack28 het volgende:
Ok nice... gebruik je dan een fancy meal voor 100% mood? En blijf je dat tijdens het schrijven doen?
OW het gaat om health? Ik dacht altijd mood..quote:Op maandag 9 juli 2007 15:01 schreef RemCOW het volgende:
[..]
Mood let ik niet eens op, heeft dat ook invloed op het nummer? Nu moet ik zeggen dat we de laatste tijd niet touren dus mijn health & mood zijn bijna constant 100%...
Ja staat iets terug in dit topic/de topicreeks, vooral om wanneer je het nummer start, dan moet je health 100% zijn, en zorg dat er 3 dagen tussen het starten van verschillende nummers zit.quote:Op maandag 9 juli 2007 15:14 schreef maniack28 het volgende:
[..]
OW het gaat om health? Ik dacht altijd mood..
quote:I finished my song Maybe i've told you. It turned out incredible.
Maybe i've told you is a Modern Rock Easy Listening. The tempo is Moderato. Written by Robbie Romijn and dated to 2007-07-11. The melody is wonderful and the lyrics are incredible. The originality of this song is perfect.
Robbie.. rust eerst eens uit.. resten in je huis tot 75%, daarna gymmen tot je op 100% zit.. Zorg ook dat je mood wat omhoog gaat en ga dan thuis een nummer schrijven.. dan is de kwaliteit veel beter!quote:
Dat betekent dat je een bepaalde skill nodig hebt wil je het goed kunnen ;-).quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:51 schreef Tokus het volgende:
als je interact doet staan sommige opties in het geel. Ik zit me eigenlijk nou al maanden af te vragen wat dat betekent....
Zoals ik al zei:quote:Op vrijdag 13 juli 2007 08:06 schreef RemCOW het volgende:
Je gaat naar je company en drukt - hoe vreemd het ook klinkt - op de knop "Pay Dividends"
Ik heb net een lyrical seed ontvangen, terwijl ik daarvoor net een musical seed heb gebruikt. Dit nummer wordt echt een topper!
Lekker trouwens, je laatste nummer Remcow!quote:Every morning is a Modern Rock Generic. The tempo is Moderato. Written by Maximiliaan Zaunbrecher and dated to 2007-07-14. The melody is incredible and the lyrics are incredible. The originality of this song is perfect.
quote:1 Drums (Red) PICK UP
5 Stroboscope * * * 4000W
10 Loudspeaker 2000W * * * 20000W
4 Subwoofer 2000W * * * 8000W
2 Thunder Stormer 4000W * * * 8000W
1 Bubble Machine 250W * * * 250W
1 Foam Cannon 2000W * * * 2000W
1 Backdrop with Band Logo - Supersize (Black) * * * 3000W
6 Supersize Rack 7500W * * * 45000W
2 Projector with canvas * * * 1000W
2 Plasmascreen * * * 1000W
4 Spare Tire
2 Fire Extinguisher USE
4 Repair Kit USE
2 Smoke Machine 500W * * * 1000W
1 Advanced Light Control System * * * 3000W
1 Deluxe Sound Mixing Table * * * 2000W
2 Large Monitor Speaker * * * 1000W
Is wel goed...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 09:27 schreef komrad het volgende:
# Equipment State Power
4 Stroboscope 3200W
10 Loudspeaker 2000W 20000W
4 Subwoofer 2000W 8000W
1 Thunder Stormer 4000W 4000W
1 Foam Cannon 2000W 2000W
1 Backdrop with Band Logo - Supersize 3000W
2 Medium Rack 5000W 10000W
4 Supersize Rack 7500W 30000W
2 Projector with canvas 1000W
4 Plasmascreen 2000W
4 Spare Tire
1 Fire Extinguisher PICK UP
4 Repair Kit USE
2 Smoke Machine 500W 1000W
1 Advanced Light Control System 3000W
1 Deluxe Sound Mixing Table 2000W
4 Small Monitor Speaker 400W
4 Large Monitor Speaker 2000W
1 Petrol can PICK UP
Load:
Total: 91600W
wat denk je maniack van deze lijst
andere formulering, levert dat 5* op bij een optreden?quote:
Nee man, je hebt nu lekker ruimtequote:Op zaterdag 14 juli 2007 11:36 schreef komrad het volgende:
kost wat, heb je ook wat. Maar vooral die 18wheeler natuurlijkmss een beetje overdreven als je alleen tourt
Al beterquote:I finished my song Planet Earth. It turned out incredible.
Planet Earth is a Modern Rock Ballad. The tempo is Adagio. Written by Robbie Romijn and dated to 2007-07-15. The melody is terrific and the lyrics are perfect. The originality of this song is perfect.
Doe es gekquote:Op maandag 16 juli 2007 14:14 schreef Sautor het volgende:
Zal ik ook liedjes schrijf skills gaan leren? Want opzich de belangrijke skills heb ik allemaal wel.
Oasis anyone?quote:Op maandag 16 juli 2007 06:55 schreef DeHovenier het volgende:
Ik schrijf nu: Let there be love // Crowdpleaser
Incredible melody met een fucking seedquote:Instrumentarium is a Modern Rock Music for musicians. The tempo is Vivace. Written by Maximiliaan Zaunbrecher and dated to 2007-07-20. The melody is incredible and the lyrics are perfect. The originality of this song is incredible.
Jij hebt toch ook alleen composing en writing lyrics dingen? Verder geen extra skills? Ja ik heb die floorfillers, maar dat viel ook wel mee in kwaliteit.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 08:46 schreef komrad het volgende:
ik maakt zomder seeds soms al betere nummer:
revolutionary/perfect of zo
floorthrillers heb ik ook, maar helpt ook niet veel. Ik vind de skills van de songs sowieso nogal grillig.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:02 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook alleen composing en writing lyrics dingen? Verder geen extra skills? Ja ik heb die floorfillers, maar dat viel ook wel mee in kwaliteit.
Wat denk je van VIP worden en locales kopenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:12 schreef komrad het volgende:
tsja ik weet gewoon niet wat ik er mee moet, ben nu wel weer een tour aan organiseren, maar daarna....
Weet ook niet echt wat ik met mijn geld moet, heb van en equipment gekocht (nieuw) en heb nog ruim een half miljoen over, daarnaast breng ik mijn eerste album binnenkort uit en heb ik nog een single in de wacht staan. Geld stroomt binnen en ik krijg het niet uitgegeven. Boeken kopen heeft ook niet zo veel zin omdat ik nog 10 boeken heb die ik moet skillen en daarna hebben nieuwe boeken pas zin.
en daar zit ook het grote probleem, ik heb alleen in de weekenden wat tijd (en soms op vrijdag) dus dat gaat niet opschieten....quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:18 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Wat denk je van VIP worden en locales kopenDaar zit een grote uitdaging..
quote:I finished my song Stay hidden, stay low. It turned out wonderful.
Stay hidden, stay low is a Modern Rock Crowdpleaser. The tempo is Andante. Written by Robbie Romijn and dated to 2007-07-20. The melody is wonderful and the lyrics are incredible. The originality of this song is perfect.
Is een Keep it Simple.quote:Began working on my new song Pringles are bad for you, mmkay.
Ik ben 27quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:52 schreef StupidByNature het volgende:
Tering, ik ben al 29 jaar... Ik wordt oud!!!
quote:I started following Robbie Romijn. Now I'll just let my shoes lead me forward.
I started following Robbie Romijn. Now I'll just let my shoes lead me forward.
Began working on my new song Darkness.
I got a new job as cleaner at AudioPhile Inn.
Began working on my new song KillMyPain.
I created a new Artist named ChezY.
quote:Stephanie Coldenhoff asked me out on a romantic date at ● PURE ROMANCE ● II on 2007-07-21 14:00.
Anna de Bode asked me out on a romantic date at ● PURE ROMANCE ● II on 2007-07-21 14:00.
quote:From: V. Simpson
To: R. Romijn
Date: 2007-07-21
Time: 13:00
hi
i want to buy a book but i don't have enough money. can you buy sth from second hand shops for me? i need 300 dollars but i can want something for other people. i need basic show book
quote:From: V. Simpson
To: R. Romijn
Date: 2007-07-21
Time: 14:00
and
i can give you my home's key;)
Je moet dan ook basic acting hebben, en een van de band leden heeft basic photography nodig + motion picturequote:Op maandag 23 juli 2007 06:23 schreef StupidByNature het volgende:
Ok dan. Nadat mijn tweede music video weer great heeft gehaald (terrific is het tot nu toe hoogst behaalde) krijg ik van mijn record company te horen dat rehearsing nutteloos is, aangezien je zonder rehearsing ook even hoog schijnt te scoren.
Als dit zo is heb ik mooi even 3 weken vergooid aan rehearsing...
Ben gister 28 gewordenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:52 schreef Sautor het volgende:
Ik ben nog maar 26, ook al oud trouwens. Gaat wel snel zo
Check check checkerdecheck. En dan nog zou rehearsen geen ene moer uitmaken. Ik ga het met de volgende single uitproberen.quote:Op maandag 23 juli 2007 10:29 schreef Wynter het volgende:
[..]
Je moet dan ook basic acting hebben, en een van de band leden heeft basic photography nodig + motion picture
Lijkt me sterk eerlijk gezegd.quote:Op maandag 23 juli 2007 16:15 schreef StupidByNature het volgende:
[..]
Check check checkerdecheck. En dan nog zou rehearsen geen ene moer uitmaken. Ik ga het met de volgende single uitproberen.
Er is ook verschilquote:Op maandag 23 juli 2007 15:41 schreef Meiske78 het volgende:
In het Popo-forum denken ze dat er binnen die sterren ook verschillende niveau's zijn, maar dat je die gewoon niet ziet. Het blijft dus afwachten. Ik heb net weer een *** gemaakt van iemand op de lijst, maar dat zal dus ook wel niet gaan lukken dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |