Foto van jezelf makenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:22 schreef DeHovenier het volgende:
M'n star quality is 100%
Kan ik daar nog iets mee?
Geen ideequote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:48 schreef komrad het volgende:
hoe krijg je je star quality zo hoog??
Ik moest m zelf ook ff ontcijferen, maar er moest een punt achter 100%quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:34 schreef DeHovenier het volgende:
100% FF foto's
Kom je in de paparazzilijst als je sterquality op 100 staat dan?
quote:Op zondag 24 juni 2007 18:50 schreef BlackRebel het volgende:
hmm, bellen met jou trekt dus bliksem aan... oeioeioei
Hoezo?quote:Op maandag 25 juni 2007 15:52 schreef Cleo98 het volgende:
Je moet trouwens uitkijken voor freaks in dat spel.
ik ben in popo ook een vrouwelijk karakter hequote:Op maandag 25 juni 2007 20:23 schreef BlackRebel het volgende:
ja, moet je doen... is leuk... als je actie wilt moet je met Deborah Feberwee aanpappen en kindjes maken...
zolang je mijn naam maar niet noemt
Wow, Blackrebel ben je altijd zo hatellijk en paranoia, tis toch gewoon een spelletjes forum en een topic over Popomundo?quote:Op maandag 25 juni 2007 22:31 schreef BlackRebel het volgende:
ach, trek het jullie allemaal niet aan... cleo wil gewoon aandacht door wat herrie te schoppen... ooooh in popomundo lopen gekke gasten rond, oeoeoeoeoe, wat jammer nu.... weet je... er liep ook een meid rond die verschillende karakters had, oeoeoeoe, die is toen ook door de bliksem getroffen omdat meerdere karakters hebben illegaal is... oeoeoe, wat een vervelend spel is popomundo toch...
en ja, bewijs maar eens dat je weet hoe die klepel hangt.. voor je hier dingen gaat roepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |