abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50661189
Heb ik vanmiddag een berichtje gestuurd, ze was aan het rehearsen maar wel de oude scenes, dus ze had t nog niet goed ingesteld
pi_50661204
Dan is t goed
Children of the night. What music they make.
pi_50669984
1e week sales van mijn nieuwe single 0 omdat blackrebel geen singles op voorraad heeft
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_50670158
Heeft ie wel vaker last van

Onze drummer is terug uit het ziekenhuis en we zijn bijna klaar voor fok!pop
pi_50670951
Nou, ik zit ook eindelijk in een band hoor.
Phoenix Rising

Moet nog ff wat boeken lezen.
pi_50671219
Succes
pi_50676194
Succes Cici, je speelt al erg lang Popo, je zou nu eik in de top10 moeten horen gemeten naar je speeltijd ingame

Onze sales:
quote:
Recent Sales: Copies sold: Amount: Your Royalty:
2007-06-19 16371 245 565 ¤ 147 339 ¤
2007-06-12 18837 282 555 ¤ 169 533 ¤
2007-06-05 34993 524 895 ¤ 314 937 ¤
pi_50678593
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 21:37 schreef komrad het volgende:
1e week sales van mijn nieuwe single 0 omdat blackrebel geen singles op voorraad heeft
ho!
die single is vandaag pas gereleased beste Katja... de eerste sales komen pas volgende week... wel effe opletten voor je dit soort dingen roept svp.

edit: ik vertel het nogmaals eenmaal voor de duidelijkheid..... want ik heb er serieus een hekel aan als mensen dit soort dingen roepen als ze zelf het systeem niet kennen (no offense verder)
elk album of single wordt gereleased de woensdag nadat je de record hebt gesubit. De eerste salesupdate is dan altijd de woensdag erna. De supply van de record hoeft pas aanwezig te zijn op de dag van de sales en dat is op woensdagochtend om 08h30. Het bestellen van CD's kost tijd. Dit is een productietijd plus nog eens een levertijd van minimaal twee dagen. Als je supply dus 0 is wil dat niet zeggen dat er geen supply komt, die is dan namelijk nog onderweg en helaas ziet alleen de companyowner dit, hoewel daar al vaak verzoekjes bij de devs zijn neergelegd om dit ook voor de artiest zichtbaar te maken. Het is namelijk absurd hoeveel pm's ik elke week krijg met het verwijt dat de supply nul of bijna nul is, terwjil ik dat allang besteld heb, je kunt wellicht begrijpen hoe frustrerend dit is. In dit geval, Katja, had je supply een miljoen kunnen zijn, je eerste verkoopinkomsten komen volgende week, en tegen die tijd is de supply binnen. Zo, ik hoop dat ik dit misverstand bij deze de wereld uitgeholpen heb.

[ Bericht 49% gewijzigd door BlackRebel op 21-06-2007 00:55:48 ]
Spread your love like a fever!
pi_50678668
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 23:42 schreef DeHovenier het volgende:
Succes Cici, je speelt al erg lang Popo, je zou nu eik in de top10 moeten horen gemeten naar je speeltijd ingame

Onze sales:
[..]
Eigenlijk wel, maar ik ben een lange tijd alleen advocaat geweest en moeder en ik vond dat wel genoeg.
pi_50678776
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 00:53 schreef Cici het volgende:

[..]

Eigenlijk wel, maar ik ben een lange tijd alleen advocaat geweest en moeder en ik vond dat wel genoeg.
leuk dat je in Phoenix Rising zit, das al een stokoude band die nooit meer dan middelmatig succes heeft bereikt tot nu toe, terwjil ze een van de oudste nog spelende bands zijn. Ze zijn erom beroemd dat zij nooit de top hebben gehaald, en het doet ook pijn om te zien waar de band op dit moment staat...
  FOK!fossiel donderdag 21 juni 2007 @ 08:39:05 #236
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_50681097
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 00:49 schreef BlackRebel het volgende:

[..]

ho!
die single is vandaag pas gereleased beste Katja... de eerste sales komen pas volgende week... wel effe opletten voor je dit soort dingen roept svp.

[verhaal over supply e.d.]
Zou het miss een goed request zijn naar de devs dat er bij de single komt staan 'Supply ordered' ofzoiets, zodat een band ziet hoeveel singles zijn besteld? Nu krijgen wij het altijd gewoon te horen van de CEO oid, maar misschien wel handig
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
pi_50681145
quote:
hoewel daar al vaak verzoekjes bij de devs zijn neergelegd om dit ook voor de artiest zichtbaar te maken
dat is al diverse keren gebeurd, het zou wel heel wat frustratie schelen idd
  FOK!fossiel donderdag 21 juni 2007 @ 09:23:34 #238
10 RemCOW
pi_50681972
oops, het is vroeg
pi_50682511
Doet Popo het bij jullie?
quote:
The page cannot be found
The page you are looking for might have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable.

Please try the following:

* Make sure that the Web site address displayed in the address bar of your browser is spelled and formatted correctly.
* If you reached this page by clicking a link, contact the Web site administrator to alert them that the link is incorrectly formatted.
* Click the Back button to try another link.

HTTP Error 404 - File or directory not found.
Internet Information Services (IIS)
pi_50682663
Nee, was al aangekondigd; installatie van de nieuwe server, duurt tot "ergens in de loop van de middag". Probeer het dus vanavond maar weer
pi_50682720
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 09:51 schreef Pantheon het volgende:
Nee, was al aangekondigd; installatie van de nieuwe server, duurt tot "ergens in de loop van de middag". Probeer het dus vanavond maar weer
Owja, dat was waar ook
pi_50684214
pfff..... wat moet je nu met je leven zonder popo.... zwaar irritant...
pi_50687522
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 10:51 schreef BlackRebel het volgende:
pfff..... wat moet je nu met je leven zonder popo.... zwaar irritant...
Ik 'vermaak' me wel hoor, heb nog zat huiswerk te doen
pi_50687610
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 12:35 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Ik 'vermaak' me wel hoor, heb nog zat huiswerk te doen
ik niet, vakantie
pi_50687738
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 12:38 schreef Sautor het volgende:

[..]

ik niet, vakantie
Iedereen behalve ik
Ik krijg pas over 3 weken m'n diploma
pi_50688116
Ik heb al 3 weken vakantie

Maar het is inderdaad een beetje saai zonder popo. Normaal doe je toch altijd ff wat dingen, interacten, foto's maken, jamsessies regelen enzo.
pi_50694202
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 00:58 schreef BlackRebel het volgende:

[..]

leuk dat je in Phoenix Rising zit, das al een stokoude band die nooit meer dan middelmatig succes heeft bereikt tot nu toe, terwjil ze een van de oudste nog spelende bands zijn. Ze zijn erom beroemd dat zij nooit de top hebben gehaald, en het doet ook pijn om te zien waar de band op dit moment staat...
Ooooh ok.
De bandleider, Mark Pedersen is mijn baas en zei dat ik meer kon verdienen door zijn band te joinen
pi_50703161
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 00:49 schreef BlackRebel het volgende:

[..]

ho!

edit: ik vertel het nogmaals eenmaal voor de duidelijkheid..... want ik heb er serieus een hekel aan als mensen dit soort dingen roepen als ze zelf het systeem niet kennen (no offense verder)
elk album of single wordt gereleased de woensdag nadat je de record hebt gesubit. De eerste salesupdate is dan altijd de woensdag erna. De supply van de record hoeft pas aanwezig te zijn op de dag van de sales en dat is op woensdagochtend om 08h30. Het bestellen van CD's kost tijd. Dit is een productietijd plus nog eens een levertijd van minimaal twee dagen. Als je supply dus 0 is wil dat niet zeggen dat er geen supply komt, die is dan namelijk nog onderweg en helaas ziet alleen de companyowner dit, hoewel daar al vaak verzoekjes bij de devs zijn neergelegd om dit ook voor de artiest zichtbaar te maken. Het is namelijk absurd hoeveel pm's ik elke week krijg met het verwijt dat de supply nul of bijna nul is, terwjil ik dat allang besteld heb, je kunt wellicht begrijpen hoe frustrerend dit is. In dit geval, Katja, had je supply een miljoen kunnen zijn, je eerste verkoopinkomsten komen volgende week, en tegen die tijd is de supply binnen. Zo, ik hoop dat ik dit misverstand bij deze de wereld uitgeholpen heb.
excusez moi, ik had de verkeerde datum in mijn hoofd, dacht dat de single vorige week al gereleased was. En ik heb je trouwens nog nooit eerder onterecht lastiggevallen over dit soort dingen
pi_50703230
Klant is trouwens toch koning?
pi_50703330
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 20:25 schreef Leonos het volgende:
Klant is trouwens toch koning?
dat heeft hier niets mee te maken. Als ik iets vind roep ik het, dus als ik ongelijk heb roep ik het ook, simple as that. En in dit geval heeft blackrebel gewoon gelijk
pi_50704571
pi_50719334
Shit we waren stuck on stage voor 5 uur ofzo, en nu is de bus er vandoor, zonder ons
Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.
pi_50759953
M'n star quality is 100%

Kan ik daar nog iets mee?
  zaterdag 23 juni 2007 @ 16:48:15 #254
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_50762190
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 15:22 schreef DeHovenier het volgende:
M'n star quality is 100%

Kan ik daar nog iets mee?
Foto van jezelf maken
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_50762202
hoe krijg je je star quality zo hoog??
pi_50762726
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 16:48 schreef komrad het volgende:
hoe krijg je je star quality zo hoog??
Geen idee
pi_50763547
zooo, m'n 1ste liedje met 5 sterren melody, lyrics en crowdpleaser skills, is bijna af
you might aswell do the white line
pi_50764022
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 17:07 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Geen idee
Whoo, ik wil ook 100% FF foto's van jou maken. Sta je ook in de papparazzilijst of niet
pi_50766879
100% FF foto's

Kom je in de paparazzilijst als je sterquality op 100 staat dan?
  zaterdag 23 juni 2007 @ 19:36:09 #260
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_50766940
Dunno.. ik heb ook veel star quality.. is combo van trashen hotel + snugglen met fans + interacten met andere bekende mensen denk ik
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_50767588
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 19:34 schreef DeHovenier het volgende:
100% FF foto's

Kom je in de paparazzilijst als je sterquality op 100 staat dan?
Ik moest m zelf ook ff ontcijferen, maar er moest een punt achter 100%
pi_50768134
Ik interact elke dag met Rebel Justice, en maak elke dag foto's van hun en van ons. Mss helpt dat

Kan je een foto van jezelf maken dan
  FOK!fossiel zondag 24 juni 2007 @ 16:27:15 #263
10 RemCOW
pi_50790192
Als je elke dag goede shows doet haal je zo de 100% SQ. Afgelopen week de hele week lang 100% SQ gehad . Gelukkig deze keer niet op de paparazzi lijst, want dat is best irritant na 'n tijdje.

Nu een liedje begonnen op 100% health, ben benieuwd wta voor 'n effect het heeft. Mijn vorige liedje was Revolutionary/Incredible (op 80% health gestart ongeveer).
pi_50790228
Maakt het ook nog wat uit wat voor health je hebt als je begint met het schrijven van een liedje dan?

Wij hebben btw constant sweet shows.
  FOK!fossiel zondag 24 juni 2007 @ 16:30:41 #265
10 RemCOW
pi_50790285
Zie de discussie iets terug in dit topic .

Maar goede shows icm goede groupies moet het lukken je SQ 100% krijgen. Met sweet moet je aardig in de buurt komen iig, wij haalden het met awesome (later splendid/sweet ivm nummers die te oud werden) shows
pi_50791583
robbie, volgens mij heb je een paar gesnuggled met anna toch? dan gaat het wel snel
welkom bij de 100% SQ-club...
je kunt btw de nieuwe vraag posten tzou leuk zijn als je iets deed in de richting van wat ik je laatst gestuurd heb...

ohw, graag wil ik 1 seconde stilstaan bij de dood van Darlene Votruba en twee van mijn kids..
[1 seconde]
zo, dat ook weer gedaan.
pi_50792370
Ok, ik post vanavond een nieuwe vraag

Ik snuggle alleen met Els btw.
Is Darlene dood? Je kids ook? Multi-accounting?
pi_50792554
ja, wil het er niet te veel over hebben... maar ik wil wel zeggen dat ik nergens spijt van heb
pi_50792790
Mij best.

*houdt 1 seconde stilte*
  zondag 24 juni 2007 @ 18:48:02 #270
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_50794199
Darlene dood En ze heeft me pas nog gebeld
pi_50794295
hmm, bellen met jou trekt dus bliksem aan... oeioeioei
  zondag 24 juni 2007 @ 19:08:01 #272
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_50794827
quote:
Op zondag 24 juni 2007 18:50 schreef BlackRebel het volgende:
hmm, bellen met jou trekt dus bliksem aan... oeioeioei

Ik ben niet voor niks weeramateur/meteoroloog in opleiding irl
pi_50813552
Mwehehehe, ik sta 37e in de Paparazzilist
pi_50823636
Je moet trouwens uitkijken voor freaks in dat spel.
pi_50825224
quote:
Op maandag 25 juni 2007 15:52 schreef Cleo98 het volgende:
Je moet trouwens uitkijken voor freaks in dat spel.
Hoezo?
pi_50825882
Als je veel succes hebt en je loopt niet aan de leiband van bepaalde mensen laten ze je verbliksemen. Dat is al een paar keer gebeurd.
Een kennis van me wist bijv. iets over ene Stephen (zo heet diegene in dat spel), dat hij eigenlijk een meid is. Ze kent hem via haar opleiding of zo. Dat heeft ze aan enkele mensen doorverteld, zo erg is dat toch niet, maar toen is ze uit de band gekickt en later verbrand.
Ze kreeg ook steeds mailtjes van haar, leek wel op stalken.
Een ander werd steeds door een gast uit Portugal lastiggevallen, ze heeft ook een klacht ingediend, maar dat hielp niet echt, die gast was zelfs achter haar mailadres gekomen.
Het lijkt mij dus aardig freaky.
pi_50826737
interessant.... welke Stephen is er dan eigenlijk een meid?
pi_50828569
Haha, rebel is stiekem een meid
pi_50830692
Heet hij rebel van z'n achternaam? Ik weet niet welke Stephen het is, kan ook wel Stephan zijn. Ik weet dat die Portugees Hugo heet.
Ik dacht dat het voor kinderen van 12 was of zo, maar zie hier ook steeds topics over dat spel, dus pas op voor mafketels!
Nog even over die ene gast, die een meid is, ik heb me vergist dat ze die kent van haar opleiding (haalde even iets door elkaar), ze kende haar van het Viva-forum.
pi_50831372
The goodbye is a Modern Rock Crowdpleaser. The tempo is Allegro. Written by Maxwell Grigg and dated to 2007-06-25. The melody is great and the lyrics are sweet. The originality of this song is perfect.

niet slecht voor m'n eerste liedje
you might aswell do the white line
pi_50831459
lekker boeiend allemaal, wie er man of vrouw is...

boehoe... de Salvationtour is bijna ten einde

[ Bericht 83% gewijzigd door BlackRebel op 25-06-2007 19:51:03 ]
pi_50832197
Oh, ik ben ook een vrouwtje in het spel hoor, zo heel erg is dat toch niet?
pi_50832489
cleo denkt volgens mij te weten waar de klepel hangt maar heeft hem nog nooit horen luiden.
pi_50832600
Mss moet ik trouwens maar eens aan popo-kinderen gaan beginnen over een tijdje
pi_50833010
ja, moet je doen... is leuk... als je actie wilt moet je met Deborah Feberwee aanpappen en kindjes maken...

zolang je mijn naam maar niet noemt
pi_50833298

Dit word onze overwinning op fok!pop
pi_50833849
Jongens, ik vertel hier dat dat Popomundo rare gasten heeft rondlopen en waar het om ging was natuurlijk niet dat die Stephen een vrouw is, maar dat ze daarom iemand die dat wist heeft laten verbliksemen, en van die gast die iemand stalkte, klinkt ook niet echt strak.
Maar ja die Blackrebel wil blijkbaar bepalen wat boeiend is en wie een klepel heeft? Helemaal geweldig zeg, hoef ik zelf niet na te denken.
Ik zal zeker vragen hoe die meid/gast en die stalker heten, dan weet je voor wie je moet uitkijken.
pi_50834132
Lekker belangrijk, ik ben echt niet bang voor een spelletje hoor
pi_50837469
quote:
Op maandag 25 juni 2007 20:23 schreef BlackRebel het volgende:
ja, moet je doen... is leuk... als je actie wilt moet je met Deborah Feberwee aanpappen en kindjes maken...

zolang je mijn naam maar niet noemt
ik ben in popo ook een vrouwelijk karakter he
pi_50837988
Komrad zullen wij dan vriendjes worden?
pi_50838674
ach, trek het jullie allemaal niet aan... cleo wil gewoon aandacht door wat herrie te schoppen... ooooh in popomundo lopen gekke gasten rond, oeoeoeoeoe, wat jammer nu.... weet je... er liep ook een meid rond die verschillende karakters had, oeoeoeoe, die is toen ook door de bliksem getroffen omdat meerdere karakters hebben illegaal is... oeoeoe, wat een vervelend spel is popomundo toch...

en ja, bewijs maar eens dat je weet hoe die klepel hangt.. voor je hier dingen gaat roepen.
pi_50838710
Na enige moeite: kreeg viavia smsje, kennisje zelf niet gesproken: die Stephan heet Leach en die Hugo was een lange naam met een paar c's en h's erin. En die Leach laat dus ook spelers die hem in de weg zitten afmaken door bliksem, met girl-power denk ik hihi.

In al die spelletjes zitten maffe gasten, ik speel af en toe in SL. Maar hoorde toevallig achter elkaar meiden over Popomundo, meer weet ik ook niet, dus nog veel plezier daar allemaal!
pi_50838917
cool... dat had ik nooit achter Stephen gezocht.... echt? ongelofelijk...
wie is die kennis van jou in het spel?
pi_50838930
quote:
Op maandag 25 juni 2007 22:31 schreef BlackRebel het volgende:
ach, trek het jullie allemaal niet aan... cleo wil gewoon aandacht door wat herrie te schoppen... ooooh in popomundo lopen gekke gasten rond, oeoeoeoeoe, wat jammer nu.... weet je... er liep ook een meid rond die verschillende karakters had, oeoeoeoe, die is toen ook door de bliksem getroffen omdat meerdere karakters hebben illegaal is... oeoeoe, wat een vervelend spel is popomundo toch...

en ja, bewijs maar eens dat je weet hoe die klepel hangt.. voor je hier dingen gaat roepen.
Wow, Blackrebel ben je altijd zo hatellijk en paranoia, tis toch gewoon een spelletjes forum en een topic over Popomundo?
Ik kwam vroeger vaak op het Simforum, daar was iedereen altijd heel vriendelijk. Ik bedoel niets kwaads hoor, als jij soms een van die gasten kent, ik hoor het ook allemaal maar op school.
pi_50839290
hmm, tis inderdaad maar een spelletjesforum, maar tis nogal iets wat je daar roept zonder dat je er zelf iets vanaf weet... en ja, dat stoort me een beetje, en ja, ik ken een van die gasten

@Cleo: voeg me maar eens toe bij msn ofzo, dan praten we er even over... dan hoeven we dit forum niet te spammen... blackrebelmc@hotmail.com

[ Bericht 25% gewijzigd door BlackRebel op 25-06-2007 22:53:01 ]
pi_50839703
Ik vind dus helemaal niet dat het nogal iets is wat ik roep. Ik probeer heel normaal te vertellen wat ik heb gehoord en eigenlijk te waarschuwen, dat was mijn doel. Misschien zit iemand z'n zussie van 12 er ook op. Jouw reacties storen mij.
Op je andere vraag: volgens mij heet zij in dat spel Isa met een engelse achternaam of zoiets. Ik vond het allemaal nogal raar klinken, ook dat spelers achter je mailadres kunnen komen. En van die valse meid, die ze kende van het Viva-forum, stom toeval natuurlijk. Daar werd dat spel ook erg gepromoot. Vreemd dat die er voor kan zorgen dat iemand gewist wordt.

PS. Lees nu je toevoeging over MSN, sorry maar ik msn niet met mensen die ik niet ken. En het is mij best verder, misschien ga ik er een keer kijken.
pi_50840004
ok, ik snap dat het verkeerd overkwam, mijn excuses daarvoor...maar het heeft een reden.. ik heb nogal wat meegemaakt de laatste dagen en dat heeft te maken met wat jij zei in een van je vorige posts. het klopt dat er echt psycho mensen in het spel zitten, maar je haalt wel iets door elkaar denk ik. ik wil het graag met je goedmaken en je vertellen hoe de vork in de steel zit, maar dat doe ik niet hier in het openbaar op dit forum. je kan mijn adres toevoegen en weer verwijderen, het is niet mijn normale msn-adres en ik zal het na vanavond ook nooit meer gebruiken.. je kunt me vertrouwen hoor
pi_50840487
Eigenlijk liever niet, als ik zelf nog details te horen krijg meld ik me wel, truste meissie!
pi_50841300
ach, wat maakt het mij ook allemaal uit dat er leugens over me verteld worden...
pi_50842499
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')