quote:Recent Sales: Copies sold: Amount: Your Royalty:
2007-06-19 16371 245 565 ¤ 147 339 ¤
2007-06-12 18837 282 555 ¤ 169 533 ¤
2007-06-05 34993 524 895 ¤ 314 937 ¤
ho!quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:37 schreef komrad het volgende:
1e week sales van mijn nieuwe single 0 omdat blackrebel geen singles op voorraad heeft
Eigenlijk wel, maar ik ben een lange tijd alleen advocaat geweest en moeder en ik vond dat wel genoeg.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:42 schreef DeHovenier het volgende:
Succes Cici, je speelt al erg lang Popo, je zou nu eik in de top10 moeten horen gemeten naar je speeltijd ingame
Onze sales:
[..]
leuk dat je in Phoenix Rising zit, das al een stokoude band die nooit meer dan middelmatig succes heeft bereikt tot nu toe, terwjil ze een van de oudste nog spelende bands zijn. Ze zijn erom beroemd dat zij nooit de top hebben gehaald, en het doet ook pijn om te zien waar de band op dit moment staat...quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:53 schreef Cici het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, maar ik ben een lange tijd alleen advocaat geweest en moeder en ik vond dat wel genoeg.
Zou het miss een goed request zijn naar de devs dat er bij de single komt staan 'Supply ordered' ofzoiets, zodat een band ziet hoeveel singles zijn besteld? Nu krijgen wij het altijd gewoon te horen van de CEO oid, maar misschien wel handigquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:49 schreef BlackRebel het volgende:
[..]
ho!![]()
die single is vandaag pas gereleased beste Katja... de eerste sales komen pas volgende week... wel effe opletten voor je dit soort dingen roept svp.
[verhaal over supply e.d.]
dat is al diverse keren gebeurd, het zou wel heel wat frustratie schelen iddquote:hoewel daar al vaak verzoekjes bij de devs zijn neergelegd om dit ook voor de artiest zichtbaar te maken
quote:The page cannot be found
The page you are looking for might have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable.
Please try the following:
* Make sure that the Web site address displayed in the address bar of your browser is spelled and formatted correctly.
* If you reached this page by clicking a link, contact the Web site administrator to alert them that the link is incorrectly formatted.
* Click the Back button to try another link.
HTTP Error 404 - File or directory not found.
Internet Information Services (IIS)
Owja, dat was waar ookquote:Op donderdag 21 juni 2007 09:51 schreef Pantheon het volgende:
Nee, was al aangekondigd; installatie van de nieuwe server, duurt tot "ergens in de loop van de middag". Probeer het dus vanavond maar weer
Ik 'vermaak' me wel hoor, heb nog zat huiswerk te doenquote:Op donderdag 21 juni 2007 10:51 schreef BlackRebel het volgende:
pfff..... wat moet je nu met je leven zonder popo.... zwaar irritant...
ik niet, vakantiequote:Op donderdag 21 juni 2007 12:35 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik 'vermaak' me wel hoor, heb nog zat huiswerk te doen
Iedereen behalve ikquote:
Ooooh ok.quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:58 schreef BlackRebel het volgende:
[..]
leuk dat je in Phoenix Rising zit, das al een stokoude band die nooit meer dan middelmatig succes heeft bereikt tot nu toe, terwjil ze een van de oudste nog spelende bands zijn. Ze zijn erom beroemd dat zij nooit de top hebben gehaald, en het doet ook pijn om te zien waar de band op dit moment staat...
excusez moi, ik had de verkeerde datum in mijn hoofd, dacht dat de single vorige week al gereleased was. En ik heb je trouwens nog nooit eerder onterecht lastiggevallen over dit soort dingenquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:49 schreef BlackRebel het volgende:
[..]
ho!![]()
die single is vandaag pas gereleased beste Katja... de eerste sales komen pas volgende week... wel effe opletten voor je dit soort dingen roept svp.
edit: ik vertel het nogmaals eenmaal voor de duidelijkheid..... want ik heb er serieus een hekel aan als mensen dit soort dingen roepen als ze zelf het systeem niet kennen (no offense verder)
elk album of single wordt gereleased de woensdag nadat je de record hebt gesubit. De eerste salesupdate is dan altijd de woensdag erna. De supply van de record hoeft pas aanwezig te zijn op de dag van de sales en dat is op woensdagochtend om 08h30. Het bestellen van CD's kost tijd. Dit is een productietijd plus nog eens een levertijd van minimaal twee dagen. Als je supply dus 0 is wil dat niet zeggen dat er geen supply komt, die is dan namelijk nog onderweg en helaas ziet alleen de companyowner dit, hoewel daar al vaak verzoekjes bij de devs zijn neergelegd om dit ook voor de artiest zichtbaar te maken. Het is namelijk absurd hoeveel pm's ik elke week krijg met het verwijt dat de supply nul of bijna nul is, terwjil ik dat allang besteld heb, je kunt wellicht begrijpen hoe frustrerend dit is. In dit geval, Katja, had je supply een miljoen kunnen zijn, je eerste verkoopinkomsten komen volgende week, en tegen die tijd is de supply binnen. Zo, ik hoop dat ik dit misverstand bij deze de wereld uitgeholpen heb.
dat heeft hier niets mee te maken. Als ik iets vind roep ik het, dus als ik ongelijk heb roep ik het ook, simple as that. En in dit geval heeft blackrebel gewoon gelijkquote:
Foto van jezelf makenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:22 schreef DeHovenier het volgende:
M'n star quality is 100%
Kan ik daar nog iets mee?
Geen ideequote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:48 schreef komrad het volgende:
hoe krijg je je star quality zo hoog??
Ik moest m zelf ook ff ontcijferen, maar er moest een punt achter 100%quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:34 schreef DeHovenier het volgende:
100% FF foto's
Kom je in de paparazzilijst als je sterquality op 100 staat dan?
quote:Op zondag 24 juni 2007 18:50 schreef BlackRebel het volgende:
hmm, bellen met jou trekt dus bliksem aan... oeioeioei
Hoezo?quote:Op maandag 25 juni 2007 15:52 schreef Cleo98 het volgende:
Je moet trouwens uitkijken voor freaks in dat spel.
ik ben in popo ook een vrouwelijk karakter hequote:Op maandag 25 juni 2007 20:23 schreef BlackRebel het volgende:
ja, moet je doen... is leuk... als je actie wilt moet je met Deborah Feberwee aanpappen en kindjes maken...
zolang je mijn naam maar niet noemt
Wow, Blackrebel ben je altijd zo hatellijk en paranoia, tis toch gewoon een spelletjes forum en een topic over Popomundo?quote:Op maandag 25 juni 2007 22:31 schreef BlackRebel het volgende:
ach, trek het jullie allemaal niet aan... cleo wil gewoon aandacht door wat herrie te schoppen... ooooh in popomundo lopen gekke gasten rond, oeoeoeoeoe, wat jammer nu.... weet je... er liep ook een meid rond die verschillende karakters had, oeoeoeoe, die is toen ook door de bliksem getroffen omdat meerdere karakters hebben illegaal is... oeoeoe, wat een vervelend spel is popomundo toch...
en ja, bewijs maar eens dat je weet hoe die klepel hangt.. voor je hier dingen gaat roepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |