quote:Op maandag 2 juli 2007 13:49 schreef GereedschapLeger het volgende:
Ik speel sinds kort ook Popomundo (heb het al eens eerder gespeelt, maar toen ben ik gestopt). Hoop dat jullie wat tips voor me hebben zodat ik lekker goed word. Ik sta open voor mensen die me eventueel in hun band willen hebben
of mensen die eventueel in mijn band willen. Ach ja, ik zal hier meer reageren en hopen dat ik net zo goed als jullie ma gworden.
![]()
Zit je in A'dam? Als je nu als een gek met me gaat interacten (en ik met jou), dan geef ik je een leuk startkapitaal. Ik heet Pim Maassen.quote:Op maandag 2 juli 2007 15:42 schreef GereedschapLeger het volgende:
Laten we daarmee nog maar even wachten. Account is denk ik net een week, heb nog bijna geen geld nog niet geoefend enzo
Ja, maar het geven van dure items (zoals boeken) die hij kan gebruiken en zelfs in de Winkel van Sinkel kan verpatsen voor harde euro's. Was men daar op tegen of niet?quote:Op maandag 2 juli 2007 16:01 schreef DeHovenier het volgende:
Alleen als je allebei VIP ben dacht ik.
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:53 schreef DeHovenier het volgende:
Antonio Bello Figueroa heeft 7 sterren in Basic Dancing!
Ik zit in Amsterdam, moet je me nickname hebben of de naam van me gast?quote:Op maandag 2 juli 2007 15:59 schreef StupidByNature het volgende:
[..]
Zit je in A'dam? Als je nu als een gek met me gaat interacten (en ik met jou), dan geef ik je een leuk startkapitaal. Ik heet Pim Maassen.
Of mocht dat tegenwoordig niet meer?![]()
Je nickname is totaal niet van belang voor wie dan ook in het spel. Het is de naam van je karakter ("gast") die telt.quote:Op maandag 2 juli 2007 16:28 schreef GereedschapLeger het volgende:
[..]
Ik zit in Amsterdam, moet je me nickname hebben of de naam van me gast?
Kom je ook eens langsquote:Op maandag 2 juli 2007 16:42 schreef KicKe het volgende:
[..]
Je nickname is totaal niet van belang voor wie dan ook in het spel. Het is de naam van je karakter ("gast") die telt.
Nu even terug interacten (niet beledigen en zo natuurlijk) en morgenvroeg weer.quote:Op maandag 2 juli 2007 16:28 schreef GereedschapLeger het volgende:
[..]
Ik zit in Amsterdam, moet je me nickname hebben of de naam van me gast?
edit: Noah Jazet naam van me gast
donequote:Op maandag 2 juli 2007 20:12 schreef StupidByNature het volgende:
[..]
Nu even terug interacten (niet beledigen en zo natuurlijk) en morgenvroeg weer.
quote:I feel weird... The doctor told me that it is Cold.
Barberry 720 ¤ BUYquote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:42 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ben aangestoken door zo'n newbie die 3 dagen oud is en met iedereen interact![]()
Max, kan jij een medicijn maken voor me
Met een beetje geluk over een uurtje een herbal remedyquote:
Recent diary events
I took some barberry and started mixing and brewing. It should be finished within an hour.
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:19 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Barberry 720 ¤ BUY
Koop die even, 2/3 van de tijd dat je het hebt eraf
Barberry Herbal Remedy 1 use Reduces length of time you have a disease to 2/3 of original time
Curen kan ik nog niet, moet nog advanced pharmacology... En ik kan die potions wel maken, maar dan heb ik planten nodig
Ow wacht.. ik moet die juist kopen, sorryKomt eraan!
[..]
Met een beetje geluk over een uurtje een herbal remedy
Done.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:28 schreef maniack28 het volgende:
Robbie, je moet de Large Monitor Speaker ** ook nog verwijderen uit de stage equipment!
Hmm. Ga het niet meer redden om goed genoeg bevriend te raken om je spullen te kunnen geven. Tenzij je meegaat naar Belgrado wordt het niks... Stomme aanpassingen van Popo...quote:
Ik heb inderdaad hetzelfde, moet nog de 5e ster in pharmacology en nog de 3e in advanced medicine, en dan kan ik eindelijk advanced pharmacology doen. (En modern rockquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:19 schreef maniack28 het volgende:
Curen kan ik nog niet, moet nog advanced pharmacology... En ik kan die potions wel maken, maar dan heb ik planten nodig
Bedankt Max en Jean!quote:medicine was given to me by Jean van de Pol.
Doctor Jean van de Pol took a sample of my blood. Needles are scary.
herbal remedy was given to me by Maximiliaan Zaunbrecher.
I took some medicine. Hope it helps. Bottle says it will take 60 minutes to take effect.
I took an herbal remedy. Hopefully this will take care of my condition.
Of Jeanquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:05 schreef maniack28 het volgende:
Kutnoobkind heeft mij ook de cold gegevenKan mezelf helaas nog niet curen... dan maar Anna een berichtje sturen!
Hoe kom je daar eigenlijk in?quote:[stem van een breezersletje die in breezahtaal praat]
Hey! Vies vuil breezersletje
Waarom duik jij in iedereen zn bedje?
En neuk je de buurman van Edje?
Jij bent echt een vies vuil sletje!
Zonder make up ben je een spook
En dan raak ik over de kook
Want ik hou niet van breezersletjes
Ik heb liever lekkere kroketjes!!!
[refrein]
Breezerslet, breezerslet... waarom ga jij met iedereen naar bed?
[/refrein]
Ik zag je in de stad
Met een grote zak patat
Als sletje zou jij moeten weten
Dat je beter geen patat kan eten!!!
Waaaaaaant!!!!!
Kakkers houden niet van dikke meisjes
Met een bek vol gesmolten ijsjes
Sportmannen hebben liever radijsjes
Dan breezersletjes met patat en ijsjes!!!!
[refrein]
Breezerslet, breezerslet... waarom ga jij met iedereen naar bed? (2x)
[/refrein]
Ennnnnnnnnnn!!!
Loverboys houden van strakke meisjes
Zonder uitgelubberde dijtjes
Dus jij maakt totaal geen kans
Vieze vuile schwans!!!!
Dit is echt de laatste keer
Dat ik nog van een breezersletje leer
Want leven zonder SOA is leuk
Liever dat, dan dat ik nog een keer met je neuk!!!!
[gitaarsolo]
[refrein]
Breezerslet, breezerslet... waarom ga jij met iedereen naar bed? (2x)
[/refrein]
[drumsolo en einde]
Dunno... je kan lyrics raten, maar volgens mij is dat niet het enige dat je nummer hoog in die lijst krijgt.quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:39 schreef DeHovenier het volgende:
Geen idee. Op de 80e plek is wel een beetje laag he
Gewoon een zo goed mogelijk lyric verzinnen en zorgen dat t nummer bekend wordt?
Ik ben al bezig schrijven dus..quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:33 schreef DeHovenier het volgende:
5 sterren Basic CatwalkingNu nummers schrijven Max?
quote:
quote:Began working on my new song Maybe i told you.
quote:Recording studio.
Hello
First of all sorry to bother you.
You had a good show at our Pink Polecat club last week so i decided to introduce the fastest growing Modern Rock record studio - Funky Fresh by Vermin Inc.
I can offer you:
- Very good contract terms - 100% discount in Vermin Inc. studios and 80% royalty, which is the maximum permitted by the game.
- Revolutionary studio quality.
- Our genre will always be Modern Rock.
- We have three 5 star producers - Clemens Jericho, Paul Shaylor and me, Sigrid Frieling therefore i'll be able to find a producer for your recording sessions almost every time you need one.
- Response - i am very active and conscientious CEO.
Also as a bonus you can order any instrument and i'll stock it for you on wholesale price.
In brief you will get best profits, highest recording quality, fast response time and i will gladly help when you need something.
Hope to hear from you soon :-)
Wat doen we Max en Els?quote:Competition - Moose in New York [MR]
Hi Rob,
We'd be honored to have you on our competition, Moose in New York Modern Rock Festival.
Date: 2007-08-29 12:00--2007-09-04 22:00
Price: 1500$
If you want to join, PM me
Thank you.
Best Regards,
Marjorie Riaz
Ik zeg ook niet dat je naar LA moet gaan, dork.quote:
Leuke offer. Ik heb een deal met 100% discount en 75% royalties en dacht dat ik het aardig voor elkaar hadquote:
Dat is toch ook goed? Wij hebben 100% en 70% royaltiesquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:04 schreef Meiske78 het volgende:
[..]
Leuke offer. Ik heb een deal met 100% discount en 75% royalties en dacht dat ik het aardig voor elkaar had.
Op zich is het wel goed, alleen is de studio niet revolutionairy, sterker nog, truly abysmal komt meer in de buurt, dus is het niet echt de moeite om onze nummers daar op te nemen. Dan geef ik liever wat uit om een betere kwaliteit te krijgen. Bovendien weet ik niet of de nieuwe company owner wel zo goed oplet met het releasen van platen, aangezien de vorige 'eruit gestapt is'. De huidige noemde zich 'semi-active'...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:14 schreef DeHovenier het volgende:
Dat is toch ook goed? Wij hebben 100% en 70% royalties
quote:My girl is a Modern Rock Floorfiller. The tempo is Adagio. Written by Maximiliaan Zaunbrecher and dated to 2007-07-08. The melody is revolutionary and the lyrics are wonderful. The originality of this song is perfect.
Floorfiller numero 2!quote:You were my girl
My beautiful girl
I spend a lot of time
With you, my sunshine
You were my beautiful girl!!!
My girl, my girl
Tell my, why did you leave?
My girl, my girl
I just couldn't believe
My girl....
It's time to forget
Time to forget our time
But everywhere I'm
It just reminds me of us
Of you and me together
My girl!!!
My girl, my girl
Tell my, why did you leave?
My girl, my girl
I just couldn't believe
My girl....
quote:Back to basic is a Punk Rock Singalong. The tempo is Moderato. Written by Ricky Flaherty and dated to 2007-07-07. The melody is GOD SMACKINGLY GLORIOUS and the lyrics are incredible. The originality of this song is terrific.
Ik een generic... wel een mooie tekst verzinnen hequote:Op maandag 9 juli 2007 09:11 schreef DeHovenier het volgende:
Ben nu een Easy Listening aan t schrijven.
Welke extra skills heb jij dan? Of heb je seeds gebruikt?quote:
Nou, ik heb 2 seeds gebruikt,... maar dat was niet echt nodig, 1 ging per ongeluk, dacht dat het een lyrical seed was, was het een voor melody. En de melody was al 100% na 1 seedquote:Op maandag 9 juli 2007 10:16 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Welke extra skills heb jij dan? Of heb je seeds gebruikt?
Mood let ik niet eens op, heeft dat ook invloed op het nummer? Nu moet ik zeggen dat we de laatste tijd niet touren dus mijn health & mood zijn bijna constant 100%...quote:Op maandag 9 juli 2007 12:40 schreef maniack28 het volgende:
Ok nice... gebruik je dan een fancy meal voor 100% mood? En blijf je dat tijdens het schrijven doen?
OW het gaat om health? Ik dacht altijd mood..quote:Op maandag 9 juli 2007 15:01 schreef RemCOW het volgende:
[..]
Mood let ik niet eens op, heeft dat ook invloed op het nummer? Nu moet ik zeggen dat we de laatste tijd niet touren dus mijn health & mood zijn bijna constant 100%...
Ja staat iets terug in dit topic/de topicreeks, vooral om wanneer je het nummer start, dan moet je health 100% zijn, en zorg dat er 3 dagen tussen het starten van verschillende nummers zit.quote:Op maandag 9 juli 2007 15:14 schreef maniack28 het volgende:
[..]
OW het gaat om health? Ik dacht altijd mood..
quote:I finished my song Maybe i've told you. It turned out incredible.
Maybe i've told you is a Modern Rock Easy Listening. The tempo is Moderato. Written by Robbie Romijn and dated to 2007-07-11. The melody is wonderful and the lyrics are incredible. The originality of this song is perfect.
Robbie.. rust eerst eens uit.. resten in je huis tot 75%, daarna gymmen tot je op 100% zit.. Zorg ook dat je mood wat omhoog gaat en ga dan thuis een nummer schrijven.. dan is de kwaliteit veel beter!quote:
Dat betekent dat je een bepaalde skill nodig hebt wil je het goed kunnen ;-).quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:51 schreef Tokus het volgende:
als je interact doet staan sommige opties in het geel. Ik zit me eigenlijk nou al maanden af te vragen wat dat betekent....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |