Ja hey, ik heb tentamenweek, je moet toch wat doen als je geen zin hebt om met je neus in de boeken te duiken?quote:
Nu vroeg ik me af... als ik de deuren open zet zodat mensen zelf kunnen boeken, is de kans groot dat ik alleen maar Modern Rock krijg? Of kan het gebeuren dat ik ook pop enz. krijg? en, als ik dat dan cancel (omdat het bijv. noobs zijn) is dat dan slecht voor mijn club?quote:Type: Club
City: Stockholm
Quality: decent
Power Capacity: 39 100 W
Genre: Modern Rock (Weak)
Concert tickets:100 €
Law & Order: nice
Condition: terrific
Building status: Normal
Je zal moeten blijven inviten.. goeie tip is om mensen die net gespeeld hebben meteen opnieuw te inviten. Ik had zelf uitzoeken wel open staan, maar dan boekten vooral de slechtere spelers zich op 2 dagen van tevoren waar je nauwelijks winst maakt. Gewoon iedereen een invite blijven sturen. Probeer de plekken 200-500, ook aardige winst, meer slagingskans!quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:17 schreef Wynter het volgende:
Ok,
Ik heb dus een club
[..]
Nu vroeg ik me af... als ik de deuren open zet zodat mensen zelf kunnen boeken, is de kans groot dat ik alleen maar Modern Rock krijg? Of kan het gebeuren dat ik ook pop enz. krijg? en, als ik dat dan cancel (omdat het bijv. noobs zijn) is dat dan slecht voor mijn club?
Ik ben het uitnodigen een beetje zat... af en toe wil ik het best doen, maar de hele tijd is beetje irritant omdat iedereen bijna de invites niet aan neemt.
Is het dus veilig (voor mn genre) om de deuren open te zetten? of kan ik het beter niet doen?
80% is absurd veel.. ik vraag me af hoe je je company draaiende houdt als je zoveel weggeeft... dan moet je wel stinkend rijk zijn.quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:10 schreef komrad het volgende:
ik heb een aanbod gekregen van 80% van de sales, maar ik ken dat figuur niet
is 80% niet een beetje veul
Moet ik de OP weer updatenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 08:38 schreef Tokus het volgende:
whaha, het ging de laatste weken steeds minder met m'n jamplace in Brussel, dus had ik 'm te koop gezet voor 75000. Ik dacht eigenlijk dat ik 'm niet zou verkopen (vooral niet met maar 10.000 in cash in die locale), maar een of andere pipo heeft 'm voor 73000 overgenomen.
nu nog 's even een nieuwe baan zoeken.
Je staat niet eens in de OPquote:
http://www230.popomundo.com/common/CharacterDetails.asp?action=Skills&CharacterID=46304quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:47 schreef maniack28 het volgende:
Hoi Lya Zomer
Misschien kan je bij onze bandWat zijn je skills?
Haha ja dat klopt, nu herken ik je...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:41 schreef Meiske78 het volgende:
[..]
http://www230.popomundo.com/common/CharacterDetails.asp?action=Skills&CharacterID=46304
Volgens mij ben ik jou trouwens regelmatig tegengekomen toen ik net rondliep in Popo
En elektrische guitaar? Of vind je akoestische guitaar ook oké in een modern rock band?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:10 schreef maniack28 het volgende:
Haha ja dat klopt, nu herken ik je...
Een 2e gitarist kunnen we vast wel gebruiken.. Robbie, wat vind jij?
Alleen ff Modern Rock skillen, de rest van je skills is
Wat voor skills heb je dan? Je bent stealthy dus ik kan het niet zienquote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:20 schreef Meiske78 het volgende:
[..]
En elektrische guitaar? Of vind je akoestische guitaar ook oké in een modern rock band?
Of backing vocals ofzo?
Oh lol, jij profiteert meteen dat Sautor weg isquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:05 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Wat voor skills heb je dan? Je bent stealthy dus ik kan het niet zien
MR is een breed genre, het maakt me niet ui wat voor instrument je gaat spelen. Backing vocals kan ook, je mag kiezen. Ik vind t best dat je erbij komt hoor
Max, we kunnen nu mooi stage-equipment kopen en dan het geld verdelen?
quote:1 Drums Delete
5 Stroboscope * * 4000W Delete
10 Loudspeaker 2000W * * 20000W Delete
4 Subwoofer 2000W * * 8000W Delete
2 Thunder Stormer 4000W * * 8000W Delete
1 Backdrop with Band Logo - Supersize (Black) * * 3000W Delete
6 Supersize Rack 7500W * * 45000W Delete
2 Projector with canvas * * 1000W Delete
2 Plasmascreen * * 1000W Delete
4 Spare Tire Delete
2 Fire Extinguisher USE Delete
4 Repair Kit USE Delete
2 Smoke Machine 500W * * 1000W Delete
1 Advanced Light Control System * * 3000W Delete
1 Deluxe Sound Mixing Table * * 2000W Delete
2 Large Monitor Speaker * * 1000W
Is dat niet de band van euhm... Regina Dijkhuis?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:28 schreef komrad het volgende:
ik heb trouwens 'gesolliciteerd' bij bright eyes, eens zien of ze me willen
ik ga er zelf ook nog over nadenken hoor
Hoeveel heb je verdeeld?quote:I received 122 500 € from The Cowards after my home city Amsterdam had taken their share as taxes.
Sorry van je drumstelquote:
Sorry was even aant experimenterenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:05 schreef DeHovenier het volgende:
Wat voor skills heb je dan? Je bent stealthy dus ik kan het niet zien
MR is een breed genre, het maakt me niet ui wat voor instrument je gaat spelen. Backing vocals kan ook, je mag kiezen. Ik vind t best dat je erbij komt hoor
quote:Op zondag 1 juli 2007 09:38 schreef komrad het volgende:
23:56 Received 11 441 € as payment for my photo of Estefania Estornell.
2e foto van me die gepubliceerd wordt
tsja, je moet wel een beetje handig zijn hequote:Op zondag 1 juli 2007 11:29 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik ben veel eerder begonnen en heb nog geen enkele foto kunnen publiceren![]()
Handigquote:Op zondag 1 juli 2007 11:36 schreef komrad het volgende:
[..]
tsja, je moet wel een beetje handig zijn he
Ik ken het probleemquote:Op zondag 1 juli 2007 16:58 schreef StupidByNature het volgende:
Heeft iemand trouwens behoefte aan een carrièreswitch naar 2+2=5? We zoeken nog een schrijver, want op deze manier is het niet uit te houden. near-perfect/perfect musical ability en alle stage skills gewenst.
Op dit moment ben ik vrijwel achter elkaar nummers aan het schrijven, en ik heb per maand ongeveer 1 week 13 nummers en 3 weken minder dan 13, omdat bij nummers populariteit gezakt is. Echt bagger.quote:Op zondag 1 juli 2007 17:15 schreef RemCOW het volgende:
[..]
Ik ken het probleem. Mijn band bestaat ook maar uit twee leden, vooral met nummers schrijven is het irritant. We zijn nu al meer dan een week niet aan het touren omdat we drastisch nieuwe nummers nodig hebben. Gelukkig speelt m'n broertje dit spel ook. Zodra hij zijn stage skills + perfect musical ability heeft joint ie ons
.
Wij nemen minstens een maand vrij nu, om gewoon een hele hoop songs te schrijven en de beste 12 dan op 1 album uit te brengenquote:Op zondag 1 juli 2007 17:36 schreef StupidByNature het volgende:
[..]
Op dit moment ben ik vrijwel achter elkaar nummers aan het schrijven, en ik heb per maand ongeveer 1 week 13 nummers en 3 weken minder dan 13, omdat bij nummers populariteit gezakt is. Echt bagger.
een maand vrij nemen= slechtere shows. Populariteit zakt enorm dan. En dan nog: binnen 3 manden staan alle songs weer op rood. En dan? Weer een maand vrij? En ik heb nu al genoeg nummers voor weer een full lenght album, en ik moet nog 2 maanden wachten...quote:Op zondag 1 juli 2007 17:39 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Wij nemen minstens een maand vrij nu, om gewoon een hele hoop songs te schrijven en de beste 12 dan op 1 album uit te brengen
We beginnen daarna met een verse setlistquote:Op zondag 1 juli 2007 18:05 schreef StupidByNature het volgende:
[..]
een maand vrij nemen= slechtere shows. Populariteit zakt enorm dan. En dan nog: binnen 3 manden staan alle songs weer op rood. En dan? Weer een maand vrij? En ik heb nu al genoeg nummers voor weer een full lenght album, en ik moet nog 2 maanden wachten...
Nee, dan gewoon doorspelen. Mindere shows doen toch vrij weinig aan je rating.
Is dit een beetje redelijk?quote:Killin' cats
Artist: The Cowards
Studio: Excelsior Recordings
Producer: Elsbeth Boom
Production Cost: 10 000 €
Soundtrack: Killin' cats
Filming: 2007-07-01 12:00
Reviews: splendid
Cast and Crew Performance
Actor Maxi to the Max ***
Actor Lady B ***
Actor / Director Rob Ravage ***
Actor Lotte Gijzen **
We doen nog een mooi onderwerp? Mijn eerste nummer gaat over dat men wat positiever moet leven, dat men moet inzien dat het wel leuk kan zijnquote:
quote:
Recent diary events
12 768 € was stolen from me in Excelsior Recordings! The crime rate in Amsterdam is appalling!
Nog 1 update, dan is hij volquote:*sounds a bit like Foo Fighters - Times Like These*
Hey you!! You better wake up!
And take a look at the world you're in
Don't let a day go by without looking the sky
Hey!! Get out of your misery!
Get out of your fantasy
This world is more than you think
It's time to face! It's time to face!
It's time to face your fear! (2x)
Hey!! Get away from the mirror now!
We all know you're pretty
Pretty in your own special way
Hey!! It's time to get up and dance!
Try to make love and friends
And get a smily on your face!
It's time to face your fear! (2x)
Hey you!! Make some fun with your friends now!
You've seen you can make it true...
You can make it.. You can make it true...
Time to face you live!
Time to face you live! (fading out)
Zo, dat is 1...quote:It's time to face is a Modern Rock Floorfiller. The tempo is Moderato. Written by Maximiliaan Zaunbrecher and dated to 2007-07-02. The melody is incredible and the lyrics are wonderful. The originality of this song is perfect.
Maar de nieuwe nummers nog niet toevoegen aan de setlist he, dat doen we daarna pas, anders gaan we ze spelen en dalen ze in popularityquote:
Weet ikquote:Op maandag 2 juli 2007 10:23 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Maar de nieuwe nummers nog niet toevoegen aan de setlist he, dat doen we daarna pas, anders gaan we ze spelen en dalen ze in popularity
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |