en ik ben dus geen meid... tenminste, de laatste keer dat ik keek nietquote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:13 schreef Cleo98 het volgende:
Blackrebel het is absoluut niet waar dat ik pas een account heb aangemaakt. Heb wel een andere naam aangemaakt.
Maar jij bent echt die meid uit het verhaal? Ik begin nu te begrijpen hoe het werkt.
Ik zal vragen of dat meisje waar het verhaal vandaan komt hier een account wil nemen, die weet het precies.
Ps. heb het idd te druk met school , nog even dan.. En kijk uit voor griezels, allemaal!
Hou er nou maar over op. Hij wil er overduidelijk niet over praten en wij snappen je punt nuquote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:13 schreef Cleo98 het volgende:
Blackrebel het is absoluut niet waar dat ik pas een account heb aangemaakt. Heb wel een andere naam aangemaakt.
Maar jij bent echt die meid uit het verhaal? Ik begin nu te begrijpen hoe het werkt.
Ik zal vragen of dat meisje waar het verhaal vandaan komt hier een account wil nemen, die weet het precies.
Ps. heb het idd te druk met school , nog even dan.. En kijk uit voor griezels, allemaal!
Cleo, als je het leuk vindt om Rebel te stalken en om dit topic te verneuken etc. dan moet je dat zelf weten... maar wij zijn daar niet van gecharmeerd. Irritant doen kan in het onzintopicgedeeltequote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:09 schreef Cleo98 het volgende:
[..]
Wat een volwassen reactie zeg, weet je eigenlijk wel waar het over gaat, of bral je een beetje mee?
Als je toch zo graag mee wilt doen met grote mensen: ga eens aan je stam+T werken, dat leer je echt op de lagere school hoor.
Ach... aan je taalgebruik en je offense naar andere mensen te zien kom je idd uit 1998. En een dt/d/t fout makt iedereen weleens he.. ik praat, lees en schrijf tenslotte dagelijks enkel Engels en geen Nederlandsquote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:18 schreef Cleo98 het volgende:
Nee nog niet was het van plan tot ik van die vage verhalen hoorde, maar dat valt misschien wel mee.
Aan Blackrebel: ik ben verder niets meer te weten gekomen hoor, misschien is het wel geklets allemaal. We laten het maar zo, lijkt mij.
O, ja ter illustratie, van de hand van Maniack:
Dat zei ik vorige keer ook al, mjah.. niemand luisterd
tenzij je investeerd in een eigen company...
En dan was mijn geboortejaar 1998 + kotssmileys? Hahaha
Hij heeft geen character op Popo.quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:43 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ach... aan je taalgebruik en je offense naar andere mensen te zien kom je idd uit 1998. En een dt/d/t fout makt iedereen weleens he.. ik praat, lees en schrijf tenslotte dagelijks enkel Engels en geen Nederlands
Mensen op het persoontje aanpakken is wel een goed punt van je, heb je verder ook nog inhoudelijke argumenten/tips etc. mbt het spel Popomundo of zit je hier alleen maar om dit topic te verneuken? Het lijkt namelijk vrij veel op het laatste, ik heb nog geen inhoudelijke post gezien. Voorlopig heb ik nog geen reden gezien waarom je hier zou moeten posten, laat maar eens zien dat het ook anders kan (in fatsoenlijk Nederlands met punten en komma's?)
Dat kan iedereen wel zeggen.. en feit is, het gaat hier om Popomundo, we bespreken hier de ins en outs van Popomundo, geven elkaar raad en advies etc. Ik heb nog geen van dergelijke posts van hem/haar langs zien komen..quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:54 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Hij heeft geen character op Popo.
Sorry hoor, maar jij maakt een Fok!Account, komt binnenvallen in het Popomundo topic en begint meteen te zeggen dat er in Popo allemaal freaks rondlopen. Vervolgens ga je een maat van me zitten aanvallen/afvallen en dan verwacht je dat ik jou met open armen ontvang?quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:22 schreef Cleo98 het volgende:
Zeg Maniack, wat mij betreft is het onderwerp gesloten, maar op jou reageer ik graag nog even.
Ik heb heel netjes uitgelegd wat ik in het Popomundo-topic kwam doen..
Jij begint mij persoonlijk aan te vallen:naar me kotsen en over leeftijd. Wie kaatst kan de bal verwachten, als je daar niet tegen kan moet je je niet in een discussie mengen.
Goh, joh, schrijf je de hele dag engels, dan maar hopen dat dat beter is dan je nederlands, hihi.
Ik word die cleo een beetje zat Ijsmeisquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:23 schreef ijsmeis het volgende:
Hoi Cleo, wat kom je doen in dit topic eigenlijk?
quote:Popomundo Offline
A problem with our database has forced us to take the site offline for an hour or two. We should be back online before 13:00 CET. Sorry for the inconvenience.
Thank you for your patience.
Ja hey, ik heb tentamenweek, je moet toch wat doen als je geen zin hebt om met je neus in de boeken te duiken?quote:
Nu vroeg ik me af... als ik de deuren open zet zodat mensen zelf kunnen boeken, is de kans groot dat ik alleen maar Modern Rock krijg? Of kan het gebeuren dat ik ook pop enz. krijg? en, als ik dat dan cancel (omdat het bijv. noobs zijn) is dat dan slecht voor mijn club?quote:Type: Club
City: Stockholm
Quality: decent
Power Capacity: 39 100 W
Genre: Modern Rock (Weak)
Concert tickets:100 ¤
Law & Order: nice
Condition: terrific
Building status: Normal
Je zal moeten blijven inviten.. goeie tip is om mensen die net gespeeld hebben meteen opnieuw te inviten. Ik had zelf uitzoeken wel open staan, maar dan boekten vooral de slechtere spelers zich op 2 dagen van tevoren waar je nauwelijks winst maakt. Gewoon iedereen een invite blijven sturen. Probeer de plekken 200-500, ook aardige winst, meer slagingskans!quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:17 schreef Wynter het volgende:
Ok,
Ik heb dus een club
[..]
Nu vroeg ik me af... als ik de deuren open zet zodat mensen zelf kunnen boeken, is de kans groot dat ik alleen maar Modern Rock krijg? Of kan het gebeuren dat ik ook pop enz. krijg? en, als ik dat dan cancel (omdat het bijv. noobs zijn) is dat dan slecht voor mijn club?
Ik ben het uitnodigen een beetje zat... af en toe wil ik het best doen, maar de hele tijd is beetje irritant omdat iedereen bijna de invites niet aan neemt.
Is het dus veilig (voor mn genre) om de deuren open te zetten? of kan ik het beter niet doen?
80% is absurd veel.. ik vraag me af hoe je je company draaiende houdt als je zoveel weggeeft... dan moet je wel stinkend rijk zijn.quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:10 schreef komrad het volgende:
ik heb een aanbod gekregen van 80% van de sales, maar ik ken dat figuur niet
is 80% niet een beetje veul
Moet ik de OP weer updatenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 08:38 schreef Tokus het volgende:
whaha, het ging de laatste weken steeds minder met m'n jamplace in Brussel, dus had ik 'm te koop gezet voor 75000. Ik dacht eigenlijk dat ik 'm niet zou verkopen (vooral niet met maar 10.000 in cash in die locale), maar een of andere pipo heeft 'm voor 73000 overgenomen.
nu nog 's even een nieuwe baan zoeken.
Je staat niet eens in de OPquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |