abonnement Unibet Coolblue
  zondag 23 december 2007 @ 12:57:21 #276
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_55487261
Ik zie eigenlijk ook geen probleem. Vind de verhouding tussen het onderwerp van je kritiek en de manier waarop je kritiek geeft ook steeds extremer, swets. Wat heb je op je lever?
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 23 december 2007 @ 14:24:27 #277
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_55489820
quote:
Op zondag 23 december 2007 12:57 schreef Slarioux het volgende:
Ik zie eigenlijk ook geen probleem. Vind de verhouding tussen het onderwerp van je kritiek en de manier waarop je kritiek geeft ook steeds extremer, swets. Wat heb je op je lever?
Volgens mij is mijn kritiek toch redelijk helder hoor. Ik vind het nogal ongepast wanneer een modje termen als freaks gebruikt. Nog ongepaster is het dat een mod van dig totaal niets van het onderwerp weet.

Maar he, misschien verbaast FredvZ me nog met waanzinnig steekhoudende argumentatie dat je op een mac minder kan.

En mijn vorm van kritiek is rechtevenredig met het bord voor de kop van de mods hier tegenwoordig.
pi_55489879
Maar FredvZ heeft een I.Q. van <25, laat die jongen met rust!
  zondag 23 december 2007 @ 14:37:00 #279
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_55490252
U
quote:
Op zondag 23 december 2007 14:26 schreef TwyLight het volgende:
Maar FredvZ heeft een I.Q. van <25, laat die jongen met rust!
laat de grote mensen even feedback verwerken en ga in OUD rellen, ok?
pi_55490357
quote:
Op zondag 23 december 2007 14:37 schreef Slarioux het volgende:
U
[..]

laat de grote mensen even feedback verwerken en ga in OUD rellen, ok?
Ik krijg het niet over mijn hart dat ik alle jonge moeders een burnout bezorg en al die jonge kinders die dan in een vuilniszak in de sloot belanden
pi_55587367
Deze gaat niet meer ergens over:
Een nieuwe iMac
For great justice!
  donderdag 27 december 2007 @ 23:05:20 #282
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_55587596
Zie topic
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 27 december 2007 @ 23:34:58 #283
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_55588908
Er worden blijkbaar nu al reacties in andere topics aangegrepen.
Eens kijken, apple gebruikers zijn gehandicapt, ik ben een pedofiel en verder veel getroll.

Maar ja.... applefreaks....
  donderdag 27 december 2007 @ 23:38:15 #284
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_55589045
En windowsfreaks... ga nou niet weer op de tour dat ik pro / contra Apple ben, al naar gelang de situatie. Dat hebben we al gehad hoop ik.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 27 december 2007 @ 23:41:32 #285
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_55589171
quote:
Op donderdag 27 december 2007 23:38 schreef Slarioux het volgende:
En windowsfreaks... ga nou niet weer op de tour dat ik pro / contra Apple ben, al naar gelang de situatie. Dat hebben we al gehad hoop ik.
Nee, ik wacht nog steeds op uitleg van FredvZ. Die wist immers te vertellen dat je op een Mac minder kon en dat kon hij met steekhoudende argumenten onderbouwen.

Verrder geef ik hier aan dat dit topic gierend uit de klauwen loopt door een paar trolls. Nobel hoor dat je wil kijken hoe het topic zich ontwikkeld, hoewel het me een raadsel is waarom, maar MODEREER dan minimaal.
  zaterdag 29 december 2007 @ 00:03:12 #286
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_55614597
quote:
Op donderdag 27 december 2007 23:41 schreef Swetsenegger het volgende:
Nee, ik wacht nog steeds op uitleg van FredvZ. Die wist immers te vertellen dat je op een Mac minder kon en dat kon hij met steekhoudende argumenten onderbouwen.
Probeer als een leek maar eens een mainstream spel aan de gang te krijgen op je MAC...
75% van de consumenten wil ook kunnen gamen op zn computer, met een MAC is dat gewoon niet out-of-the-box mogelijk. (of je moet geluk hebben en dat de fabrikant wel de moeite heeft genomen om een MAC-versie te maken (een maand of wat na de pc de release))

De prijs kwaliteit-verhouding is ver te zoeken bij Apple. 660 euro vragen voor 2 GB extra is anno 2007 gewoon lachwekkend

MAC maakt prima spullen, ze oog voor design. Moet ik zeker toegeven, maar kwa marketing en compatibileit zijn ze gewoon een ramp. Er mag dan wel Apple op staan en je computer mag er dan wel uitzien als een uitvergrote MP3-speler, maar nog steeds gewoon te duur voor het gene wat je nou daadwerkelijk in huis haalt. Games zijn met moeite te vinden, de meeste eenvoudige software dan moet al op zoek naar een alternatief.
En in die zin kan je dus minder met een MAC, terwijl je er wel grof meer voor moet betalen.
So we just called him Fred
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 29 december 2007 @ 08:39:23 #287
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_55618725
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 00:03 schreef FredvZ het volgende:

[..]

Probeer als een leek maar eens een mainstream spel aan de gang te krijgen op je MAC...
75% van de consumenten wil ook kunnen gamen op zn computer, met een MAC is dat gewoon niet out-of-the-box mogelijk. (of je moet geluk hebben en dat de fabrikant wel de moeite heeft genomen om een MAC-versie te maken (een maand of wat na de pc de release))
Ah dat is je steekhoudende argument De gametroef. Je kan prima gamen op een Mac. Zelfs mainstream games komen meer en meer naar de mac. Zelfs met redelijk release tijden.

http://store.apple.com/Apple/WebObjects/nlstore.woa/wa/RSLID?nnmm=browse&mco=AC571007&node=home/shop_mac/software/action_games
quote:
De prijs kwaliteit-verhouding is ver te zoeken bij Apple. 660 euro vragen voor 2 GB extra is anno 2007 gewoon lachwekkend
Ja, dus die koop je gewoon ergens anders voor 44 euro
quote:
MAC maakt prima spullen, ze oog voor design. Moet ik zeker toegeven, maar kwa marketing en compatibileit zijn ze gewoon een ramp. Er mag dan wel Apple op staan en je computer mag er dan wel uitzien als een uitvergrote MP3-speler, maar nog steeds gewoon te duur voor het gene wat je nou daadwerkelijk in huis haalt. Games zijn met moeite te vinden, de meeste eenvoudige software dan moet al op zoek naar een alternatief.
En in die zin kan je dus minder met een MAC, terwijl je er wel grof meer voor moet betalen.
Apple heeft office, volledig compatible met windows office, CS3, messengers, mail, synchronisatie programma's, p2p software, ftp clients, alle software om foto's en films te bewerken wordt standaard meegeleverd. Vertel eens, welke software is niet beschikbaar? En natuurlijk moet je een alternatief zoeken het is een ander OS he. Je kan je PS3 game ook niet op je XBOX spelen helder licht.

Vergelijkbare merk systemen zijn even duur of duurder dan een mac. Ja een apple is duurder dan een medion, maar niet als een viao om maar eens een vergelijking te noemen.

Christus en jezelf dig mod noemen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Swetsenegger op 29-12-2007 08:53:17 ]
pi_55618819
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 08:39 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Christus en jezelf dig mod noemen.
Het is heel erg triest inderdaad, iemand die zulke enorme oogkleppen opheeft mbt andere systemen DIG mod laten worden.
For great justice!
pi_55621242
Om ze even bij te vallen; je kan inderdaad zeggen dat er kwantitatief minder keus is qua software, maar kwalitatief is dat éne freewareprogramma meestal wel redelijk hoogstaand.
De enige 'categorie' die op mac nog niet echt in de buurt kan komen van windows is imo IRC, mIRC is gewoon het beste programma daarvoor.

In ieder geval, Apple heeft geen gamma van 400-4000 euro maar wat ze hebben is hun geld meer dan waard als je het totaalplaatje bekijkt, je moet gewoon van die windowsgedachte af dat alles direct geupgrade moet kunnen worden en het laatste nieuwe moet zijn. OSX werkt gewoon zo niet.

Nuja, hopelijk gaat 't doordringen dat dat twee verschillende paradigma's over computeren zijn; windows het 'ultiem tweakbare', apple is meer 'foolproof out-of-the-box' met praktisch dezelfde instelopties dieper verborgen (in een commandline-interface). Beiden hebben voor en nadelen.
pi_55622039
En net zoals in de draad die ik startte (nu gelukkig gesloten), start de groep Apple gebruikers wéér een rel tegen de Windows gebruikers. Kom op zeg, als je ver genoeg graaft vind je van beide systemen(Windows en Mac) voldoende minpunten. Roep nou eens niet dat of Mac of Windows zaligmakend is, beide OSen hebben hun voor- en nadelen en afhankelijk van je wensen zal het ene of andere systeem beter bij je passen.
Laat iedereen in zijn waarde aub.

Overigens vind ik het wel vreemd dat de meest grove reacties juist van Mac gebruikers komen, die zichzelf toch als de betere gebruiker zien. Tekenend of niet. Stel je wat vragen die voor jou als Windows gebruiker, niet voor de hand liggend zijn dan vallen sommigen vrij snel over je heen.

Met name de reacties van Swetsenegger vallen me behoorlijk tegen. In alle topics die hij bezoekt schopt hij tegen mods, Admins en FOK! in het algemeen. Als het je niet aanstaat, gedraag je dan, geef gegronde kritiek, speel niet op de man. En misschien is er wel een hardcore Mac mod nodig. Wedden dat er uit het Mac kamp niet snel iemand te porren is voor een bijbaantje als Mod?

Gelukkig zijn niet alle Mac gebruikers hetzelfde, zie bijvoorbeeld Maidenfan als een (zeer) positief voorbeeld.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 29 december 2007 @ 13:57:55 #291
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_55623253
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 13:03 schreef Osramp het volgende:
En net zoals in de draad die ik startte (nu gelukkig gesloten), start de groep Apple gebruikers wéér een rel tegen de Windows gebruikers.
Eh nee, in desbetreffend topic stelde JIJ keer op keer dezelfde vraag waar je al een keer of 6 antwoord op gekregen had. JIJ kreeg dus kritiek, niet windows gebruikers.
quote:
Kom op zeg, als je ver genoeg graaft vind je van beide systemen(Windows en Mac) voldoende minpunten. Roep nou eens niet dat of Mac of Windows zaligmakend is, beide OSen hebben hun voor- en nadelen en afhankelijk van je wensen zal het ene of andere systeem beter bij je passen.
Er is niemand die dat uberhaupt maar ontkent. Maar als er blatante nonsens geblaat wordt kan je tegengas verwachten.
quote:
Laat iedereen in zijn waarde aub.
Je bedoelt moderators die mac gebruikers 'freaks' noemen?
quote:
Overigens vind ik het wel vreemd dat de meest grove reacties juist van Mac gebruikers komen, die zichzelf toch als de betere gebruiker zien. Tekenend of niet. Stel je wat vragen die voor jou als Windows gebruiker, niet voor de hand liggend zijn dan vallen sommigen vrij snel over je heen.
Eh nee, je krijgt keurig antwoord. Een keer of 6 hetzelfde antwoord op dezelfde vraag. Als je dezelfde vraag een zevende keer stelt kan je daar iets minder vriendelijke antwoorden op verwachten. Datzelfde probleem heb jij toch ook met je moeder?
quote:
Met name de reacties van Swetsenegger vallen me behoorlijk tegen. In alle topics die hij bezoekt schopt hij tegen mods, Admins en FOK! in het algemeen. Als het je niet aanstaat, gedraag je dan, geef gegronde kritiek, speel niet op de man.
Waar heb je het over? Ik GEEF gegronde kritiek. Als mod is het prima dat je niets van Mac weet. Je kan immers niet alles weten. Maar als die onwetenheid aanleiding wordt voor het het op een bepaalde manier modereren is er iets mis. Voor de kritiek op jou... zie hierboven. En wie speelt er nu op de man? Waarom moet je specifiek mij noemen in een algemeen verhaal?
quote:
En misschien is er wel een hardcore Mac mod nodig. Wedden dat er uit het Mac kamp niet snel iemand te porren is voor een bijbaantje als Mod?
Diverse van hen zijn al mod geweest. Tijn, Q., Sjoewe, ikzelf bijvoorbeeld.
quote:
Gelukkig zijn niet alle Mac gebruikers hetzelfde, zie bijvoorbeeld Maidenfan als een (zeer) positief voorbeeld.
Grappig dat je hem aanhaalt. Die werd in dit topic vanuit het niets aangevallen. Hij had er niet eens gepost .
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 29 december 2007 @ 14:00:49 #292
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_55623309
Ow en Osramp, als je zo graag wil dat iedereen elkaar in hun waarde laat moet je misschien stoppen met trollen
  zaterdag 29 december 2007 @ 14:47:48 #293
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_55624268
quote:
Diverse van hen zijn al mod geweest. Tijn, Q., Sjoewe, ikzelf bijvoorbeeld.
Slechts een van hen was mod op DIG en die had zelden met dit soort flamewars te maken.
pi_55624419
MIsschien is een verbod op "Mac of Windows"-topic een beter idee en gewoon een simpele FAQ met feit over Windows en Mac
pi_55624627
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 13:57 schreef Swetsenegger het volgende:

Eh nee, je krijgt keurig antwoord. Een keer of 6 hetzelfde antwoord op dezelfde vraag. Als je dezelfde vraag een zevende keer stelt kan je daar iets minder vriendelijke antwoorden op verwachten. Datzelfde probleem heb jij toch ook met je moeder?
Kijk, wat je hierboven doet, ff terugverwijzen naar mijn huiselijke situatie, DAT is op de man spelen. Als je je weer eens afvraagt waar ik het over heb, dan kom je hier maar even terug om te kijken wat het ook alweer was.

Verder vallen jouw reacties uit de toon. Als je het moe bent dat iemand domme, overbodige, of reeds gestelde vragen stelt, zeg dat dan gewoon of reageer helemaal niet. Ik weet niet wat je dwars zit, maar het lijkt erop dat je gewoon standaard de afbekmodus aanzet zodra je een windowsgebruiker vermoedt. Mac gebruikers krijgen wel vriendelijke woordjes van je. Niet dat ik nou daarop zit te wachten, maar reageer je frustraties ergens anders af alsjeblieft. Hier kunnen we er ook niks aan doen dat je vrouw zwanger is en jij teveel tijd hebt (om ook maar eens op de man te spelen).

Nou boeit het mij vrij weinig wat er hier met topics gebeurt, alleen jammer voor de mods die elke keer weer de troep kunnen opruimen omdat enkelen zich niet kunnen gedragen. Dat ik nu ook bij die enkelen hoor, tja jammer.
pi_55624639
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 14:47 schreef Slarioux het volgende:

[..]

Slechts een van hen was mod op DIG en die had zelden met dit soort flamewars te maken.
Ik heb wel gesolliciteerd als DIG mod een keer trouwens. Alleen wilden ze me toen nog niet hebben. Was in 2002.
For great justice!
pi_55624649
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 14:54 schreef Devrim_ het volgende:
MIsschien is een verbod op "Mac of Windows"-topic een beter idee en gewoon een simpele FAQ met feit over Windows en Mac
Strak plan en de relschoppers een IP ban voor een weekje. Stel me vrijwillig beschikbaar. Tijd om af te koelen voor iedereen.
pi_55624821
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 14:00 schreef Swetsenegger het volgende:
Ow en Osramp, als je zo graag wil dat iedereen elkaar in hun waarde laat moet je misschien stoppen met trollen
Pardon?? Heb ik gewoon van jou afgekeken: Door Swetsenegger - zaterdag 29 december 2007 @ 08:59

Jij bent echt wel het braafste jongetje van de klas he? Stiekem de meisjes knijpen als de meester niet kijkt en dan hard roepen dat HIJ (wijst willekeurig ander jongetje aan) het was. Tjee, jij bent echt wel een heel speciaal iemand, niet?
pi_55625774
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 13:57 schreef Swetsenegger het volgende:

Grappig dat je hem aanhaalt. Die werd in dit topic vanuit het niets aangevallen. Hij had er niet eens gepost .
Vreemd, die user ben ik nu nog nergens tegengekomen (onder mijn vorige account (maidenfan) dan)

Achja, typisch geval van emo.gif
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 29 december 2007 @ 16:03:34 #300
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_55625822
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 15:04 schreef Osramp het volgende:

[..]

Kijk, wat je hierboven doet, ff terugverwijzen naar mijn huiselijke situatie, DAT is op de man spelen. Als je je weer eens afvraagt waar ik het over heb, dan kom je hier maar even terug om te kijken wat het ook alweer was.
Wie kaatst kan de bal verwachten. Je noemt me hier bij naam en toenaam en verrdraait de feiten en verwacht dan geen antwoord te krijgen?
quote:
Verder vallen jouw reacties uit de toon. Als je het moe bent dat iemand domme, overbodige, of reeds gestelde vragen stelt, zeg dat dan gewoon of reageer helemaal niet.
Eh dat deed ik. Toen ging je huilen.
quote:
Ik weet niet wat je dwars zit, maar het lijkt erop dat je gewoon standaard de afbekmodus aanzet zodra je een windowsgebruiker vermoedt.
Nou nee hoor, windows is mijn boterham.
quote:
Mac gebruikers krijgen wel vriendelijke woordjes van je. Niet dat ik nou daarop zit te wachten, maar reageer je frustraties ergens anders af alsjeblieft. Hier kunnen we er ook niks aan doen dat je vrouw zwanger is en jij teveel tijd hebt (om ook maar eens op de man te spelen).
Je bedoeld WEER op de man spelen. Tenslotte ben jij degene die dat spelletje gestart is.
quote:
Nou boeit het mij vrij weinig wat er hier met topics gebeurt, alleen jammer voor de mods die elke keer weer de troep kunnen opruimen omdat enkelen zich niet kunnen gedragen. Dat ik nu ook bij die enkelen hoor, tja jammer.
Ah ok, Dus als jij het doet is het niet zo erg
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')