quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:52 schreef agRESSIV-e het volgende:
En normale kinderen heeft ze ook al niet.
quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:53 schreef James1988 het volgende:
Schrijf een briefje met FAQs voor haar, en screenshots. Zeg tegen haar dat ze dat briefje altijd bij de computer moet houden en erop moet kijken als ze wil gaan mailen ofzo.
Als ze dan weer iets vraagt zeg je: "Mam, briefje?"
Heeft ze al lang, helpt niet.quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:53 schreef James1988 het volgende:
Schrijf een briefje met FAQs voor haar, en screenshots. Zeg tegen haar dat ze dat briefje altijd bij de computer moet houden en erop moet kijken als ze wil gaan mailen ofzo.
Als ze dan weer iets vraagt zeg je: "Mam, briefje?"
Sterker nog, ik BEN onderwijzer. Naja, internationaal trainer electronica voor het bedrijfsleven.quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:59 schreef Visitor.Q het volgende:
Jij moet zeker geen onderwijzer worden.
Deed jij vroeger ook waarschiijnlijkquote:Op zaterdag 22 december 2007 22:06 schreef Osramp het volgende:
[..]
Sterker nog, ik BEN onderwijzer. Naja, internationaal trainer electronica voor het bedrijfsleven.
Ik wil best iets uitleggen, al moet ik het 10x opnieuw vertellen. Maar 100en keren dezelfde vraag stellen?
whehehehequote:Op zaterdag 22 december 2007 22:06 schreef LudoSanders het volgende:
Ik kom even jullie posts afrekenen.
..quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:06 schreef Osramp het volgende:
[..]
Sterker nog, ik BEN onderwijzer. Naja, internationaal trainer electronica voor het bedrijfsleven.
Ik wil best iets uitleggen, al moet ik het 10x opnieuw vertellen. Maar 100en keren dezelfde vraag stellen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |